Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт будівлі Будинку творчості дітей та юнацтва по вул. Володимира Соломчука, 3 в м. Деражня, Хмельницької області
Очікувана вартість
5 910 969,40 UAH
UA-2019-02-27-000150-c ● 182f964114c9438fa856d23e9fa70eee
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Деражнянської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39839155 |
Вебсайт: | http://deraznyarvo.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 32200, Україна , Хмельницька обл., місто Деражня, вул.Миру,39 |
Контактна особа: |
Борордій Інна Мустафівна +380385621315 inaborodiy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2019 10:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2019 10:22 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2019 10:22 |
Початок аукціону: | 29 березня 2019 12:12 |
Очікувана вартість: | 5 910 969,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,42% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі Будинку творчості дітей та юнацтва по вул. Володимира Соломчука, 3 в м. Деражня, Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32200, Україна, Хмельницька область, м. Деражня, вул. Володимира Соломчука, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2019 17:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2019 17:47 |
таблиця змін.pdf | |
14 березня 2019 17:47 |
ТД від 14.03.2019.docx | |
27 лютого 2019 10:18 |
ТД реконструкція.docx |
14 березня 2019 17:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 березня 2019 17:47 |
таблиця змін.pdf
|
|||
14 березня 2019 17:47 |
ТД від 14.03.2019.docx
|
|||
27 лютого 2019 10:18 |
ТД реконструкція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу
Дата подання: 01 березня 2019 13:37
Дата відповіді: 05 березня 2019 15:01
Закупівля оголошена на суму 5`910`969.40 грн (з ПДВ), проте в документації вимагається: Обсяг виконаних учасником будівельно- монтажних робіт власними силами за 2018 рік повинен бути не менше 12 млн.гривень, що підтверджується інформацією, яку учасник подавав до органів статистики. така вимога є незаконною. Прошу Замовника звернути увагу на практику АМКУ з цього питання. У своїх рішеннях Колегія чітко вказує, що вимога вииконання аналогічних договорів є НЕЗАКОННОЮ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше питання пояснюємо наступне. Замовником визначено кваліфікаційний критерій «підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» враховуючи значну суму та об’єм виконання будівельних робіт в найкоротші терміни, складність виконання робіт, задля залучення як найбільше Учасників зі значним досвідом у вказаній сфері.
Крім того, пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Також, повідомляємо, що рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель носять індивідуально зобов’язуючий характер та не може бути застосовано до інших суб’єктів, рішення яких не стосується. Також, рішення виноситься в індивідуальному порядку, що стосується конкретної процедури закупівлі, враховуючи специфіку предмета закупівлі. У зв’язку з цим, вважаємо некоректним Ваше посилання на рішення діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель, оскільки дане рішення не стосується нашої процедури закупівлі.
Крім того, пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Також, повідомляємо, що рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель носять індивідуально зобов’язуючий характер та не може бути застосовано до інших суб’єктів, рішення яких не стосується. Також, рішення виноситься в індивідуальному порядку, що стосується конкретної процедури закупівлі, враховуючи специфіку предмета закупівлі. У зв’язку з цим, вважаємо некоректним Ваше посилання на рішення діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель, оскільки дане рішення не стосується нашої процедури закупівлі.
Вимога, що обмежує конкуренцію
Дата подання: 01 березня 2019 13:43
Дата відповіді: 05 березня 2019 15:02
Прошу аргументувати який саме законодавчий акт передбачає, що Замовник має право вимагати:Довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2017-2018 роках, разом із копіями договорів (не менше двох за кожен рік).
ЗУ "Про публічні закупівлі" чітко вказує, що одним з кваліфікаційних критеріїв може бути наявність досвіду. Проте, вимагати по 2 договори за два роки є незаконним, адже це обмежує конкуменцію. Суб'єкт господарювання має право самостійно регулювати інтенсивність надання послуг чи виконання робіт.
А вказана вимога порушує основоположні принципи вільного ринку та свободи суб'єктів господарювання. Крім того значно обмежує конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше питання пояснюємо наступне. Вказана вимога не суперечить чинному законодавству та не призводить до дискримінації, або ж порушення будь – якого принципу публічних закупівель.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Також, згідно листа - роз’яснення 3304-06/41825-06 від 16.11.2017 Мінекономрозвитку України “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації” по пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації надано наступні рекомендації:
«3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - зазначений критерій є необхідним за умови, що у замовника є потреба пересвідчитись у наявності відповідного досвіду виконання аналогічних закуповуваному предмету закупівель у потенційного постачальника/надавача послуг/виконавця робіт, ураховуючи специфіку такого предмета закупівлі».
