Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали до копіювальної та друкувальної техніки
Очікувана вартість
1 452 000,00 UAH
UA-2019-02-26-002491-b 2629d78e11b14c29afea1ac1944d3744
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Целінська

+380442920520 tender1@hydro.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Держгідрографія"
Код ЄДРПОУ: 21720000
Місцезнаходження: 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26
Контактна особа: Ольга Целінська
+380442920520
tender1@hydro.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2019 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 14 березня 2019 11:47
Очікувана вартість: 1 452 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
620 штука
Витратні матеріали до копіювальної та друкувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2019 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 14:56
193. 28-02-2 (ЗМІТД - картриджи).docx
28 лютого 2019 14:56
ТД Витр. мат. до коп..та друк.тех. (Зміни від 28.02.2019) .pdf
28 лютого 2019 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 14:56
193. 28-02-2 (ЗМІТД - картриджи).docx
28 лютого 2019 14:56
ТД Витр. мат. до коп..та друк.тех. (Зміни від 28.02.2019) .pdf
26 лютого 2019 17:08
ТД Витр. матеріали до копіюв.та друк.техніки (26.02.2019).pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-26-002491-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 27 лютого 2019 13:04
Дискримінаційні вимоги закупівлі
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
З порушенням вимог цієї норми чинного законодавства, складена Вами тендерна документація не містить технічної специфікації картриджів, що є предметом закупівлі, а Додаток 2 «Технічні вимоги» Тендерної документації містить посилання на конкретні торгові марки виробників обладнання без жодного обґрунтування необхідності у цьому.
Також, відповідно до ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до п. 2 в Додатку 2 Тендерної документації За кожним найменуванням Товару, згідно із Специфікацією (п.6 Додатку №2 до тендерної документації), Учасником повинні бути запропоновані тільки оригінальні витратні матеріали до копіювальної, друкувальної техніки (з урахуванням п.3 Додатку №2 до тендерної документації). Учасник надає скан-копію оригіналу листа від виробника товару або його офіційного дистриб’ютора, в якому повинно бути зазначено інформацію щодо гарантії і якості товару. Лист повинен містити інформацію про номер оголошення даної закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Відповідно до п. 3 в Додатку 2 Тендерної документації, у разі, якщо Учасник запропонує еквівалентний Товар, згідно Технічних вимог, він має надати у складі своєї пропозиції Учасником може бути запропоновано еквівалент лише за умови надання разом з
пропозицією письмового підтвердження від фірм-виробників копіювальної, друкувальної техніки, визначених у п.6 Додатку №2 до тендерної документації в колонці: «Найменування товару», або їх офіційних представників на території України, щодо сумісності та відповідності запропонованого Учасником товару.
Таким чином, вважаємо, що п. 2 та п.3 в Додатку 2 Тендерної документації порушують вимогу ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки встановлюють дискримінаційні вимоги для учасників, які пропонують еквівалентний товар, надання додаткових документів, яких не надають учасники, що пропонують товар торгових марок та виробників, що зазначені в Додатку 2 «Технічні вимоги» Тендерної документації.
Крім того, всі виробники друкуючих пристроїв, які зазначені у Вашій тендерній документації у посібниках користувача пристрою зазначають, що вони не мають можливості контролювати конструкцію та якість виготовлення еквівалентів. Відповідно, жоден виробник або його офіційне представництво ніколи не погодять можливість використання еквівалентного Товару замість оригінального.
Тому, незважаючи на те, що п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає можливість участі в торгах учасників, які пропонують товар, що еквівалентом товару певних виробників/торгових марок, вимоги п. 2 та п.3 в Додатку 2 Тендерної документації обмежують конкуренцію, адже встановлені лише для учасників, що пропонують еквівалент додаткову та неможливу до виконання вимогу про необхідність подання листа від виробника обладнання або його офіційного представництва в Україні, щодо можливості використання еквівалентного товару. Таким чином, внаслідок дії дискримінаційних п. 2 та п.3 в Додатку 2 Тендерної документації усуваються від участі в торгах учасники, що пропонують еквівалент товару, який за технічними характеристиками відповідає товару виробників та торгових марок, що вказані в Додатку 2 Тендерної документації, що призводить до обмеження конкуренції.
Враховуючи викладене вище, вимагаємо:
1. усунути дискримінаційну умову п. 2 Додатку 2 Тендерної документації;
2. усунути дискримінаційну умову п. 3 Додатку 2 Тендерної документації;
3. усунути з Додатку 2 Тендерної документації посилання на конкретні торговельні марки, виробника та натомість вказати технічну специфікацію товару, що є предметом закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2019 16:01
Державна установа «Держгідрографія» у своїй діяльності використовує пристрої для друку та фотокопіювання розмножувальну техніку, виробництва Xerox, Canon, HP, Epson, Samsung, Sharp, Toshiba.
Відповідно до інструкцій (технічна документація на пристрої друку) виробника, під час експлуатації такої техніки необхідно використовувати витратні матеріали (картриджі), що дозволені до використання виробником. Як відомо, на ринку України окрім оригінальної продукції присутня також контрафактна, підроблена, та така, що була у вжитку (відновлена) продукція, зокрема і картриджі, що виготовлені з порушенням патенту виробників оригінальних пристроїв для друку та фотокопіювальної розмножувальної техніки. Відрізнити підроблену або відновлену продукцію від оригінальної не завжди можливо та необхідні додаткові фінансові витрати на проведення відповідних експертиз, що також потребує додаткового часу.
Відповідно до умов тендерної документації, з метою закупівлі витратних матеріалів оригінального виробництва або аналогів, що не погіршують якість предмету закупівлі, Державна установа «Держгідрографія» вимагає від учасників надати у складі тендерної пропозиції скан-копію оригіналу листа від виробника товару або його офіційного дистриб’ютора щодо гарантії та якості товару. На думку Замовника така вимога дозволяє уникнути ризиків придбання неякісного товару невідомого походження. Разом з тим, Замовник вважає, що вимога надання у складі тендерної пропозиції листа виробника товару не призводить до обмеження конкуренції та створенню дискримінаційних умов для учасників, оскільки на ринку України є достатня кількість офіційних постачальників (представників) даного товару, для яких отримання листа авторизації не є перешкодою для участі у цьому тендері.
У разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару, є необхідним надання письмового підтвердження від виробників копіювальної та друкувальної техніки щодо сумісності та відповідності запропонованого учасником товару.
Замовник повинен бути впевнений про безпечність та допустимість використання, відсутність негативних наслідків при застосуванні витратних матеріалів, вироблених не виробниками відповідного обладнання. Оскільки правила (інструкції) з експлуатації конкретного обладнання встановлює його виробник, вимога надання письмового підтвердження виробником обладнання щодо можливості використання витратних матеріалів, виготовлених стороннім виробником, є законною та обґрунтованою.
Зважаючи на те, що учасник не позбавлений права звернення за отриманням письмового підтвердження від виробників копіювальної та друкувальної техніки щодо сумісності та відповідності запропонованого учасником товару, вищезгадана вимога також не є дискримінаційною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2019 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "Сервіс Солушнс" 1 450 686,00
UAH з ПДВ
1 443 426,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЛДС" 1 451 100,00
UAH з ПДВ
1 443 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 17:57
Електронний підпис
14 березня 2019 17:56
Електронний підпис
14 березня 2019 17:56
Пропозиція_фінал.PDF
13 березня 2019 17:18
Електронний підпис
13 березня 2019 17:17
Сертификат КСС.PDF
13 березня 2019 17:17
Протокол_директор.pdf
13 березня 2019 17:17
Протокол уст фонд.PDF
13 березня 2019 17:17
Протокол зборів.pdf
13 березня 2019 17:17
Пропозиція.PDF
13 березня 2019 17:17
Опис 10.08.2018.PDF
13 березня 2019 17:17
Наказ_директор.pdf
13 березня 2019 17:17
Лист_Xerox.pdf
13 березня 2019 17:17
Лист_SHARP.pdf
13 березня 2019 17:17
Лист_SAMSUNG.pdf
13 березня 2019 17:17
лист Toshiba.pdf
13 березня 2019 17:17
лист Toshiba_переклад.pdf
13 березня 2019 17:17
Лист Epson .pdf
13 березня 2019 17:17
Лист Canon.pdf
13 березня 2019 17:17
Лист НР.pdf
13 березня 2019 17:17
Інформація про ТОВ КСС.PDF
13 березня 2019 17:17
Довідка_захист довкілля.PDF
13 березня 2019 17:17
Довідка банк.PDF
13 березня 2019 17:17
Витяг з ПДВ.PDF

