Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі та принтери)
Очікувана вартість
47 050,00 UAH
UA-2019-02-27-000114-a ● 204281a925ad419c9a5f40cdccd5c622
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" У МІСТІ КИЄВІ |
Код ЄДРПОУ: | 01993865 |
Вебсайт: | http://www.cgcptd.health.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03022, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 35 |
Контактна особа: |
Авраменко Світлана Борисівна planovtbc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2019 10:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 11:32 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 11:32 |
Очікувана вартість: | 47 050,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 235,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
за рахунок загального фонду
за рахунок загального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Оригінальний картридж для принтера Canon i-SENSYS LBP6030B (тип картриджа – Canon 725 (3484B002))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, місто Київ, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
2 штуки
Оригінальний картридж для принтера Samsung SCX-4833FR (тип картриджа – Samsung MLT-D205L)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, місто Київ, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
3 штуки
Оригінальний картридж для принтера HP LaserJet 1010 (тип картриджа – HP 12A (Q2612A))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, місто Київ, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
5 штуки
Оригінальний картридж для принтера Brother DCP-1512E (тип картриджа – Brother TN-1075)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, місто Київ, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
6 штуки
Принтер Canon i-SENSYS LBP6030W
обов’язково з типом картриджа Canon 725 (3484B002)
обов’язково з типом картриджа Canon 725 (3484B002)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, місто Київ, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2019 10:06 |
Додаток 5_кваліф критерії.docx |
27 лютого 2019 10:06 |
Додаток 4 _згода на обробку перс.даних.doc |
27 лютого 2019 10:06 |
Додаток 3 (Форма пропозиції).doc |
27 лютого 2019 10:06 |
Додаток 2_проект договору.docx |
27 лютого 2019 10:06 |
Додаток 1_Технічні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 лютого 2019 10:28
Дата відповіді: 28 лютого 2019 11:44
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
На Ваше перше запитання повідомляємо наступне.
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, повідомляємо, що Дана закупівля надання аналогів та/або еквівалентів не передбачає.
На Ваше друге запитання повідомляємо наступне.
Згідно з п.9.1. «Порядку здійснення допорогових закупівель», Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення.
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, повідомляємо, що Критерієм вибору переможця є ціна. Замовником буде розглядатися кінцева ціна пропозиції яка за результатом аукціону є найнижчою незалежно від форми оподаткування Учасника, що надав дану пропозицію.
З повагою
Замовник.
На Ваше перше запитання повідомляємо наступне.
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, повідомляємо, що Дана закупівля надання аналогів та/або еквівалентів не передбачає.
На Ваше друге запитання повідомляємо наступне.
Згідно з п.9.1. «Порядку здійснення допорогових закупівель», Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення.
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, повідомляємо, що Критерієм вибору переможця є ціна. Замовником буде розглядатися кінцева ціна пропозиції яка за результатом аукціону є найнижчою незалежно від форми оподаткування Учасника, що надав дану пропозицію.
З повагою
Замовник.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" |
43 899,00
UAH з ПДВ
|
43 899,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" |
45 496,80
UAH з ПДВ
|
45 496,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" |
46 572,00
UAH з ПДВ
|
46 572,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ |
46 880,00
UAH з ПДВ
|
46 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" #37054093 |
Відхилено |
43 899,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2019 16:57
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" #31152328 |
Відхилено |
45 496,80
UAH з ПДВ
|
12 березня 2019 17:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" #41460372 |
Переможець |
46 572,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2019 12:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода від 01.07.2019 до договору № 59-19 від 19.03.2019-ТОВ ЛЮКС-ПРІНТ.pdf | зміни до договору |
01 липня 2019 11:21
|
Договір№59_19від 19.03.2019.pdf | укладений |
19 березня 2019 12:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі; Загальна вартість договру складає 18960,0 з ПДВ. Суму договору зменшено на 27612,0 грн. |
Номер договору про закупівлю: | №59/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №59/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |