Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 157+063 – км 172+063
GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of principal motor road in public use of Zhytomyr Oblast M-21 Vystupovychi - Zhytomyr - Mohyliv - Podilskyi (through Vinnytsia city) km 157+063 - km 172+063
GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of principal motor road in public use of Zhytomyr Oblast M-21 Vystupovychi - Zhytomyr - Mohyliv - Podilskyi (through Vinnytsia city) km 157+063 - km 172+063
Очікувана вартість
213 671 120,00 UAH
UA-2019-02-26-000896-c ● 28351de928334a7eb6fceeb10c106da8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Вебсайт: | http://zt.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Рудюк Вікторія Олексіївна 380412470529 vita1906@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zhytomyr Oblast |
National ID: | 03451526 |
Contact point: |
Rudyuk Viktoriya Oleksiivna 380412470529 vita1906@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2019 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2019 15:03 |
Очікувана вартість: | 213 671 120,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 535 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,25% |
Publication date: | 26 лютого 2019 13:52 |
Enquiries until: | 19 березня 2019 09:00 |
Complaints submission until: | до 25 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 березня 2019 09:00 |
Information
Estimated total value: | 213 671 120 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 535 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,25 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 157+063 – км 172+063
GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of principal motor road in public use of Zhytomyr Oblast M-21 Vystupovychi - Zhytomyr - Mohyliv - Podilskyi (through Vinnytsia city) km 157+063 - km 172+063
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 157+063 – км 172+063
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of principal motor road in public use of Zhytomyr Oblast M-21 Vystupovychi - Zhytomyr - Mohyliv - Podilskyi (through Vinnytsia city) km 157+063 - km 172+063
CPV: 45000000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2019 15:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2019 15:11 |
Проект договору.doc | |
26 лютого 2019 15:11 |
ТД М-21.doc | |
26 лютого 2019 15:11 |
Додатки до ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відгук виконаних послуг
Дата подання: 04 березня 2019 15:34
Дата відповіді: 05 березня 2019 14:12
Пунктом 5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати наступні документи: опис аналогічного предмету закупівлі договору, копію аналогічного виконаного договору з додатками та додатковими угодами та копії довідок КБ-2в, останньої КБ-3, позитивний відгук, який повинен зокрема включати інформацію про фактичні основні види та обсяги виконаних робіт (наданих послуг), відсутність претензій (Додаток 5).
Згідно Додатку 5 до тендерної документації передбачено опис аналогічного предмету закупівлі договору* у вигляді таблиці, де за позначкою відмічено, що: *обов’язково до опису додається копія аналогічного виконаного договору з додатками та додатковими угодами та копії довідок КБ-2в, останньої КБ-3, позитивний відгук від Замовника виконаних послуг, який виданий не раніше 2019 року та має бути адресований Службі автомобільних доріг у Житомирській області.
Надайте, будь-ласка, роз’яснення в частині відгуку: зміст цього відгуку має бути викладений довільно, у вигляді «листа» чи обов’язковим зазначенням фактичних основних видів та обсягів виконаних робіт (наданих послуг)?
Чи достатньо буде для підтвердження цих видів та обсягів робіт (послуг) копій довідок КБ-2в, останньої КБ-3?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно розділу III частини 5 тендерної документації (стор. 6) для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» потрібно надати: опис аналогічного предмету закупівлі договору, копію аналогічного виконаного договору з додатками та додатковими угодами та копії довідок КБ-2в, останньої КБ-3, позитивний відгук, який повинен зокрема включати інформацію про фактичні основні види та обсяги виконаних робіт (наданих послуг), відсутність претензій (Додаток 5 ТД).
Позитивний відгук від Замовника виконаних послуг має бути виданий не раніше 2019 року та адресований Службі автомобільних доріг у Житомирській області.
Відгук надається в довільній формі, повинен зокрема включати інформацію про фактичні основні види та обсяги виконаних робіт (наданих послуг), відсутність претензій, має бути виданий не раніше 2019 року та адресований Службі автомобільних доріг у Житомирській області.
Позитивний відгук від Замовника виконаних послуг має бути виданий не раніше 2019 року та адресований Службі автомобільних доріг у Житомирській області.
Відгук надається в довільній формі, повинен зокрема включати інформацію про фактичні основні види та обсяги виконаних робіт (наданих послуг), відсутність претензій, має бути виданий не раніше 2019 року та адресований Службі автомобільних доріг у Житомирській області.
Договір на закупівлю послуг
Дата подання: 04 березня 2019 16:22
Дата відповіді: 05 березня 2019 15:18
Пунктами 5.1., 5.2. розділу 5 проекту Договору на закупівлю послуг ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 157+063 – км 172+063 (45000000-7. Будівельні роботи та поточний ремонт) Додатку 8 тендерної документації визначено, що бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. №КБ-2в і ф. №КБ-3.
Ненадходження коштів з державного бюджету на реєстраційний рахунок замовника для оплати послуг за цим договором, а також несвоєчасне їх перерахування органами державного казначейства, Сторони визнають обставиною, що має місце не з вини Замовника.
Надайте, будь-ласка, роз’яснення: з практики, укладених раніш договорів із замовником, наскільки високий ризик такого бюджетного ненадходження, адже усі видатки, згідно бюджету на відповідний фінансовий рік, закладаються і є передбаченими?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Фінансування робіт з будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання доріг загального користування державного значення здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету. Особливостями формування спеціального фонду є прогнозовані обсяги доходу. А тому ризик невиконання планових показників наповнення бюджету існує. А від того залежить своєчасне і кількісне надходження коштів до Служби а/д для проведення розрахунків за виконані роботи з підрядником.
У разі зміни фінансування, головний розпорядник коштів повідомляє Службу а/д про зменшення або збільшення видатків, про що Служба а/д з підрядником укладають додаткові угоди.
Виходячи з практики останніх років, затверджені на початку року обсяги фінансування за підсумками року надходили у повному обсязі.
У разі зміни фінансування, головний розпорядник коштів повідомляє Службу а/д про зменшення або збільшення видатків, про що Служба а/д з підрядником укладають додаткові угоди.
Виходячи з практики останніх років, затверджені на початку року обсяги фінансування за підсумками року надходили у повному обсязі.
Підготовчі роботи
Дата подання: 06 березня 2019 16:26
Дата відповіді: 07 березня 2019 09:12
Пунктом 5 Технічного завдання ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 157+063 – км 172+063 (45000000-7. Будівельні роботи та поточний ремонт) Додатку 7 до тендерної документації передбачено розбирання асфальтобетонних покриттів і основ тротуарів вручну, товщиною шару до 50 мм (при виконанні робіт на одній половині проїзної частини доріг, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу).
Надайте, будь-ласка, роз’яснення: якою має бути відстань для вивезення будівельного сміття, що залишилося від розбирання асфальтобетонного покриття від місця фактичного розбирання останнього до найближчого сміттєзвалища?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відстань для вивезення будівельного сміття, що залишилося від розбирання а/б покриття від місця фактичного розбирання останнього до найближчого відвалу становить до 7 км.
Тендерна документація
Дата подання: 11 березня 2019 10:59
Дата відповіді: 12 березня 2019 09:32
Чи вимагається тендерною документацією, така вимога як адресація на бланку учасника довідок, листів тощо у складі тендерної пропозиції - службі замовника?
Відповідь: Кожний аркуш тендерної пропозиції має містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі, а також відбиток печатки (у разі наявності печатки). Усі копії документів (окрім нотаріально завірених) мають бути засвідчені належним чином (ця вимога не стосується оригіналів документів) (стор. 5 ТД).
Додаток 2 до ТД подається на фірмовому бланку Учасника (при наявності) (стор. 21 ТД), позитивний відгук від Замовника виконаних послуг має бути виданий не раніше 2019 року та адресований Службі автомобільних доріг у Житомирській області, Відгук надається в довільній формі, повинен зокрема включати інформацію про фактичні основні види та обсяги виконаних робіт (наданих послуг), відсутність претензій, має бути виданий не раніше 2019 року та адресований Службі автомобільних доріг у Житомирській області.
Вимоги щодо оформлення та подання документів тендерної пропозиції наведені в ТД Замовника торгів (розділ III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» част. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»), яка розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу.
Додаток 2 до ТД подається на фірмовому бланку Учасника (при наявності) (стор. 21 ТД), позитивний відгук від Замовника виконаних послуг має бути виданий не раніше 2019 року та адресований Службі автомобільних доріг у Житомирській області, Відгук надається в довільній формі, повинен зокрема включати інформацію про фактичні основні види та обсяги виконаних робіт (наданих послуг), відсутність претензій, має бути виданий не раніше 2019 року та адресований Службі автомобільних доріг у Житомирській області.
Вимоги щодо оформлення та подання документів тендерної пропозиції наведені в ТД Замовника торгів (розділ III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» част. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»), яка розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу.
Аналогічний предмет закупівлі
Дата подання: 11 березня 2019 12:51
Дата відповіді: 12 березня 2019 09:54
Чи буде вважатися аналогічним предметом закупівлі договір, термін дії якого закінчується наприкінці 2019 року? Але частину робіт (послуг) вже було виконано з моменту укладання (підписання) цього ж договору?
Чи буде вважатися аналогічним предметом закупівлі договір, який було виконано у 2017 році та інших роках?
Відповідь: Згідно розділу III частини 5 тендерної документації (стор. 6) для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» потрібно надати: опис аналогічного предмету закупівлі договору, копію аналогічного виконаного договору з додатками та додатковими угодами та копії довідок КБ-2в, останньої КБ-3, позитивний відгук, який повинен зокрема включати інформацію про фактичні основні види та обсяги виконаних робіт (наданих послуг), відсутність претензій (Додаток 5 ТД).
Обмежень роками виконання аналогічного договору згідно ТД немає.
Обмежень роками виконання аналогічного договору згідно ТД немає.
Оформлення тендерної пропозиції.
Дата подання: 11 березня 2019 16:28
Дата відповіді: 12 березня 2019 09:55
В розділі 3 пункт 1 тендерної документації сказано, що " Кожний аркуш тендерної пропозиції має містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі, а також відбиток печатки (у разі наявності печатки). Усі копії документів (окрім нотаріально завірених) мають бути засвідчені належним чином (ця вимога не стосується оригіналів документів). " Якщо до договору йдуть копії атестатів відповідності завірені підписом та печаткою постачальника, чи потрібно нам в свою чергу завіряти їх підписами уповноваженої особи на підписання тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кожний аркуш тендерної пропозиції має містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі, а також відбиток печатки (у разі наявності печатки). Усі копії документів (окрім нотаріально завірених) мають бути засвідчені належним чином (ця вимога не стосується оригіналів документів) (стор. 5 ТД).
Бенефіціарний власник та засновник юридичної особи
Дата подання: 12 березня 2019 13:11
Дата відповіді: 13 березня 2019 15:14
Якщо засновником юридичної особи є виключно фізична особа, громадянин України, а контролююча особа над діяльністю юридичної особи - відсутня, то чи потрібно надавати інформацію, згідно вимог тендерної документації, про кінцевого бенефіціара? Якщо це так, то у якому вигляді надавати таку інформацію?
Відповідь: Відповідно до вимог частини 5 розділу ІІІ тендерної документації (стор. 6) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надавати інформацію для встановлення відсутності підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, а саме: гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови (із зазначенням) в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року№922-VIII (зі змінами) (далі - Закон).
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої ст. 17 Закону.
Згідно вимог ч.3 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі.
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої ст. 17 Закону.
Згідно вимог ч.3 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі.
Технічне завдання
Дата подання: 12 березня 2019 15:05
Дата відповіді: 13 березня 2019 08:30
Пунктом 20. (Влаштування зупинкових майданчиків) розділу ІІ. Дорожній одяг додатку 7 до тендерної документації передбачено встановлення бортових каменів вручну з влаштування земляного корита при ширині борту у верхній його частині більше 150 мм. Надайте, будь-ласка, роз'яснення: бортові камені та поребрики закуповуються нові чи застосовуються ті, що залишилися після демонтажу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: нові
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 14 березня 2019 13:34 |
Коментар щодо відміни: | ст. 31 ч. 1 аб. 2 Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIІІ від 25.12.2015 року (зі змінами) – відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. |
Документи:
14 березня 2019 13:33
|
повідомлення про відміну торгів.pdf |
14 березня 2019 13:33
|
протокол відміни торгів.pdf |