Публічні документи

13 березня 2019 17:04
Електронний підпис
13 березня 2019 15:40
23_Samsung_HP_Переклад.pdf
13 березня 2019 15:40
22_Samsung_HP_Лист.pdf
13 березня 2019 15:40
21_Xerox.pdf
13 березня 2019 15:40
20_Toshiba.pdf
13 березня 2019 15:40
19_Sharp.pdf
13 березня 2019 15:40
18_Canon.pdf
13 березня 2019 15:40
17_HP.pdf
13 березня 2019 15:40
16_Epson.pdf
13 березня 2019 15:40
15 Лист-згода договір.pdf
13 березня 2019 15:40
14_Протокол_з.pdf
13 березня 2019 15:40
13_Наказ_з.pdf
13 березня 2019 15:40
12_Захист довкілля.pdf
13 березня 2019 15:40
11_Довідка Банк.pdf
13 березня 2019 15:40
10_Ст_17.pdf
13 березня 2019 15:40
09_Про санкції.pdf
13 березня 2019 15:40
08_Свідоцтво ПДВ_з.pdf
13 березня 2019 15:40
06_Код до Статуту.pdf
13 березня 2019 15:40
05_Статут_з.pdf
13 березня 2019 15:40
04_Персонал.pdf
13 березня 2019 15:40
03_Договір.pdf
13 березня 2019 15:40
02_Довідка договора.pdf
13 березня 2019 15:40
01_Специфікацiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія "Сервіс Солушнс"

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЛДС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія "Сервіс Солушнс"
#39293583
Переможець 1 443 426,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 10:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2019 10:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "Сервіс Солушнс"
#39293583
1 443 426,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 16:36
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 12:23
38-19 від 25.04.2019 (картириджи - КОМПАНІЯ СЕРВІС СОЛУШНС).pdf укладений
26 квітня 2019 12:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 443 426,00
UAH (в тому числі ПДВ 240 571,00 UAH)