Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Оновлення картографічних матеріалів масштабу 1:2000 - 1:500. Цифрове аерофотознімання території м. Києва для створення цифрових ортофотопланів (True Orthophoto) масштабу 1:500; цифрових моделей рельєфу)
DK 021: 2015: 71350000-6 Scientific and technical services in the field of engineering (Updating mapping materials from scale 1: 2000 to 1: 500. Digital aerial photography of the territory of Kyiv for the creation of digital orthophotomaps (True Orthophoto) scale 1: 500; digital terrain models)
Очікувана вартість
24 700 000,00 UAH
UA-2019-02-26-000883-a c5616e1072f1419f83d81358f0328a41
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Махмудова Інна Андріївна

+380442781457 INNA.MAKHMUDOVA@KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН"
Код ЄДРПОУ: 32348604
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 32-А
Контактна особа: Махмудова Інна Андріївна
+380442781457
INNA.MAKHMUDOVA@KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Kyiv Institute of Land Relations
National ID: 32348604
Contact point: Makhmudova Inna
+380442781457
INNA.MAKHMUDOVA@KMDA.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 лютого 2019 20:31
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 15 квітня 2019 11:22
Очікувана вартість: 24 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 247 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 494000 UAH
Publication date: 26 лютого 2019 20:31
Enquiries until: 27 березня 2019 10:00
Complaints submission until: до 02 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 квітня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 24 700 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 247 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Scope of the procurement
Оновлення картографічних матеріалів масштабу 1:2000 - 1:500. Цифрове аерофотознімання території м. Києва для створення цифрових ортофотопланів (True Orthophoto) масштабу 1:500; цифрових моделей рельєфу
Updating mapping materials from scale 1: 2000 to 1: 500. Digital aerial photography of the territory of Kyiv for the creation of digital orthophotomaps (True Orthophoto) scale 1: 500; digital terrain models
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Оновлення картографічних матеріалів масштабу 1:2000 - 1:500. Цифрове аерофотознімання території м. Києва для створення цифрових ортофотопланів (True Orthophoto) масштабу 1:500; цифрових моделей рельєфу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська обл., Київ, Хрещатик, 32-А
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

DK 021: 2015: 71350000-6 Scientific and technical services in the field of engineering (Updating mapping materials from scale 1: 2000 to 1: 500. Digital aerial photography of the territory of Kyiv for the creation of digital orthophotomaps (True Orthophoto) scale 1: 500; digital terrain models)
CPV: 71350000-6
Період постачання: по 01 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 березня 2019 09:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 09:31
ДОДАТОК_3_зміни.docx
29 березня 2019 09:31
Протокол_зміни.pdf
29 березня 2019 09:31
Перелік змін до ТД.docx
21 березня 2019 12:38
Протокол_зміни.pdf
21 березня 2019 12:38
ТИТУЛ_зміни.pdf
21 березня 2019 12:38
ДОДАТОК_3.docx
21 березня 2019 12:38
ДОДАТОК_2.docx
21 березня 2019 12:38
ТД_Ортофото_ЗМІНИ.docx
21 березня 2019 12:38
Перелік змін.docx
21 березня 2019 12:38
ДОДАТОК_1.docx
26 лютого 2019 20:28
ТД_Ортофото.docx
26 лютого 2019 20:28
ТИТУЛ_ОРТОФОТО.pdf
29 березня 2019 09:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 17:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 14:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 12:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 20:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 09:31
ДОДАТОК_3_зміни.docx
29 березня 2019 09:31
Протокол_зміни.pdf
29 березня 2019 09:31
Перелік змін до ТД.docx
21 березня 2019 12:38
Протокол_зміни.pdf
21 березня 2019 12:38
ТИТУЛ_зміни.pdf
21 березня 2019 12:38
ДОДАТОК_3.docx
21 березня 2019 12:38
ДОДАТОК_2.docx
21 березня 2019 12:38
ТД_Ортофото_ЗМІНИ.docx
21 березня 2019 12:38
Перелік змін.docx
21 березня 2019 12:38
ДОДАТОК_1.docx
26 лютого 2019 20:28
ТД_Ортофото.docx
26 лютого 2019 20:28
ТИТУЛ_ОРТОФОТО.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо використання техніки
Дата подання: 05 березня 2019 10:16
Дата відповіді: 06 березня 2019 18:31
Виконання аерофотознімальних робіт, як провило, проводиться з метою отримання: 1.Ортофотопланів. 2. Цифрових моделей місцевості. 3.Топогрфічних карт та планів. 4.3D моделей споруд (фасадів будинків, гідротехнічних споруд, то що). 5.Використання у різноманітних ГІС програмах. Потрібно зауважити, що для досягнення вищезгаданих цілей, на сучасному рівні, найбільш ефективним є використовування безпілотних літальних апаратів (БПЛА). Звісно, що не кожен БПЛА може використовуватись для проведення аерофотознімальних робіт. Досвід використання, на протязі 2-х років, квадрокоптера с камерою DJI Phantom 4 Pro, показує ефективність та доцільність використання беспілотника для проведення аерофотознімальних робіт. Докладніше: 1,При зніманні на висоті 50м маємо розмір пікселя на ортофотоплані – 1,2см , при висоті зйомки 75м – розмір пікселя складає 1,8см, 100м – 2,4см, 150 – 3,6см, 200 – 4,7см, 250 – 6,0см, 300м – 7,2см, 350 – 8.5см. 2.Розмір зображення – 3000*4000 пікселя. 3.Квадрокоптер має супутникову систему позиціонування GPS/ГЛОНАСС, що при сумісному використанні з закріпленими на місцевості розпознаками дає похибку взаємного положення точок місцевості в плані та по висоті не більше 2мм *масштаб плана, тобто в двічі перевищує графічну точність топопланів. 4.Обробка отриманих фотографій повністю автоматизована. 5.Результатом обробки є готовий ортофотоплан, модель місцевості або споруди, щільна хмара точок. Всі компоненти мають відомі просторові координати в координаційних системах UCS2000, WGS 84 та ін. Таким чином, проаналізувавши вищевказане можливо впевнено стверджувати про технічну доцільність та економічну ефективність використання БПЛА для аерофотозйомок. При цьому площа знімальної поверхні може коливатись від кількох соток до десятків тисяч гектарів. Швидкість знімання залежить від масштабу необхідного топоплану та складає в середньому 50 – 400 га в день. Тож враховуючи вищевикладене звертаємося до Замовника з проханням внести зміни до тендерної документації замінивши п 5.1.1 тендерної документації вмістом вищепереліченої техніки з метою економічної доцільності та принципу не дискримінації учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником розглянуто запитання та пропозиція щодо внесення змін до тендерної документації та повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 10 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» під час здійснення топографо-геодезичних, картографічних робіт повинні забезпечуватися додержання вимог стандартів та нормативно-технічної документації.
Згідно із пунктами 7.1.13 та 7.1.14 «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98)», яка затверджена наказом від 09.04.1998 № 56 Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України передбачено, що аерофотознімання виконуються відповідно до вимог нормативних документів з аерофотознімання, положень даної Інструкції та нормативних документів, що стосуються фотограмметричних робіт при створенні топографічних карт і планів; масштаби фотографування, типи аерофотоапаратів, особливі вимоги до матеріалів аерофотознімання передбачають у технічному завданні на виконання аерофотознімання.
Отже, зазначені вимоги містяться у Додатку № 1 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Також чинними нормативно-технічними документами з аерофотознімання є «Основні положення по аерофотозніманню для створення і відновлення топографічних карт і планів» ГКІНП-09-32-80,1982 року та «Керівництво з аерофотознімальних робіт» 1988 року, в яких викладені основні положення щодо організації, підготовки та провадження аерофотознімальних робіт виконуваних спеціалізованими підприємствами та вимоги до авіаносіїв, аерофото-знімального і фотограмметричного обладнання.
Приписами Повітряного кодексу України (далі – Кодекс) передбачено правові основи діяльності в галузі авіації та державне регулювання діяльності в галузі авіації та використання повітряного простору України, які встановлюють гарантії безпеки авіації, забезпечення інтересів держави, національної безпеки та потреб суспільства і економіки у повітряних перевезеннях та авіаційних роботах.
У статті 1 Кодексу визначено, що авіаційні роботи - це польоти, під час здійснення яких повітряне судно використовується для забезпечення спеціалізованих видів обслуговування (авіаційно-хімічні роботи, аерофотозйомка, патрулювання тощо).
Статтею 47 Кодексу передбачено, що на борту цивільного повітряного судна під час виконання польотів повинні бути: реєстраційне посвідчення; сертифікат льотної придатності або дозвіл на виконання польотів.
Ураховуючи зазначене, повітряне судно, що використовується для аерофотознімання, є спеціальним повітряним судном.
Із метою недопущення обмеження конкуренції учасників, Замовником було здійснено аналіз та дослідження ринку на предмет закупівлі, тому у вимогах щодо наявності матеріально-технічної бази передбачена можливість учасника використовувати як власне так і орендоване обладнання та матеріально-технічну базу для надання послуг, а також залучення субпідрядників для виконання аерофотографічних робіт.
Щодо оформлення кошторису
Дата подання: 18 березня 2019 13:07
Дата відповіді: 21 березня 2019 12:17
Розділ 3 частина 1 Тендерної документації передбачає, що тендерна пропозиція Учасника, серед іншого, повинна містити документ з «письмовою згодою Учасника - згідно встановленої форми Додатку № 1 до цієї тендерної документації та кошторисом із розрахунком ціни послуг оформленим згідно із Додатком № 3 до проекту Договору про закупівлю, що викладений у Додатку № 3 до тендерної документації». Разом з тим, Додаток №3 до Проекту договору, містить лише номер додатку та його назву, та не містить форми кошторису, з якою Учасник має погодитись та відповідно до якої його необхідно оформлювати кошторис. В огляду на вищезазначене, просимо Вас: 1. Надати роз’яснення: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати письмову згоду на оформлення кошторису відповідно до форми встановленої Замовником або необхідно надати безпосередньо кошторис з розрахунком ціни послуг? 2. Внести відповідні зміни до Тендерної документації та доповнити Проект договору формою кошторису із розрахунком ціни послуг, відповідно до якої його необхідно оформлювати кошторис.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції письмову згоду Учасника - згідно з встановленою формою Додатку № 1 до цієї тендерної документації та заповненими Учасником календарним планом і кошторисом із розрахунком ціни послуг, оформленими за формами згідно із Додатками №2 та № 3 до проекту Договору про закупівлю, що викладений у Додатку № 3 до тендерної документації, відповідно».
У зв’язку з цим внесено зміни до тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-16-000026 ● 523373237516494688d9c7a2762b62d4
  • Статус: вирішено ● Дата: 02 вересня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019 17:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.04.2019 № 82
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.04.2019 № 82

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-02-26-000883-a 26.02.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Після розгляду висновку від 14.05.2019 аудиторів північного офісу Державної аудиторської служби про результати моніторингу закупівлі UA-2019-02-26-000883-a щодо виявлених порушень в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), в частині не відміни замовником закупівлі та інших порушень законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення публічної закупівлі за предметом ДК 021:2015: 71350000-2 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Оновлення картографічних матеріалів масштабу 1:2000-1:500. Цифрове аерофотознімання території м. Києва для створення цифрових ортофотопланів (True Orthophoto) масштабу 1:500; цифрових моделей рельєфу) (далі – тендерна документація) та повідомляємо наступне. У зв’язку з тим, що період моніторингу складав: з 16 квітня 2019 по 10.05.2019, дата публікації висновку моніторингу 14.05.2019, а дата кінцевого строку подання тендерних/розкриття пропозицій: 06 квітня 2019, прекваліфікація учасників за технічними вимогами: 06 квітня 2019, початок аукціону: 15 квітня 2019, визначення переможця за найнижчою ціною: 15 квітня 2019; строк, протягом якого має бути укладений договору: не раніше 26.04.2019 – не пізніше 03.05.2019, тобто до дати завершення моніторингу; фактично укладений договір: 26.04.2019, тому замовник не має технічної можливості щодо усунення встановленого органом державного фінансового контролю ознак порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), в частині не відміни замовником закупівлі та інших порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Окрім цього, відповідно до додатку 2 укладеного договору з переможцем торгів ТОВ «Авіаційний розрахунковий центр» від 26.04.2019 № ПР-19/3 строк виконання п.1.1 етапу 1 в частині аерофотозйомки центральної частини міста Києва закінчився та триває виконання п.1.2 цього етапу щодо первинної обробки матеріалів аерофотозйомки. З огляду на це, неможливо відмінити процедуру закупівлі у порядку, передбаченому частиною 1 статті 31 цього Закону України “Про публічні закупівлі» з моменту укладення договору про закупівлю з учасником - переможцем торгів, а порушення законодавства в цій частині є підставою для нього захистити свої права в судовому порядку та відшкодувати збитки, які він отримав. За результатами розгляду констатуючої частини висновку повідомляємо наступне, зокрема: 1) щодо порушення частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині не оприлюднення нової редакції тендерної документації після внесення змін згідно з протоколом від 29.03.2019 № 26. Частиною 2 статті 23 Закону передбачено, що зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Оскільки, зміни були внесені в додаток 3 до тендерної документації, які опубліковані в окремому документі й відображені у вигляді закреслених даних, а строк подання тендерних пропозицій електронна система закупівель автоматично визначає (змінює) в день оприлюднення змін на веб-порталі Уповноваженого органу, замовник не вірно трактував норми вищезазначеної статті в частині необхідності також внесення змін і до пункту1 Розділу IV тендерної документації, та допустив технічну помилку. Вказана технічна помилка жодним чином не вплинула на процес здійснення публічної закупівлі, оскільки кінцевий строк подання тендерних пропозицій був фактично подовжений електронною системою відповідно до вимог Закону; 2) щодо недотримання учасниками ТОВ «Авіаційний розрахунковий центр» та ТОВ «Бломінфо-Юкрейн» вимог пункту 5.2.1 Розділу ІІІ тендерної документації в частині наявності необхідної кількості штатних працівників. Оцінюючи тендерну пропозицію учасників на відповідність тендерній документації тендерний комітет виходив з того, що учасник, на виконання пункту 5.2 Розділу ІІІ тендерної документації, мав підтвердити наявність штатних працівників фотограмметристів, картографів, топографів відповідно