Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з готування їжі ДК 021:2015 – 55321000-6
Services cooking DK 021: 2015 - 55321000-6
Очікувана вартість
43 728 358,00 UAH
UA-2019-02-27-000285-a 2fb5708a16d143769b5d5b52dd46b373
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Олексіївна Козлова

+380365521726 sarny.upszn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03195398
Місцезнаходження: 34502, Україна , Ровенская область обл., Сарны, вул. Демократична, 46, м. Сарни, Сарненський р-н, Рівненська обл. 34500
Контактна особа: Оксана Олексіївна Козлова
+380365521726
sarny.upszn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Labor and Social Welfare Sarny District State Administration
National ID: 03195398
Contact point: Oksana Alekseevna Kozlova
+380365521726
sarny.upszn@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 лютого 2019 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2019 15:00
Початок аукціону: 10 травня 2019 14:54
Очікувана вартість: 43 728 358,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 864,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 437283.58 UAH
Publication date: 27 лютого 2019 10:51
Enquiries until: 19 березня 2019 15:00
Complaints submission until: до 25 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 березня 2019 15:00
Planned auction date: 10 травня 2019 14:54

Information

Estimated total value: 43 728 358 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 21 864 UAH
Minimal lowering step, %: 0,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Scope of the procurement
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області
Services for the nutrition of children affected by the Chernobyl disaster, in schools located in areas of radioactive contamination Sarny district, Rivne region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55321000-6 — Послуги з готування їжі

Services for the nutrition of children affected by the Chernobyl disaster, in schools located in areas of radioactive contamination Sarny district, Rivne region
CPV: 55321000-6
Період постачання: з 01 квітня 2019 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2019 14:49
Проект ДОГОВОРУ.pdf
27 лютого 2019 14:49
ТД 2019.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-27-000285-a.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41602890
Дата подання: 14 квітня 2019 19:50
СКАРГА у процедурі публічної закупівлі щодо порушення умов оцінки пропозицій на етапі прекваліфікації Управлінням праці та соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації Рівненської області (далі – Замовник) згідно оголошення UA-2019-02-27-000285-a Управлінням праці та соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації Рівненської області (далі – Замовник) згідно оголошення UA-2019-02-27-000285-a про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua), було оголошено про проведення відкритих торгів (з публікацією англійською мовою) з закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015: 55321000-6 «Послуги з готування їжі» (Послуги щодо забезпечення харчуванням за контрактом (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області)), (далі – Процедура закупівлі, Закупівля, Торги). Товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» (далі – Скаржник) прийняло участь у Торгах та подало відповідну тендерну пропозицію. За результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника в порядку ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон про закупівлі, Закон) вона була відхилена згідно оприлюдненої 09.04.2019р. на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та відповідно до розміщеного Протоколу розгляду тендерних пропозицій №3 від 09.04.2019р. (далі – Протокол), згідно якого тендерну пропозицію Скаржника було відхилено на підставі ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації. В той же час, згідно Протоколу тендерні пропозиції інших учасників Торгів - товариства з обмеженою відповідальністю «Віртуоз ЛТД» та товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКСІМГРУП», - відповідають умовам тендерної документації, а відтак учасників ТОВ «Віртуоз ЛТД» та ТОВ «УКРЕКСІМГРУП» допущено до аукціону. Вважаємо вищезазначене рішення Замовника про допущення до аукціону (оцінки) ТОВ «Віртуоз ЛТД» та ТОВ «УКРЕКСІМГРУП» необґрунтованим й протиправним з огляду на наступне.
1. Згідно п.1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися, серед іншого, з наступних документів: калькуляції вартості послуг з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області. Орієнтовна форма калькуляції наведена у Додатку 6. Кожен документ має бути завантажений в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі розширення pdf, jpeg. Учасники повинні подати документи тендерної пропозиції за формою, що встановлена Додатком 4 та калькуляцію вартості послуг з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області згідно Додатку 6, таким чином щоб ці документи не були відображені під час розкриття тендерних пропозицій та на етапі прекваліфікації. Додатково Учасник подає інформацію у довільній формі із зазначенням про завантаження калькуляції вартості послуг до електронної системи відповідно до вимог тендерної документації. У відповідності до пп. 4.2.1. п. 4.2. Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, а саме: Калькуляцію вартості послуг з харчування з обов’язковим визначенням грошового та процентного співвідношення вартості сировини/продуктів харчування та розміру надбавки (націнки) до ціни пропозиції, відсоткового значення розміру націнки до вартості сировини та витрати на організацію харчування за формою, наведеною у Додатку №6. Згідно п. 30 ст. 1 Закону про закупівлі тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Таким чином, згідно з п. 1, пп. 4.2.1. п. 4.2. Розділу III Тендерної документації учасник на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі в обов’язковому порядку у складі своєї тендерної пропозиції подає Калькуляцію вартості послуг з харчування за формою, наведеною у Додатку №6, однак таким чином, щоб ці документи не були відображені під час розкриття тендерних пропозицій та на етапі прекваліфікації. Згідно абзацу 2 ч. 1 ст. 27 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Згідно ч.2 ст. 27 Закону під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Згідно ч. 5 ст. 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Тобто, в даній Процедурі закупівлі такий документ як Калькуляція є документом, що подається в складі тендерної пропозиції саме на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, а отже є документом, що містять технічний опис предмета закупівлі, та який повинен бути наявним в складі тендерної пропозиції учасника з можливістю його вивчення Замовником на предмет відповідності умовам тендерної документації, зокрема, технічним вимогам, та кваліфікаційним критеріям. В той же самий час, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Віртуоз ЛТД» міститься Лист-пояснення щодо надання калькуляції вартості послуг (стор. 21 пропозиції, файл «4.ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ»), з якого вбачається, що Калькуляція надана таким учасником в блоці кошторис, доступ до якого з’явиться після розкриття пропозиції. Так само згідно наявного в складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРЕКСІМГРУП» Листа щодо калькуляції вартості послуг (стор. 76 пропозиції, файл «Лист_щодо_кал_куляцii») вбачається, що така Калькуляція завантажена до електронної системи закупівлі як «Кошторис», так як такий тип документу розкривається після аукціону і у період прекваліфікації не розголоситься інформація про запропоновану ціну пропозиції. Враховуючи зазначене вище, учасниками ТОВ «Віртуоз ЛТД» та ТОВ «УКРЕКСІМГРУП» в порушення умов Тендерної документації (п. 1, пп. 4.2.1. п. 4.2. Розділу III) та Закону на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі в складі тендерної пропозиції не надано Калькуляцію вартості послуг з харчування за формою, наведеною у Додатку №6 (в розкритій згідно абзацу 2 ч. 1 ст. 27 Закону частині тендерної пропозиції вона відсутня). Зважаючи на вищенаведене, пропозиція ТОВ «Віртуоз ЛТД» та пропозиція ТОВ «УКРЕКСІМГРУП» не відповідали умовам Тендерної документації в цій частині та мали бути відхилені Замовником. 2. Згідно п. 2 розділу 3 Тендерної документації для документального підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям, зокрема, кваліфікаційному критерію №1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» - укомплектованість матеріально-технічної бази Учасника для надання послуг», учасникам необхідно було подати інформацію у довільній формі про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей, які є достатніми для надання послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району, Рівненської області (оригінал довідки Учасника), та належним чином засвідчені копії документів, які підтверджують право володіння/користування Учасника вказаними ним об’єктами матеріально-технічної бази. 2.1. Учасником ТОВ «Віртуоз ЛТД» в складі своєї пропозиції надані Довідка про наявність обладнання та Довідка про наявність матеріально-технічної бази орендоване майно (стор. 35, 36 пропозиції, файл «5.1КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ст.16»). При цьому на підтвердження права володіння/користування вказаними в Довідці про наявність обладнання об’єктами матеріально-технічної бази, що мають статус «власне» (таке, що перебуває в власності), учасником надані Картки обліку малоцінних та швидкозношуваних предметів (стор. 52-55, файл «5.1КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ст.16»). Відповідно до ст. 328 Цивільного кодексу України (далі - ЦК) право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів. Згідно ст. Згідно ст. 11 ЦК підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є: договори та інші правочини; інші юридичні факти. З огляду на зазначене, Картка обліку малоцінних та швидкозношуваних предметів не може вважатися документом, який підтверджує право власності на речі, оскільки такий документ не є договором (правочином), а так само законодавство не пов’язує набуття права власності на річ з видачею (складанням) такого документу. Таким чином, у складі пропозиції ТОВ «Віртуоз ЛТД» відсутні належні документи, які б підтверджували право власності на об’єкти матеріально-технічної бази, зазначені в Довідці про наявність обладнання зі статусом «власне» (таке, що перебуває в власності), що не відповідає умовам Тендерної документації в цій частині. 2.2. Учасником ТОВ «УКРЕКСІМГРУП» в складі своєї пропозиції надана Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (стор. 27 пропозиції , файл «Довiдка_наявнiст__мтб»). В той же самий час учасником не надано жодного документу на підтвердження права володіння/користування зазначеного в Довідці обладнання та інвентарю: морозильні камери, побутові холодильники, бойлери, електричні плити, жарочні шафи тощо. Таким чином, у складі пропозиції ТОВ «УКРЕКСІМГРУП» відсутні будь-які документи, які б підтверджували право володіння/користування зазначеного в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази обладнання та інвентарю, що не відповідає умовам Тендерної документації в цій частині. Зважаючи на вищенаведене, пропозиція ТОВ «Віртуоз ЛТД» та пропозиція ТОВ «УКРЕКСІМГРУП» не відповідали умовам Тендерної документації в цій частині та мали бути відхилені Замовником. 3. Згідно п. 3 розділу 4 Тендерної документації Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов відповідно до частини 4 статті 36 Закону. Частиною 4 статті 36 Закону передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. При цьому істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, встановлених цією ж частиною ст. 36 Закону. Учасником ТОВ «УКРЕКСІМГРУП» в складі своєї пропозиції наданий Лист-погодження з істотними умовами договору (стор. 61 пропозиції, файл «Лист_IУД») та Проект договору (стор. 45-60 пропозиції, файли «проект договору» та «проект договору 2»). Разом з тим, в наданих учасником ТОВ «УКРЕКСІМГРУП» документах, зокрема, в Листі-погодженні з істотними умовами договору не зазначено про зміну умов договору про закупівлю відповідно до частини 4 статті 36 Закону, що не відповідає умовам Тендерної документації в цій частині. Зважаючи на вищенаведене, пропозиція ТОВ «УКРЕКСІМГРУП» не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині та мала бути відхилена Замовником. Згідно ст. 3 Закону, закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. В той же час, враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція ТОВ «Віртуоз ЛТД» та тендерна пропозиція ТОВ «УКРЕКСІМГРУП» не відповідали умовам Тендерної документації та мали бути відхилені Замовником відповідно до частини першої статті 30 Закону. Однак такого зроблено не було, що порушує право Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку як своєї пропозиції так і тендерних пропозицій інших учасників, як це передбачено ст. 3 Закону про закупівлі. Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «Віртуоз ЛТД» та тендерну пропозицію ТОВ «УКРЕКСІМГРУП», Замовник порушив вимоги статті 30 Закону, відповідно до якої Замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної Документації. Виходячи з наведеного вище, рішення Замовника про відповідність тендерних пропозицій ТОВ «Віртуоз ЛТД» та ТОВ «УКРЕКСІМГРУП» умовам тендерної документації та про допуск учасників ТОВ «Віртуоз ЛТД» та ТОВ «УКРЕКСІМГРУП» до аукціону є неправомірними, такими що порушує права та інтереси Скаржника, зокрема на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників. У відповідності до абзацу 3 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій, при цьому в даній Процедурі закупівлі протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднено 09 квітня 2019 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 квітня 2019 20:13
рішення від 17.04.2019 № 4632 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2019 20:13
рішення від 07.05.2019 № 5568.pdf
Дата публікації: 11 травня 2019 21:33

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-02-27-000285-a2fb5708a16d143769b5d5b52dd46b373
Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03195398
Місцезнаходження: 34502, Україна, Ровенская область обл., Сарны, вул. Демократична, 46, м. Сарни, Сарненський р-н, Рівненська обл. 34500
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Віртуоз ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ УКРЕКСІМГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи

Документи

29 березня 2019 15:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
09 квітня 2019 15:34
Протокол №3.PDF
09 квітня 2019 15:36
Електронний підпис
09 квітня 2019 15:41
Електронний підпис

Документи

29 березня 2019 15:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
09 квітня 2019 15:37
Протокол №3.PDF
09 квітня 2019 15:39
Електронний підпис
09 квітня 2019 15:40
Електронний підпис

Публічні документи

29 березня 2019 10:49
Електронний підпис
29 березня 2019 10:27
Титул_на_сторiнка.PDF
29 березня 2019 10:27
Стаття_50_Закону.PDF
29 березня 2019 10:27
Стаття_17.PDF
29 березня 2019 10:27
проект договору.pdf
29 березня 2019 10:27
проект договору 2.pdf
29 березня 2019 10:27
Лист_щодо_кал_куляцii.PDF
29 березня 2019 10:27
Лист_про_все_включено.PDF
29 березня 2019 10:27
Лист_IУД.PDF
29 березня 2019 10:27
зміст.pdf
29 березня 2019 10:27
Довiдка_банк.PDF
29 березня 2019 10:26
23.JPG
29 березня 2019 10:26
22.JPG
29 березня 2019 10:26
21.JPG
29 березня 2019 10:26
20.JPG
29 березня 2019 10:26
19.JPG
29 березня 2019 10:26
18.JPG
29 березня 2019 10:26
17.JPG
29 березня 2019 10:26
16.JPG
29 березня 2019 10:26
15_статут.JPG
29 березня 2019 10:26
14_статут.JPG
29 березня 2019 10:26
13_статут.JPG
29 березня 2019 10:26
12_статут.JPG
29 березня 2019 10:26
11_статут.JPG
29 березня 2019 10:26
10_поспорт.JPG
29 березня 2019 10:26
9_паспорт.JPG
29 березня 2019 10:26
8_паспорт.JPG
29 березня 2019 10:26
5 наказ про призначення.JPG
29 березня 2019 10:26
меню.pdf
29 березня 2019 10:26
Iнформацi_про_НАССР.PDF
29 березня 2019 10:26
64_насср_сертифiкат.JPG
29 березня 2019 10:26
Довiдка_наявнiст__мтб.PDF
29 березня 2019 10:26
відгук.jpg
29 березня 2019 10:26
38.JPG
29 березня 2019 10:26
37.JPG
29 березня 2019 10:26
33_штатний.JPG
29 березня 2019 10:26
32.JPG
29 березня 2019 10:26
31.JPG
29 березня 2019 10:26
30.JPG
29 березня 2019 10:26
29_договiр_суборенди.JPG

Документи

29 березня 2019 15:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
09 квітня 2019 15:37
Протокол №3.PDF
09 квітня 2019 15:41
Електронний підпис
09 квітня 2019 15:45
Електронний підпис

Публічні документи

29 березня 2019 14:58
45. Довідка Банк Кристал.pdf
29 березня 2019 14:58
39_29032019143826.pdf
29 березня 2019 14:58
40_29032019143843.pdf
29 березня 2019 14:58
41_29032019143857.pdf
29 березня 2019 14:58
42_29032019143918.pdf
29 березня 2019 14:58
44_29032019143939.pdf
29 березня 2019 14:58
46_29032019144001.pdf
29 березня 2019 14:58
47_29032019144016.pdf
29 березня 2019 14:58
48_29032019144030.pdf
29 березня 2019 14:58
49_29032019144045.pdf
29 березня 2019 14:58
34_29032019143705.pdf
29 березня 2019 14:58
35_29032019143728.pdf
29 березня 2019 14:58
36_29032019143753.pdf
29 березня 2019 14:58
37_29032019143809.pdf
29 березня 2019 14:58
39_29032019143826.pdf
29 березня 2019 14:58
1_29032019142215.pdf
29 березня 2019 14:58
2_29032019142232.pdf
29 березня 2019 14:58
3_29032019142249.pdf
29 березня 2019 14:58
4_29032019142312.pdf
29 березня 2019 14:58
7_29032019142358.pdf
29 березня 2019 14:58
8_29032019142414.pdf
29 березня 2019 14:58
9_29032019142430.pdf
29 березня 2019 14:58
10_29032019142458.pdf
29 березня 2019 14:58
11_29032019142523.pdf
29 березня 2019 14:58
12_29032019142549.pdf
29 березня 2019 14:58
13_29032019142608.pdf
29 березня 2019 14:58
14_29032019142624.pdf
29 березня 2019 14:58
15_29032019142643.pdf
29 березня 2019 14:58
16_29032019142712.pdf
29 березня 2019 14:58
17_29032019142727.pdf
29 березня 2019 14:58
18_29032019142745.pdf
29 березня 2019 14:58
19_29032019142809.pdf
29 березня 2019 14:58
20_29032019142836.pdf
29 березня 2019 14:58
21_29032019142853.pdf
29 березня 2019 14:58
22_29032019142911.pdf
29 березня 2019 14:58
23_29032019142927.pdf
29 березня 2019 14:58
24_29032019142956.pdf
29 березня 2019 14:58
25_29032019143035.pdf
29 березня 2019 14:58
26_29032019143124.pdf
29 березня 2019 14:58
27_29032019143151.pdf
29 березня 2019 14:58
28_29032019143205.pdf
29 березня 2019 14:58
29_29032019143222.pdf
29 березня 2019 14:58
30_29032019143237.pdf
29 березня 2019 14:58
31_29032019143310.pdf
29 березня 2019 14:58
32_29032019143440.pdf
29 березня 2019 14:58
33_29032019143515.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Віртуоз ЛТД"

ТОВ УКРЕКСІМГРУП

ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Віртуоз ЛТД" Документи
ТОВ УКРЕКСІМГРУП Документи

Публічні документи

29 березня 2019 10:49
Електронний підпис
29 березня 2019 10:27
Титул_на_сторiнка.PDF
29 березня 2019 10:27
Стаття_50_Закону.PDF
29 березня 2019 10:27
Стаття_17.PDF
29 березня 2019 10:27
проект договору.pdf
29 березня 2019 10:27
проект договору 2.pdf
29 березня 2019 10:27
Лист_щодо_кал_куляцii.PDF
29 березня 2019 10:27
Лист_про_все_включено.PDF
29 березня 2019 10:27
Лист_IУД.PDF
29 березня 2019 10:27
зміст.pdf
29 березня 2019 10:27
Довiдка_банк.PDF
29 березня 2019 10:26
23.JPG
29 березня 2019 10:26
22.JPG
29 березня 2019 10:26
21.JPG
29 березня 2019 10:26
20.JPG
29 березня 2019 10:26
19.JPG
29 березня 2019 10:26
18.JPG
29 березня 2019 10:26
17.JPG
29 березня 2019 10:26
16.JPG
29 березня 2019 10:26
15_статут.JPG
29 березня 2019 10:26
14_статут.JPG
29 березня 2019 10:26
13_статут.JPG
29 березня 2019 10:26
12_статут.JPG
29 березня 2019 10:26
11_статут.JPG
29 березня 2019 10:26
10_поспорт.JPG
29 березня 2019 10:26
9_паспорт.JPG
29 березня 2019 10:26
8_паспорт.JPG
29 березня 2019 10:26
5 наказ про призначення.JPG
29 березня 2019 10:26
меню.pdf
29 березня 2019 10:26
Iнформацi_про_НАССР.PDF
29 березня 2019 10:26
64_насср_сертифiкат.JPG
29 березня 2019 10:26
Довiдка_наявнiст__мтб.PDF
29 березня 2019 10:26
відгук.jpg
29 березня 2019 10:26
38.JPG
29 березня 2019 10:26
37.JPG
29 березня 2019 10:26
33_штатний.JPG
29 березня 2019 10:26
32.JPG
29 березня 2019 10:26
31.JPG
29 березня 2019 10:26
30.JPG
29 березня 2019 10:26
29_договiр_суборенди.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Віртуоз ЛТД"

ТОВ УКРЕКСІМГРУП

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 травня 2019 09:42
Коментар щодо відміни: Згідно статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
16 травня 2019 09:42
Протокол 4.PDF