Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Сирець» (капітальний ремонт і реставрація, код 45453000-7 за ДК 021-2015)
Очікувана вартість
20 799 079,00 UAH
UA-2019-02-27-000392-a ca19bada64e34df29bc6b0420ec82834
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сас Валентина Іванівна

(044) 238-58-92 V.Sas@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Сас Валентина Іванівна
(044) 238-58-92
V.Sas@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2019 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2019 17:00
Початок аукціону: 26 березня 2019 13:11
Очікувана вартість: 20 799 079,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 103 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 103000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Детальний опис закупівлі згідно з тендерною документацією. Строк виконання робіт: 4 місяці з моменту письмового повідомлення Замовником. Місце виконання робіт: м. Київ, Шевченківський район, вул. Щусєва, станція «Сирець».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Сирець»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 березня 2019 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 14:28
Повідомлення учасникам.doc
14 березня 2019 14:28
Додаток 3.doc
14 березня 2019 14:28
ТД Сирець.doc
27 лютого 2019 11:11
Додаток 6.doc
27 лютого 2019 11:11
Додаток 5.doc
27 лютого 2019 11:11
Додаток 8.doc
27 лютого 2019 11:11
Додаток 4.doc
27 лютого 2019 11:11
Додаток 7.doc
27 лютого 2019 11:11
Додаток 2.doc
27 лютого 2019 11:11
Додаток 1.doc
14 березня 2019 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2019 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 14:28
Повідомлення учасникам.doc
14 березня 2019 14:28
Додаток 3.doc
27 лютого 2019 11:11
Додаток 3.doc
14 березня 2019 14:28
ТД Сирець.doc
27 лютого 2019 11:11
ТД Сирець.doc
27 лютого 2019 11:11
Додаток 6.doc
27 лютого 2019 11:11
Додаток 5.doc
27 лютого 2019 11:11
Додаток 8.doc
27 лютого 2019 11:11
Додаток 4.doc
27 лютого 2019 11:11
Додаток 7.doc
27 лютого 2019 11:11
Додаток 2.doc
27 лютого 2019 11:11
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зауваження до умов договору
Дата подання: 04 березня 2019 16:11
Дата відповіді: 06 березня 2019 16:07
Просимо внести зміни до проекту договору закупівлі(Додаток 3 до тендерної документації): - В п. 2.10. додати або уточнити : якщо неналежна якість робіт спричинила (призвела) зупинку експлуатації станції метро «Сирець.» - В п.5.1. додати: за умови отримання належним чином оформленої проектної документації на виконання робіт (етапу робіт). - В п.5.2. додати: за умови отримання належним чином оформленої проектної документації на виконання робіт (етапу робіт). - п.5.18. Ризик випадкового знищення або пошкодження предмету підряду та майна Замовника до прийняття виконаних Робіт Замовником, несе Підрядник, крім випадків виникнення ризику внаслідок обставин, що не залежали від Підрядника. (Інакше помилки проектування, повінь, що затопить тунель, інші стихійні лиха, що зруйнують об’єкт під час дії Договору – все це штучно перекладений на Підрядника ризик. Тоді як такі ризики повинен нести власник об’єкта – Замовник.) - В п.6.3.17. – вилучити «за власний рахунок» - Додати п.7.11. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника по Договору, до Підрядника не застосовуються будь-які штрафні санкції, передбачені чинним законодавством України та цим Договором за порушення строків виконання робіт за Договором. - п.12.5. Виключити. Це умови між замовником та проектувальником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умови, передбачені проектом договору підряду, що наведений в тендерній документації, викладені на підставі положень чинного законодавства, та з урахуванням необхідності забезпечення безпечної та безперебійної роботи метрополітену і загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. №668, Цивільного і Господарського кодексу України. При цьому проведено державну експертизу проектної документації на об’єкт будівництва та отримано позитивний експертний звіт.
До п.6.3.17 договору будуть внесені відповідні зміни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-07-000008 ● 1945fc37dd5a406facb2c8b393a22273
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2019 13:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.05.2019 № 126

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.05.2019 № 126


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-02-27-000392-a 27.02.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Заступник директора департаменту – начальник Управління
моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Л. КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник не погоджується з висновком ДАСУ та надає свої заперечення.

2019-05-14 16:22:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2019 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "Київметробуд" 20 797 368,90
UAH з ПДВ
20 694 368,90
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Форт-Плюс" 20 753 384,02
UAH з ПДВ
20 753 384,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2019 08:49
10492-10-1 Київметробуд p7s.rar
14 березня 2019 09:21
КИЇВМЕТРОБУД 10492-10 p7s.7z

Публічні документи

22 березня 2019 15:52
ТЕНДЕР.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "Київметробуд"

ПП "Форт-Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "Київметробуд"
#01387432
Переможець 20 694 368,90
UAH з ПДВ
02 квітня 2019 14:11

Документи

02 квітня 2019 14:11
Електронний підпис
26 березня 2019 13:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2019 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "Київметробуд"
#01387432
20 694 368,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2019 14:11
Електронний підпис
26 березня 2019 13:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 17:24
Звіт про виконання договору 295-ДБМ-19 від 19.04.2019.pdf укладений
04 вересня 2019 17:24
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2019 17:17
295-ДБМ-19 від 19.04.2019_КИЇВМЕТРОБУД ПАТ-Угода від 03.09.2019 про розірв.дог..pdf зміни до договору
04 вересня 2019 17:17
Електронний підпис укладений
19 квітня 2019 17:31
295-ДБМ-19 від 19.04.2019_КИЇВМЕТРОБУД ПАТ-smart tender.pdf укладений
19 квітня 2019 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, у зв’язку зі зняттям бюджетних призначень на фінансування у 2019 році виконання робіт «Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Сирець», керуючись ч. 1 ст. 651, ч.1 ст.652, ч.2 ст. 653, ст. 654 ЦК України, пунктами 12.1, 12.2 розділу 12 «ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ» Договору про закупівлю, дійшли згоди: розірвати за згодою Сторін цей Договір про закупівлю з моменту набрання чинності цієї Угоди. З моменту набрання чинності даної Угоди всі зобов’язання Сторін, що виникли за Договором про закупівлю від 19.04.2019 №295-ДБМ-19 припиняються, Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами і обов’язками за Договором про закупівлю від 19.04.2019 №295-ДБМ-19 та претензій одна до одної не мають, а Договір про закупівлю від 19.04.2019 №295-ДБМ-19 втрачає свою чинність. Вищезазначене розірвання не суперечить тендерній документації проведеної закупівлі. Сума Договору після внесеня змін - 20694368,90 грн, з ПДВ. Обсяг робіт після внесення змін - 1 робота
Номер договору про закупівлю: 295-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Угода про розір
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2019 — 03 вересня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони, у зв’язку зі зняттям бюджетних призначень на фінансування у 2019 році виконання робіт «Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Сирець», керуючись ч. 1 ст. 651, ч.1 ст.652, ч.2 ст. 653, ст. 654 ЦК України, пунктами 12.1, 12.2 розділу 12 «ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ» Договору про закупівлю, дійшли згоди: розірвати за згодою Сторін цей Договір про закупівлю з моменту набрання чинності Угоди про розірвання.