Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу «В» з устаткуванням
Emergency (emergency) medical care type "B" with equipment
Очікувана вартість
22 000 000,00 UAH
UA-2019-02-26-001233-c a1cb7624a0a040c28bcff83295160a73
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рак Христина Зіновіївна

380686992757 lvivemdmk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 34167494
Вебсайт: http://telemed.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська область обл., Львів, Миколайчука, буд. 9
Контактна особа: Рак Христина Зіновіївна
380686992757
lvivemdmk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Institution Lviv regional council "LVIV MEDICAL regional center of emergency and disaster medicine"
National ID: 34167494
Contact point: Rak Khrystyna Zinoviivna
380686992757
lvivemdmk@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 лютого 2019 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2019 19:00
Початок аукціону: 11 квітня 2019 13:54
Очікувана вартість: 22 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 26 лютого 2019 15:13
Enquiries until: 19 березня 2019 19:00
Complaints submission until: до 25 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 березня 2019 19:00

Information

Estimated total value: 22 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 110 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу «В» з устаткуванням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. І.Миколайчука, 9
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Emergency (emergency) medical care type "B" with equipment
CPV: 34110000-1
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2019 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 13:33
рішення про внесення змін.docx
22 березня 2019 13:33
Технічні вимоги.docx
07 березня 2019 13:09
рішення про внесення змін.docx
26 лютого 2019 15:15
Тендерна документація_1.doc
26 лютого 2019 15:15
Проект договору_1.docx
22 березня 2019 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2019 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 13:33
рішення про внесення змін.docx
22 березня 2019 13:33
Технічні вимоги.docx
07 березня 2019 13:09
технічні вимоги (1).docx
26 лютого 2019 15:15
технічні вимоги.docx
07 березня 2019 13:09
рішення про внесення змін.docx
26 лютого 2019 15:15
Тендерна документація_1.doc
26 лютого 2019 15:15
Проект договору_1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-26-001233-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 04 березня 2019 10:35
Вимога про внесення змін до тендерної документації та усунення дискримінаційних вимог
1. У п.1 таблиці 10 Додатку 2 до тендерної документації (Основні ноші/шасі) Замовник вимагає: "Вага нош не більше 37 кг." Дана вимога є дискримінаційною та такою, що не відповідає встановленим національним стандартам України. Відповідно до EN 1865:2000, на який посилається ДСТУ 7032:2009 встановлено, що вага нош повинна бути до 45 кг. Крім того Замовник вимагає, щоб максимальне навантаження основних нош було не менше 220 кг. Вказана вимога значно завищена Замовником. Більшість замовників, які замовляють основні ноші/ноші-шасі із максимальним навантаженням не менше 165 кг, ноші-шасі із вказаним навантаженням найбільш функціональні та фактично в більшості використовуються в автомобілях швидкої медичної допомоги. Крім того така завищена вимога призведе до не функціональності та до не відповідності пристрою для нош, так в п.2 таблиці 10 додатку 2 до тендерної документації вказано вимогу по приймальному пристрою – максимальне навантаження не менше 220 кг, відповідно якщо просумувати вагу пацієнта 220кг (згідно технічних вимог Замовника) + вагу основних нош 40 кг то отримаємо максимальне навантаження 260 кг, що більше максимального навантаження приймального пристрою для нош. У зв’язку з тим, що ми є виробником автомобілів швидкої допомоги, які обладнані медичним устаткуванням відповідно до національних стандартів України, через встановлені замовником дискримінаційні вимоги в тендерній документації не маємо можливості взяти участь в даній процедурі закупівлі. Для збільшення кола учасників в торгах та з метою економії державних коштів просимо усунути дискримінаційні вимоги та привести їх у відповідність до національних стандартів України. Змінити вимогу та прописати в тендерній документації, що вага нош повинна бути "не більше 45 кг", Максимальне навантаження не менше 165 кг.
2. Відповідно до п.3 таблиці 10 Додатку 2 до тендерної документації (Вакуумний матрац) встановлено вимогу щодо вакуумного матрацу, а саме: "Вага не більше 6 кг.". Відповідно до п. 4.6.3 EN 1865:2000, на який посилається ДСТУ 7032:2009, маса матрацу що включає насос не повинна перевищувати 15 кг. Більшість виробників виготовляють даний пристрій з вагою в діапазоні 8-10 кг. Наше підприємство може задовільнити Ваші потреби з матрацом вагою 8-10 кг. У зв’язку з тим, що ми є виробником автомобілів швидкої допомоги, які обладнані медичним устаткуванням відповідно до національних стандартів України, через встановлені дискримінаційні вимоги в тендерній документації не маємо можливості взяти участь в даній процедурі закупівлі. Для збільшення кола учасників в торгах та з метою економії державних коштів просимо усунути дискримінаційну вимогу та привести документацію у відповідність до вимог національних стандартів.
3. У п.6 таблиці 10 Додатку 2 до тендерної документації (Довга спинна дошка з пристроєм іммобілізації голови та ременями безпеки) Замовник вимагає: “Дошка для дорослих повинна мати максимальне навантаження не менше 200 кг.». Вказані параметри значно обмежують конкуренцію Такий параметр максимального навантаження сильно завищений, так як 4 чоловіка (штат повністю укомплектованої бригади швидкої допомоги (лікар, фельдшер, санітар, водій) не в змозі підійняти таке навантаження, оскільки максимальне навантаження на одну особу регламентоване ДСТУ 7032:2009 та становить 25 кг. Ми, як виробник автомобілів швидкої медичної допомоги бажаємо прийняти участь в даній процедурі закупівлі та спроможні задовільнити потреби Замовника з наступними параметрами: «Дошка для дорослих повинна мати максимальне навантаження не менше 155 кг.». Для збільшення кола учасників в торгах та з метою економії державних коштів просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та привести її у відповідність з національними стандартами України.
4. Відповідно до п. 7 таблиці 10 Додатку 2 до тендерної документації (Пристрій іммобілізації, набір для переломів) Комплектність: з алюмінієвою помпою. Вказана вимога є дискримінаційною та антиконкурентною, оскільки даною вимогою Замовник не дає змоги прийняти участь в торгах іншим постачальникам, які комплектують автомобіль швидкої допомоги з пристроєм іммобілізації, набір для переломів з помпою виготовленої із інших міцних матеріалів, вказана вимога порушує ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Так відповідно до ст.22 ЗУ «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"». У зв’язку з тим, що ми є виробником автомобілів швидкої допомоги, які обладнані медичним устаткуванням відповідно до національних стандартів України, через встановлені дискримінаційні вимоги в тендерній документації не маємо можливості взяти участь в даній процедурі закупівлі. Ми спроможні задовільнити потреби Замовника з наступними параметрами: (Пристрій іммобілізації, набір для переломів) Комплектність: з помпою із міцних металів. Для збільшення кола учасників в торгах та з метою економії державних коштів просимо усунути дискримінаційну вимогу та внести наступні зміни до тендерної документації: (Пристрій іммобілізації, набір для переломів) Комплектність: з алюмінієвою помпою або з інших міцних металів
5. Відповідно до п. 1.1 Таблиці Технічних вимог Додаток 2 до тендерної документації замовником встановлено вимогу, що кольорографічна схема, розпізнавальні знаки, написи, спеціальні світлові прилади та звукові сигнальні пристрої повинні відповідати вимогам ДСТУ 3849-99. На сьогоднішній день вказаний Державний стандарт вже не чинний, з 15 червня 2018 року набрав чинності ДСТУ 3849:2018 «Кольорографічні схеми, розпізнавальні знаки, написи та спеціальні сигнали оперативних, спеціалізованих та спеціальних транспортних засобів. Загальні вимоги». Враховуючи вище викладене просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та привести її у відповідність з національними стандартами України.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.






Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 березня 2019 13:08
Задовільнити вимогу частково
Відповідь на вимогу учасника

Документи

07 березня 2019 13:07
Відповідь на вимогу.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 квітня 2019
UA-2019-02-26-001233-ca1cb7624a0a040c28bcff83295160a73
Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 34167494
Місцезнаходження: 79059, Україна, Львівська область обл., Львів, Миколайчука, буд. 9
Учасник Документи Рішення
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

29 березня 2019 19:03
Звіт з ЄДР (припинено)
29 березня 2019 19:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 квітня 2019 12:26
протокол розгляду.pdf
03 квітня 2019 12:26
Електронний підпис

Публічні документи

16 квітня 2019 17:36
Електронний підпис
16 квітня 2019 17:34
Документи переможця
12 квітня 2019 16:55
Електронний підпис
29 березня 2019 11:49
Електронний підпис
29 березня 2019 11:49
Електронний підпис
28 березня 2019 13:07
Електронний підпис
28 березня 2019 13:07
Електронний підпис
28 березня 2019 12:46
ІД Довідка про санкції.pdf
28 березня 2019 12:46
Проект договору.pdf
28 березня 2019 12:46
ІД Витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 березня 2019 12:46
Цінова пропозиція.pdf

Документи

29 березня 2019 19:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 квітня 2019 12:24
протокол розгляду.pdf
03 квітня 2019 12:25
Електронний підпис

Публічні документи

29 березня 2019 12:18
Електронний підпис
29 березня 2019 12:18
Електронний підпис
29 березня 2019 12:16
Тендерна пропозиція.pdf
29 березня 2019 12:16
Інші документи.pdf
29 березня 2019 12:16
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС

Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС 21 950 000,00
UAH з ПДВ
21 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» 22 000 000,00
UAH з ПДВ
22 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2019 17:36
Електронний підпис
16 квітня 2019 17:34
Документи переможця
12 квітня 2019 16:55
Електронний підпис
29 березня 2019 11:49
Електронний підпис
29 березня 2019 11:49
Електронний підпис
28 березня 2019 13:07
Електронний підпис
28 березня 2019 13:07
Електронний підпис
28 березня 2019 12:46
ІД Довідка про санкції.pdf
28 березня 2019 12:46
Проект договору.pdf
28 березня 2019 12:46
ІД Витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 березня 2019 12:46
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 березня 2019 12:18
Електронний підпис
29 березня 2019 12:18
Електронний підпис
29 березня 2019 12:16
Тендерна пропозиція.pdf
29 березня 2019 12:16
Інші документи.pdf
29 березня 2019 12:16
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС

Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС
#31778059
Переможець 21 950 000,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 15:19

Документи

12 квітня 2019 15:18
Електронний підпис
11 квітня 2019 14:15
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2019 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС
#31778059
21 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2019 15:18
Електронний підпис
11 квітня 2019 14:15
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:23
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2019 18:45
віді юнікомерс.pdf зміни до договору
01 липня 2019 18:44
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2019 11:49
Додаткова угода №1 до Договору №25.pdf зміни до договору
03 травня 2019 11:48
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 14:17
ВІДІ ЮНІКОМЕРС №25.pdf укладений
26 квітня 2019 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.4.1,4.2, 5.1 договору в новій редакції. Доповнити договір п.4.2.1. та п.4.2.2.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторони
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 21 949 997,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 658 332,83 UAH)