Для підтвердження наявності такого досвіду замовник може встановити вимоги щодо надання відповідних документів (їх копій) щодо виконання договорів стосовно аналогічних закуповуваному предмету закупівлі. Замовник може встановити вимогу як щодо надання документів стосовно одного, так і декількох аналогічних договорів».
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Також, згідно листа - роз’яснення 3304-06/41825-06 від 16.11.2017 Мінекономрозвитку України “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації” по пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації надано наступні рекомендації:
«3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - зазначений критерій є необхідним за умови, що у замовника є потреба пересвідчитись у наявності відповідного досвіду виконання аналогічних закуповуваному предмету закупівель у потенційного постачальника/надавача послуг/виконавця робіт, ураховуючи специфіку такого предмета закупівлі».
Для підтвердження наявності такого досвіду замовник може встановити вимоги щодо надання відповідних документів (їх копій) щодо виконання договорів стосовно аналогічних закуповуваному предмету закупівлі. Замовник може встановити вимогу як щодо надання документів стосовно одного, так і декількох аналогічних договорів».
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Усуньте дискримінаційну вимогу!!!
Дата подання: 01 березня 2019 13:51
Дата відповіді: 05 березня 2019 15:03
Вимога: Середньоспискова (облікова) чисельність працівників станом на останній звітній період в учасника повинна бути не менше 8 осіб. Надати у складі тендерної пропозиції копію звіту 1-ДФ або звіту із праці є дискримінаційною, адже чинним законодавством передбачена можливість наявності в суб'єкта господарювання працівників за цивільно-правовою угодою, які не входять у штат.
Тому така вимога є необ'єктивною та порушує принцип вільної конкуренції та неупередженості в публічних закупівлях.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше питання пояснюємо наступне. Вказана вимога не суперечить чинному законодавству та не призводить до дискримінації, або ж порушення будь – якого принципу публічних закупівель.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Усуньте дискримінаційну вимогу!!
Дата подання: 01 березня 2019 14:01
Дата відповіді: 05 березня 2019 15:04
Вимога: Оригінал гарантійного листа наданого виробником віконних блоків (особа, якій видано сертифікат відповідності на віконні блоки) адресований на ім’я замовника торгів про гарантію відвантаження продукції необхідної кількості та якості учаснику процедури закупівлі не більше п’ятнадцятиденної давнини відносно дати подання пропозицій. Цей лист не вимагається від учасників, які самі є виробником віконних блоків є дискримінаційною!!
Зверніть увагу на Рішення АМКУ № 10218-р/пк-пз
від 04.10.2018. АМКУ чітко визнав таку вимогу дискримінаційною!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вказана вимога не суперечить чинному законодавству та не призводить до обмеження конкуренції, адже для всіх учасників є однаковою. Якщо учасник є виробником віконних блоків, відповідно надає вказаний гарантійний лист від свого імені.
Також, повідомляємо, що рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель носять індивідуально зобов’язуючий характер та не може бути застосовано до інших суб’єктів, рішення яких не стосується. Також, рішення виноситься в індивідуальному порядку, що стосується конкретної процедури закупівлі, враховуючи специфіку предмета закупівлі. У зв’язку з цим, вважаємо некоректним Ваше посилання на рішення діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель, оскільки дане рішення не стосується нашої процедури закупівлі.
Також, повідомляємо, що рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель носять індивідуально зобов’язуючий характер та не може бути застосовано до інших суб’єктів, рішення яких не стосується. Також, рішення виноситься в індивідуальному порядку, що стосується конкретної процедури закупівлі, враховуючи специфіку предмета закупівлі. У зв’язку з цим, вважаємо некоректним Ваше посилання на рішення діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель, оскільки дане рішення не стосується нашої процедури закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1" #41403707 |
Відхилено |
5 907 540,18
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2019 16:37
|
ТОВ Ліга Буд Центр #36897256 |
Переможець |
5 910 524,40
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2019 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 13:30
|
ДУ Капремонт.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:29
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2019 17:08
|
Додаткова угода п. 4.pdf | зміни до договору |
07 травня 2019 17:08
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2019 14:38
|
ДУ про закупівлю робіт.pdf | зміни до договору |
25 квітня 2019 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2019 16:37
|
Договір | укладений |
24 квітня 2019 15:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ЗУ "Про публічні закупівлі" - визначення суми бюджетних призначень на 2019 рік та суми авансу |
Номер договору про закупівлю: | 256 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 256 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 256 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 256 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 256 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |