Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легкові автомобілі (34111200-0 - Легкові автомобілі типу «седан»)
Очікувана вартість
635 000,00 UAH
UA-2019-02-27-000695-b 2dac3141ca074f26bcf6b666fa90cb04
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філь Лариса Павлівна

380352521953 tmdl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА КОМУНАЛЬНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 04528442
Вебсайт: http://tmdkl.te.ua
Місцезнаходження: 46002, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Клінічна 1а
Контактна особа: Філь Лариса Павлівна
380352521953
tmdl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2019 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2019 12:00
Початок аукціону: 15 березня 2019 14:11
Очікувана вартість: 635 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


34110000-1 Легкові автомобілі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
34110000-1 Легкові автомобілі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46002, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Клінічна 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2019 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2019 11:30
ТД Рено Логан 2.doc
27 лютого 2019 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2019 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2019 11:30
ТД Рено Логан 2.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-23-000050 ● 334bccc9228d45938df323c0e1fddc65
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2019 17:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.04.2019 №25
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Є.ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.04.2019 №25
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-02-27-000695-b від 27.02.2019 - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-05-03 14:49:46

Пояснення щодо прийнятого рішення про визначення переможця

Керуючись абз.2 ч.5 ст.7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», КНП «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня» як Замовник по Закупівлі UA-2019-02-27-000695-b «Легкові автомобілі (34111200-0 - Легкові автомобілі типу «седан»), за кодом Код ДК 021: 34110000-1 Легкові автомобілі, вважає за доцільне надати свої пояснення щодо моніторингу даної закупівлі.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-05-17 16:48:38

Звернення за наданням роз'яснень щодо змісту висновку за результатами моніторингу закупівлі UA-2019-02-27-000695-b

Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня", ознайомилося із змістом висновку про результати моніторингу закупівлі, оприлюдненого 15.04.2019 року.
Повідомляємо, що із змісту констатуючої частини висновку Замовнику не зрозуміло, яким чином можливо усунути порушення.
Станом на сьогоднішній день закупівля завершена, договір із переможцем укладено. На виконання умов договору, переможцем передано Замовнику транспортні засоби, які придбавалися Замовником у рамках цієї закупівлі. Комунальним некомерційним підприємством "Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня" сплачено кошти за поставлений товар. Транспортні засоби використовуються в діяльності підприємства.
Згідно умов тендерної документації придбавалися нові автомобілі. Якщо припустити можливість розірвання договору із переможцем, то Комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня» буде змушене повернути не нові транспортні засоби, а ті, що були у користуванні. Відтак, переможець матиме право звертатися до суду та стягнути з Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня» збитки, завдані поверненням йому вживаних транспортних засобів. Окрім того, на Замовника буде покладено обов’язок сплатити судовий збір, оплатити вартість послуг адвоката.
Комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня» не має вільних коштів для понесення зазначених вище витрат.
Окрім того, як зазначено вище, на даний час автомобілі використовуються у діяльності дитячої лікарні. Якщо припустити можливість повернення автомобілів переможцю, комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня» залишиться без транспортних засобів. Даними автомобілями відбувається перевезення лікарів у екстрених випадках, термінова доставка медичних препаратів між підрозділами підприємства, невідкладна доставка біоматеріалів пацієнтів для проведення лабораторних досліджень і т.д. у нічний час, коли це необхідно для термінового врятування життя пацієнтів.
Повернення Замовником транспортних засобів на період до отримання товару за новою закупівлею може призвести до катастрофічних, в т.ч., летальних наслідків для пацієнтів лікарні
Окрім того, станом на сьогоднішній день у Комунального некомерційного підприємства "Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня" немає змоги внести зміни до тендерної документації, зокрема, шляхом зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Це вбачається із ч.2 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Тобто, очевидно, що зміни до тендерної документації по завершеній процедурі не можуть бути внесені.
Керуючись ч.8 ст.7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо надати роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, шляхом зазначення конкретних заходів щодо усунення порушень.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-05-23 11:54:36

Про надання інформації

Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не надають повноважень Держаудитслужбі визначати шляхи (спосіб) усунення встановлених порушень.
Крім того, відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз'ясненнями лише змісту висновку та його зобов'язань, визначених у ньому, а не способів його виконання.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення та пояснення про неможливість усунення порушень до висновку за результатами моніторингу закупівлі UA-2019-02-27-000695-b у приєднаних файлах:

2019-05-22 15:57:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

RISK1-13_1

RISK1-3_1

RISK1-12

RISK1-13_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2019 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТерКо Авто Центр 635 000,00
UAH з ПДВ
627 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Галич-Моторс 635 000,00
UAH з ПДВ
635 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2019 11:48
Довідка про несудимість
18 березня 2019 11:14
тендерна пропозиція
18 березня 2019 11:09
тендерна пропозиція
13 березня 2019 14:51
Електронний підпис
13 березня 2019 10:49
Акт прийому передачі.PDF
12 березня 2019 17:29
Дилерська угода.PDF
12 березня 2019 12:41
Тендерна пропозиція.PDF
12 березня 2019 12:41
Сертифікат (2).PDF
12 березня 2019 12:41
Довідка про несудимість.PDF
12 березня 2019 12:41
Статут _.PDF
12 березня 2019 12:41
Свідоцтво платника ПДВ.PDF
12 березня 2019 12:41
Протокол зборів.PDF
12 березня 2019 12:41
Наказ на призначення.PDF
12 березня 2019 12:41
Довідка з статистики.PDF
12 березня 2019 12:41
Витяг.PDF
12 березня 2019 12:41
Виписка.PDF
28 лютого 2019 11:16
статут.pdf

Публічні документи

11 березня 2019 11:54
Проект Договорру.pdf
11 березня 2019 11:54
Цінова пропозиція.pdf
11 березня 2019 11:42
ТЧ_Сертифікат КТЗ.pdf
11 березня 2019 11:42
ІД_Статут.pdf
11 березня 2019 11:42
ІД_Протокол.pdf
11 березня 2019 11:42
ІД_наказ.pdf
11 березня 2019 11:42
ІД_ІПН директора.pdf
11 березня 2019 11:42
ІД_Відомості з ЄДР.pdf
11 березня 2019 11:42
ІД_витяг ПДВ.pdf
11 березня 2019 11:42
ІД_Виписка.pdf
11 березня 2019 11:42
ІД_ Протокол 5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТерКо Авто Центр

ПП Галич-Моторс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТерКо Авто Центр
#34334352
Переможець 627 800,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 15:05

Документи

18 березня 2019 15:04
Електронний підпис
18 березня 2019 15:02
рішення авто.pdf
15 березня 2019 14:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2019 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТерКо Авто Центр
#34334352
627 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2019 15:04
Електронний підпис
18 березня 2019 15:02
рішення авто.pdf
15 березня 2019 14:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 21:37
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2019 17:48
додаткова угода.pdf зміни до договору
04 квітня 2019 17:46
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 10:39
договір.pdf укладений
29 березня 2019 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни в п 1.2
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 627 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 104 633,33 UAH)