Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” - ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція (Реконструкція фонтану "Кульбаба" на пл. Галицькій у м. Львові)
Очікувана вартість
3 632 469,00 UAH
UA-2019-02-26-001731-c cdf6cf7905d242dca2c09a86a34f07a3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степанюк Наталія Семенівна

380322546604 Stepaniuk.Nataliia@lvivcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Галицька районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20847537
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Ф.Ліста, б.1, каб.36
Контактна особа: Степанюк Наталія Семенівна
380322546604
Stepaniuk.Nataliia@lvivcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2019 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2019 10:00
Початок аукціону: 15 березня 2019 14:47
Очікувана вартість: 3 632 469,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 162,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” - ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція (Реконструкція фонтану "Кульбаба" на пл. Галицькій у м. Львові) відповідно до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція фонтану "Кульбаба" на пл. Галицькій у м. Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, пл. Галицька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 17:06
Технічне_завдання.docx
26 лютого 2019 17:04
Додаток 3_проект_договору.docx
26 лютого 2019 17:04
Додаток 2_Форма_Пропозиції.doc
26 лютого 2019 17:04
Перелік_документів.docx
26 лютого 2019 17:03
Т_Д.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-26-001731-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ПАТРОНАТ, Код ЄДРПОУ:23967667
Дата подання: 22 березня 2019 15:02
Відсутність підстав для відхилення
Відповідно до п.п 3.4 п. 3 Додатку 1 до Тендерної документації на закупівлю робіт з реконструкції фонтану "Кульбаба" на пл. Галицькій у м. Львові учасник повинен завантажити завірену копію довідки/довідок про вартість виконаних робіт/наданих послуг за предметом закупівлі відповідно до укладеного договору/укладених договорів, яка/які підтверджує виконання договору/договорів, та документ, який підтверджує оплату вказаних робіт (якщо не міститься у відкритому реєстрі/базі даних) (якщо аналогічний договір укладався із Замовником процедури закупівлі, Учасник може не подавати вищезазначені документи на підтвердження виконання та оплати договору).
На виконання даної вимоги ПП «Патронат» надано договір від 03.06.2016 № 4/33-272, укладений з Личаківською районною адміністрацією Львівської міської ради на загальну суму 930241,02 грн. та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по цьому договору, що засвідчує його виконання у сумі 831 763,86 грн. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції ПП «Патронат» надано лист-пояснення від 12.03.2019 № 21 про те, що вартість робіт за даним договором зменшено за рахунок зменшення вартості робіт і закупівельних матеріалів за погодженням із замовником. При цьому, додаткова угода не укладалась.
Факт виконання даного договору, також, підтверджується відгуком замовника – Личаківської районної адміністрації Львівської районної ради, який містить інформацію про виконання робіт, передбачених договором, якісно та у необхідні терміни.
Відповідно до ч. 1 ст. 205 ЦК України правочин може вчинятися усно або в письмовій (електронній) формі. Сторони мають право обирати форму правочину, якщо інше не встановлено законом. Так, ч. 1 ст. 206 ЦК України зазначено, що усно можуть вчинятися правочини, які повністю виконуються сторонами у момент їх вчинення, за винятком правочинів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, а також правочинів, для яких недодержання письмової форми має наслідком їх недійсність. Практично законодавець дозволяє укладати в уній формі правочини, зокрема договори, об'єктивація існування яких відбувається через дії по їх виконанню.
Враховуючи зазначене, ПП «Патронат» мав законодавчі підстави зменшити обсяг та вартість виконаних робіт по договору в усній формі за погодженням із замовником, що не спростовує факту його повного виконання і про що надано інформацію у складі тендерної пропозиції ПП «Патронат».
Інформація про здійснені оплати по договору від 03.06.2016 № 4/33-272, укладеного з Личаківською районною адміністрацією Львівської міської ради, містить у відкритій базі даних Є-Data та доступна за посиланням: https://spending.gov.ua/spa/04056109/agreements/356261611
В тендерній документації Замовника не зазначались конкретні реєстри/бази даних, які повинні містити інформацію про оплату за договором, окрім того, що це має бути відкритий реєстр/база даних.
Є-Data — це офіційний державний інформаційний портал у мережі Інтернет, на якому оприлюднюється інформація про використання публічних коштів.
При цьому, тендерним комітетом Галицької районної адміністрації Львівської міської ради відхилено тендерну пропозицію ПП «Патронат» з підстави ненадання «документу, який підтверджує оплату вказаних робіт» (протокол засідання тендерного комітету від 20.03.2019 № 3).
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі України» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, просимо надати більш детальну та зрозумілу інформацію про причини відхилення тендерної пропозиції ПП «Патронат» або переглянути прийняте вами рішення про відхилення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 березня 2019 15:34
Відхилено, оскільки за посиланням: https://spending.gov.ua/spa/04056109/agreements/356261611 міститься інформація про укладений договір (додаток 1) , а інформація про оплату за договором відсутня. У відкритому реєстрі міститься інформаця про оплату за договором №4/33-668 від 23.12.2016 (додаток 2).
