Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ БЮРО СУДОВО-МЕДИЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ"ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01985239 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, 14 |
Контактна особа: |
Оксана Анатоліївна - +380563715877 tendersme@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2019 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 14 березня 2019 15:26 |
Очікувана вартість: | 420 580,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 206,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18420000-9: Аксесуари для одягу
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2019 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2019 16:49 |
ТД рукавички договір.doc | |
26 лютого 2019 14:12 |
ТД рукавички.doc |
28 лютого 2019 16:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 лютого 2019 16:49 |
ТД рукавички договір.doc
|
|||
26 лютого 2019 14:12 |
ТД рукавички.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Тому тендерна пропозиція учасника повинна бути відхилена, бо вона не відповідає вимогам Замовника та тендерній документації. Всі ці фактори з легкістю будуть доведені до колегії АМКУ, що затягне процедуру закупівлі ще мінімум на 25-30 днів. А воно того варте?
Шановна Віра Петрівна, ми розуміємо Ваше прагнення, аби перемогли "свої" постачальники, під яких ви прописували медико-технічні умови. Ваша плідна співпраця чітко прослідковується за посиланням https://clarity-project.info/tenderer/2752713235?sourceid=zakupki.prom.ua, де ваш заклад на другому місці по кількості договорів та отриманих коштів. А щодо вашого закладу https://clarity-project.info/entity/01985239, то таке враження, що інших постачальників, крім ФОП Чернишов Дмитро, ТОВ Промінтермед, ФОП Чернишова Галина, ФОП Руснак які до речі всі пов'язані між собою та у ваших закупівлях, просто не існує.
Тож, Шановний Замовник і особисто Віра Петрівна, вимагаємо скасувати цю процедуру закупівлі та провести чесну закупівлю, без прописування все нових і нових "цікавих" медико-технічних вимог, які ну ні як не впливають на якість рукавичок, а тільки відтерміновують вашу закупівлю. Всі ми знаємо, які саме рукавички вам потрібні, так що давайте без всяких сертифікатів якості зі всіма параметрами, інструкцій з використання та іншими не потрібними речами.
Скарги до процедури
Дата подання: 29 березня 2019 17:14
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-26-000087 ● 75bf0014a1bf4f3685ab089cbe9077a9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2019 12:59 |
25.03.2019 № 61
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника В. ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 61
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-01-08-000858-a 08.01.2019
Відділ освіти виконкому Металургійної районної у м.Кривому Розі ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2 UA-2018-10-17-000005-b 17.10.2018
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
3 UA-2019-02-18-000315-с 18.02.2019
Виконавчий комітет Індустріальної районної у місті Дніпрі ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-02-14-002702-b 14.02.2019
Комунальний заклад освіти «Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5 UA-2019-02-07-000031-а 07.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-01-18-000653-b 18.01.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-02-21-000174-b 21.02.2019
Комунальний заклад «Криворізька міська лікарня № 17» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2019-02-11-002477-b 11.02.2019
Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №9» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9 UA-2019-02-19-000859-b 19.02.2019
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
10 UA-2019-03-20-002872-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
11 UA-2019-03-20-002866-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
12 UA-2019-03-18-002651-а 18.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
13 UA-2019-02-19-001806-а 19.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
14 UA-2019-02-06-003225-b 06.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
15 UA-2019-01-29-003393-b 29.01.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
16 UA-2019-01-30-003087-b 30.01.2019
Державне підприємство «Комбінат «Салют» Державного агентства резерву України
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
17 UA-2019-01-28-001785-b 28.01.2019
Комунальне підприємство «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
18 UA-2018-03-29-001454-а 29.03.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
19 UA-2018-11-22-001772-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
20 UA-2018-11-22-001709-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства
21 UA-2018-08-31-001565-a 31.08.2018
Виконавчий комітет Новоолександрівської сільської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
22 UA-2019-02-14-003507-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
23 UA-2019-02-14-003478-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
24 UA-2019-02-14-003466-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
25 UA-2019-02-14-003448-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
26 UA-2019-02-14-003425-b
14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
27 UA-2018-08-17-001864-c 17.08.2018
Відділ освіти, молоді та спорту Криничанської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
28 UA-2019-03-11-001357-b 11.03.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
29 UA-2019-02-07-003289-b 07.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
30 UA-2018-03-05-001316-с 05.03.2018
Комунальний заклад «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
31 UA-2018-01-25-002600-b 25.01.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
32 UA-2018-02-20-001718-с 20.02.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
33 UA-2018-03-13-002000-с 13.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
34 UA-2018-03-21-000922-с 21.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
35 UA-2018-04-02-002117-а 02.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
36 UA-2018-04-05-001181-а 05.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
37 UA-2019-02-26-001469-b 26.02.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Л. ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-26 13:18:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів: «ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-26-001469-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до пункту 11 таблиці 1 додатку 2 тендерної документації Замовником визначено вимогу до рукавичок оглядових латексних підвищеної міцності: вміст протеїнів (білку) – не більше 50 мкг/г та Довжина рукавичок для всіх розмірів – не менше 300 мм.
Учасником ПП «Гермесфарм» в складі тендерної пропозиції надано Сертифікат якості латексних оглядових нестерильних не припудрених рукавиць «COMFORT POWDER FREE» в якому зазначено: вміст протеїнів (білку) – не більше 150 мкг/г та Довжина рукавичок – менше 270 мм, 240±5 мм.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Гермесфарм», через її невідповідність умовам тендерної документації?
2. Згідно з абзацем 4 частини 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Аналізом протоколу засідання тендерного комітету від 19.03.2019 №43 Замовником зазначається, що було звернення до учасника ПП «Гермесфарм» за поясненнями стосовно виявлених розбіжностей.
Чому Замовником було ініційовано переговори з учасником – переможцем?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-26 17:14:08
Відповідь стосовно закупівлі рукавичок одноразових
Надано пояснення з наступних питань:
Питання 1: Відповідно до пункту 11 таблиці 1 додатку 2 тендерної документації Замовником визначено вимогу до рукавичок оглядових латексних підвищеної міцності: вміст протеїнів (білку) – не більше 50 мкг/г та Довжина рукавичок для всіх розмірів – не менше 300 мм. Учасником ПП «Гермесфарм» в складі тендерної пропозиції надано Сертифікат якості латексних оглядових нестерильних не припудрених рукавиць «COMFORT POWDER FREE» в якому зазначено: вміст протеїнів (білку) – не більше 150 мкг/г та Довжина рукавичок – менше 270 мм, 240±5 мм. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Гермесфарм», через її невідповідність умовам тендерної документації?
Відповідь: Відповідно до таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації Замовником викладені вимоги щодо закупівлі трьох різних модифікацій рукавичок: Рукавички оглядові латексні підвищеної міцності (за наданими до них параметрами), рукавички оглядові нітрилові (за наданими до них параметрами) та рукавички оглядові латексні (за наданими до них параметрами). В якості рукавичок оглядових латексних підвищеної міцності, Учасник ПП «Гермесфарм» пропонує «Рукавички латексні оглядові нестерильні не припудрені «Ambulance®High Risk», виробник Mercator Medical S.A. (Польща) на заводі Mercator Medical (Таіланд)», які повністю відповідають наданому до них сертифікату якості, зокрема: довжина – 300мм, вміст протеїнів (білку) – не більше 50 μg/g. (додаток 1 до протоколу).
В якості рукавичок оглядових латексних, Учасник ПП «Гермесфарм» пропонує «Рукавички латексні оглядові нестерильні неприпудрені «Comfort®PF», виробник Mercator Medical S.A. (Польща) на заводі Mercator Medical (Таіланд)». Необхідні технічні та якісні вимоги до рукавички підтверджуються сертифікатом якості та даними Web-сайту виробника, за посиланням, наданим Учасником. Проте при детальному розгляді вищезазначених документів, виявлена розбіжність найменуванні: в Таблиці 1 та у керівництві з використання зазначено найменування «Comfort®PF», в сертифікаті якості «Comfort®Powder Free», в додатку до декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів зазначені як рукавички латексні оглядові нестерильні не припудрені «Comfort®PF» та, окрім інших, рукавички латексні оглядові нестерильні не припудрені «Comfort®Powder Free». При перевірці якості та того, що товар, який пропонується учасником, відповідає всім технічним характеристикам, а також для запобігання спотворення реальних показників виробу, на Web-сайті виробника, за посиланням наданим Учасником, при відкритті посилання https://mercatormedical.eu/products/gloves/examination-and-protective-gloves/comfort-powder-free, для завантаження доступна вкладка з інструкцією до використання, у якій зазначено найменування «Comfort®PF». Окрім того, у керівництві з експлуатації зазначено, що вміст протеїнів <150 мкг/г (в сертифікаті якості та на Web-сайті виробника – не більше 50мкг/г та <50 мкг/г відповідно). Також у керівництві з використання зазначено, що «довжина менше 270 мм, 240±5мм» (в сертифікаті якості – 245мм (min)). Внаслідок звернення до ТОВ «Меркатор Медікаль», що є офіційним представником та дистриб’ютором на території України виробника рукавичок Mercator Medical S.A. (Польща) відомо що «загальний опис та загальні характеристики рукавичок Ви можете знайти на інтернет-сторінці виробника: https://mercatormedical.eu. Також інформуємо Вас, що кожен покупець при придбанні товару отримує на відповідний придбаний лот сертифікат якості, в якому відповідно до заявлених модифікацій містяться всі технічні ознаки та властивості. В залежності від модифікацій та лотів (партій) рукавичок відрізняються і їх технічні та якісні характеристики.» (додаток 2 до протоколу), у зв’язку з чим оцінка даної рукавички проводилась за сертифікатом якості на рукавички латексні оглядові нестерильні не припудрені «Comfort®Powder Free» (відповідно до наданого Учасником ПП «Гермесфарм» посиланням на Web-сайті виробника та відповідно до наданого зразка рукавичок в упаковці) (додаток 3 до протоколу).
Разом з цим, листом ТОВ «Меркатор Медікаль», що є офіційним представником та дистриб’ютором на території України виробника рукавичок Mercator Medical S.A. (Польща) від 26.03.2019 року повідомлено, що: «Ввіз в Україну та реалізація виробів медичного призначення на митній території України проводиться виключно в рамках діючого законодавства і спирається на документи (зокрема на декларацію про відповідність вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів з додатком до неї), а не на інформацію, розміщену на Web-сайті виробника» (додаток 4 до протоколу), що суперечить попередньому листу ТОВ «Меркатор Медікаль».
Питання 2. Згідно з абзацем 4 частини 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Аналізом протоколу засідання тендерного комітету від 19.03.2019 №43 Замовником зазначається, що було звернення до учасника ПП «Гермесфарм» за поясненнями стосовно виявлених розбіжностей. Чому Замовником було ініційовано переговори з учасником – переможцем?
Відповідь: Замовник звертався до Учасника ПП «Гермесфарм» з питання надання пояснень щодо виявлених розбіжностей між Таблицею 1, сертифікатом якості, керівництвом з експлуатації та даними Web-сайту виробника і не ініціював будь-яких переговорів з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції, жодних змін у тендерну пропозицію Учасника ПП «Гермесфарм» внесено не було.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-09 11:43:26
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
08.04.2019 № 73
Дніпро
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-02-26-001469-b.c6 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-02-26-001469-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 26 лютого 2019 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 25 березня 2019 року №61 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-09 14:17:00
Повідомлення прийнято до уваги
Повідомлення прийнято до уваги
Надання інформації про усунення порушення замовником
24.04.2019 року тендерним комітетом було вирішено скасувати рішення про визначення ПП «Гермесфарм» переможцем процедури закупівлі (протокол №70 від 24.04.2019 року) та в той же день пропозицію ПП «Гермесфарм» було повернуто на кваліфікацію та відхилено відповідно до п.4 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, яка не відповідає вимогам тендерної документації (протокол №71 від 24.04.2019 року).
2019-05-10 13:41:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2019 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Гермесфарм" |
400 850,90
UAH з ПДВ
|
400 850,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ЧЕРНИШОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ |
419 499,30
UAH з ПДВ
|
419 499,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДМАРКЕТ РІТЕЙЛ ГРУП" МАГАЗИН "МЕДТЕХНІКА"" |
420 534,91
UAH з ПДВ
|
420 534,91
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Гермесфарм" #39882504 |
Рішення скасоване |
400 850,90
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2019 13:31
|
ПП "Гермесфарм" #39882504 |
Відхилено |
400 850,90
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2019 14:47
|
ЧЕРНИШОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ #2752713235 |
Відхилено |
419 499,30
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2019 14:09
|
ТОВ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДМАРКЕТ РІТЕЙЛ ГРУП" МАГАЗИН "МЕДТЕХНІКА"" #39144639 |
Відхилено |
420 534,91
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2019 08:56
|