до кількості зазначених фотограмметричних станцій. При цьому довідку про працівників відповідної кваліфікації учасник мав надати у довільній формі. З огляду на це, тендерний комітет брав до уваги всі документи учасника, подані у складі тендерної пропозиції, а не тільки вказану довідку. Учасник ТОВ «Авіаційний розрахунковий центр» мав підтвердити наявність 13 штатних працівників фотограмметристів, картографів, топографів відповідно до кількості зазначених фотограмметричних станцій. На виконання встановлених вимог учасник надав довідку про наявність 15 штатних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із них: 12 працівників – це фотограмметристи, картографи та топограф. Водночас, тендерним комітетом було враховано, що у складі тендерної пропозиції було подано кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста № 010930 та свідоцтво про підвищення кваліфікації сертифікованого інженера – геодезиста серія IIНО № 0040 керівника камерального виробництва Данильчука Дмитра Юрійовича, в яких зазначається про те, що ці документи підтверджують спроможність особи самостійно проводити топографо-геодезичні і картографічні роботи та те, що згідно зі ст. 5-1 Закону України «Про топографо-геодезичну та картографічну діяльність» несе відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Учасник ТОВ «Бломінфо-Юкрейн» мав підтвердити наявність 5 штатних працівників фотограмметристів, картографів, топографів відповідно до кількості зазначених фотограмметричних станцій. На виконання встановлених вимог учасник надав довідку про наявність 10 штатних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у галузі за стажем від 10 до 42 років, із них: 3 працівники - це фотограмметрист, картограф та топограф. Тендерним комітетом було також враховано, що у складі тендерної пропозиції було подано кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста та свідоцтво про підвищення кваліфікації сертифікованого інженера – геодезиста серія ГД № 0042, яке засвідчує, що керівник геодезичної бригади Багрій Б.С. спроможний самостійно проводити топографо-геодезичні і картографічні роботи та те, що згідно зі ст. 5-1 Закону України «Про топографо-геодезичну та картографічну діяльність» несе відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Ураховано, що у працівника Кошель (Штонда) Л. І. в довідці зазначена посада з колишньою назвою професії «аерофотогеодезист», яка наразі не відповідає Класифікатору професій ДК 003:2010 професії за кодом КП 2148.2: Аерофотозйомник та Фотограмметрист, тому штатна одиниця зарахована до працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи Оскільки, згідно із Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженим Мінсоцпраці України, до посадових обов’язків начальника будь-якого відділу відноситься здійснення керівництва відділом та організація профільних робіт особисто та підлеглим персоналом, тому керівник виробничого відділу Резнікова К.О. та керівник ГІС – проектів Сидоренко О.М. також були зараховані до працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи. Таким чином, учасники підтвердили необхідну кількість штатних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тому тендерні пропозиції відповідають вимогам тендерної документації та підстави для її відхилення були відсутні; 3) щодо ненадання учасником ТОВ «Бломінфо-Юкрейн» додатків до договору від 18.03.2019 № ПР-19/1 укладеного з ТОВ «Аналітика» та учасником ТОВ «Авіаційний розрахунковий центр» додатків до договору від 05.01.2015 № АС150101 укладеного з ПрАТ «Авіакомпанія «Колумбус» у складі тендерних пропозицій. Пунктом 7 розділу ІІІ тендерної документації до вказаної закупівлі «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт) або субвиконавця (у випадку закупівлі послуг)» передбачено, що «у разі залучення Учасником для виконання аерофотознімальних робіт субвиконавця, необхідно в складі пропозиції надати відповідний договір та гарантійний лист від субвиконавця щодо згоди, в разі перемоги Учасника, виконати аерофотознімальні роботи. Саме на підтвердження інформації про субпідрядника/субвиконавця (далі – субпідрядника) учасники ТОВ «Бломінфо-Юкрейн» та ТОВ «Авіаційний розрахунковий центр» надали копії договорів від 18.03.2019 № ПР-19/1 та від 05.01.2015 № АС150101 відповідно. Слід звернути увагу, що надані договори за своєю правовою природою є договорами підряду, а підрядні відносини безпосередньо врегульовано главою 61, 62 ЦК України. За договором підряду підрядник зобов’язується виконати на свій ризик визначену роботу за завданням замовника з його чи своїх матеріалів, а замовник зобов’язується прийняти й оплатити виконану роботу. Договір підряду є консенсуальним і вважається укладеними з моменту досягнення згоди сторін. У договорі підряду обумовлені права та обов’язки сторін, пов’язані з виготовленням предмета, а не тільки з його передачею чи оплатою. Моменти укладання і виконання договору підряду ніколи не збігаються, тому що на момент складання об’єкт фактично не існує, він буде створений у процесі реалізації правовідносин. Статтею 838 ЦК України визначена норма, яка надає право підряднику залучати до виконання його обов’язків третю особу – субпідрядника. Генеральним підрядником є юридична особа, що взяла на себе виконання робіт за договором підряду, і яка залучила до їхнього виконання інших осіб (субпідрядника). Субпідрядний договір як вид підряду має особливості, і його умови повинні бути узгоджені з положеннями підрядного договору, для виконання якого залучається субпідрядник, насамперед стосовно підготовки фронту робіт субпідряднику і термінів виконання окремих робіт. Схема договірних зв’язків при підряді за участю третіх осіб: замовник укладає договір з підрядником, що іменується в такому разі генеральним підрядником, а останній – договір з третіми особами – субпідрядниками. У такій схемі генеральний підрядник в один і той же час виступає відповідно боржником та кредитором стосовно як замовника, так і субпідрядника. З цієї причини він відповідає перед субпідрядником за дії замовника (зокрема, за несвоєчасну оплату останнім виконаних субпідрядником робіт), а також перед замовником - за дії субпідрядника (зокрема за невиконання чи не належне виконання доручених йому робіт). Таким чином, КП КІЗВ є Замовником, учасники ТОВ «Бломінфо-Юкрейн» та ТОВ «Авіаційний розрахунковий центр» є підрядниками в правовідносинах із Замовником та генеральним підрядником у відносинах з субпідрядниками. Ураховуючи вищезазначене та те, що договір між КП КІЗВ (Замовником) та переможцем процедури закупівлі підписується після проведення аукціону та визначення переможця, тому на момент подачі тендерних пропозицій учасники не можуть знати фронт робіт (об’єкту), термінів та вартості виконання робіт, тобто всіх істотних умов договору. Саме тому по тексту доданих до тендерної пропозиції договорах зазначається, що всі істотні умови узгоджуються додатковими угодами після підписання договору між Замовником (КП КІЗВ) та переможцем закупівлі та саме тому відсутній розділ «додатки до договору» з їх переліком. Отже, сам факт надання учасниками договорів із субпідрядниками незалежно від наявності додатків до них повністю відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації до вказаної закупівлі «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт) або субвиконавця (у випадку закупівлі послуг)». Ураховуючи вищевикладене, Замовник вважає за доцільним визнати зазначені під час моніторингу встановлені часткові невідповідності вимогам ч. 2 ст. 23 та п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» не суттєвими та такими, що не впливали на проведення процедури відкритих торгів та не були достатніми для відхилення тендерних пропозицій учасників та відміни торгів у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій, та в результаті не матимуть негативний вплив для бюджетів. Замовником взято до уваги зазначені зауваження та в подальшому зобов’язуємся їх ураховувати.

2019-05-20 11:56:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (При оприлюдненні інформації про її проведення, а саме в частинах не оприлюднення нової редакції ТД, переліку змін в окремому документі та не відображенні у вигляді закреслених даних, встановлено порушення норм ч. 2 ст. 23 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (При оприлюдненні інформації про її проведення, а саме в частинах не оприлюднення нової редакції ТД, переліку змін в окремому документі та не відображенні у вигляді закреслених даних, встановлено порушення норм ч. 2 ст. 23 Закону) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Відміна торгів.

2019-09-02 15:58:38

Оскарження в суді

Опис: Відміна торгів відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Укладена Додаткова угода № 1 про розірвання Договору № ПР-19/3 від 26.04.2019 про надання науково-технічні послуги в галузі інженерії.
Дата публікації: 04 червня 2019

Документи:

04 червня 2019 18:19
Електронний підпис
04 червня 2019 18:18
Протокол_63_04.06.2019.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 квітня 2019
UA-2019-02-26-000883-ac5616e1072f1419f83d81358f0328a41
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН"
Код ЄДРПОУ: 32348604
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 32-А
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛОМІНФО-ЮКРЕЙН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

08 квітня 2019 16:46
Електронний підпис

Публічні документи

04 квітня 2019 15:55
Електронний підпис
04 квітня 2019 15:55
Електронний підпис
04 квітня 2019 15:42
НАКАЗ_ГОЛОВА ПРАВЛІННЯ.7z
04 квітня 2019 15:42
ЛІЦЕНЗІЯ.7z
04 квітня 2019 15:42
Зразок продукції.part5.rar
04 квітня 2019 15:42
Зразок продукції.part4.rar
04 квітня 2019 15:42
Зразок продукції.part3.rar
04 квітня 2019 15:42
Зразок продукції.part2.rar
04 квітня 2019 15:41
Зразок продукції.part1.rar
04 квітня 2019 15:41
Гарант_0917_зм.7z
04 квітня 2019 15:41
6 ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
04 квітня 2019 15:41
12 Кошторис.pdf
04 квітня 2019 15:41
11 Календарний план.pdf
04 квітня 2019 15:41
10 Проект договору.pdf

Документи

08 квітня 2019 16:47
Електронний підпис

Публічні документи

16 квітня 2019 13:20
Електронний підпис
16 квітня 2019 10:54
Електронний підпис
05 квітня 2019 17:53
Електронний підпис
05 квітня 2019 17:52
Електронний підпис
05 квітня 2019 16:51
Електронний підпис
05 квітня 2019 16:51
Електронний підпис
05 квітня 2019 16:49
4.6. Статут АРЦ.pdf
05 квітня 2019 16:49
4.15. Кошторис.pdf
05 квітня 2019 16:49
2.4.2.Sample.part5.rar
05 квітня 2019 16:49
2.4.2.Sample.part4.rar
05 квітня 2019 16:49
2.4.2.Sample.part3.rar
05 квітня 2019 16:49
2.4.2.Sample.part2.rar
05 квітня 2019 16:49
2.4.2.Sample.part1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛОМІНФО-ЮКРЕЙН"

ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" 22 270 846,20
UAH з ПДВ
21 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛОМІНФО-ЮКРЕЙН" 23 000 160,00
UAH з ПДВ
21 760 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2019 13:20
Електронний підпис
16 квітня 2019 10:54
Електронний підпис
05 квітня 2019 17:53
Електронний підпис
05 квітня 2019 17:52
Електронний підпис
05 квітня 2019 16:51
Електронний підпис
05 квітня 2019 16:51
Електронний підпис
05 квітня 2019 16:49
4.6. Статут АРЦ.pdf
05 квітня 2019 16:49
4.15. Кошторис.pdf
05 квітня 2019 16:49
2.4.2.Sample.part5.rar
05 квітня 2019 16:49
2.4.2.Sample.part4.rar
05 квітня 2019 16:49
2.4.2.Sample.part3.rar
05 квітня 2019 16:49
2.4.2.Sample.part2.rar
05 квітня 2019 16:49
2.4.2.Sample.part1.rar

Публічні документи

04 квітня 2019 15:55
Електронний підпис
04 квітня 2019 15:55
Електронний підпис
04 квітня 2019 15:42
НАКАЗ_ГОЛОВА ПРАВЛІННЯ.7z
04 квітня 2019 15:42
ЛІЦЕНЗІЯ.7z
04 квітня 2019 15:42
Зразок продукції.part5.rar
04 квітня 2019 15:42
Зразок продукції.part4.rar
04 квітня 2019 15:42
Зразок продукції.part3.rar
04 квітня 2019 15:42
Зразок продукції.part2.rar
04 квітня 2019 15:41
Зразок продукції.part1.rar
04 квітня 2019 15:41
Гарант_0917_зм.7z
04 квітня 2019 15:41
6 ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
04 квітня 2019 15:41
12 Кошторис.pdf
04 квітня 2019 15:41
11 Календарний план.pdf
04 квітня 2019 15:41
10 Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛОМІНФО-ЮКРЕЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"
#30678461
Переможець 21 520 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 16:03

Документи

15 квітня 2019 16:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2019 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"
#30678461
21 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2019 16:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 23:16
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2019 17:19
Дод.угода розірв.дог. №ПР-19-3 (1).pdf зміни до договору
04 червня 2019 17:19
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 13:24
Договір ортофото.pdf укладений
26 квітня 2019 13:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Номер договору про закупівлю: ПР-19/3
Договір:
Номер додаткової угоди: ПР-19/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відміна торгів відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.