Учасником не підтверджено оплату робіт, вказаних в довідці про досвід виконання аналогічного договору (договорів). Відповідно до п. 3.4. розділу 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» Учасник повинен завантажити завірену копію довідки/довідок про вартість виконаних робіт/наданих послуг за предметом закупівлі відповідно до укладеного договору/укладених договорів, яка/які підтверджує виконання договору/договорів, та документ, який підтверджує оплату вказаних робіт (якщо не міститься у відкритому реєстрі/базі даних) (якщо аналогічний договір укладався із Замовником процедури закупівлі, Учасник може не подавати вищезазначені документи на підтвердження виконання та оплати договору).
Номер вимоги: UA-2019-02-26-001731-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ПАТРОНАТ, Код ЄДРПОУ:23967667
Дата подання: 26 березня 2019 12:12
Щодо інформації у базі даних
Відповідно до статті 3 Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» інформація про використання публічних коштів, що підлягає оприлюдненню, надається за встановленими законодавством України формами та має містити такі відомості:
1) у разі використання коштів Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим та місцевих бюджетів, зокрема:
обсяги проведених видатків бюджету та наданих кредитів з бюджету за звітний період - всього та в розрізі бюджетних програм (при цьому зазначаються також види та обсяги відповідних надходжень щодо коштів спеціального фонду бюджету);
інформація про укладені за звітний період договори (предмет договору, виконавець (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження), вартість договору, ціна за одиницю (за наявності), кількість закупленого товару, робіт та/або послуг, проведена процедура закупівлі або обґрунтування її відсутності з посиланням на закон, обсяг платежів за договором у звітному періоді, строк дії договору);
2) у разі використання коштів підприємств, отриманих ними від їхньої господарської діяльності, зокрема:
обсяг платежів за договорами за звітний період - у розрізі товарів, робіт і послуг;
Інформація, зазначена в цій статті, оприлюднюється на єдиному веб-порталі використання публічних коштів безоплатно та окремо за такими розділами:
1) інформація про використання коштів державного і місцевих бюджетів;
2) інформація про використання коштів підприємств, отриманих ними від їхньої господарської діяльності;
3) інформація про використання коштів Пенсійного фонду;
4) інформація про використання коштів загальнообов’язкового державного соціального страхування.
На єдиному веб-порталі використання публічних коштів у режимі реального часу оприлюднюється також інформація про платіжні трансакції на єдиному казначейському рахунку. Порядок оприлюднення зазначеної інформації визначається Кабінетом Міністрів України.
Звертаємо увагу, що інформація про платіжні трансакції на єдиному казначейському рахунку оприлюднюється ТАКОЖ. Таким чином, у разі якщо платежі не здійснювались через казначейський рахунок, це не нівелює наявність інформації про платежі за договорами.
Замовником у тендерній документації на закупівлю робіт з реконструкції фонтану "Кульбаба" на пл. Галицькій у м. Львові не встановлено вимоги підтвердити саме платіжні транзакції, а зазначено, що учасник має надати документ, який підтверджує оплату вказаних робіт (якщо не міститься у відкритому реєстрі/базі даних).
Враховуючи зазначене, підтвердження оплати вказаних робіт міститься у державній базі даних на єдиному веб-порталі використання публічних коштів, метою діяльності якого є забезпечення доступу до інформації про використання публічних коштів розпорядниками та одержувачами коштів державного і місцевих бюджетів, суб’єктами господарювання державної і комунальної власності, фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 березня 2019 14:11
Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, надані у складі тендерної пропозиції ФОП Луць Василь Григорович, становлять суму 284424,97 та копії платіжних доручень, наданих у складі тендерної пропозиції ФОП Луць Василь Григорович, як доказ оплати за договором становлять загальну суму 284424,97 грн.
Додатково повідомляємо, що Учасник ФОП Луць Василь Григорович відмовився від підписання договору про закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” - ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція (Реконструкція фонтану "Кульбаба" на пл. Галицькій у м. Львові).
Номер вимоги: UA-2019-02-26-001731-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ПАТРОНАТ, Код ЄДРПОУ:23967667
Дата подання: 26 березня 2019 17:12
Невідповідність пропозиції переможця ТД
1. Відповідно до вимог п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації на закупівлю робіт з реконструкції фонтану "Кульбаба" на пл. Галицькій у м. Львові (далі – Тендерна документація) учасник надає інформаційну довідку (форма довільна) щодо наявності матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору.
Відповідно до розділу 1 Земляні роботи № 6-1-1 (пункт 081) водопостачання та № 6-1-2 водопостачання (пункт 136 та 140) Технічного завдання Додатку 4 до Тендерної документації учасник під час виконання робіт з реконструкції фонтану "Кульбаба" на пл. Галицькій у м. Львові повинен здійснити розробку ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами мiсткiстю ковша 0,4 м3 та засипання траншей та котлованiв бульдозерами потужнiстю 59 кВт.
У складі тендерної пропозиції ФОП Луць Василь Григорович надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 11.03.2019 № 1, яка містить перелік обладнання, що не підтверджує його можливість виконати договір у відповідності до вищезазначених вимог Технічного завдання Додатку 4 до Тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Луць Василь Григорович не підтверджує його відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» у відповідності до вимог п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації.

2. Відповідно до п.п. 3.2. п. 3 Додатку 1 до Тендерної документації учасник має надати копію договору, указаного у довідці з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору: кожна сторінка Договору повинна бути засвідчена написом або відбитком штампа “Згідно з оригіналом” (або “Копія вірна”), підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (у разі її використання), зісканована і завантажена в розділі “Документи, що підтверджують кваліфікацію”.
У складі тендерної пропозиції ФОП Луць Василь Григорович на виконання зазначеної вимоги надано копію договору, укладеного з Департаментом житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради від 19.10.2015 № 309 К/І.
Відповідно до п. 14.1 даний договір включає в себе наступні додатки, які складають його невід’ємні частини: договірна ціна (додаток 1) та календарний план виконання робіт (додаток 2).
Разом з тим, тендерна пропозиція ФОП Луць Василь Григорович не містить календарний план виконання робіт (додаток 2), що є невід’ємною частиною договору, укладеного з Департаментом житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради від 19.10.2015 № 309 К/І .
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Луць Василь Григорович не відповідає вимогам п.п. 3.2. п. 3 Додатку 1 до Тендерної документації.

3. Відповідно до п.п. 3.4 п. 3 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен завантажити завірену копію довідки/довідок про вартість виконаних робіт/наданих послуг за предметом закупівлі відповідно до укладеного договору/укладених договорів, яка/які підтверджує виконання договору/договорів, та документ, який підтверджує оплату вказаних робіт (якщо не міститься у відкритому реєстрі/базі даних) (якщо аналогічний договір укладався із Замовником процедури закупівлі, Учасник може не подавати вищезазначені документи на підтвердження виконання та оплати договору).
Згідно з п. 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у вигляді сканованої кольорової копії оригіналу документу/ нотаріально завіреної копії документу у сканованому вигляді.
У складі тендерної пропозиції ФОП Луць Василь Григорович надано скановані копії з копій платіжних доручень, завірених ФОП Луць Василь Григорович.
Враховуючи, що вимоги п.п 3.4 п. 3 Додатку 1 до Тендерної документації передбачають надання документу, який підтверджує оплату вказаних робіт та не містять альтернативи щодо надання завіреної копії такого документу, тендерна пропозиція ФОП Луць Василь Григорович не відповідає зазначеним вимогам.
Враховуючи, що інформація про оплати за договором, укладеним ФОП Луць Василь Григорович з Департаментом житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради від 19.10.2015 № 309 К/І, не міститься у відкритому реєстрі/базі даних, Замовник не може приймати копії з копії платіжних доручень, як документ, що підтверджує оплату за договором.
Крім того, вартість договору укладеного ФОП Луць Василь Григорович з Департаментом житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради від 19.10.2015 № 309 К/І становить 284 774,17 грн.
Копії платіжних доручень, наданих у складі тендерної пропозиції ФОП Луць Василь Григорович, як доказ оплати за договором становлять загальну суму 284 424,74 грн.
Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, надані у складі тендерної пропозиції ФОП Луць Василь Григорович, становлять суму 284 424,96 грн.
При цьому, у тендерній пропозиції ФОП Луць Василь Григорович не зазначено інформації про зменшення суми договору, укладеного з Департаментом житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради від 19.10.2015 № 309 К/І, та не зазначено про стан його виконання - виконаний, або перебуває на стадії виконання. Враховуючи зазначене, Замовник не може стверджувати, що надані документи у складі тендерної пропозиції ФОП Луць Василь Григорович підтверджують його відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», встановленому у п. 3 Додатку 1 до Тендерної документації.

Відповідно п. 1 та п. 4 ч. 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи зазначене, тендерний комітет Галицької районної адміністрації Львівської міської ради зобов’язаний відхилити тендерну пропозиції ФОП Луць Василь Григорович у відповідності до вимог п. 1 та п. 4 ч. 1 статті 30 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 березня 2019 14:07
Учасником ПП «Патронат» не підтверджено оплату робіт, вказаних в довідці про досвід виконання аналогічного договору (договорів) відповідно до п. 3.4. розділу 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ». Учасник повинен завантажити завірену копію довідки/довідок про вартість виконаних робіт/наданих послуг за предметом закупівлі відповідно до укладеного договору/укладених договорів, яка/які підтверджує виконання договору/договорів, та документ, який підтверджує оплату вказаних робіт (якщо не міститься у відкритому реєстрі/базі даних) (якщо аналогічний договір укладався із Замовником процедури закупівлі, Учасник може не подавати вищезазначені документи на підтвердження виконання та оплати договору). Оскільки Учасником не подано документ, який підтверджує оплату вказаних робіт та дана інформація не міститься у відкритому реєстрі/базі даних), то така пропозиція не відповідає умова тендерної документації та видхиляється відповідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015

Документи

25 березня 2019 15:31
Відповідь_ПП_Патронат.pdf

Документи

29 березня 2019 14:06
Відповідь_2_ПП_Патронат.pdf
29 березня 2019 14:09
Відповідь_3_ПП_Патронат.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2019 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ПАТРОНАТ 3 570 841,00
UAH з ПДВ
3 533 837,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Луць Василь Григорович 3 630 000,00
UAH з ПДВ
3 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" 3 572 387,00
UAH з ПДВ
3 554 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” 3 632 469,00
UAH з ПДВ
3 632 469,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 08:47
Підсумк відом 9с.pdf
14 березня 2019 08:47
Довідка по статті 17 2с.pdf
14 березня 2019 08:47
Довідка по статті 17 1с.pdf
13 березня 2019 19:00
Дефект акт 2с.pdf
13 березня 2019 19:00
Дефект акт 1с.pdf
13 березня 2019 19:00
Відгук аналог робіт.pdf
13 березня 2019 18:35
Догов ціна 2с.pdf
13 березня 2019 18:35
Догов ціна 1с.pdf
13 березня 2019 18:34
Договір аналог робот 6с.pdf
13 березня 2019 18:34
Договір аналог робот 5с.pdf
13 березня 2019 18:34
Договір аналог робот 4с.pdf
13 березня 2019 18:34
Договір аналог робот 3с.pdf
13 березня 2019 18:34
Договір аналог робот 2с.pdf
13 березня 2019 18:34
Договір аналог робот 1с.pdf
13 березня 2019 18:02
Підсумк відом 4с.pdf
13 березня 2019 18:02
Підсумк відом 3с.pdf
13 березня 2019 18:02
Розр витрат 3с.pdf
13 березня 2019 18:02
Розр витрат 2с.pdf
13 березня 2019 18:02
Підсумк відом 2с.pdf
13 березня 2019 18:02
Розр витрат 1с.pdf
13 березня 2019 18:02
Підсумк відом 1с.pdf
13 березня 2019 18:02
Підсумк відом 8с.pdf
13 березня 2019 18:02
Локальн кошторис 6с.pdf
13 березня 2019 18:02
Локальн кошторис 5с.pdf
13 березня 2019 18:02
Підсумк відом 7с.pdf
13 березня 2019 18:02
Локальн кошторис 4с.pdf
13 березня 2019 18:02
Підсумк відом 6с.pdf
13 березня 2019 18:02
Локальн кошторис 3с.pdf
13 березня 2019 18:02
Підсумк відом 5с.pdf
13 березня 2019 18:02
Локальн кошторис 2с.pdf
13 березня 2019 18:01
Локальн кошторис 1с.pdf
13 березня 2019 18:01
Зв кошторис 2с.pdf
13 березня 2019 18:01
Зв кошторис 1с.pdf
13 березня 2019 18:01
Оператив_госп санкції.pdf
13 березня 2019 16:12
Довідка дія ліцензії.pdf
13 березня 2019 16:12
квітанц приняття 1ДФ.pdf
13 березня 2019 16:12
Довідка повноваження.pdf
13 березня 2019 16:12
Заборг по податкам.pdf
13 березня 2019 16:12
Антикорупц програма.pdf
13 березня 2019 16:12
Відсутність дії санкцій.pdf
13 березня 2019 16:12
Захист довкілля.pdf
13 березня 2019 16:12
Звіт 1ДФ 3с.pdf
13 березня 2019 16:12
Звіт 1ДФ 2с.pdf
13 березня 2019 16:12
Звіт 1ДФ 1с.pdf
12 березня 2019 05:51
Відповідн умовам 2с.jpg
12 березня 2019 05:51
Відповідн умовам 1с.jpg
12 березня 2019 05:51
Довідка АМКУ.jpg
12 березня 2019 05:51
Ліцензія 2с.jpg
12 березня 2019 05:51
Ліцензія 1с.jpg
12 березня 2019 05:51
Проект договору 7с.jpg
12 березня 2019 05:51
Проект договору 6с.jpg
12 березня 2019 05:51
Проект договору 5с.jpg
12 березня 2019 05:51
Проект договору 4с.jpg
12 березня 2019 05:50
Проект договору 3с.jpg
12 березня 2019 05:50
Проект договору 2с.jpg
12 березня 2019 05:50
Проект договору 1с.jpg
12 березня 2019 05:50
Технічне завдання 8с.jpg
12 березня 2019 05:50
Технічне завдання 7с.jpg
12 березня 2019 05:50
Технічне завдання 6с.jpg
12 березня 2019 05:50
Технічне завдання 5с.jpg
12 березня 2019 05:50
Технічне завдання 4с.jpg
12 березня 2019 05:50
Технічне завдання 3с.jpg
12 березня 2019 05:50
Технічне завдання 2с.jpg
12 березня 2019 05:50
Технічне завдання 1с.jpg
12 березня 2019 05:50
Тендерна_пропозиція.jpg
12 березня 2019 05:50
Довідка про несудимість.jpg
12 березня 2019 05:50
Витяг 5с.jpg
12 березня 2019 05:50
Витяг 4с.jpg
12 березня 2019 05:50
Витяг 3с.jpg
12 березня 2019 05:50
Витяг 2с.jpg
12 березня 2019 05:50
Витяг 1с.jpg
12 березня 2019 05:50
Статут ПП ПАТРОНАТ 5с.jpg
12 березня 2019 05:50
Статут ПП ПАТРОНАТ 4с.jpg
12 березня 2019 05:50
Статут ПП ПАТРОНАТ 3с.jpg
12 березня 2019 05:50
Статут ПП ПАТРОНАТ 2с.jpg
12 березня 2019 05:50
Статут ПП ПАТРОНАТ 1с.jpg
12 березня 2019 05:50
Відгук аналог робіт.jpg
12 березня 2019 05:50
Договір аналог робіт 7с.jpg
12 березня 2019 05:50
Договір аналог робіт 6с.jpg
12 березня 2019 05:50
Договір аналог робіт 5с.jpg
12 березня 2019 05:50
Договір аналог робіт 4с.jpg
12 березня 2019 05:50
Договір аналог робіт 3с.jpg
12 березня 2019 05:50
Договір аналог робіт 2с.jpg
12 березня 2019 05:50
Договір аналог робіт 1с.jpg
12 березня 2019 05:50
1 ДФ 4_2018 3с.pdf
12 березня 2019 05:50
1 ДФ 4_2018 2с.pdf
12 березня 2019 05:50
1 ДФ 4_2018 1с.pdf
12 березня 2019 05:50
штатний розпис.jpg

