Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт офісних приміщень в будівлі по проспекту Героїв Сталінграду, 64/56
Current repair of office space in the building on the Heroes of Stalingrad avenue, 64/56
Очікувана вартість
25 571 714,00 UAH
UA-2019-02-27-000567-b b19784cb5a8d486d9dd31e28a97d0b31
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матюшенко Роксолана Сергіївна

+380442069768 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Матюшенко Роксолана Сергіївна
+380442069768
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: Герасименко Олег Панасович
(044) 277-78-40
o.gerasimenko@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: SE NNEGC “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Matiushenko Roksolana
+380442069768
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Additional contacts: Gerasimenko Oleg Panasovich
(044) 277-78-40
o.gerasimenko@direkcy.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 лютого 2019 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2019 11:00
Очікувана вартість: 25 571 714,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 127 858,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 260000 UAH
Publication date: 27 лютого 2019 10:47
Enquiries until: 22 березня 2019 11:00
Complaints submission until: до 28 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 квітня 2019 11:00

Information

Estimated total value: 25 571 714 UAH including VAT
Minimal lowering step: 127 859 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт офісних приміщень в будівлі по проспекту Героїв Сталінграду, 64/56
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04213, Україна, Київська обл., Київ, пр. Героїв Сталінграду, 64/56
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Current repair of office space in the building on the Heroes of Stalingrad avenue, 64/56
CPV: 45450000-6
Період постачання: по 15 січня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2019 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2019 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 13:05
6196 - перелік ЗТД-1.doc
19 березня 2019 13:05
Додаток 4 до ТД - Проект договору - 1.doc
27 лютого 2019 10:44
Додаток 4 до ТД - Проект договору.doc
19 березня 2019 13:05
Додаток 2 до ТД - Інформація про тех хар - 1.docx
27 лютого 2019 10:44
Додаток 2 до ТД - Інформація про тех хар.docx
19 березня 2019 13:05
Додаток 3 до ТД - Технічні вимоги - 1.doc
27 лютого 2019 10:44
Додаток 3 до ТД - Технічні вимоги.doc
19 березня 2019 13:05
6196 - Procurement notice - 1.docx
27 лютого 2019 10:44
6196 - Procurement notice.docx
19 березня 2019 13:05
6196 - ТД - 1.docx
27 лютого 2019 10:44
6196 - ТД.docx
27 лютого 2019 10:44
Додаток 5 до ТД - Довідка про аналогічний договір.docx
27 лютого 2019 10:44
Дефектні акти 1-7 та відомість ресурсів.pdf
27 лютого 2019 10:44
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція цінова.docx
27 лютого 2019 10:44
6196 - Витяг з протоколу ТК від 26.02.2019.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 11 березня 2019 12:03
Дата відповіді: 13 березня 2019 11:59
Умовами тендерної документації на закупівлю послуг передбачено, що у складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (включаючи-Газополум’яні роботи) та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (Включаючи: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра) Відповідно до ст. 21 Закону України «Про охорону праці» (далі – Закон) роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці. На застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виробник або постачальник устаткування підвищеної небезпеки отримує дозвіл до прийняття зобов'язань на постачання. Одержання дозволу не вимагається у разі експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, яке прийнято в експлуатацію з видачею відповідного сертифіката або щодо якого зареєстровано декларацію про готовність до експлуатації, а також у разі реєстрації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці. Також статтею 21 Закону передбачено, що набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, встановлюються Кабінетом Міністрів України. Тобто, чинним законодавством для роботодавця для виконання робіт встановлена обов'язкова наявність одного з документів, або дозволу або декларації. Внесення ж вимог до тендерної документації про обов'язкову наявність в учасника і дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, і декларації відповідності матеріально-технічної бази суперечить нормам чинного законодавства та значно обмежує коло потенційних учасників даної процедури закупівлі. Слід зазначити, що дозвіл виконання робіт підвищеної небезпеки включає в себе виконання робіт на висоті понад 5 метрів. На підставі вимог чинного законодавства та зазначених нормативно-правових актів, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства та вимагати від учасників надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або аналогу документу, тобто, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовами тендерної документації на закупівлю послуг передбачено, що у складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (включаючи газополум’яні роботи) та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (включаючи роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра).
Відповідно до ст. 21 Закону України «Про охорону праці» роботодавець повинен одержати дозвіл на початок роботи та види робіт підприємства, діяльність якого пов'язана з виконанням робіт та експлуатацією об'єктів, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Перелік видів робіт, об'єктів, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки визначається Кабінетом Міністрів України.
Процедуру видачі або відмови у видачі, переоформленні, видачі дублікатів, анулювання дозволів визначає Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 (далі – Порядок).
Згідно з п. 6 Порядку дозвіл видається роботодавцеві на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 2 до Порядку (включаючи газополум’яні роботи).
Роботи верхолазні та скелелазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, і роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників, включено до Переліку робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6 до Порядку.
Також відповідно до п. 21 Порядку роботи підвищеної небезпеки, зазначені в додатку 6 до Порядку, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності його матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки.
