Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт педіатричного відділення №1 Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,108 (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 461 372,00 UAH
UA-2019-02-26-002264-b b27ac4372a0c43d4b089210aaab57e25
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кушнір

+380432460239 vodkl-bux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 03082760
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 108
Контактна особа: Юлія Кушнір
+380432460239
vodkl-bux@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2019 10:00
Початок аукціону: 18 березня 2019 11:23
Очікувана вартість: 7 461 372,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт педіатричного відділення №1 Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,108 (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе 108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2019 16:25
Електронний підпис
26 лютого 2019 16:24
Технічні вимоги.docx
26 лютого 2019 16:24
Проект договору.docx
26 лютого 2019 16:24
ТД капремонт (2).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-26-002264-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ", Код ЄДРПОУ:34886970
Дата подання: 25 березня 2019 13:40
Про відсутність розрахунків
Звертаємо увагу замовника на те, що учасником ПП "СІМБІЛД"
1. Не надано розрахунки за статтями витрат договірної ціни, котрі вимагаються Додатком 4. Тендерної документації. Файл Розрах. за статтями витрат.pdf містить лише частину пояснювальної записки до договірної ціни з переліком врахованих витрат, а не їх розрахунки.
2. "Підсумкова відомість ресурсів" включає значні заготівельно-складські витрати, котрі включені до договірної ціни в Розрахунку №2, однак відсутній розрахунок заготівельно-складських витрат, котрий є обов'язковим при їх включенні у вартість робіт.
3. Довідка про наявність кваліфікованого персоналу не містить інформації, котра дає змогу замовнику самому оцінити відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, однак сам учасник в довідці таку відповідність не підтверджує, а повідомляє, що для виконання договору буде залучати працівників додатково. Таким чином в цій частині пропозиція учасника не відповідає вимогам Тендерної документації і не підтверджує НАЯВНІСТЬ працівників, необхідних для виконання договору, як того вимагає ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі"
Згідно об'єктного кошторису №2-1, наданого учасником, трудомісткість об'єкту складає 28963,31 людино-годин. Що за наявності в нього 8 чоловік (як вказано у відкритих джерелах), займе 452 робочих дні, що, навіть, без вихідних днів не вкладається в терміни, визначені замовником.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ПП "СІМБІЛД" має бути відхилена замовником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2019 15:21
Доброго дня! Щодо вказаних вами недоліків по тендерній пропозиції учасника ПП "Сімбілд", то повідомляємо, що дана тендерна пропозиція знаходиться на розгляді тендерного комітету та за наслідками вивчення тендерної пропозиції ПП "Сімбілд" тендерним комітетом замовника буде прийнято відповідне рішення у відповідності із вимогами чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2019-02-26-002264-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СІМБІЛД", Код ЄДРПОУ:33380790
Дата подання: 28 березня 2019 19:04
Вимога про надання додаткової інформації
Вих. № 43 від 28 березня 2019 р.

Тендерному комітету Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні
вул. Хмельницьке шосе, 108
м. Вінниця

Вимога про надання додаткової інформації

26.03.2019 тендерним комітетом Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні (далі - Замовник) прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Сімбілд», наданої по закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт педіатричного відділення №1 Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,108 (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (протокол б/н від 28.03.2019).
У вищевказаному рішенні зазначено три підстави відхилення, і по кожній з них, наше підприємство вважає аргументацію Замовника необґрунтованою.
Тендерним комітетом у протоколі відхилення зазначено, що ПП «СІМБІЛД» не надано розрахунки за статтями витрат договірної ціни, як того вимагає тендерна документація, а наданий в складі тендерної пропозиції файл під назвою «Розрах. за статтями витрат.pdf» містить лише частину пояснювальної записки до договірної ціни з переліком врахованих витрат.
Дане твердження не відповідає дійсності.
Якщо б тендерний комітет детально розглянув, як про це зазначено в абз.2 розділу «Слухали» основної частини протоколу відхилення, тендерну пропозицію ПП «Сімбілд», то знайшов би всі підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, зокрема десять файлів під назвами: «Договірна ціна. рdf», «Заробітна плата. рdf», «Розрахунок ЗВВ_Адмін_Прибуток.рdf», «ЗВВ_2-1-1.рdf», «лок.кошторис_ЗВВ_2-1-2.рdf», «лок.Кошторис _ЗВВ_2-1-3. рdf», «лок.кошторис_ЗВВ_2-1-4. рdf», «Відомість ресурсів. рdf», «Розрахунок вартості машин. рdf», «Розрахунок ЗВВ_адмін по факту. рdf», які знаходяться в тій частині нашої тендерної пропозиції, яку Замовник не розглянув, про що й зазначив в абз.8 розділу «Слухали» основної частини протоколу, а саме: «інша частина документів, надана ПП “СІМБІЛД” в складі ТП не розглядається».
Таким чином, всі необхідні розрахунки за статтями витрат договірної ціни, відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та тендерної документації, ПП «Сімбілд» надано в повному обсязі.
Також, Замовник у протоколі відхилення зазначає, що ПП «Сімбілд» у Локальному кошторисі № 2-1-4 вказує закупівлю комплекту апаратури зв’язку, але не вказує на його монтаж, що суперечить проектно-кошторисній документації та не відповідає вимогам замовника.
Це твердження не відповідає дійсності.
Замовник в складі тендерної документації не надав проектно-кошторисну документацію, а лише обмежився Відомістю обсягів робіт (Додаток № 4 ТД), в п. 43 якої вказано: Комплект апаратури зв’язку – 1 комплект. Натомість, в п. 42 чітко зазначено – Затягування наступного проводу перерізом понад 6 мм2 до 16 мм2 , а в пункті 44 – Монтаж коробки кабельної сполучної або розгалужувальної.
Таким чином, замовник у Відомості обсягів робіт конкретно зазначав у найменуванні робіт і витрат такі види робіт як монтаж, установлення, приєднання, прокладання, затягування тощо. В п. 43 відсутня інформація про монтаж комплекту апаратури зв’язку, тому вона також відсутня у локальному кошторисі № 2-1-4, наданому ПП «Сімбілд».
Пунктом 3 ч.2 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) передбачено, що тендерна документація повинна містити детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються. Таким чином, ненадання Замовником детального (належного) опису робіт, не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
Наступною підставою для відхилення Замовником нашої пропозиції є відсутність розрахунку заготівельно-складських витрат (Розрахунок 2 до Договірної ціни), що на думку тендерного комітету, є обов’язковим при їх включенні у вартість робіт.
Проте, це твердження також не відповідає дійсності.
Так, Збірником ціноутворення в будівництві № 03-2014р. визначено, що відповідно до п.4.7 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 прямі витрати у вартості будівництва визначаються за ДСТУ-Н Б Д.1.1-2.
Поточні ціни на матеріальні ресурси (Розрахунок 2) для будівництва визначаються франко-приоб'єктний склад будівельного майданчика і на встановлену одиницю виміру враховують такі елементи вартості:
- відпускну ціну;
- вартість тари, упаковки і реквізиту;
- вартість вантажних робіт;
- вартість транспортування;
- заготівельно-складські витрати.
Відповідно до п. 5.5.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2. заготівельно-складські витрати розраховуються за відсотком до кошторисної вартості матеріалів і є лімітом коштів, які можуть бути відшкодовані підряднику. Для будівельних матеріалів, в тому числі арматури стрижневої і дротяної, закладних та накладних деталей, санітарно-технічних і електротехнічних матеріалів, виробів та конструкцій (крім металевих конструкцій) слід приймати 2 відсотки від суми відпускної ціни та транспортних витрат. Для металевих конструкцій, металевих виробів (металеві труби, двотавр, швелер, кутик, лист, полоса) слід приймати 0,75 відсотка від суми відпускної ціни та транспортних витрат. Вищевказані відсотки заготівельно-складських витрат у середньому забезпечують покриття зазначених витрат.
Наразі, ПП «Сімбілд» було розраховано заготівельно-складські витрати у відсотках до кошторисної вартості кожного матеріалу згідно вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-2 (яких більше 250 найменувань по даному об’єкту) автоматично, ліцензійною програмою АВК 5, НВФ «АВК Созидатель».
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДСТУ-Н Б Д.1.1-2. «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» та тендерна документація не передбачає надання окремого розрахунку заготівельно-складських витрат.
Таким чином, наявність розрахунку заготівельно-складських витрат при визначенні прямих витрат у вартості будівництва нормативними документами не вимагається, а підстава для відхилення ПП «Сімбілд» є явно надуманою і незаконною.
Частиною 3 ст. 30 Закону встановлено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону, просимо надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності пропозиції ПП «Сімбілд» умовам тендерної документації.
Також, у протоколі тендерного комітету щодо відхилення пропозиції нашого підприємства зазначено, що частина документів, надана ПП «Сімбілд» в складі тендерної пропозиції не розглядається. Проте, Законом не передбачено можливості часткового розгляду Замовником тендерної пропозиції Учасника. Отже, пропозиція має бути розглянута в повному обсязі.
Враховуючи, що приватним підприємством «Сімбілд» в даний час розглядається питання щодо оскарження рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства до органу оскарження, просимо розглянути нашу тендерну пропозицію повністю для забезпечення нашого права на захист в повному обсязі.
За відсутності додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозиції ПП«Сімбілд» умовам тендерної документації та інших підстав, просимо скасувати рішення тендерного комітету стосовно відхилення пропозиції нашого підприємства та прийняти законне рішення щодо визначення переможця по вищевказаній закупівлі.

Директор В.І. Бомбала
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2019 17:06
Доброго дня! Щодо зазначених у вимозі обставин, то зазначаємо наступне.
Дефектний акт передбачає перелік робіт, які необхідно виконати учаснику – переможцю процедури закупівлі. В додатку 4 до тендерної документації вказано обсяги виконання робіт, а не перелік товару, поставку якого потрібно здійснити. При цьому, ПП «Сімбілд» вказав в локальному кошторисі № 2-1-4 саме вартість товару, адже використана розцінка С 113-2106 варіант 2. Учасником проігноровано ту обставину, що замовником здійснюється закупівля саме робіт, а не товару, відповідно таким учасником повинно бути передбачено монтаж комплекту апаратури зв’язку. ПП «Сімбілд» свідомо у наданому в складі тендерної пропозиції локальному кошторисі № 2-1-4вказує матеріал, а не роботи, цим самим порушивши норми ДСТУ Б.Д.2.3 – 10:2012.
Крім того, ПП «Сімбілд» зазначає, що не повинен надавати розрахунок заготівельно – складських витрат, оскільки тендерною документацією та вимогами чинного законодавства це не передбачено. При цьому, ПП «Сімбілд» посилається на ДСТУ Б Д.1.1 – 1:2013.
Однак, це суперечить положенням чинного законодавства. Адже за умови, що учасник застосовує в своїх обрахунках вартість заготівельно – складських витрат, то він повинен надати розрахунок заготівельно – складської складової, застосування заготівельно – складової вартості матеріалів без відповідного розрахунку є некоректним. Тим паче застосування коефіцієнтів 2 та 0,75, на які посилається ПП «Сімбілд» у своїй вимозі, згідно із ДСТУ Б Д.1.1 – 1:2013 стосується інвесторської кошторисної документації, яка визначається на стадії розроблення проектної документації.
Відповідно до п. 3.5. ДСТУ Б Д.1.1 – 1:2013 інвесторська кошторисна документації – це сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єктів будівництва або їх черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації.
Крім того, відповідно до п.6.2.3. ДСТУ Б Д.1.1 – 1:2013, ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
З огляду на вище викладене, тендерний комітет не вбачає підстав для відміни свого рішення про дискваліфікацію ПП «Сімбілд», оскільки вказане рішення є обґрунтованим, прийнятим із дотриманням вимог чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2019-02-26-002264-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ", Код ЄДРПОУ:34886970
Дата подання: 28 березня 2019 20:27
Про відміну безпідставного рішення про дискваліфікацію КП "ВОМЦП"
В протоколі відхилення замовник вказав:

(при детальному розгляді тендерної пропозиції встановлено, що надані документи в складі тендерної пропозиції учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ", а саме: локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 (п.74) та : локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-3 (п.п. 1, 2, 3) складені з порушенням. Зокрема, при їх складанні не застосовано понижуючий коефіцієнт на демонтажні роботи, що передбачено Порядком застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно – будівельні роботи (Національний Стандарт ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012).

* * *
Документ, на який посилається замовник значить:

4.6 Витрати ресурсів на роботи з демонтажу окремих конструкцій будинків, будівель і споруд, інженерних мереж та обладнання за відсутності необхідних норм у РЕКНр можуть визначатися за нормами відповідних збірників на виконання цих робіт без урахування норм витрат матеріалів і конструкцій, врахованих нормами, які не застосовуються при демонтажі. При цьому до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах; робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів; часу експлуатації будівельних машин і механізмів, механізованого виробничого приладдя та норм витрат матеріалів, які використовуються при виконанні демонтажних робіт, застосовуються такі коефіцієнти:
а) при демонтажі металевих конструкцій – 0,7
б) при демонтажі збірних залізобетонних і бетонних конструкцій – 0,8
в) при демонтажі збірних дерев'яних конструкцій – 0,8
г) при демонтажі внутрішніх систем водопроводу, каналізації, водостоків, опалення, вентиляції, газопостачання, електропостачання та слабкострумових мереж – 0,4
д) при демонтажі зовнішніх мереж водопроводу, каналізації, теплопостачання, газопостачання, електропостачання та слабкострумових мереж – 0,6
Середній розряд робіт з демонтажу приймається за відповідними нормами на ремонтно-будівельні роботи.

* * *
Учасник надає інформацію:

1. Локальний кошторис 2-1-1 п.74 Демонтаж покрівель двосхилих із металочерепиці "Монтерей" - не може відноситись до демонтажу металевих кострукцій (К0,7), або до демонтажу дерев'яних конструкцій (К0,8), оскільки являється складною конструкцією покрівлі і демонтаж включає той самий перелік робіт, що й монтаж. Тому застосування до даного виду демонтажних робіт понижуючого коефіцієнта не передбачено.

2. Локальний кошторис 2-1-3 п.1, п.2, п.3 - Демонтаж трубопроводу водопостачання - понижуючий коефіцієнт ЗАСТОСОВАНИЙ, але в обгрунтуванні не зазначений (зазначення не є обов'язковим і нене впливає на ціну пропозиції), та відповідає Національному Стандарту ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012

Статтею 30 Закону передбачено виключний перелік підстав для відхилення учасника. Відхилення учасника за іншими підставами, ніж ті, що встановлені в статті, є незаконним.При цьому, підстави для відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція.

Тому, оскільки зауваження замовника не відповідають дійсності, вважаємо дисваліфікацію безпідставною, і вимагаємо відміни рішення тендерного комітету.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2019 17:11
Доброго дня! Щодо зазначених у вимозі обставин, то зазначаємо наступне.
Учасник КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці» вказує, що локальний кошторис 2-1-1 п.74 Демонтаж покрівель двосхилих із металочерепиці "Монтерей" - не може відноситись до демонтажу металевих конструкцій (К0,7), або до демонтажу дерев'яних конструкцій (К0,8), оскільки являється складною конструкцією покрівлі і демонтаж включає той самий перелік робіт, що й монтаж. Тому застосування до даного виду демонтажних робіт понижуючого коефіцієнта не передбачено.
Однак, вказані КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці» твердження не відповідають дійсним обставинам та нормативним документам.
Зокрема, при монтажі металочерепиці розцінка, яка передбачається ДСТУ Б.Д.2.2-12:2012, в складі робіт включає значно більший перелік процесів, які однозначно не виконуються при демонтажі зазначеної покрівлі. Тому, застосування понижуючого коефіцієнта є обов’язковим.
Щодо тверджень Учасника КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці» про те, що локальний кошторис 2-1-3 п.1, п.2, п.3 - Демонтаж трубопроводу водопостачання - понижуючий коефіцієнт ЗАСТОСОВАНИЙ, але в обґрунтуванні не зазначений (зазначення не є обов'язковим і нене впливає на ціну пропозиції), та відповідає Національному Стандарту ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012. То дані твердження учасника КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці» також не відповідають дійсним обставинам справи.
Зокрема, самим же учасником у вимозі вказано наступне: «4.6 Витрати ресурсів на роботи з демонтажу окремих конструкцій будинків, будівель і споруд, інженерних мереж та обладнання за відсутності необхідних норм у РЕКНр можуть визначатися за нормами відповідних збірників на виконання цих робіт без урахування норм витрат матеріалів і конструкцій, врахованих нормами, які не застосовуються при демонтажі. При цьому до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах; робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів; часу експлуатації будівельних машин і механізмів, механізованого виробничого приладдя та норм витрат матеріалів, які використовуються при виконанні демонтажних робіт, застосовуються такі коефіцієнти:
а) при демонтажі металевих конструкцій – 0,7
б) при демонтажі збірних залізобетонних і бетонних конструкцій – 0,8
в) при демонтажі збірних дерев'яних конструкцій – 0,8
г) при демонтажі внутрішніх систем водопроводу, каналізації, водостоків, опалення, вентиляції, газопостачання, електропостачання та слабкострумових мереж – 0,4
д) при демонтажі зовнішніх мереж водопроводу, каналізації, теплопостачання, газопостачання, електропостачання та слабкострумових мереж – 0,6
Середній розряд робіт з демонтажу приймається за відповідними нормами на ремонтно-будівельні роботи.
При демонтажі мереж водопостачання учасником КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці» дійсно застосовано понижуючий коефіцієнт. Однак, коефіцієнт застосований 0,6 як при демонтажі зовнішніх мереж водопроводу, каналізації, теплопостачання, газопостачання, електропостачання та слабкострумових мереж, що порушує вимоги додатку 4 до тендерної документації. Оскільки повинен був бути застосований коефіцієнт 0,4 - як при демонтажі внутрішніх систем водопроводу, каналізації, водостоків, опалення, вентиляції, газопостачання, електропостачання та слабкострумових мереж.
З огляду на вище викладене, тендерний комітет не вбачає підстав для відміни свого рішення про дискваліфікацію КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці», оскільки вказане рішення є обґрунтованим, прийнятим із дотриманням вимог чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2019-02-26-002264-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ", Код ЄДРПОУ:34886970
Дата подання: 09 квітня 2019 18:20
щодо невідповідності ТП учасника умовам ТД
26.03.19 тендерним комітетом Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні, під час розгляду пропозицій учасників у процедурі закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт педіатричного відділення №1 Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,108 (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ідентифікатор закупівлі № UA-2019-02-26-002264-b) дискваліфіковано ПП «СІМБІЛД» з причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Зокрема своє рішення у протоколі опублікованому на електронному майданчику закупівлі (https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/10732146) тендерний комітет в числі інших мотивував наступним:
Також, учасником ПП «СІМБІЛД» надано в складі тендерної пропозиції "Підсумкову відомість ресурсів", яка включає значні заготівельно-складські витрати, котрі включені до договірної ціни в Розрахунку №2. Однак, в складі тендерної пропозиції даного учасника відсутній розрахунок заготівельно-складських витрат, котрий є обов'язковим при їх включенні у вартість робіт.
При виявленій невідповідності ТП вимогам тендерної документації тендерним комітетом інша частина документів, надана ПП "СІМБІЛД" в складі ТП не розглядається.
В подальшому, 09.04.19 тендерним комітетом Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні у вказаній процедурі закупівлі визнано переможцем ТОВ «Спредом». Однак, учасником ТОВ «Спредом» також надано в складі тендерної пропозиції "Підсумкову відомість ресурсів", яка включає значні заготівельно-складські витрати, котрі включені до договірної ціни в Розрахунку №2. Однак, в складі тендерної пропозиції даного учасника відсутній розрахунок заготівельно-складських витрат, який є обов'язковим при їх включенні у вартість робіт.
Отже таким чином виявлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спредом» вимогам тендерної документації, який не був дискваліфікований. При цьому всьому що за аналогічних умов тендерна пропозиція іншого учасника ПП «СІМБІЛД» була відхилена. З урахуванням вищевикладеного ВИМАГАЄМО скасувати протокол тендерного комітету Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні яким ТОВ «Спредом» визнано переможцем процедури закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт педіатричного відділення №1 Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,108 (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ідентифікатор закупівлі № UA-2019-02-26-002264-b), а учасника ТОВ «Спредом» дискваліфікувати.
Такі дії Замовника суперечать чинному законодавству України, оскільки в них вбачається неправомірна дискримінація інших учасників, а в діях тедерного комітету вбачаються ознаки корупційних та кримінальних правопорушень, зокрема ст.ст. 364, 366, 367, 191 КК України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2019 16:44
Доброго дня! Щодо вказаних у вимозі обставин, то зазначаємо наступне.
В Тендерній пропозиції наданій Товариством з обмеженою відповідальністю «СПРЕДОМ» в розрахунку № 2 Договірної ціни (Вартість матеріальних ресурсів) заготівельно-складська складова не застосовується, що підтверджує Підсумкова відомість ресурсів у колонці 12/13.
Номер вимоги: UA-2019-02-26-002264-b.a5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СІМБІЛД", Код ЄДРПОУ:33380790
Дата подання: 18 квітня 2019 07:49
Про надання додаткової інформації
Відповідно до публічних даних, розміщених на платформі zakupki.prom.ua, приватному підприємству «Сімбілд», код ЄДРПОУ 33380790, щодо участі у відкритих конкурсних торгах на закупівлю: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт педіатричного відділення №1 Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,108 (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» стало відомо, що 09.04.2019 тендерним комітетом Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні (далі - Замовник) прийнято рішення про визначення переможця – тендерної пропозиції ТОВ «СПРЕДОМ», згідно протоколу б/н від 09.04.2019 (далі - Протокол).
Детально ознайомившись з даним Протоколом, ПП «Сімбілд» не погоджується з рішенням тендерного комітету і просить надати додаткову інформацію з акцентуванням уваги Замовника на наступному.
Замовник в складі тендерної документації зобов’язав усіх учасників тендерної закупівлі надати локальні кошториси по об’єкту будівництва, відповідно Відомості обсягів робіт, встановлених в додатку № 4 тендерної документації. Натомість, визначений Замовником переможець, повністю проігнорував дані вимоги, надавши локальний кошторис, в якому об’єми робіт не відповідають відомостям обсягів робіт , а саме:
В локальному кошторисі 2-1-1 позиції:
1) №29 - На кожнi 5 мм змiни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати, об’єм робіт - 552,19 м2 за допомогою коефіцієнта збільшено в 2 рази; (невідповідність з відомостями обсягів робіт в 2 рази).
2) №31 - На кожнi 10 мм змiни глибини отворiв в залiзобетонних та бетонних конструкціях та пiдлогах додавати або виключати, об’єм робіт – 2 шт за допомогою коефіцієнта збільшено в 12 разів; (невідповідність з відомостями обсягів робіт в 12 разів).
3) №33 - На кожнi 5 мм змiни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати, об’єм робіт – 287,87 м2 за допомогою коефіцієнта збільшено в 6 разів; (невідповідність з відомостями обсягів робіт в 6 разів).
4) №35 - Додавати або виключати на кожний 1 мм товщини стяжок самовирівнювальних з суміші Cerezit CN-69, об’єм робіт – 287,87 м2 за допомогою коефіцієнта збільшено в 10 разів; (невідповідність з відомостями обсягів робіт в 10 разів).
5) № 38 - На кожнi 5 мм змiни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати, об’єм робіт – 17,32м2 за допомогою коефіцієнта збільшено в 5,2 раза; (невідповідність з відомостями обсягів робіт в 5,2 раза).
6) №44 - На кожнi 5 мм змiни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати, об’єм робіт – 217,67 м2 за допомогою коефіцієнта збільшено в 8 разів; (невідповідність з відомостями обсягів робіт в 8 разів).
7) №46 - Додавати або виключати на кожний 1 мм товщини стяжок самовирівнювальних з суміші Cerezit CN-69, об’єм робіт – 217,67 м2 за допомогою коефіцієнта збільшено в 10 разів; (невідповідність з відомостями обсягів робіт в 10 разів).
8) №50 - На кожнi 5 мм змiни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати, об’єм робіт – 29,73 м2 за допомогою коефіцієнта збільшено в 6 разів; (невідповідність з відомостями обсягів робіт в 6 разів).
9) №91 - На кожнi 5 мм змiни товщини шару цементної вирівнювальної стяжки додавати або виключати, об’єм робіт – 720,33 м2 за допомогою коефіцієнта збільшено в 10 разів; (невідповідність з відомостями обсягів робіт в 10 разів).
При виявленій невідповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації тендерного комітету, іншу частину документів можна не розглядати.
Додатково нагадуємо, що тендерну пропозицію ПП «Сімбілд», код ЄДРПОУ 33380790, автоматично електронною системою закупівель було визначено як найбільш економічно вигідну пропозицію з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів, що склала 5 089 990,00грн. з ПДВ.
Проте, на підставі протоколу б/н від 28.03.2019, тендерним комітетом Вінницької дитячої обласної клінічної лікарні, тендерна пропозиція Учасника – ПП «Сімбілд» була відхилена на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав:
1. Учасником не надано розрахунки за статтями витрат договірної ціни.
Натомість Замовник не виявив бажання перевіряти пакет документів тендерної пропозиції ПП «Сімбілд», що складається з 10 файлів: «Договірна ціна. рdf», «Заробітна плата. рdf», «Розрахунок ЗВВ_Адмін_Прибуток.рdf», «ЗВВ_2-1-1.рdf», «лок.кошторис_ЗВВ_2-1-2.рdf», «лок.Кошторис _ЗВВ_2-1-3. рdf», «лок.кошторис _ЗВВ_2-1-4. рdf», «Відомість ресурсів. рdf», «Розрахунок вартості машин. рdf», «Розрахунок ЗВВ_адмін по факту. рdf», що не може бути підставою для відхилення.
2. Учасник у Локальному кошторисі № 2-1-4 вказує закупівлю комплекту апаратури зв’язку, але не вказує на його монтаж.
Проте Замовник в відомостях об’ємів робіт (додатку 4) тендерної документації лише зазначив:
п.43 Комплект апаратури зв’язку комплект 1
Без детального (належного) опису робіт, що теж не може бути підставою для відхилення.
3. В учасника відсутній розрахунок заготівельно-складських витрат (Розрахунок 2 до Договірної ціни)
Натомість, відповідно до п. 5.5.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2. заготівельно-складські витрати розраховуються за відсотком до кошторисної вартості матеріалів і є лімітом коштів, які можуть бути відшкодовані підряднику.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДСТУ-Н Б Д.1.1-2. «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» та тендерна документація Замовника не передбачає надання окремого розрахунку заготівельно-складських витрат, хоча дані витрати детально вказані в документі «Відомість ресурсів. рdf», що надано в пропозиції ПП «Сімбілд», і теж не може бути підставою для відхилення.
Отже, підстава для відхилення ПП «Сімбілд» є явно надуманою і незаконною.
Також зазначаємо, що торги на закупівлю робіт по об'єкту: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт педіатричного відділення №1 Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,108 (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», є відкритими і прозорими, джерелом фінансування є бюджетні кошти, а єдиним критерієм оцінки переможця на закупівлю робіт за державні кошти згідно Закону є ціна, Замовник відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію (різниця з акцептованою тендерною пропозицією складає 1 314 893,25 грн.) з кваліфікаційними критеріями, що відповідають умовам тендерної документації згідно вимог Замовника та Закону, порушив засади та принципи неупередженого відбору переможця.
Замовником порушено такі основні принципи закупівель, визначених ст.3 Закону «Про публічні закупівлі», як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, а також максимальна економія та ефективність.
Враховуючи вищевикладене,
ПРОСИМО:

1. Переглянути та скасувати рішення тендерного комітету Вінницької обласної дитячої
клінічної лікарні про визначення переможця, оформлене протоколом б/н від 09.04.2019
року та прийняти законне рішення щодо визначення переможця відповідно до вимог
Закону «Про публічні закупівлі».

Директор В.І. Бомбала
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

25 березня 2019 15:20
відповідь на вимогу.doc

Документи подані скаржником

Документи

02 квітня 2019 17:06
відповідь на вимогу 2.doc

Документи подані скаржником

28 березня 2019 20:27
норми.rtf

Документи

02 квітня 2019 17:11
відповідь на вимогу 3.doc

Документи

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2019 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СІМБІЛД" 5 571 439,51
UAH з ПДВ
5 089 990,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ" 6 015 606,16
UAH з ПДВ
5 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Будівельник-А" 5 608 107,78
UAH з ПДВ
5 458 107,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПРЕДОМ 6 404 883,25
UAH з ПДВ
6 404 883,25
UAH з ПДВ
Документи
ПП Арка-ПТФ 7 400 350,00
UAH з ПДВ
7 400 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2019 01:02
Витяг з платників ПДВ.PDF
15 березня 2019 01:02
Проект договору.PDF
15 березня 2019 01:02
Відомість ресурсів.PDF
15 березня 2019 01:02
Лок.кошторис_ЗВВ_2-1-4.PDF
15 березня 2019 01:02
Лок.кошторис_ЗВВ_2-1-3.PDF
15 березня 2019 01:02
Лок.кошторис_ЗВВ_2-1-2.PDF
15 березня 2019 01:02
ЗВВ_2-1-1.PDF
15 березня 2019 01:02
Лок коштор_2-1-1.PDF
15 березня 2019 01:02
Заробітня плата.PDF
15 березня 2019 01:02
Договірна ціна.PDF
15 березня 2019 01:02
Календарний графік.PDF
15 березня 2019 01:02
Відомість обсягів робіт.PDF
15 березня 2019 01:02
Договора_ Гармонія.7z
15 березня 2019 01:02
Договір МКЛ1 _1989.7z
15 березня 2019 01:02
Договір МКЛ1 _3 10.7z
15 березня 2019 01:02
Договір МКЛ1 _3 3Т.7z
15 березня 2019 01:02
Ліцензія.PDF
15 березня 2019 01:01
Відгуки.zip
15 березня 2019 01:01
Опис.PDF
15 березня 2019 01:01
Установчий документ.PDF

Публічні документи

14 березня 2019 18:31
Електронний підпис
14 березня 2019 18:20
30.1- Додаток до ліцензії.pdf
14 березня 2019 18:20
30- Ліцензія.pdf
14 березня 2019 18:20
28- ІПН - Керівника.pdf
14 березня 2019 18:20
26- Висписка є ЄДРЮОФОПГФ.pdf
14 березня 2019 18:20
25- Установчий документ.pdf
14 березня 2019 18:20
24- Паспорт керівника.pdf
14 березня 2019 18:20
15.7 - Договір КЗ ОКЦНСП.pdf
14 березня 2019 18:20
15.5 - Договір ВМТЕ.pdf
14 березня 2019 18:20
15.1 -Договір МПМ.pdf

Публічні документи

14 березня 2019 16:05
Електронний підпис
14 березня 2019 02:14
Електронний підпис
14 березня 2019 02:12
Довідка МВС 28.02.19.pdf
14 березня 2019 02:12
Витрати з розрах.коеф..pdf
14 березня 2019 02:12
Розрахунки витрат.pdf
14 березня 2019 02:12
Протокол узг.цін+деф.акт.pdf
14 березня 2019 02:12
Відомість ресурсів.pdf
14 березня 2019 02:12
Кошториси.pdf
14 березня 2019 02:12
Відгук ДП ВЛГ.pdf
14 березня 2019 02:12
Відгук ВЦРКЛ.pdf
14 березня 2019 02:12
Договір+аки ДП ВЛГ.pdf
14 березня 2019 02:12
Акти ВЦРЛ.pdf
14 березня 2019 02:12
Договір+ акти ВЦРКЛ.pdf
14 березня 2019 02:12
Договір ВЦРКЛ.pdf
14 березня 2019 02:12
Штатний розпис.pdf
14 березня 2019 02:12
Статут оригінал.pdf
14 березня 2019 02:12
Статут (копія завірена).pdf
14 березня 2019 02:12
Оренда техніки 6.pdf
14 березня 2019 02:12
Оренда техніки 5.pdf
14 березня 2019 02:12
Оренда техніки 3.pdf
14 березня 2019 02:12
Оренда техніки 2.pdf
14 березня 2019 02:12
Оренда техніки 1.pdf
14 березня 2019 02:12
Оренда технік 4.pdf
14 березня 2019 02:12
Витяг ПДВ.pdf
14 березня 2019 02:12
Рішення.pdf
14 березня 2019 02:12
Ліцензія.pdf
14 березня 2019 02:12
Цінова пропозиція.pdf
14 березня 2019 02:12
Проект договору.pdf
14 березня 2019 02:12
Відомості з ЄДР.pdf
14 березня 2019 02:12
Витяг ЄДР.pdf
14 березня 2019 02:12
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

09 квітня 2019 17:13
Електронний підпис
09 квітня 2019 17:10
Ліцензія оригінал.pdf
09 квітня 2019 17:10
Ліцензія копія.pdf
14 березня 2019 16:06
Електронний підпис
14 березня 2019 15:47
Загальна довідка ст. 17 - 1.pdf
14 березня 2019 15:47
Довідка про реквізити - 1.pdf
14 березня 2019 15:47
Статут оригінал - 1.pdf
14 березня 2019 15:47
Протокол - 1.pdf
14 березня 2019 15:47
Ліцензія оригінал.pdf
14 березня 2019 15:47
Витяг розширений 2019 - 1.pdf
14 березня 2019 15:47
Витяг з ПДВ оригінал.pdf
14 березня 2019 15:47
Виписка з ЄДРЮО та ФОП - 1.pdf
14 березня 2019 15:47
Підписаний_Mirgorodsky_837-K-O.pdf
14 березня 2019 15:47
Підписаний_GarLIST 9716.pdf
14 березня 2019 15:47
License с ЭЦП.pdf
14 березня 2019 15:47
Цінова пропозиція - 1.pdf
14 березня 2019 15:46
Розрахунок машин - 1.pdf
14 березня 2019 15:46
Проект-договору - 1.pdf
14 березня 2019 15:46
Локальний кошторис -2-1-1.pdf
14 березня 2019 15:46
дОгоВІР АВТОКРАН - 1.pdf
14 березня 2019 15:46
Додаток-2.pdf
14 березня 2019 15:46
Додаток-1.pdf
14 березня 2019 15:46
Додаткова угода - 1.pdf
14 березня 2019 15:46
Довідка про механізми - 1.pdf
14 березня 2019 15:46
Договірна ціна ЦПМСД5 - 1.pdf
14 березня 2019 15:46
Договірна ціна - 1.pdf
14 березня 2019 15:46
Договір ЦПМСД 5 - 1.pdf
14 березня 2019 15:46
Договір на мерседес - 1.pdf
14 березня 2019 15:46
Графік - 1 - 1.pdf
14 березня 2019 15:46
Відгук ЦПМСД _5 - 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СІМБІЛД"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ"

ПП "Будівельник-А"

ТОВ СПРЕДОМ

ПП Арка-ПТФ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СІМБІЛД"
#33380790
Відхилено 5 089 990,00
UAH з ПДВ
26 березня 2019 13:42
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ"
#34886970
Відхилено 5 090 000,00
UAH з ПДВ
28 березня 2019 17:17
ПП "Будівельник-А"
#31415124
Відхилено 5 458 107,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 16:52
ТОВ СПРЕДОМ
#39177989
Переможець 6 404 883,25
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 15:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2019 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СПРЕДОМ
#39177989
6 404 883,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 квітня 2019 15:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 10:47
Договір Спредом Лист Сімбілд .pdf укладений
23 квітня 2019 10:44
Лист Сімбілд Договір Спредом.pdf укладений
23 квітня 2019 10:04
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 12:03
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 13:36
Додаткова угода 10.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 13:33
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 16:02
Додаткова угода 9.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 15:59
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 15:32
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 15:30
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 16:49
Додаткова угода 7 Спредом.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 16:45
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 14:54
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 14:53
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 10:41
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 10:40
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 15:12
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
31 липня 2020 15:11
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 10:14
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
26 червня 2020 10:12
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 13:14
Додаткова угода Спредом.pdf зміни до договору
28 травня 2020 13:05
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2020 12:34
Додаткова угода Спредом.pdf зміни до договору
24 квітня 2020 12:33
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 08:23
Додаткова угода Спредом КНП.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 08:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви ВОДКЛ наКНП "ВОДКЛ ВОР"
Номер договору про закупівлю: 197
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі п.4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на дату укладення Договору), Сторони домовились продовжити строк дії договору до 31.05.2020 року, у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, та викласти п.17.1. Договору підряду №197 від 23.04.2019р. в наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 197
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на дату укладення Договору), Сторони домовились продовжити строк дії договору до 30.06. 2020 року, у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, та викласти п.17.1. Договору підряду №197 від 23.04.2019р. в наступній редакції:«17.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання повноважними представниками Сторін та діє до 30.06.2020р., а в частині розрахунків - до повного виконання зобов'язань.»
Номер договору про закупівлю: 197
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затримки фінансування витрат замовника,
Номер договору про закупівлю: 197
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 197
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затримки фінансування витрат замовника.
Номер договору про закупівлю: 197
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затримки фінансування витрат замовника.
Номер договору про закупівлю: 197
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затримки фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 197
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 197
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 197
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування 2019 року: 4 000 000грн. 00коп. Фінансування 2020 року: 2 404 883 грн. 25коп.,з якихобласний бюджет становить2 265 080 грн. 32коп.та власні кошти -139 802 грн. 93коп.
Номер договору про закупівлю: 197
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 404 883,25
UAH з ПДВ