Публічні документи

11 березня 2019 18:03
Проект договору 5.jpg
11 березня 2019 18:03
Проект договору 4.jpg
11 березня 2019 18:03
Проект договору 3.jpg
11 березня 2019 18:02
Проект договору 2.jpg
11 березня 2019 18:02
Проект договору 1.jpg
11 березня 2019 18:02
Платіжне доручення 1646.jpg
11 березня 2019 18:02
Платіжне доручення 137.jpg
11 березня 2019 18:02
Платіжне доручення 136.jpg
11 березня 2019 18:02
Платіжне доручення 135.jpg
11 березня 2019 18:02
Штатний розпис Луць О.М..jpg
11 березня 2019 18:02
Трудовий договір 2 (2).jpg
11 березня 2019 18:02
Трудовий договір 2 (1).jpg
11 березня 2019 18:02
Платіжне доручення 134.jpg
11 березня 2019 18:02
Трудовий договір 1 (2).jpg
11 березня 2019 18:02
Трудовий договір 1 (1).jpg
11 березня 2019 18:02
Технічне завдання 8.jpg
11 березня 2019 18:02
Технічне завдання 7.jpg
11 березня 2019 18:02
Технічне завдання 6.jpg
11 березня 2019 18:02
Технічне завдання 5.jpg
11 березня 2019 18:02
Технічне завдання 4.jpg
11 березня 2019 18:02
Технічне завдання 3.jpg
11 березня 2019 18:02
Технічне завдання 2.jpg
11 березня 2019 18:02
Технічне завдання 1.jpg
11 березня 2019 18:02
Локальний кошторис 20.jpg
11 березня 2019 18:02
Локальний кошторис 19.jpg
11 березня 2019 18:02
Локальний кошторис 18.jpg
11 березня 2019 18:02
Локальний кошторис 17.jpg
11 березня 2019 18:02
Локальний кошторис 16.jpg
11 березня 2019 18:02
Локальний кошторис 15.jpg
11 березня 2019 18:02
Локальний кошторис 14.jpg
11 березня 2019 18:02
Локальний кошторис 13.jpg
11 березня 2019 18:02
Локальний кошторис 12.jpg
11 березня 2019 18:02
Локальний кошторис 11.jpg
11 березня 2019 18:02
Проект договору 6.jpg
11 березня 2019 18:02
Локальний кошторис 10.jpg
11 березня 2019 18:02
Локальний кошторис 9.jpg
11 березня 2019 18:02
Лист про не подання 1 ДФ.jpg
11 березня 2019 18:02
Локальний кошторис 8.jpg
11 березня 2019 18:02
Копія паспорта 2.jpg
11 березня 2019 18:02
Локальний кошторис 7.jpg
11 березня 2019 18:02
Копія паспорта 1.jpg
11 березня 2019 18:02
Локальний кошторис 6.jpg
11 березня 2019 18:02
Локальний кошторис 5.jpg
11 березня 2019 18:02
Локальний кошторис 4.jpg
11 березня 2019 18:02
Договірна ціна 2.jpg
11 березня 2019 18:02
Локальний кошторис 3.jpg
11 березня 2019 18:02
Договірна ціна 1.jpg
11 березня 2019 18:02
Локальний кошторис 2.jpg
11 березня 2019 18:02
Локальний кошторис 1.jpg
11 березня 2019 18:02
Довідка на суму 199424_97.jpg
11 березня 2019 18:02
Довідка на суму 85000_00.jpg
11 березня 2019 18:02
Аналогічний договір 309 8.jpg
11 березня 2019 18:02
Аналогічний договір 309 7.jpg
11 березня 2019 18:02
Аналогічний договір 309 6.jpg
11 березня 2019 18:02
Аналогічний договір 309 5.jpg
11 березня 2019 18:02
Аналогічний договір 309 4.jpg
11 березня 2019 18:02
Аналогічний договір 309 3.jpg
11 березня 2019 18:02
Аналогічний договір 309 2.jpg
11 березня 2019 18:02
Аналогічний договір 309 1.jpg