Ремонтні, монтажні, будівельні та інші роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, крім робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу та робіт, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників, включено до Переліку робіт підвищеної небезпеки, що здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності його матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки (п. 6 додатку 6 до Порядку).
Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджені наказом Держгірпромнагляду від 27.03.2007 № 62, зареєстровані в Мін’юсті України 04.06.2007 за № 573/13840, визначають, що:
– роботи верхолазні – роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу;
– роботи на висоті – роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше.
Крім того зазначимо що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України N 48 від 7 лютого 2018 р. «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. N 725 і від 26 жовтня 2011 р. N 1107», додатком №2 та додатком №6 регламентується перелік видів робіт, які відносяться виключно до Дозволу та окремо до Декларації.
Про надання розяснень
Дата подання: 20 березня 2019 11:16
Дата відповіді: 21 березня 2019 11:00
Пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю послуг передбачено, що Учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель такі документи: - Кошторисну документацію, розроблену в АВК-5 форма 8, а саме: договірна ціна; локальні кошториси; відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва; пояснювальна записка; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; розрахунок загально-виробничих витрат; розрахунок заробітної плати; тощо без зазначення ціни розрахунку вартості наданих послуг. Приміткою Додатку 1 «Тендерна пропозиція (цінова)» до тендерної документації передбачено надання цих же документів, але вже із зазначенням ціни. Стосовно завантаження файлу з тендерною пропозицією зрозуміло, що даний файл з ціною пропозиції буде відкрито вже після аукціону. На етапі подачі пропозиції, не зовсім зрозуміло завантаження файлів з договірною ціною. Враховуючи той факт, що оголошення оприлюднене відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Замовника відкритих торгів з публікацією англійською мовою, більш детально роз'яснити завантаження файлів з договірною ціною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 (далі – Закон), а саме абзацу 2 пункту 1 статті 27 у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкриваються частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі та відповідно до пункту 5 статті 28 Закону замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій.
Якщо при цьому електронною системою закупівель буде розкрито частину тендерної пропозиції учасника з інформацією та/або документами про ціну, тендерна пропозиція такого учасника відхиляється у відповідності до частини 4 пункту 1 статті 30 Закону (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації).
Для запобігання висвітлення ціни та з метою здійснення повноцінного розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, замовником було встановлено вимогу пунктом 6 розділу III тендерної документації щодо завантаження через електронну систему закупівель Кошторисної документації, розробленої в АВК-5 форма 8, а саме: договірна ціна; локальні кошториси; відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва; пояснювальна записка; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; розрахунок загально-виробничих витрат; розрахунок заробітної плати; тощо без зазначення ціни розрахунку вартості наданих послуг (надаються копії документів без зазначення ціни).
Зауважимо, що ціна пропозиції учасником вказується у Тендерній пропозиції (ціновій) (Додаток 1 до ТД). До документу Тендерна пропозиція (цінова) необхідно прикріпити кошторисну документацію, розроблену в АВК-5 форма 8, а саме: договірну ціну; локальні кошториси; відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва; пояснювальну записку; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; розрахунок загально-виробничих витрат; розрахунок заробітної плати; тощо вже із зазначенням ціни. Вказані документи необхідно завантажити одним файлом, який і буде захищений від перегляду автоматично електронною системою закупівель ProZorro на момент прекваліфікації.
Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 21 березня 2019 11:42
Дата відповіді: 21 березня 2019 16:03
Пунктом 5.1. розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю послуг: ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт офісних приміщень в будівлі по проспекту Героїв Сталінграду, 64/56 (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) передбачено надання учасниками інформації про виконання аналогічного (аналогічних) договорів на суму не менше 25 % кожний від очікуваної вартості закупівлі з аналогічним предметом закупівлі (а саме, поточного ремонту). Враховуючи очікувану вартість закупівлі, досвід виконання одного аналогічного договору з поточного ремонту має становити понад 6 млн.грн, що значно обмежує коло потенційних учасників даної закупівлі, а отже, Замовник порушує принципи здійснення закупівель, визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Слід зазначити, що згідно норм чинного законодавства, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, визначена вартість одного аналогічного договору - не менше 25% від очікуваної вартості предмета закупівлі, не є визначальним критерієм під час виконання аналогічних робіт, а визначальним є досвід виконання аналогічних робіт відповідно до предмету закупівлі згідно з оголошенням. Тобто, досвід виконання аналогічного (аналогічних) договорів на суму, що становить не менше ніж 25 відсотків від очікуваної вартості предмета закупівлі, учасники мають повне право підтвердити декількома договорами, що в загальній сумі становитиме 25 відсотків від очікуваної вартості закупівлі. З огляду на наведене вище, пропонуємо Замовнику відкритих торгів на закупівлю послуг, внести зміни в тендерну документацію, та встановити підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі (а саме, поточного ремонту), що в загальній сумі становлять не менше ніж 25 відсотків від очікуваної вартості закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелік робіт до тендерної документації передбачає виконання широкого спектру робіт, які необхідно виконати на об’єкті. А саме: демонтажні роботи, загальнобудівельні роботи, опорядження фасаду, електромонтажні роботи, опалення, кондиціонування, водопостачання та каналізація.
Тому при формуванні вимог до тендерної документації враховано підбір учасників, які могли б за обмежений час (240 днів) виконати весь об’єм робіт, зазначений в ТД. Таким чином, вимога надання учасниками інформації про виконання аналогічного (аналогічних) договорів на суму не менше 25 % кожний від очікуваної вартості закупівлі дає можливість замовнику опосередковано сподіватись на можливості майбутнього переможця торгів виконати весь заявлений об’єм в зазначений термін.
А зміни в тендерній документації, які встановлять підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі (а саме, поточного ремонту), що в загальній сумі становлять не менше ніж 25 відсотків від очікуваної вартості закупівлі, не дають такої можливості. Тому що договори меншого об’єму фізично не можуть вміщувати весь перелік робіт, що зазначений в тендерній документації.
Крім того зауважимо, що на публічному модулі аналітики bi.prozorro.org за попередні 2016-2018 роки міститься достатня кількість підрядників з аналогічними договорами на вказану суму.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-27-000567-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт", Код ЄДРПОУ:41584018
Дата подання: 21 березня 2019 13:08
порушення Замовником визначення предмету закупівлі та уникнення Замовником норм ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», ЗУ «Про публічні закупівлі», Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454.
Шановний Замовнику!
Вимагаємо відмінити оголошену вами закупівлю Поточний ремонт офісних приміщень в будівлі по проспекту Героїв Сталінграду, 64/56, № оголошення UA-2019-02-27-000567-b на веб-порталі Уповноваженого органу, в зв’язку з порушенням визначення предмету закупівлі та уникнення Замовником норм ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», ЗУ «Про публічні закупівлі», Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454.
Під час підготовки пропозиції та розгляду затверджених дефектних актів № 1-7, які є частиною тендерної документації, Замовник зазначив види робіт, які відносяться до КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ або навіть до РЕКОНСТРУКЦІЇ, але ніяким чином до послуг з поточного ремонту будівлі!!!
Відповідно до норм чинного законодавства України, а саме до наказу ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд» від 10.08.2004р № 150 є визначений у Розділі першому примірний перелік послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд та у Розділі другому види робіт з капітального ремонту.
Однак, замовник з метою уникнення розробки проектної документації та норм відповідальності, що наступають на підставі ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» визначив предмет закупівлі як поточний ремонт замість повної відповідності визначення предмета закупівлі робіт, що має здійснюватися замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2019 13:25
Листом Державного комітету України з будівництва та архітектури від 30.04.2003 р. № 7/7-401 надано роз’яснення щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів.
Так, у ньому зазначено, що під капітальним ремонтом будівлі слід розуміти комплекс робіт, спрямованих на заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель у зв’язку з їх фізичною зношеністю. Метою проведення таких робіт також може бути поліпшення експлуатаційних показників будівлі, покращання її планування та благоустрою території без зміни будівельних габаритів об’єкта.
Капремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації будівлі в цілому або її частин (за умови їх автономності).
У свою чергу, проведення поточного ремонту передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання.
Роботи, що відносяться до поточного ремонту, а які до капітального, вказані у Примірному переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 р. № 150.
Отже, у межах запланованого ремонту можуть виконуватися роботи, які належать як до поточного ремонту, так і ті, що відносяться до капітального ремонту будівлі.
У листі від 30.04.2003 р. № 7/7-401 Держбуд України вказує на такий важливий момент. Зокрема, якщо будівля в цілому не підлягає капремонту, то комплекс робіт з поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як капітальний ремонт. Виняток становлять роботи, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі. Це означає, якщо більшість запланованих ремонтних робіт належить до поточного ремонту, за винятком одного-двох видів робіт, які можна віднести до капремонту, то весь комплекс робіт слід розглядати як поточний ремонт будівлі.
Роботи згідно переліку до тендерної документації на закупівлю послуг ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт офісних приміщень в будівлі по проспекту Героїв Сталінграду, 64/56 (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) не передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником не порушено порядок визначення предмета закупівлі, та зауважуємо, що закупівля вказаних послуг здійснюється за основною конкурентною процедурою закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922.
Предмет закупівлі послуг ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт офісних приміщень в будівлі по проспекту Героїв Сталінграду, 64/56 (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) визначено відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом
Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454. Тому дана вимога є безпідставною.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 квітня 2019
UA-2019-02-27-000567-bb19784cb5a8d486d9dd31e28a97d0b31
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СК ДЕВЕЛОПМЕНТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ РАМ.СА ГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ВІЗИН РІЧ" Документи
Відхилено
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТЕПС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Ремтехналадка Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 20:45
Електронний підпис
29 березня 2019 20:43
Дозвіл та декларація.pdf
29 березня 2019 20:22
Електронний підпис
29 березня 2019 20:19
ВитягПДВ.pdf
29 березня 2019 20:19
Ліцензія .pdf
29 березня 2019 20:18
Страхова гарантія.pdf

Публічні документи

29 березня 2019 23:13
Електронний підпис
29 березня 2019 23:13
Електронний підпис
29 березня 2019 23:05
405392.rar
29 березня 2019 23:05
Платіжне_доручення_СГ.pdf
29 березня 2019 23:05
Страхова_гарантія.pdf
29 березня 2019 23:05
Договір_страхування.pdf
29 березня 2019 23:05
Ліцензія_ДСНС.pdf
29 березня 2019 23:05
Будівельна_ліцензія.pdf
29 березня 2019 23:05
Цінова_пропозиція.pdf

Публічні документи

30 березня 2019 19:43
Електронний підпис
30 березня 2019 19:42
12 Листи.pdf
30 березня 2019 19:22
Електронний підпис
30 березня 2019 19:20
Підписаний_Spravka G0319-0534.pdf
30 березня 2019 19:20
Підписаний_Licenz.pdf
30 березня 2019 19:20
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
30 березня 2019 19:20
Підписаний_G0319-0534-GL_tender.pdf
30 березня 2019 19:20
11 Проект договору.pdf
30 березня 2019 19:20
10 Уповноважена особа.pdf
30 березня 2019 19:20
9 Установчі документи.pdf
30 березня 2019 19:20
8 Дозвільні документи.pdf
30 березня 2019 19:20
6 Відповідність ст17.pdf
30 березня 2019 19:20
5 Досвід.pdf
30 березня 2019 19:20
4 Працівники.pdf
30 березня 2019 19:20
3.1 Договора приміщень.pdf
30 березня 2019 19:20
3 Обладнання МТБ.pdf

Публічні документи

01 квітня 2019 09:41
Електронний підпис
01 квітня 2019 09:40
Технічна частина.zip

Публічні документи

01 квітня 2019 10:52
Електронний підпис
01 квітня 2019 10:50
Інші документи.rar
01 квітня 2019 10:50
Дозвіл та ліцензія.rar
01 квітня 2019 10:50
Технічна частина.rar
01 квітня 2019 10:50
Субпідрядник.rar
01 квітня 2019 10:50
Кошторис нульовий.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СК ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВ РАМ.СА ГРУП

ТОВ "ВІЗИН РІЧ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТЕПС"

ТОВ Ремтехналадка

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РАМ.СА ГРУП 24 699 544,00
UAH з ПДВ
24 699 544,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 23:13
Електронний підпис
29 березня 2019 23:13
Електронний підпис
29 березня 2019 23:05
405392.rar
29 березня 2019 23:05
Платіжне_доручення_СГ.pdf
29 березня 2019 23:05
Страхова_гарантія.pdf
29 березня 2019 23:05
Договір_страхування.pdf
29 березня 2019 23:05
Ліцензія_ДСНС.pdf
29 березня 2019 23:05
Будівельна_ліцензія.pdf
29 березня 2019 23:05
Цінова_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РАМ.СА ГРУП

Інформація про відміну

Дата відміни
17 квітня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій