Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вершкове масло
Очікувана вартість
144 000,00 UAH
UA-2019-02-27-000253-a ● 583f5337d1654a60aaaadfe331cc57c7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР №1 |
Код ЄДРПОУ: | 05416202 |
Місцезнаходження: | 04114, Україна , Київська обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛ.АВТОЗАВОДСЬКА, будинок 68 |
Контактна особа: |
Занора Вікторія Анатоліївна tender_ptd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2019 10:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2019 11:13 |
Початок аукціону: | 07 березня 2019 11:13 |
Очікувана вартість: | 144 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 720,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Закупівля продуктів харчування для хворих на туберкульоз
Закупівля продуктів харчування для хворих на туберкульоз
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 кілограми
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04114, Україна, Київська, м.Київ, Оболонський район, ВУЛ.АВТОЗАВОДСЬКА, будинок 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2019 10:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2019 10:46 |
Проект договора масло.doc | |
27 лютого 2019 10:46 |
Спецификация масло.xls | |
27 лютого 2019 10:46 |
Оголошення масло.doc |
27 лютого 2019 10:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 лютого 2019 10:46 |
Проект договора масло.doc
|
|||
27 лютого 2019 10:46 |
Спецификация масло.xls
|
|||
27 лютого 2019 10:46 |
Оголошення масло.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-27-000253-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП КІДАЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:2320419124
Дата подання: 12 березня 2019 09:53
Скарга!
Не відповідність тендерної документації.
Згідно Пунктів Тендерної документації не виконані вимоги, щодо переліку документів, які вимагаються для підтвердження якості товару:
1) Товар повинен постачатися транспортом постачальника та за рахунок постачальника - не надано документів на транспортні засоби, яким планується постачання (не можливо встановити відповідність до даної вимоги).
2) Товар, представлений постачальником, має відповідати вітчизняним стандартам якості - не надано документів які підтверджують якість товару (не можливо встановити відповідність до даної вимоги).
3) Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), що обов’язково відображається на етикетці маркуванням “без ГМО” - не надано інформації (не можливо встановити відповідність до даної вимоги).
4) Декларацією виробника або посвідченням про якість, або сертифікатом відповідності, або іншим документом в яких обов’язково зазначені висновки санітарно-епідеміологічних експертиз - не надано жодного документу (не можливо встановити відповідність до даної вимоги).
5) Наявність санітарного паспорту на транспортний засіб - надано лише договір дезінфекції авто, ні актів виконаних робіт, не відомо чи відповідає транспортний засіб вимогам транспортування "Масла вершкового". Кратність обробок транспортних засобів має здійснюватись не рідше одного разу на 10 днів, а в договорі 12 обробок на рік.
6) Копія паспорту (для фізичних осіб та ФО-підприємців) - не надано.
7) Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб та ФО- підприємців) - не надано.
8) Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів (відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000: 2007 (ISO 22000:2005. IDT) - не надано.
9) Сертифікат на систему управління якістю (відповідає вимогам ДСТУ ІSO 9001:2009 (ISO 9001:2008) - не надано.
ФО-П Батрак Р.М. надав лише Гарантійний лист надання документів, який жодним чином не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника, при наявності інших Учасників закупівлі.
Враховуючи вище викладене, ФО-П Батрак Р.М. не надав документи, які вимагалися в тендерній документації. Прошу Вас, відхилити учасника ФО-П Батрак Р.М., у зв‘язку з невідповідністю тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Пунктів Тендерної документації не виконані вимоги, щодо переліку документів, які вимагаються для підтвердження якості товару:
1) Товар повинен постачатися транспортом постачальника та за рахунок постачальника - не надано документів на транспортні засоби, яким планується постачання (не можливо встановити відповідність до даної вимоги).
2) Товар, представлений постачальником, має відповідати вітчизняним стандартам якості - не надано документів які підтверджують якість товару (не можливо встановити відповідність до даної вимоги).
3) Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), що обов’язково відображається на етикетці маркуванням “без ГМО” - не надано інформації (не можливо встановити відповідність до даної вимоги).
4) Декларацією виробника або посвідченням про якість, або сертифікатом відповідності, або іншим документом в яких обов’язково зазначені висновки санітарно-епідеміологічних експертиз - не надано жодного документу (не можливо встановити відповідність до даної вимоги).
5) Наявність санітарного паспорту на транспортний засіб - надано лише договір дезінфекції авто, ні актів виконаних робіт, не відомо чи відповідає транспортний засіб вимогам транспортування "Масла вершкового". Кратність обробок транспортних засобів має здійснюватись не рідше одного разу на 10 днів, а в договорі 12 обробок на рік.
6) Копія паспорту (для фізичних осіб та ФО-підприємців) - не надано.
7) Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб та ФО- підприємців) - не надано.
8) Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів (відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000: 2007 (ISO 22000:2005. IDT) - не надано.
9) Сертифікат на систему управління якістю (відповідає вимогам ДСТУ ІSO 9001:2009 (ISO 9001:2008) - не надано.
ФО-П Батрак Р.М. надав лише Гарантійний лист надання документів, який жодним чином не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника, при наявності інших Учасників закупівлі.
Враховуючи вище викладене, ФО-П Батрак Р.М. не надав документи, які вимагалися в тендерній документації. Прошу Вас, відхилити учасника ФО-П Батрак Р.М., у зв‘язку з невідповідністю тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2019 12:09
Рішення тендерного комітету КМПТД № 1 про визначення переможцем ФО-П Батрак Р.М видхилено не буде.
Шановна ФОП КІДАЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА ! У відповідь на вашу скаргу інформуємо : при виборі переможця критерієм оцінки є найменша ціна.
Постановою КМ України від 27 грудня 2001 р. N 1752 "Про норми харчування у протитуберкульозних закладах для осіб, хворих на туберкульоз, та малолітніх і неповнолітніх осіб, інфікованих мікобактеріями туберкульозу" встановлено, що хворий має отримувати на добу до 3200 Ккал.
Повноцінне та різноманітне харчування є одним із складових успішного лікування туберкульозу. Економія коштів, яка виникла після оголошення результатів аукціону буде спрямована на закупівлю продуктів харчування для наближення до норм харчування затверджених Постановою КМ України від 27 грудня 2001 р. N 1752.
Постановою КМ України від 27 грудня 2001 р. N 1752 "Про норми харчування у протитуберкульозних закладах для осіб, хворих на туберкульоз, та малолітніх і неповнолітніх осіб, інфікованих мікобактеріями туберкульозу" встановлено, що хворий має отримувати на добу до 3200 Ккал.
Повноцінне та різноманітне харчування є одним із складових успішного лікування туберкульозу. Економія коштів, яка виникла після оголошення результатів аукціону буде спрямована на закупівлю продуктів харчування для наближення до норм харчування затверджених Постановою КМ України від 27 грудня 2001 р. N 1752.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2019 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Батрак Роман Миколайович |
104 700,00
UAH з ПДВ
|
94 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КІДАЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА |
103 440,00
UAH з ПДВ
|
103 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Сергієнко Володимир Іванович |
137 880,00
UAH з ПДВ
|
114 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
СИДОРЕВИЧ ЄВГЕНІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
127 800,00
UAH з ПДВ
|
114 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАП-ПРОД" |
144 000,00
UAH з ПДВ
|
126 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА |
143 424,00
UAH з ПДВ
|
143 424,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Батрак Роман Миколайович #2895211432 |
Переможець |
94 680,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2019 13:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 09:01
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2019 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2019 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2019 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2019 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2019 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2019 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2019 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2019 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2019 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2019 09:12
|
Договор масло верш.pdf | укладений |
22 березня 2019 09:11
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2019 09:09
|
Договор масло верш.pdf | укладений |
22 березня 2019 09:09
|