Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги центрів і будинків відпочинку
Очікувана вартість
243 700,00 UAH
UA-2019-02-26-001049-c ● a4276bbc150c40c0b82cf9b666167295
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління гуманітарної сфери Малинської районної державної адміністрації Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 42005289 |
Місцезнаходження: | 11600, Україна , Житомирська обл., МАЛИН, пл. Соборна, 6а |
Контактна особа: |
Демченко Тамара Григорівна 0938992786 ugs.fgz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2019 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2019 14:10 |
Початок аукціону: | 18 березня 2019 14:10 |
Очікувана вартість: | 243 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 731,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Інформація про предмет закупівлі
послуги з відпочинку дітей в дитячих оздоровчих закладах узбережжя Чорного моря (Херсонська область) - дитячі путівки
послуги з відпочинку дітей в дитячих оздоровчих закладах узбережжя Чорного моря (Херсонська область) - дитячі путівки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 шт.
Послуги центрів і будинків відпочинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11600, Україна, Житомирська область, МАЛИН, площа Соборна,6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2019 14:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2019 14:32 |
Додаток № 4.doc | |
26 лютого 2019 14:32 |
Додаток № 3.doc | |
26 лютого 2019 14:32 |
Додаток № 2.doc | |
26 лютого 2019 14:32 |
Додаток № 1.doc | |
26 лютого 2019 14:32 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-26-001049-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Прибрежний, Код ЄДРПОУ:30894003
Дата подання: 26 березня 2019 14:11
Вимога стосовно неправомірного визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації було встановлено умову щодо подання учасниками у складі тендерної пропозиції, зокрема (далі – цитата з ТД): копії акту перевірки готовності дитячого закладу до оздоровчого сезону (у разі відсутності акту перевірки надати гарантійний лист, про надання копії, після проходження перевірки).
Всупереч даній умові, учасник КП «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради» НЕ НАДАВ у складі своєї тендерної пропозиції вищевказані документи, а саме: НЕ НАДАВ копію акту перевірки готовності дитячого закладу до оздоровчого сезону або гарантійний лист про надання копії, після проходження перевірки.
Натомість, учасником було КП «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради» надано зовсім інший документ, а саме: Акт приймання дитячого оздоровчого табору за 2018 рік та Гарантійний лист про надання копії Акту приймання закладу на 2019 рік. (який взагалі не вимагався тендерною документацією)
НЕПОДАННЯ ДОКУМЕНТУ, який прямо вимагається тендерною документацією або подання замість нього зовсім іншого документу НЕ МОЖНА ВІДНЕСТИ ДО ФОРМАЛЬНИХ ПОМИЛОК.
Не надавши документ, який прямо визначено у тендерній документації, пропозиція КП «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради» не відповідає умовам тендерної документації і має бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Просимо усунути порушення, допущені замовником при проведенні процедури закупівлі та прийняти правомірне рішення. У разі ігнорування - змушені будемо звернутись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Всупереч даній умові, учасник КП «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради» НЕ НАДАВ у складі своєї тендерної пропозиції вищевказані документи, а саме: НЕ НАДАВ копію акту перевірки готовності дитячого закладу до оздоровчого сезону або гарантійний лист про надання копії, після проходження перевірки.
Натомість, учасником було КП «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради» надано зовсім інший документ, а саме: Акт приймання дитячого оздоровчого табору за 2018 рік та Гарантійний лист про надання копії Акту приймання закладу на 2019 рік. (який взагалі не вимагався тендерною документацією)
НЕПОДАННЯ ДОКУМЕНТУ, який прямо вимагається тендерною документацією або подання замість нього зовсім іншого документу НЕ МОЖНА ВІДНЕСТИ ДО ФОРМАЛЬНИХ ПОМИЛОК.
Не надавши документ, який прямо визначено у тендерній документації, пропозиція КП «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради» не відповідає умовам тендерної документації і має бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Просимо усунути порушення, допущені замовником при проведенні процедури закупівлі та прийняти правомірне рішення. У разі ігнорування - змушені будемо звернутись до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2019 12:57
Шановний учасник. Розглянувши Вашу вимогу про усунення порушень повідомляємо слідуюче.
Основні засади державної політики у сфері оздоровлення та відпочинку дітей, повноваження органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування, правові, фінансові та організаційні засади утворення і діяльності дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, права, обов'язки та відповідальність усіх учасників процесу визначає Закон України від 04.09.2008 N 375 "Про оздоровлення та відпочинок дітей".
Законодавство у сфері оздоровлення та відпочинку дітей складається з Конституції України, Сімейного кодексу України, законів України "Про охорону дитинства", "Про позашкільну освіту", цього та інших законів, міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, інших нормативно-правових актів.
Наказом Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 19 січня 2010 року N 40 затверджено Примірний перелік документації в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
Разом з тим з метою вдосконалення облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах наказом МОЗ України від 11.07.2000 року №160 затверджено форми облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах, зокрема форма N 318/0 "Акт прийняття дитячого оздоровчого табору".
Акт прийому дитячого оздоровчого табору складається за результатами перевірки готовності оздоровчого закладу згідно соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей, затвердженого наказом Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 13.08.2009 №2881 "Про затвердження державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей та Державних санітарних правил і норм "Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів" ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 N 23
Надані учасником КП “Дитячий заклад санаторного типу ‘‘Таврія” Херсонської обласної ради” у складі своєї тендерної пропозиції акта приймання дитячого оздоровчого табору за 2018 рік та гарантійного листа про надання копії Акту приймання закладу на 2019 рік не є підставою дискваліфікувати учасника та відхилити його пропозицію на підставі пункту 4 частини 1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Акт прийому дитячого оздоровчого табору і є основним підтверджуючим документом функціонування оздоровчого закладу.
Основні засади державної політики у сфері оздоровлення та відпочинку дітей, повноваження органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування, правові, фінансові та організаційні засади утворення і діяльності дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, права, обов'язки та відповідальність усіх учасників процесу визначає Закон України від 04.09.2008 N 375 "Про оздоровлення та відпочинок дітей".
Законодавство у сфері оздоровлення та відпочинку дітей складається з Конституції України, Сімейного кодексу України, законів України "Про охорону дитинства", "Про позашкільну освіту", цього та інших законів, міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, інших нормативно-правових актів.
Наказом Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 19 січня 2010 року N 40 затверджено Примірний перелік документації в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
Разом з тим з метою вдосконалення облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах наказом МОЗ України від 11.07.2000 року №160 затверджено форми облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах, зокрема форма N 318/0 "Акт прийняття дитячого оздоровчого табору".
Акт прийому дитячого оздоровчого табору складається за результатами перевірки готовності оздоровчого закладу згідно соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей, затвердженого наказом Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 13.08.2009 №2881 "Про затвердження державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей та Державних санітарних правил і норм "Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів" ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 N 23
Надані учасником КП “Дитячий заклад санаторного типу ‘‘Таврія” Херсонської обласної ради” у складі своєї тендерної пропозиції акта приймання дитячого оздоровчого табору за 2018 рік та гарантійного листа про надання копії Акту приймання закладу на 2019 рік не є підставою дискваліфікувати учасника та відхилити його пропозицію на підставі пункту 4 частини 1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Акт прийому дитячого оздоровчого табору і є основним підтверджуючим документом функціонування оздоровчого закладу.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-26-001049-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Прибрежний, Код ЄДРПОУ:30894003
Дата подання: 30 березня 2019 00:00
Дата подання: 30 березня 2019 00:00
СКАРГА на порушення допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі
Тендерним комітетом Управління гуманітарної сфери Малинської районної державної адміністрації (далі – Замовник) 26 лютого 2019 року оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів №UA-2019-02-26-001049-с та тендерну документацію (далі – Документація) на закупівлю – код ДК 021:2015 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги дитячих таборів-послуги дитячих закладів з організації оздоровлення та відпочинку – дитячі путівки) (далі – процедура закупівлі, оскаржувана процедура закупівлі), очікувана вартість закупівлі складає 243 700,00 грн., кінцевий строк подання тендерних пропозицій 15 березня 2019 року.
Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено відповідно до абзацу другого частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Після проведення електронного аукціону, електронною системою закупівель була автоматично проведена оцінка тендерних пропозицій на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону та визначено учасників в порядку від найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме:
1. КП «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради» з ціновою пропозицією 208 446,00 грн.
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮГ-СК» з ціновою пропозицією 208 740,00 грн.
3. Товариство з обмеженою відповідальністю «Прибрежний» з ціновою пропозицією 243 432,00 грн.
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Отож, ця скарга подана з дотриманням строків, встановлених частиною другою статті 18 Закону.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження:
Скаржник є учасником оскаржуваної Процедури закупівлі, оскільки подав свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі (відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону).
Після автоматичної оцінки пропозицій електронною системою закупівель Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Якщо під час такого розгляду замовник виявить, що тендерна пропозиція учасника не відповідає хоча б одній з умов тендерної документації – замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію такого учасника на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час такого розгляду замовник мав встановити, що тендерна пропозиція КП «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради» не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Невідповідність пропозиції КП «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради» умовам тендерної документації полягає у наступному:
1. Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації було встановлено умову щодо подання учасниками у складі тендерної пропозиції, зокрема (далі – цитата з ТД): копії акту перевірки готовності дитячого закладу до оздоровчого сезону (у разі відсутності акту перевірки надати гарантійний лист, про надання копії, після проходження перевірки).
Всупереч даній умові, учасник КП «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради» НЕ НАДАВ у складі своєї тендерної пропозиції вищевказані документи, а саме: НЕ НАДАВ копію акту перевірки готовності дитячого закладу до оздоровчого сезону та НЕ НАДАВ гарантійний лист про надання копії, після проходження перевірки.
Натомість, у складі тендерної пропозиції КП «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради» міститься документ – Акт приймання дитячого оздоровчого табору за 2018 рік та Гарантійний лист про надання копії Акту приймання закладу на 2019 рік. (такі документи взагалі не вимагалися тендерною документацією).
Відповідно до розділу І «Загальна документація» примірного переліку документації дитячого оздоровчого закладу оздоровлення та відпочинку, (затвердженого Наказом Мінсім’ямолодьспорту 19.01.2009 №40), кожен заклад повинен мати, зокрема: акт перевірки готовності дитячого закладу до оздоровчого сезону та акт прийому-передачі дитячого закладу. Це зовсім різні документи, що не є тотожними ні за своїм змістом, ні за назвою, і за формою.
Неподання документу, який прямо вимагається тендерною документацією або подання замість нього зовсім іншого документу не можна віднести до формальних помилок.
Вищевикладене доводить, що тендерна пропозиція КП «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради» не відповідає умовам тендерної документації і мала бути відхилена замовником на підставі пункту 4 частини 1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Товариство з обмеженою відповідальністю «Прибрежний» просить:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених тендерним комітетом Замовника, та зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем КП «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради» у процедурі закупівлі «ДК 021:2015 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги дитячих таборів-послуги дитячих закладів з організації оздоровлення та відпочинку – дитячі путівки)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-26-001049-с.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2019 19:57
рішення від 03.04.2019 № 3914 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2019 19:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2019 № 4533.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2019 18:47
Рішення від 15.04.2019 № 4533.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2019 19:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2019 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КП "ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД САНАТОРНОГО ТИПУ "ТАВРІЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
241 080,00
UAH з ПДВ
|
208 446,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЮГ-СК" |
243 667,20
UAH з ПДВ
|
208 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Прибрежний |
243 432,00
UAH з ПДВ
|
243 432,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД САНАТОРНОГО ТИПУ "ТАВРІЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" #21296513 |
Переможець |
208 446,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2019 12:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 19.pdf | укладений |
22 квітня 2019 18:15
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2019 18:13
|