Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі Будинку творчості дітей та юнацтва по вул. Володимира Соломчука, 3 в м. Деражня, Хмельницької області
Очікувана вартість
5 910 969,40 UAH
UA-2019-02-27-000150-c 182f964114c9438fa856d23e9fa70eee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борордій Інна Мустафівна

+380385621315 inaborodiy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Деражнянської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39839155
Вебсайт: http://deraznyarvo.gov.ua/
Місцезнаходження: 32200, Україна , Хмельницька обл., місто Деражня, вул.Миру,39
Контактна особа: Борордій Інна Мустафівна
+380385621315
inaborodiy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2019 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2019 10:22
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2019 10:22
Початок аукціону: 29 березня 2019 12:12
Очікувана вартість: 5 910 969,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,42%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі Будинку творчості дітей та юнацтва по вул. Володимира Соломчука, 3 в м. Деражня, Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32200, Україна, Хмельницька область, м. Деражня, вул. Володимира Соломчука, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 березня 2019 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 17:47
таблиця змін.pdf
14 березня 2019 17:47
ТД від 14.03.2019.docx
27 лютого 2019 10:18
ТД реконструкція.docx
14 березня 2019 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2019 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 17:47
таблиця змін.pdf
14 березня 2019 17:47
ТД від 14.03.2019.docx
27 лютого 2019 10:18
ТД реконструкція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу
Дата подання: 01 березня 2019 13:37
Дата відповіді: 05 березня 2019 15:01
Закупівля оголошена на суму 5`910`969.40 грн (з ПДВ), проте в документації вимагається: Обсяг виконаних учасником будівельно- монтажних робіт власними силами за 2018 рік повинен бути не менше 12 млн.гривень, що підтверджується інформацією, яку учасник подавав до органів статистики. така вимога є незаконною. Прошу Замовника звернути увагу на практику АМКУ з цього питання. У своїх рішеннях Колегія чітко вказує, що вимога вииконання аналогічних договорів є НЕЗАКОННОЮ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше питання пояснюємо наступне. Замовником визначено кваліфікаційний критерій «підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» враховуючи значну суму та об’єм виконання будівельних робіт в найкоротші терміни, складність виконання робіт, задля залучення як найбільше Учасників зі значним досвідом у вказаній сфері.
Крім того, пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Також, повідомляємо, що рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель носять індивідуально зобов’язуючий характер та не може бути застосовано до інших суб’єктів, рішення яких не стосується. Також, рішення виноситься в індивідуальному порядку, що стосується конкретної процедури закупівлі, враховуючи специфіку предмета закупівлі. У зв’язку з цим, вважаємо некоректним Ваше посилання на рішення діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель, оскільки дане рішення не стосується нашої процедури закупівлі.
Вимога, що обмежує конкуренцію
Дата подання: 01 березня 2019 13:43
Дата відповіді: 05 березня 2019 15:02
Прошу аргументувати який саме законодавчий акт передбачає, що Замовник має право вимагати:Довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2017-2018 роках, разом із копіями договорів (не менше двох за кожен рік). ЗУ "Про публічні закупівлі" чітко вказує, що одним з кваліфікаційних критеріїв може бути наявність досвіду. Проте, вимагати по 2 договори за два роки є незаконним, адже це обмежує конкуменцію. Суб'єкт господарювання має право самостійно регулювати інтенсивність надання послуг чи виконання робіт. А вказана вимога порушує основоположні принципи вільного ринку та свободи суб'єктів господарювання. Крім того значно обмежує конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше питання пояснюємо наступне. Вказана вимога не суперечить чинному законодавству та не призводить до дискримінації, або ж порушення будь – якого принципу публічних закупівель.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Також, згідно листа - роз’яснення 3304-06/41825-06 від 16.11.2017 Мінекономрозвитку України “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації” по пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації надано наступні рекомендації:
«3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - зазначений критерій є необхідним за умови, що у замовника є потреба пересвідчитись у наявності відповідного досвіду виконання аналогічних закуповуваному предмету закупівель у потенційного постачальника/надавача послуг/виконавця робіт, ураховуючи специфіку такого предмета закупівлі».
Для підтвердження наявності такого досвіду замовник може встановити вимоги щодо надання відповідних документів (їх копій) щодо виконання договорів стосовно аналогічних закуповуваному предмету закупівлі. Замовник може встановити вимогу як щодо надання документів стосовно одного, так і декількох аналогічних договорів».
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Усуньте дискримінаційну вимогу!!!
Дата подання: 01 березня 2019 13:51
Дата відповіді: 05 березня 2019 15:03
Вимога: Середньоспискова (облікова) чисельність працівників станом на останній звітній період в учасника повинна бути не менше 8 осіб. Надати у складі тендерної пропозиції копію звіту 1-ДФ або звіту із праці є дискримінаційною, адже чинним законодавством передбачена можливість наявності в суб'єкта господарювання працівників за цивільно-правовою угодою, які не входять у штат. Тому така вимога є необ'єктивною та порушує принцип вільної конкуренції та неупередженості в публічних закупівлях.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше питання пояснюємо наступне. Вказана вимога не суперечить чинному законодавству та не призводить до дискримінації, або ж порушення будь – якого принципу публічних закупівель.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Усуньте дискримінаційну вимогу!!
Дата подання: 01 березня 2019 14:01
Дата відповіді: 05 березня 2019 15:04
Вимога: Оригінал гарантійного листа наданого виробником віконних блоків (особа, якій видано сертифікат відповідності на віконні блоки) адресований на ім’я замовника торгів про гарантію відвантаження продукції необхідної кількості та якості учаснику процедури закупівлі не більше п’ятнадцятиденної давнини відносно дати подання пропозицій. Цей лист не вимагається від учасників, які самі є виробником віконних блоків є дискримінаційною!! Зверніть увагу на Рішення АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018. АМКУ чітко визнав таку вимогу дискримінаційною!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вказана вимога не суперечить чинному законодавству та не призводить до обмеження конкуренції, адже для всіх учасників є однаковою. Якщо учасник є виробником віконних блоків, відповідно надає вказаний гарантійний лист від свого імені.
Також, повідомляємо, що рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель носять індивідуально зобов’язуючий характер та не може бути застосовано до інших суб’єктів, рішення яких не стосується. Також, рішення виноситься в індивідуальному порядку, що стосується конкретної процедури закупівлі, враховуючи специфіку предмета закупівлі. У зв’язку з цим, вважаємо некоректним Ваше посилання на рішення діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель, оскільки дане рішення не стосується нашої процедури закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2019 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1" 5 907 540,18
UAH з ПДВ
5 907 540,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ліга Буд Центр 5 910 524,40
UAH з ПДВ
5 910 524,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 12:45
Електронний підпис
29 березня 2019 12:42
57. Договірна ціна.pdf
29 березня 2019 12:42
57.imd
26 березня 2019 16:58
Електронний підпис
26 березня 2019 16:58
Електронний підпис
26 березня 2019 16:54
35. Додаток №7.pdf
26 березня 2019 16:53
57.imd
26 березня 2019 16:53
57. Договірна ціна.pdf
26 березня 2019 16:53
71. Лист №159 від 12.03.2019 р..pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 16:26
Електронний підпис
05 квітня 2019 16:11
Довідка МВС
03 квітня 2019 16:37
Електронний підпис
03 квітня 2019 16:28
Пропозиція
03 квітня 2019 16:27
кошторис
27 березня 2019 18:01
Електронний підпис
27 березня 2019 17:58
Пропозицыя1.jpg
27 березня 2019 17:58
Підписаний_G0319-0395-GL_tender.pdf
27 березня 2019 17:58
Директор Паспорт ІПН.rar
27 березня 2019 17:58
довідки.rar
27 березня 2019 17:58
кошторис.rar
27 березня 2019 17:58
Вікна.rar
27 березня 2019 17:58
Реєстр. та ін.rar
27 березня 2019 17:58
Договора.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1"

