Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015: 71350000-6 Scientific and technical services in the field of engineering (Updating mapping materials from scale 1: 2000 to 1: 500. Digital aerial photography of the territory of Kyiv for the creation of digital orthophotomaps (True Orthophoto) scale 1: 500; digital terrain models)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН" |
Код ЄДРПОУ: | 32348604 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 32-А |
Контактна особа: |
Махмудова Інна Андріївна +380442781457 INNA.MAKHMUDOVA@KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Kyiv Institute of Land Relations |
National ID: | 32348604 |
Contact point: |
Makhmudova Inna +380442781457 INNA.MAKHMUDOVA@KMDA.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2019 20:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2019 11:22 |
Очікувана вартість: | 24 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 247 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 494000 UAH |
Publication date: | 26 лютого 2019 20:31 |
Enquiries until: | 27 березня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 02 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 квітня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 24 700 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 247 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2019 09:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2019 09:31 |
ДОДАТОК_3_зміни.docx | |
29 березня 2019 09:31 |
Протокол_зміни.pdf | |
29 березня 2019 09:31 |
Перелік змін до ТД.docx | |
21 березня 2019 12:38 |
Протокол_зміни.pdf | |
21 березня 2019 12:38 |
ТИТУЛ_зміни.pdf | |
21 березня 2019 12:38 |
ДОДАТОК_3.docx | |
21 березня 2019 12:38 |
ДОДАТОК_2.docx | |
21 березня 2019 12:38 |
ТД_Ортофото_ЗМІНИ.docx | |
21 березня 2019 12:38 |
Перелік змін.docx | |
21 березня 2019 12:38 |
ДОДАТОК_1.docx | |
26 лютого 2019 20:28 |
ТД_Ортофото.docx | |
26 лютого 2019 20:28 |
ТИТУЛ_ОРТОФОТО.pdf |
29 березня 2019 09:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
29 березня 2019 09:31 |
ДОДАТОК_3_зміни.docx
|
||||||||||||
29 березня 2019 09:31 |
Протокол_зміни.pdf
|
||||||||||||
29 березня 2019 09:31 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||||||||
21 березня 2019 12:38 |
Протокол_зміни.pdf
|
||||||||||||
21 березня 2019 12:38 |
ТИТУЛ_зміни.pdf
|
||||||||||||
21 березня 2019 12:38 |
ДОДАТОК_3.docx
|
||||||||||||
21 березня 2019 12:38 |
ДОДАТОК_2.docx
|
||||||||||||
21 березня 2019 12:38 |
ТД_Ортофото_ЗМІНИ.docx
|
||||||||||||
21 березня 2019 12:38 |
Перелік змін.docx
|
||||||||||||
21 березня 2019 12:38 |
ДОДАТОК_1.docx
|
||||||||||||
26 лютого 2019 20:28 |
ТД_Ортофото.docx
|
||||||||||||
26 лютого 2019 20:28 |
ТИТУЛ_ОРТОФОТО.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до статті 10 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» під час здійснення топографо-геодезичних, картографічних робіт повинні забезпечуватися додержання вимог стандартів та нормативно-технічної документації.
Згідно із пунктами 7.1.13 та 7.1.14 «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98)», яка затверджена наказом від 09.04.1998 № 56 Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України передбачено, що аерофотознімання виконуються відповідно до вимог нормативних документів з аерофотознімання, положень даної Інструкції та нормативних документів, що стосуються фотограмметричних робіт при створенні топографічних карт і планів; масштаби фотографування, типи аерофотоапаратів, особливі вимоги до матеріалів аерофотознімання передбачають у технічному завданні на виконання аерофотознімання.
Отже, зазначені вимоги містяться у Додатку № 1 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Також чинними нормативно-технічними документами з аерофотознімання є «Основні положення по аерофотозніманню для створення і відновлення топографічних карт і планів» ГКІНП-09-32-80,1982 року та «Керівництво з аерофотознімальних робіт» 1988 року, в яких викладені основні положення щодо організації, підготовки та провадження аерофотознімальних робіт виконуваних спеціалізованими підприємствами та вимоги до авіаносіїв, аерофото-знімального і фотограмметричного обладнання.
Приписами Повітряного кодексу України (далі – Кодекс) передбачено правові основи діяльності в галузі авіації та державне регулювання діяльності в галузі авіації та використання повітряного простору України, які встановлюють гарантії безпеки авіації, забезпечення інтересів держави, національної безпеки та потреб суспільства і економіки у повітряних перевезеннях та авіаційних роботах.
У статті 1 Кодексу визначено, що авіаційні роботи - це польоти, під час здійснення яких повітряне судно використовується для забезпечення спеціалізованих видів обслуговування (авіаційно-хімічні роботи, аерофотозйомка, патрулювання тощо).
Статтею 47 Кодексу передбачено, що на борту цивільного повітряного судна під час виконання польотів повинні бути: реєстраційне посвідчення; сертифікат льотної придатності або дозвіл на виконання польотів.
Ураховуючи зазначене, повітряне судно, що використовується для аерофотознімання, є спеціальним повітряним судном.
Із метою недопущення обмеження конкуренції учасників, Замовником було здійснено аналіз та дослідження ринку на предмет закупівлі, тому у вимогах щодо наявності матеріально-технічної бази передбачена можливість учасника використовувати як власне так і орендоване обладнання та матеріально-технічну базу для надання послуг, а також залучення субпідрядників для виконання аерофотографічних робіт.
У зв’язку з цим внесено зміни до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-16-000026 ● 523373237516494688d9c7a2762b62d4
- Статус: вирішено ● Дата: 02 вересня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2019 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.04.2019 № 82
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.04.2019 № 82
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-02-26-000883-a 26.02.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Після розгляду висновку від 14.05.2019 аудиторів північного офісу Державної аудиторської служби про результати моніторингу закупівлі UA-2019-02-26-000883-a щодо виявлених порушень в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), в частині не відміни замовником закупівлі та інших порушень законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення публічної закупівлі за предметом ДК 021:2015: 71350000-2 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Оновлення картографічних матеріалів масштабу 1:2000-1:500. Цифрове аерофотознімання території м. Києва для створення цифрових ортофотопланів (True Orthophoto) масштабу 1:500; цифрових моделей рельєфу) (далі – тендерна документація) та повідомляємо наступне. У зв’язку з тим, що період моніторингу складав: з 16 квітня 2019 по 10.05.2019, дата публікації висновку моніторингу 14.05.2019, а дата кінцевого строку подання тендерних/розкриття пропозицій: 06 квітня 2019, прекваліфікація учасників за технічними вимогами: 06 квітня 2019, початок аукціону: 15 квітня 2019, визначення переможця за найнижчою ціною: 15 квітня 2019; строк, протягом якого має бути укладений договору: не раніше 26.04.2019 – не пізніше 03.05.2019, тобто до дати завершення моніторингу; фактично укладений договір: 26.04.2019, тому замовник не має технічної можливості щодо усунення встановленого органом державного фінансового контролю ознак порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), в частині не відміни замовником закупівлі та інших порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Окрім цього, відповідно до додатку 2 укладеного договору з переможцем торгів ТОВ «Авіаційний розрахунковий центр» від 26.04.2019 № ПР-19/3 строк виконання п.1.1 етапу 1 в частині аерофотозйомки центральної частини міста Києва закінчився та триває виконання п.1.2 цього етапу щодо первинної обробки матеріалів аерофотозйомки. З огляду на це, неможливо відмінити процедуру закупівлі у порядку, передбаченому частиною 1 статті 31 цього Закону України “Про публічні закупівлі» з моменту укладення договору про закупівлю з учасником - переможцем торгів, а порушення законодавства в цій частині є підставою для нього захистити свої права в судовому порядку та відшкодувати збитки, які він отримав. За результатами розгляду констатуючої частини висновку повідомляємо наступне, зокрема: 1) щодо порушення частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині не оприлюднення нової редакції тендерної документації після внесення змін згідно з протоколом від 29.03.2019 № 26. Частиною 2 статті 23 Закону передбачено, що зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Оскільки, зміни були внесені в додаток 3 до тендерної документації, які опубліковані в окремому документі й відображені у вигляді закреслених даних, а строк подання тендерних пропозицій електронна система закупівель автоматично визначає (змінює) в день оприлюднення змін на веб-порталі Уповноваженого органу, замовник не вірно трактував норми вищезазначеної статті в частині необхідності також внесення змін і до пункту1 Розділу IV тендерної документації, та допустив технічну помилку. Вказана технічна помилка жодним чином не вплинула на процес здійснення публічної закупівлі, оскільки кінцевий строк подання тендерних пропозицій був фактично подовжений електронною системою відповідно до вимог Закону; 2) щодо недотримання учасниками ТОВ «Авіаційний розрахунковий центр» та ТОВ «Бломінфо-Юкрейн» вимог пункту 5.2.1 Розділу ІІІ тендерної документації в частині наявності необхідної кількості штатних працівників. Оцінюючи тендерну пропозицію учасників на відповідність тендерній документації тендерний комітет виходив з того, що учасник, на виконання пункту 5.2 Розділу ІІІ тендерної документації, мав підтвердити наявність штатних працівників фотограмметристів, картографів, топографів відповідно до кількості зазначених фотограмметричних станцій. При цьому довідку про працівників відповідної кваліфікації учасник мав надати у довільній формі. З огляду на це, тендерний комітет брав до уваги всі документи учасника, подані у складі тендерної пропозиції, а не тільки вказану довідку. Учасник ТОВ «Авіаційний розрахунковий центр» мав підтвердити наявність 13 штатних працівників фотограмметристів, картографів, топографів відповідно до кількості зазначених фотограмметричних станцій. На виконання встановлених вимог учасник надав довідку про наявність 15 штатних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із них: 12 працівників – це фотограмметристи, картографи та топограф. Водночас, тендерним комітетом було враховано, що у складі тендерної пропозиції було подано кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста № 010930 та свідоцтво про підвищення кваліфікації сертифікованого інженера – геодезиста серія IIНО № 0040 керівника камерального виробництва Данильчука Дмитра Юрійовича, в яких зазначається про те, що ці документи підтверджують спроможність особи самостійно проводити топографо-геодезичні і картографічні роботи та те, що згідно зі ст. 5-1 Закону України «Про топографо-геодезичну та картографічну діяльність» несе відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Учасник ТОВ «Бломінфо-Юкрейн» мав підтвердити наявність 5 штатних працівників фотограмметристів, картографів, топографів відповідно до кількості зазначених фотограмметричних станцій. На виконання встановлених вимог учасник надав довідку про наявність 10 штатних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у галузі за стажем від 10 до 42 років, із них: 3 працівники - це фотограмметрист, картограф та топограф. Тендерним комітетом було також враховано, що у складі тендерної пропозиції було подано кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста та свідоцтво про підвищення кваліфікації сертифікованого інженера – геодезиста серія ГД № 0042, яке засвідчує, що керівник геодезичної бригади Багрій Б.С. спроможний самостійно проводити топографо-геодезичні і картографічні роботи та те, що згідно зі ст. 5-1 Закону України «Про топографо-геодезичну та картографічну діяльність» несе відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Ураховано, що у працівника Кошель (Штонда) Л. І. в довідці зазначена посада з колишньою назвою професії «аерофотогеодезист», яка наразі не відповідає Класифікатору професій ДК 003:2010 професії за кодом КП 2148.2: Аерофотозйомник та Фотограмметрист, тому штатна одиниця зарахована до працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи Оскільки, згідно із Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженим Мінсоцпраці України, до посадових обов’язків начальника будь-якого відділу відноситься здійснення керівництва відділом та організація профільних робіт особисто та підлеглим персоналом, тому керівник виробничого відділу Резнікова К.О. та керівник ГІС – проектів Сидоренко О.М. також були зараховані до працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи. Таким чином, учасники підтвердили необхідну кількість штатних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тому тендерні пропозиції відповідають вимогам тендерної документації та підстави для її відхилення були відсутні; 3) щодо ненадання учасником ТОВ «Бломінфо-Юкрейн» додатків до договору від 18.03.2019 № ПР-19/1 укладеного з ТОВ «Аналітика» та учасником ТОВ «Авіаційний розрахунковий центр» додатків до договору від 05.01.2015 № АС150101 укладеного з ПрАТ «Авіакомпанія «Колумбус» у складі тендерних пропозицій. Пунктом 7 розділу ІІІ тендерної документації до вказаної закупівлі «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт) або субвиконавця (у випадку закупівлі послуг)» передбачено, що «у разі залучення Учасником для виконання аерофотознімальних робіт субвиконавця, необхідно в складі пропозиції надати відповідний договір та гарантійний лист від субвиконавця щодо згоди, в разі перемоги Учасника, виконати аерофотознімальні роботи. Саме на підтвердження інформації про субпідрядника/субвиконавця (далі – субпідрядника) учасники ТОВ «Бломінфо-Юкрейн» та ТОВ «Авіаційний розрахунковий центр» надали копії договорів від 18.03.2019 № ПР-19/1 та від 05.01.2015 № АС150101 відповідно. Слід звернути увагу, що надані договори за своєю правовою природою є договорами підряду, а підрядні відносини безпосередньо врегульовано главою 61, 62 ЦК України. За договором підряду підрядник зобов’язується виконати на свій ризик визначену роботу за завданням замовника з його чи своїх матеріалів, а замовник зобов’язується прийняти й оплатити виконану роботу. Договір підряду є консенсуальним і вважається укладеними з моменту досягнення згоди сторін. У договорі підряду обумовлені права та обов’язки сторін, пов’язані з виготовленням предмета, а не тільки з його передачею чи оплатою. Моменти укладання і виконання договору підряду ніколи не збігаються, тому що на момент складання об’єкт фактично не існує, він буде створений у процесі реалізації правовідносин. Статтею 838 ЦК України визначена норма, яка надає право підряднику залучати до виконання його обов’язків третю особу – субпідрядника. Генеральним підрядником є юридична особа, що взяла на себе виконання робіт за договором підряду, і яка залучила до їхнього виконання інших осіб (субпідрядника). Субпідрядний договір як вид підряду має особливості, і його умови повинні бути узгоджені з положеннями підрядного договору, для виконання якого залучається субпідрядник, насамперед стосовно підготовки фронту робіт субпідряднику і термінів виконання окремих робіт. Схема договірних зв’язків при підряді за участю третіх осіб: замовник укладає договір з підрядником, що іменується в такому разі генеральним підрядником, а останній – договір з третіми особами – субпідрядниками. У такій схемі генеральний підрядник в один і той же час виступає відповідно боржником та кредитором стосовно як замовника, так і субпідрядника. З цієї причини він відповідає перед субпідрядником за дії замовника (зокрема, за несвоєчасну оплату останнім виконаних субпідрядником робіт), а також перед замовником - за дії субпідрядника (зокрема за невиконання чи не належне виконання доручених йому робіт). Таким чином, КП КІЗВ є Замовником, учасники ТОВ «Бломінфо-Юкрейн» та ТОВ «Авіаційний розрахунковий центр» є підрядниками в правовідносинах із Замовником та генеральним підрядником у відносинах з субпідрядниками. Ураховуючи вищезазначене та те, що договір між КП КІЗВ (Замовником) та переможцем процедури закупівлі підписується після проведення аукціону та визначення переможця, тому на момент подачі тендерних пропозицій учасники не можуть знати фронт робіт (об’єкту), термінів та вартості виконання робіт, тобто всіх істотних умов договору. Саме тому по тексту доданих до тендерної пропозиції договорах зазначається, що всі істотні умови узгоджуються додатковими угодами після підписання договору між Замовником (КП КІЗВ) та переможцем закупівлі та саме тому відсутній розділ «додатки до договору» з їх переліком. Отже, сам факт надання учасниками договорів із субпідрядниками незалежно від наявності додатків до них повністю відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації до вказаної закупівлі «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт) або субвиконавця (у випадку закупівлі послуг)». Ураховуючи вищевикладене, Замовник вважає за доцільним визнати зазначені під час моніторингу встановлені часткові невідповідності вимогам ч. 2 ст. 23 та п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» не суттєвими та такими, що не впливали на проведення процедури відкритих торгів та не були достатніми для відхилення тендерних пропозицій учасників та відміни торгів у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій, та в результаті не матимуть негативний вплив для бюджетів. Замовником взято до уваги зазначені зауваження та в подальшому зобов’язуємся їх ураховувати.
2019-05-20 11:56:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (При оприлюдненні інформації про її проведення, а саме в частинах не оприлюднення нової редакції ТД, переліку змін в окремому документі та не відображенні у вигляді закреслених даних, встановлено порушення норм ч. 2 ст. 23 Закону)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (При оприлюдненні інформації про її проведення, а саме в частинах не оприлюднення нової редакції ТД, переліку змін в окремому документі та не відображенні у вигляді закреслених даних, встановлено порушення норм ч. 2 ст. 23 Закону) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Відміна торгів.
2019-09-02 15:58:38
Оскарження в суді
Опис: | Відміна торгів відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Укладена Додаткова угода № 1 про розірвання Договору № ПР-19/3 від 26.04.2019 про надання науково-технічні послуги в галузі інженерії. |
Дата публікації: | 04 червня 2019 |
Документи:
04 червня 2019 18:19
|
Електронний підпис |
04 червня 2019 18:18
|
Протокол_63_04.06.2019.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН" |
Код ЄДРПОУ: | 32348604 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 32-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛОМІНФО-ЮКРЕЙН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" |
22 270 846,20
UAH з ПДВ
|
21 520 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛОМІНФО-ЮКРЕЙН" |
23 000 160,00
UAH з ПДВ
|
21 760 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" #30678461 |
Переможець |
21 520 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2019 23:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2019 17:19
|
Дод.угода розірв.дог. №ПР-19-3 (1).pdf | зміни до договору |
04 червня 2019 17:19
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2019 13:24
|
Договір ортофото.pdf | укладений |
26 квітня 2019 13:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Номер договору про закупівлю: | ПР-19/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПР-19/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 квітня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Відміна торгів відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |