Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

калоприймачі
Очікувана вартість
323 996,00 UAH
UA-2019-02-27-000408-c 4b6d486b47844c8f94d23babbed33d2c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вовк Яна Анатоліївна

+380617075775 kzcpmsd2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "ЦПМСД №2"
Код ЄДРПОУ: 38783657
Місцезнаходження: 69120, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Авраменка,4
Контактна особа: Вовк Яна Анатоліївна
+380617075775
kzcpmsd2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2019 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2019 00:00
Початок аукціону: 15 березня 2019 11:05
Очікувана вартість: 323 996,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 619,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6131 шт
калоприймач однокомпонентний, відкритий, непрозорий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69120, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Авраменка,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
330 шт
калоприймач двокомпонентний: відкритий мішечок стандартний, непрозорий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69120, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Авраменка,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
110 шт
калоприймач двокомпонентний: пластина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69120, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Авраменка,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2019 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2019 13:40
Додатки до тендерної документації.docx
27 лютого 2019 13:40
Тендерна документація.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно техничних характеристик
Дата подання: 04 березня 2019 20:16
Дата відповіді: 05 березня 2019 11:12
Шановний Замовник, в Додатку 3 до тендерної документації ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (калоприймачі) Технічні вимоги до предмета закупівлі «калоприймач однокомпонентний, відкритий, непрозорий» зазначені характеристики товару, а саме: «діаметр для вирізання не менше 15 та не більше 68мм», що дозволяє учаснику пропонувати товар з дуже широким колом розмірів для вирізання: 15-45,15-57,15-65мм та інш. Просимо надати відповідь, які саме розміри потребуються, або чи можемо ми пропонувати калоприймачі з розміром для вирізання 15-70мм, які на наш погляд, більше підходять під ваш запит? Також є питання по пластинам,п.3 технічних вимог, де вказано: «Діаметр для вирізання: не менше 10 мм та не більше 60 мм. Діаметр мішка по фланцевому з`єднанню не більше 70мм.» На скільки нам відомо отвір вирізання обмежується діаметром фланця. Чи можемо ми пропонувати пластини 10-70мм (70мм по фланцю), з отвором для вирізання як до 60 мм так і до 70 мм.? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Добрий день!
Передбачені технічними вимогами розміри однокомпонентного калоприймача є адаптованими до вимог пацієнтів, що знаходяться на обліку в КНП «ЦПМСД №2» та дають змогу брати участь у даній процедурі декількох виробників даного предмета закупівлі.
Технічні вимоги до двокомпонентних кало приймачів, також розроблені таким чином , щоб декілька виробників даного предмета закупівлі мали змогу брати участь в даній процедурі закупівлі, Але , щоб уникнути невідповідність в розмірах компонентів двокомпонентного кало приймача технічними вимогами передбачено, що «Діаметр фланця на пластині та на мішку повинні співпадати та комплектуватися.».
Дякуємо за запитання.»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-27-000408-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРИСТАЛМЕД", Код ЄДРПОУ:41936485
Дата подання: 04 березня 2019 20:14
Стосовно умов техничник характеристик
Шановний Замовник, в Додатку 3 до тендерної документації ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (калоприймачі) Технічні вимоги до предмета закупівлі «калоприймач однокомпонентний, відкритий, непрозорий» зазначені характеристики товару, а саме: «діаметр для вирізання не менше 15 та не більше 68мм», що дозволяє учаснику пропонувати товар з дуже широким колом розмірів для вирізання: 15-45,15-57,15-65мм та інш. Просимо надати відповідь, які саме розміри потребуються, або чи можемо ми пропонувати калоприймачі з розміром для вирізання 15-70мм, які на наш погляд, більше підходять під ваш запит?
Також є питання по пластинам,п.3 технічних вимог, де вказано: «Діаметр для вирізання: не менше 10 мм та не більше 60 мм. Діаметр мішка по фланцевому з`єднанню не більше 70мм.» На скільки нам відомо отвір вирізання обмежується діаметром фланця. Чи можемо ми пропонувати пластини 10-70мм (70мм по фланцю), з отвором для вирізання як до 60 мм так і до 70 мм.? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 04 березня 2019 20:14
Причина: Це запитання

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2019 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 273 384,82
UAH з ПДВ
273 384,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКОМЕД 290 859,17
UAH з ПДВ
290 859,17
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ ЕКОМЕД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 273 384,82
UAH з ПДВ
15 березня 2019 14:01

Документи

15 березня 2019 14:01
Електронний підпис
15 березня 2019 14:00
Протокол ТК
15 березня 2019 11:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2019 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
273 384,82
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2019 14:01
Електронний підпис
15 березня 2019 14:00
Протокол ТК
15 березня 2019 11:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:32
Протокол ТК укладений
02 січня 2020 10:30
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 09:44
Додаткова угода.PDF зміни до договору
21 червня 2019 09:43
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 09:19
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 09:52
Договір БАДМ-Б.pdf зміни до договору
28 березня 2019 08:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідність внесення таких змін обґрунтовується зменшенням ціни на Товар виробником та можливістю поставки товару Постачальником в кількості кратній упаковки виробника
Номер договору про закупівлю: 57 від 28.03.2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 57 від 28.03.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 271 921,97
UAH (в тому числі ПДВ 17 789,28 UAH)