ТОВ Ліга Буд Центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1"
#41403707
Відхилено 5 907 540,18
UAH з ПДВ
02 квітня 2019 16:37
ТОВ Ліга Буд Центр
#36897256
Переможець 5 910 524,40
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 15:41

Документи

02 квітня 2019 16:37
Електронний підпис
29 березня 2019 12:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 квітня 2019 15:40
Електронний підпис
05 квітня 2019 15:39
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2019 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ліга Буд Центр
#36897256
5 910 524,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2019 15:40
Електронний підпис
05 квітня 2019 15:39
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:33
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:30
ДУ Капремонт.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:29
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:24
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 17:08
Додаткова угода п. 4.pdf зміни до договору
07 травня 2019 17:08
Електронний підпис укладений
25 квітня 2019 14:38
ДУ про закупівлю робіт.pdf зміни до договору
25 квітня 2019 14:31
Електронний підпис укладений
24 квітня 2019 16:37
Договір укладений
24 квітня 2019 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗУ "Про публічні закупівлі" - визначення суми бюджетних призначень на 2019 рік та суми авансу
Номер договору про закупівлю: 256
Договір:
Номер додаткової угоди: 256
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 256
Договір:
Номер додаткової угоди: 256
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 256
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 182 590,00
UAH (в тому числі ПДВ 363 765,00 UAH)