Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА КОМУНАЛЬНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 04528442 |
Вебсайт: | http://tmdkl.te.ua |
Місцезнаходження: | 46002, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Клінічна 1а |
Контактна особа: |
Філь Лариса Павлівна 380352521953 tmdl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2019 11:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2019 14:11 |
Очікувана вартість: | 635 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2019 11:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2019 11:30 |
ТД Рено Логан 2.doc |
27 лютого 2019 11:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 лютого 2019 11:30 |
ТД Рено Логан 2.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-23-000050 ● 334bccc9228d45938df323c0e1fddc65
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2019 17:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.04.2019 №25
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Є.ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.04.2019 №25
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-02-27-000695-b від 27.02.2019 - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-05-03 14:49:46
Пояснення щодо прийнятого рішення про визначення переможця
Керуючись абз.2 ч.5 ст.7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», КНП «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня» як Замовник по Закупівлі UA-2019-02-27-000695-b «Легкові автомобілі (34111200-0 - Легкові автомобілі типу «седан»), за кодом Код ДК 021: 34110000-1 Легкові автомобілі, вважає за доцільне надати свої пояснення щодо моніторингу даної закупівлі.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-05-17 16:48:38
Звернення за наданням роз'яснень щодо змісту висновку за результатами моніторингу закупівлі UA-2019-02-27-000695-b
Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня", ознайомилося із змістом висновку про результати моніторингу закупівлі, оприлюдненого 15.04.2019 року.
Повідомляємо, що із змісту констатуючої частини висновку Замовнику не зрозуміло, яким чином можливо усунути порушення.
Станом на сьогоднішній день закупівля завершена, договір із переможцем укладено. На виконання умов договору, переможцем передано Замовнику транспортні засоби, які придбавалися Замовником у рамках цієї закупівлі. Комунальним некомерційним підприємством "Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня" сплачено кошти за поставлений товар. Транспортні засоби використовуються в діяльності підприємства.
Згідно умов тендерної документації придбавалися нові автомобілі. Якщо припустити можливість розірвання договору із переможцем, то Комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня» буде змушене повернути не нові транспортні засоби, а ті, що були у користуванні. Відтак, переможець матиме право звертатися до суду та стягнути з Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня» збитки, завдані поверненням йому вживаних транспортних засобів. Окрім того, на Замовника буде покладено обов’язок сплатити судовий збір, оплатити вартість послуг адвоката.
Комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня» не має вільних коштів для понесення зазначених вище витрат.
Окрім того, як зазначено вище, на даний час автомобілі використовуються у діяльності дитячої лікарні. Якщо припустити можливість повернення автомобілів переможцю, комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня» залишиться без транспортних засобів. Даними автомобілями відбувається перевезення лікарів у екстрених випадках, термінова доставка медичних препаратів між підрозділами підприємства, невідкладна доставка біоматеріалів пацієнтів для проведення лабораторних досліджень і т.д. у нічний час, коли це необхідно для термінового врятування життя пацієнтів.
Повернення Замовником транспортних засобів на період до отримання товару за новою закупівлею може призвести до катастрофічних, в т.ч., летальних наслідків для пацієнтів лікарні
Окрім того, станом на сьогоднішній день у Комунального некомерційного підприємства "Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня" немає змоги внести зміни до тендерної документації, зокрема, шляхом зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Це вбачається із ч.2 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Тобто, очевидно, що зміни до тендерної документації по завершеній процедурі не можуть бути внесені.
Керуючись ч.8 ст.7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо надати роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, шляхом зазначення конкретних заходів щодо усунення порушень.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2019-05-23 11:54:36
Про надання інформації
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не надають повноважень Держаудитслужбі визначати шляхи (спосіб) усунення встановлених порушень.
Крім того, відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз'ясненнями лише змісту висновку та його зобов'язань, визначених у ньому, а не способів його виконання.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення та пояснення про неможливість усунення порушень до висновку за результатами моніторингу закупівлі UA-2019-02-27-000695-b у приєднаних файлах:
2019-05-22 15:57:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
RISK1-13_1
RISK1-3_1
RISK1-12
RISK1-13_2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТерКо Авто Центр #34334352 |
Переможець |
627 800,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 21:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2019 17:48
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2019 17:46
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2019 10:39
|
договір.pdf | укладений |
29 березня 2019 10:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внести зміни в п 1.2 |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |