Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з централізованого водовідведення
Очікувана вартість
2 152 200,00 UAH
UA-2019-02-27-000435-c 8e244e57bd864d12a2766a80dd523d54
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вакуленко Валентина Миколаївна

+380487123150 tender@onmedu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський національний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010801
Місцезнаходження: 65082, Україна , Одеська обл., Одеса, Валіховський провулок, 2
Контактна особа: Вакуленко Валентина Миколаївна
+380487123150
tender@onmedu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Підставою застосування переговорної процедури закупівлі послуг з відведення стічних вод – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 90430000-0, а саме – послуг централізованого водовідведення, відповідно до пункт 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» є: «відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи». Відповідно до п.2 ст.5 Закону України «Про природні монополії» Антимонопольним комітетом України ведеться зведений перелік суб’єктів природних монополій на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг та в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій – національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органах виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. Згідно інформації оприлюдненої станом на січень 2018 року на сайті Антимонопольного комітету України опубліковано зведений перелік суб’єктів природних монополій. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНФОКС» в особі філії «Інфоксводоканал» входить до переліку суб’єктів природних монополій щодо централізованого водопостачання та водовідведення в місті Одесі (Ліцензія НКРЕКП серія АЕ №287964 від 28.10.2014р) . З технічних причин повністю виключається можливість надання послуг централізованого водовідведення від усіх будівель та споруд університету іншими постачальниками тому, що внутрішні мережі водовідведення ОНМедУ підключені до магістральних мереж Філії «ІНФОКСВОДОКАНАЛУ» ТОВ «ІНФОКС». Таким чином, відсутність конкуренції з технічних причин щодо постачання послуги з централізованого водовідведення може бути запропоновано лише ТОВ «ІНФОКС » в особі Філії «ІНФОКСВОДОКАНАЛУ», яке є єдиним можливим постачальником у даному випадку. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону, обґрунтуванням щодо можливості застосування переговорної процедури закупівлі, яка для укладення договору з обраним учасником вимагає попереднього проведення з ним переговорів. Неукладання договорів з на поставку послуги з централізованого водовідведення призведе до припинення/обмеження водопостачання в 2019 році. Це може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, зокрема зриву навчального процесу та невиконання основних функцій, що покладені на установу. На підставі вищезазначеного, установі необхідно укласти договір з ТОВ «ІНФОКС » в особі Філії «ІНФОКСВОДОКАНАЛУ»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2019 14:51
Оскарження наміру укласти договір: 05 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
212500 м.куб
послуги з централізованого водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65082, Україна, Одеська область, м.Одеса, До об'єктів ОНМедУ за присвоєними юридичними адресами (юридична адреса ОНМедУ 65082, м. Одеса, Валіховський пров., 2)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Тендерна документація

27 лютого 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2019 14:00
39 27022019 Протокол застосування ВОДОВІДВЕДЕННЯ.pdf
27 лютого 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2019 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2019 14:00
39 27022019 Протокол застосування ВОДОВІДВЕДЕННЯ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІНФОКС » в особі Філії «ІНФОКСВОДОКАНАЛУ» .
#14289688
Переможець 2 152 200,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2019 14:51

Документи

27 лютого 2019 14:51
Електронний підпис
27 лютого 2019 14:50
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2019 14:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІНФОКС » в особі Філії «ІНФОКСВОДОКАНАЛУ» .
#14289688
2 152 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 лютого 2019 14:51
Електронний підпис
27 лютого 2019 14:50
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 17:42
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 16:39
25-3 10022020.pdf зміни до договору
10 лютого 2020 16:36
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 12:40
доп.угода 2 до договору 25.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 12:39
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 10:42
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 17:01
25-1 23102019 доп угода.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 16:58
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 16:55
Електронний підпис укладений
05 березня 2019 16:13
додатки до договору укладений
05 березня 2019 16:09
Договір укладений
05 березня 2019 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 72/19с/25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 72/19с/25
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 72/19с/25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік у сумі 20 % від суми договору
Номер договору про закупівлю: 72/19с/25
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2019 — 10 квітня 2020
Сума оплати за договором: 2 287 960,87
UAH (в тому числі ПДВ 381 326,81 UAH)