Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво Центру безпеки громадян Соледарської міської об"єднаної територіальної громадипо вул. Соледарська, 5-Б в м. Соледар, Донецької обл. Коригування.
Очікувана вартість
8 039 253,60 UAH
UA-2019-02-26-001798-c 39df1901e44244158d0991b26f4a8d77
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рагоза Ольга Олександрівна

0502307950 komsobsol@solerada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Соледарська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04052873
Місцезнаходження: 84545, Україна , Донецька обл., СОЛЕДАР, вул. Паркова, буд. 3а
Контактна особа: Рагоза Ольга Олександрівна
0502307950
komsobsol@solerada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
З метою створення умов для захисту населення та території Соледарської об’єднаної громади від надзвичайних ситуацій були виділені кошти обласного бюджету на будівництво Центру безпеки громадян Соледарської міської об’єднаної територіальної громади.
20.04.2018 було оголошено закупівлю № UA-2018-04-20-000184-с по об’єкту «Будівництво Центру безпеки громадян Соледарської міської об’єднаної територіальної громади по вул. Соледарська, 5-Б в м.Соледар, Донецької області». За результатами проведення відкритих торгів договір підряду на суму 5 634 140,26 грн. було укладено з переможцем - товариством з обмеженою відповідальністю «Віокс». Підрядником було виконано ряд будівельно-монтажних робіт, але будівництво не завершено.
Під час виконання робіт виникла необхідність коригування робочого проекту. Коригування виконано, скорегований проект «Будівництво Центру безпеки громадян Соледарської міської об’єднаної територіальної громади по вул. Соледарська, 5-Б в м.Соледар, Донецької області». Коригування.» був переданий на експертизу, яка 28 січня 2019 року надала позитивний експертний звіт №19215. Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 28.01.2019 р. складає 10896,996 тис. грн., у тому числі виконаних робіт 2379,387 тис. грн..
Усі будівельні роботи, які необхідно виконати для завершення будівництва Центру Безпеки вимагають уніфікації, стандартизації та завершення технологічної сумісності з вже виконаними роботами.
Крім цього, зміна виконавця робіт є тривалим та складним процесом, пов’язаним з переоформленням всієї дозвільної документації по будівництву, поверненням та повторною передачею будівельного майданчика, проведенням обмірів обсягів виконаних робіт та інвентаризації матеріальних цінностей, що знаходяться на будівельному майданчику. Передача функцій генпідрядника іншій організації, як правило викликає зміну технології виконання робіт, тобто проекту виконання робіт. Така необхідність виникає внаслідок заміни машин, механізмів та обладнання. Можливе уточнення проекту організації робіт. Для підписання акту приймання – передачі виконаних робіт між першим виконавцем, замовником та другим виконавцем необхідно зробити обстеження та уточнення їх об’єму, якості та їх відповідності проекту і нормам. Зміна виконавця може призвести до несумісності виконання технології робіт різними виконавцями з використанням іншого технологічного обладнання.
Дані міркування підтверджуються висновком №01Е від 20.02.2019 експерта Всеукраїнської громадської організації «Асоціації експертів будівельної галузі», Табарчука І.А., який на основі наданих матеріалів та інформації по об’єкту вважає за можливе та доцільне подальше виконання робіт в рамках проекту шляхом застосування переговорної процедури закупівлі у ТОВ «Віокс», тому що зміна попереднього виконавця може призвести до:
- несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи з будівництва об’єкту є технологічно пов’язаними між собою.
В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності та певних порушень в частині уніфікації будівельних матеріалів відповідно до проектних рішень;
- несумісності нових інженерних мереж та архітектурних рішень з тими, що вже виконані, а при закінченні робіт неможливості проведення належним чином усіх випробувальних та налагоджувальних робіт та, як наслідок, неможливості здачі об`єкта в експлуатацію в цілому;
- виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією, а саме: втрати гарантій якості на вже виконані роботи з будівництва, досягнення яких визначено у проектній документації, та можливості їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором, тобто призведе до втрати гарантій на кількість виконаних будівельно-монтажних робіт, що передбачено Договором підряду та Цивільним кодексом України, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим.
Згідно пункту 5 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
У зв’язку із зазначеним вище, а також з метою недопущення можливих негативних наслідків, зазначених у експертному висновку, було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі робіт з будівництва. Проведені попередні переговори з учасником – ТОВ «Віокс», на яких учасник надав документи, підтверджуючі кваліфікаційні вимоги. Тому прийнято рішення про намір укласти договір на виконання робіт по об’єкту «Будівництво Центру безпеки громадян Соледарської міської об’єднаної територіальної громади по вул. Соледарська, 5-Б в м.Соледар, Донецької області». Коригування.» з товариством з обмеженою відповідальністю «Вііокс», тому що це дозволить:
- забезпечити сумістність з наявними роботами та технологіями;
- виконати належним чином усі випробувальні та пусконаланоджувальні роботи і введення об’єкту в експлуатацію в цілому;
- підвисити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів уже виконаних робіт;
- зменшити різного роду ризики під час виконання робіт, що закуповуються, завдяки набраному ТОВ «Віокс» досвіду з виконання робіт саме на будівництві Центру безпеки громадян Соледарської міської об’єднаної територіальної громади.




Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2019 18:33
Оскарження наміру укласти договір: 09 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Будівництво Центру безпеки громадян Соледарської міської об"єднаної територіальної громадипо вул. Соледарська, 5-Б в м. Соледар, Донецької обл. Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84545, Україна, Донецька область, СОЛЕДАР, вул. Соледарська ,5-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

26 лютого 2019 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 18:11
Повідомлення .pdf
26 лютого 2019 18:11
Протокол 10.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІОКС"
#22004501
Переможець 8 039 253,60
UAH з ПДВ
26 лютого 2019 18:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2019 18:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІОКС"
#22004501
8 039 253,60
UAH з ПДВ
Немає

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 13:01
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 10:59
Додаткова угода7.pdf зміни до договору
30 березня 2020 10:59
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 10:59
додаткова .PDF зміни до договору
06 березня 2020 10:59
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 17:28
Доп угода 5_27.02.2020.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 17:27
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 13:42
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:41
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 16:48
Доп. угода від 29.08..pdf зміни до договору
30 серпня 2019 16:48
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 15:39
Доп. угода 26.06.2019.pdf зміни до договору
27 червня 2019 15:39
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 10:22
Дод. угода від 03.06.pdf зміни до договору
04 червня 2019 10:22
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 10:00
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 09:13
Договір 56.pdf зміни до договору
22 березня 2019 09:13
Електронний підпис укладений
15 березня 2019 12:33
Договір 14.03.2019.pdf укладений
15 березня 2019 12:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлено технічні помилки.
Номер договору про закупівлю: 56/13-13-14
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення умов передоплати.
Номер договору про закупівлю: 56/13-13-14
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 56/13-13-14
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 56/13-13-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 56/13-13-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну виконання робіт, уточнення календарного графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 56/13-13-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в план фінансування робі.
Номер договору про закупівлю: 56/13-13-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку виконання робіт, уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 56/13-13-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 039 253,58
UAH (в тому числі ПДВ 1 339 875,60 UAH)