Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі та принтери)
Очікувана вартість
47 050,00 UAH
UA-2019-02-27-000114-a 204281a925ad419c9a5f40cdccd5c622
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Авраменко Світлана Борисівна

planovtbc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" У МІСТІ КИЄВІ
Код ЄДРПОУ: 01993865
Вебсайт: http://www.cgcptd.health.kiev.ua
Місцезнаходження: 03022, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 35
Контактна особа: Авраменко Світлана Борисівна
planovtbc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2019 10:06
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 11:32
Початок аукціону: 11 березня 2019 11:32
Очікувана вартість: 47 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 235,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


за рахунок загального фонду

за рахунок загального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Оригінальний картридж для принтера Canon i-SENSYS LBP6030B (тип картриджа – Canon 725 (3484B002))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, місто Київ, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
2 штуки
Оригінальний картридж для принтера Samsung SCX-4833FR (тип картриджа – Samsung MLT-D205L)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, місто Київ, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
3 штуки
Оригінальний картридж для принтера HP LaserJet 1010 (тип картриджа – HP 12A (Q2612A))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, місто Київ, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
5 штуки
Оригінальний картридж для принтера Brother DCP-1512E (тип картриджа – Brother TN-1075)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, місто Київ, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
6 штуки
Принтер Canon i-SENSYS LBP6030W
обов’язково з типом картриджа Canon 725 (3484B002)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, місто Київ, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 лютого 2019 10:28
Дата відповіді: 28 лютого 2019 11:44
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
На Ваше перше запитання повідомляємо наступне.
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, повідомляємо, що Дана закупівля надання аналогів та/або еквівалентів не передбачає.

На Ваше друге запитання повідомляємо наступне.
Згідно з п.9.1. «Порядку здійснення допорогових закупівель», Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення.
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, повідомляємо, що Критерієм вибору переможця є ціна. Замовником буде розглядатися кінцева ціна пропозиції яка за результатом аукціону є найнижчою незалежно від форми оподаткування Учасника, що надав дану пропозицію.

З повагою
Замовник.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 43 899,00
UAH з ПДВ
43 899,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" 45 496,80
UAH з ПДВ
45 496,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 46 572,00
UAH з ПДВ
46 572,00
UAH з ПДВ
Документи
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ 46 880,00
UAH з ПДВ
46 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2019 17:53
Устав БЛАСТ.pdf
07 березня 2019 17:53
Сертификат Canon.pdf
07 березня 2019 17:53
Сертификат Картриджи.pdf
07 березня 2019 17:53
Св-во Рег+Св-во ПДВ БЛАСТ.pdf
07 березня 2019 17:53
НР висновок сес 001 (1).pdf
07 березня 2019 17:53
Несертификация2.pdf
07 березня 2019 17:53
Несертификация.pdf
07 березня 2019 17:53
ЛИСТ-ВІДГУК Бласт.pdf
07 березня 2019 17:53
Лист Гарантия 001.pdf
07 березня 2019 17:53
Лист гарант Ст.17.pdf
07 березня 2019 17:53
Договір 3 прикл(5 лист).pdf
07 березня 2019 17:53
Договір 2 прикл (4 листа).pdf
07 березня 2019 17:53
Витяг БЛАСТ(7 лист)pdf.pdf
07 березня 2019 17:53
Висновок СЕС Hewlett-Packard.pdf
07 березня 2019 17:53
БЛАСТ Св-во рег(2 листа).pdf
07 березня 2019 17:53
Бласт Св-во НДС.pdf
07 березня 2019 17:53
Довідка мат тех база 001.pdf

Публічні документи

02 березня 2019 16:51
Сертифікація 2.pdf
02 березня 2019 16:51
Відомість про участника.pdf
02 березня 2019 16:51
9.2.Протокол.pdf
02 березня 2019 16:51
4. Витяг платника ПДВ.pdf
02 березня 2019 16:51
Видаткова аудитори.pdf
02 березня 2019 16:51
8. Статут.pdf
02 березня 2019 16:51
Сертифікація 1.pdf
02 березня 2019 16:51
Витяг.pdf
02 березня 2019 16:51
Виписка.pdf
02 березня 2019 16:51
12. Досвід роботи на prozorro.pdf
02 березня 2019 16:51
Гарантійний лист.pdf
02 березня 2019 16:51
Накладна і договір НБ.pdf
02 березня 2019 16:51
Довідка про досвід.pdf
02 березня 2019 16:51
Договір аудитори.pdf
02 березня 2019 16:51
14 Сертифікація.pdf
02 березня 2019 16:51
Договір Київ Фтизіатрія.pdf
02 березня 2019 16:51
Наказ _1К.jpg
02 березня 2019 16:51
Кваліфікація.pdf
02 березня 2019 16:51
Дмитриенко ЕДРПОУ.jpg

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"
#37054093
Відхилено 43 899,00
UAH з ПДВ
12 березня 2019 16:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ"
#31152328
Відхилено 45 496,80
UAH з ПДВ
12 березня 2019 17:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Переможець 46 572,00
UAH з ПДВ
13 березня 2019 12:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2019 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
46 572,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода від 01.07.2019 до договору № 59-19 від 19.03.2019-ТОВ ЛЮКС-ПРІНТ.pdf зміни до договору
01 липня 2019 11:21
Договір№59_19від 19.03.2019.pdf укладений
19 березня 2019 12:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі; Загальна вартість договру складає 18960,0 з ПДВ. Суму договору зменшено на 27612,0 грн.
Номер договору про закупівлю: №59/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №59/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML