Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб чорний житньо – пшеничний, хліб білий пшеничний в/г)
Очікувана вартість
1 390 000,00 UAH
UA-2019-02-26-001417-b 87d8d5482d0d4fb688b1a8d6d061ea0c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Разгон

+380953029380 sbuttender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернігівський геріатричний пансіонат
Код ЄДРПОУ: 21395391
Місцезнаходження: 14010, Україна , Чернігівська обл., М.ЧЕРНІГІВ, вулиця Леоніда Пашина, 12
Контактна особа: Євген Разгон
+380953029380
sbuttender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2019 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2019 12:00
Початок аукціону: 15 березня 2019 13:29
Очікувана вартість: 1 390 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33331 кілограм

хліб чорний житньо – пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14010, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, Леоніда Пашина,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
42846 кілограм
хліб білий пшеничний в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14010, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, Леоніда Пашина,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2019 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 10:43
зміни.docx
28 лютого 2019 10:43
Тендерна документація.doc
26 лютого 2019 14:04
КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ.docx
26 лютого 2019 14:04
технічні вимоги.docx
26 лютого 2019 14:04
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
28 лютого 2019 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 10:43
зміни.docx
28 лютого 2019 10:43
Тендерна документація.doc
26 лютого 2019 14:04
Тендерна документація.doc
26 лютого 2019 14:04
КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ.docx
26 лютого 2019 14:04
технічні вимоги.docx
26 лютого 2019 14:04
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-26-001417-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУХІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ:00379608
Дата подання: 27 лютого 2019 11:11
сертифікат
Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018 НАКАЗ від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» втратив чинність. Згідно з ч.2 ст. 32 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - сертифікація харчових продуктів необов’язкова. Відповідно до Наказу № 451 від 06.05.2015р. «Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації» було визнано таким, що втратив чинність, наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 02 червня 1997 року № 322 “Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації харчових продуктів”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 15 липня 1997 року за № 259/2063. Таким чином, нормативного визначення органу, який би здійснював сертифікацію хлібобулочної продукції не існує, а отже, і отримання письмового підтвердження про необов’язковість сертифікації продукції в такому органі є неможливим.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного просимо внести зміни до Тендерної документації та видалити вимогу про надання Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів продуктів (ISO 9001 та ISO 22000) - ч1 р. Інструкції з підготовки Тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2019 10:43
Чернігівський геріатричний пансіонат розглянув вимогу по закупівлі 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб чорний житньо – пшеничний, хліб білий пшеничний в/г). Внесення до тендерної документації будуть зроблені.
Номер вимоги: UA-2019-02-26-001417-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ", Код ЄДРПОУ:41202432
Дата подання: 01 березня 2019 16:09
Вимога щодо внесення змін до ТД
Додатком № 3 тендерної документації встановлені технічні вимоги до закупівлі, зокрема встановлено найменування товару «хліб чорний житньо – пшеничний (формовий)» та «хліб білий пшеничний в/г (формовий)». Згідно технічного опису «хліб чорний житньо – пшеничний (формовий)» повинен мати вагу 0,7 кг, «хліб білий пшеничний в/г (формовий)» повинен мати вагу 0,6 кг.
Вважаємо, що такі вимоги не відповідають чинному законодавству і обмежують конкуренцію зважаючи на наступне.
Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Проте, замовник замість назви товару, яка б відповідала назві та характеристикам ДСТУ для відповідного типу предмета закупівлі, зазначив вузькі характеристики предмета закупівлі, конкретну форму і вагу предмета закупівлі і не вказав можливість поставки еквівалентного товару.
Враховуючи зазначене вище, просимо в графі «найменування товару додатком № 3 вказати якому ДСТУ повинен відповідати предмет закупівлі, виключити слова про те, що предмет закупівлі повинен мати конкретно визначену форму (формовий). В графі «Технічний опис» просимо прибрати конкретно визначену вагу предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2019 13:23
На Вашу вимогу відповідаємо наступне:

Існує багато виробників формового хлібу і тому Замовник вважає, що дана умова не обмежує конкуренцію.
Замовником було розроблено технічні вимоги згідно з специфікою харчування підопічних Чернігівського геріатричного пансіонату.

Документи

28 лютого 2019 10:43
відповідь на вимогу.pdf

Документи

04 березня 2019 13:23
відповідь на вимогу 04.03.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2019 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ" 923 827,02
UAH з ПДВ
855 993,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №2" 986 672,76
UAH з ПДВ
856 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАМЕНЧУК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 857 630,00
UAH з ПДВ
857 630,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ ПЕКАРНИЙ ДІМ" 1 211 776,65
UAH з ПДВ
1 211 776,65
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2019 19:01
Якість.pdf
13 березня 2019 19:01
ТВ.pdf
13 березня 2019 19:01
Статут нова редакція.pdf
13 березня 2019 19:01
Статистика.pdf
13 березня 2019 19:01
СЕС_укр.pdf
13 березня 2019 19:01
СЕС_батон.pdf
13 березня 2019 19:01
Проект договору.pdf
13 березня 2019 19:01
Працівники.pdf
13 березня 2019 19:01
Потужності.pdf
13 березня 2019 19:01
Податок.pdf
13 березня 2019 19:01
Повноваження керівника.pdf
13 березня 2019 19:01
Оренда офіса.pdf
13 березня 2019 19:00
Обладнання.pdf
13 березня 2019 19:00
Лист персональні дані.pdf
13 березня 2019 19:00
Лист Згода з умовами .pdf
13 березня 2019 19:00
КП.pdf
13 березня 2019 19:00
Захист довк_лля.pdf
13 березня 2019 19:00
Записка_український.pdf
13 березня 2019 19:00
Записка_батон.pdf
13 березня 2019 19:00
Досвід.pdf
13 березня 2019 19:00
Договір_Лідія_2019.pdf
13 березня 2019 19:00
Договір_виробник_2019.pdf
13 березня 2019 19:00
Довідки ст.17.pdf
13 березня 2019 19:00
Довідка_печатка.pdf
13 березня 2019 19:00
Декларація.pdf
13 березня 2019 19:00
Дезинфекція.pdf
13 березня 2019 19:00
Гарантійний лист.pdf
13 березня 2019 19:00
Виписка.pdf

Публічні документи

22 березня 2019 15:55
Довідка про не судимість
22 березня 2019 15:55
Довідка 1
18 березня 2019 16:34
Специфікація
13 березня 2019 15:22
Технічні вимоги.pdf
13 березня 2019 15:22
тех база.pdf
13 березня 2019 15:22
Статут.pdf
13 березня 2019 15:22
Ст 17 Закону.pdf
13 березня 2019 15:22
Сертификат упр якість.pdf
13 березня 2019 15:22
Сертификат безпечність.pdf
13 березня 2019 15:22
Сан.обробка.pdf
13 березня 2019 15:22
Протокол директор.pdf
13 березня 2019 15:22
Пропозиція.pdf
13 березня 2019 15:22
Проект договору.pdf
13 березня 2019 15:22
про учасника.pdf
13 березня 2019 15:21
персонал ХК2_2.pdf
13 березня 2019 15:21
ПДВ ХЗ2.pdf
13 березня 2019 15:21
Лист згода.pdf
13 березня 2019 15:21
Згода щодо умов.pdf
13 березня 2019 15:21
Захист довкілля.pdf
13 березня 2019 15:21
Експл. дозвіл.pdf
13 березня 2019 15:21
Екология.pdf
13 березня 2019 15:21
Договір про дизіфекцію.pdf
13 березня 2019 15:21
Довідка про печатку.pdf
13 березня 2019 15:21
Держспоживслужба.pdf
13 березня 2019 15:21
Декларация 2019.pdf
13 березня 2019 15:21
Гарантійний лист.pdf
13 березня 2019 15:21
Витяг змін юр адреси.PDF
13 березня 2019 15:21
Виписка.pdf
13 березня 2019 15:21
Аналог договір.pdf

Публічні документи

14 березня 2019 11:34
Каменчук.7z

Публічні документи

13 березня 2019 12:19
Захист довкілля.pdf
13 березня 2019 12:19
Якісне посвідчення.pdf
13 березня 2019 12:19
Тех.вимоги.pdf
13 березня 2019 12:19
СТАТУТ.pdf
13 березня 2019 12:19
ПРОТОКОЛ заснов.pdf
13 березня 2019 12:19
Протокол випробувань 2.pdf
13 березня 2019 12:19
ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ.pdf
13 березня 2019 12:19
пропозиція.pdf
13 березня 2019 12:18
Обладнання.pdf
13 березня 2019 12:18
Наказ Директор Хорьков.pdf
13 березня 2019 12:18
Лист згода.pdf
13 березня 2019 12:18
Досвід.pdf
13 березня 2019 12:18
Декларація виробника.pdf
13 березня 2019 12:18
ВИТЯГ.pdf
13 березня 2019 12:18
виписка з ЄДР.pdf
13 березня 2019 12:18
2 Довідки по статті 17 (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ"

ТОВ "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №2"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАМЕНЧУК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ ПЕКАРНИЙ ДІМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ"
#41202432
Відхилено 855 993,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 15:31
ТОВ "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №2"
#39468592
Переможець 856 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 15:32

Документи

18 березня 2019 15:31
Електронний підпис
18 березня 2019 15:31
23.pdf
15 березня 2019 14:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2019 15:32
Електронний підпис
18 березня 2019 15:31
24.pdf
18 березня 2019 15:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2019 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №2"
#39468592
856 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2019 15:32
Електронний підпис
18 березня 2019 15:31
24.pdf
18 березня 2019 15:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 09:56
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 09:56
6 хліб.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 09:54
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 09:51
6 хліб.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 09:50
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 12:12
6 хлібзавод.pdf зміни до договору
04 березня 2020 12:12
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2020 09:49
5 хліб.pdf зміни до договору
20 січня 2020 09:47
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 11:41
ТОВ Хлібокомбінат.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 11:40
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 08:37
№ 3 Хліб.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 08:36
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2019 12:49
Дод угода № 1.pdf зміни до договору
01 квітня 2019 12:49
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 10:50
Договір № 81.pdf укладений
01 квітня 2019 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Постачальник відповідно до п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3.3.5 Договору про закупівлю № 81 від «01» квітня 2019 р. (надалі по тексту - Договір) дійшли згоди про внесення змін до п. 3.2 Договору та викласти п.3.2 Договору у наступній редакції: «3.2. Загальна сума Договору становить: 855 792,47 грн. (Вісімсот п'ятдесят п’ять тисяч сімсот дев’яносто дві гривні 47 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 81
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 781 241,68
UAH (в тому числі ПДВ 130 206,94 UAH)