Публічні документи

13 березня 2019 17:59
Копія виписки з ЄДР.pdf
13 березня 2019 17:59
Цінова пропозиція.pdf
13 березня 2019 17:59
Відгук.pdf
13 березня 2019 17:59
Копія ліцензії.pdf
13 березня 2019 17:59
Технічне завдання.pdf
13 березня 2019 17:59
Копія протоколу зборів.pdf
13 березня 2019 17:59
Витяг з ЄДР.pdf
13 березня 2019 17:59
Копія звіт 1ДФ.pdf
13 березня 2019 17:59
Копія Статуту.pdf
13 березня 2019 17:59
Проект договору.pdf
13 березня 2019 17:59
Довідка про працівників.pdf
13 березня 2019 17:59
Копія паспорта і коду.pdf
13 березня 2019 17:59
Копія штатного розпису.pdf
13 березня 2019 17:59
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

13 березня 2019 16:47
Копія договору.pdf
13 березня 2019 16:47
Механізми.pdf
13 березня 2019 16:47
Проект договору.pdf
13 березня 2019 16:47
Копія статуту.pdf
13 березня 2019 16:47
Копія витягу.pdf
13 березня 2019 16:47
Відповідність ст.17.pdf
13 березня 2019 16:47
Довідки відповідність.pdf
13 березня 2019 16:47
Копія свідоцтва ПДВ.pdf
13 березня 2019 16:47
Копія наказу.pdf
13 березня 2019 16:47
Технічне завдання.pdf
13 березня 2019 16:47
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ПАТРОНАТ

ФОП Луць Василь Григорович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД"

Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ПАТРОНАТ
#23967667
Відхилено 3 533 837,00
UAH з ПДВ
20 березня 2019 16:26
ФОП Луць Василь Григорович
#2447266571
Рішення скасоване 3 550 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 14:12
ФОП Луць Василь Григорович
#2447266571
Відхилено 3 550 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 14:19
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД"
#40452418
Відхилено 3 554 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 14:32
Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”
#03349022
Відхилено 3 632 469,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 14:40

Документи

20 березня 2019 16:25
Електронний підпис
15 березня 2019 15:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2019 16:39
Електронний підпис
20 березня 2019 16:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 березня 2019 14:17
Електронний підпис
29 березня 2019 14:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 березня 2019 14:30
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
29 березня 2019 14:40
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі