Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Севофлуран, 250 мл, амп., фл., шпр. - 333 од.
Очікувана вартість
1 437 134,76 UAH
UA-2019-02-26-000814-a 1ac3cc790ff84021b89621277e8d9cbb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840879 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840879
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2019 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 березня 2019 13:21
Початок аукціону: 15 березня 2019 13:21
Очікувана вартість: 1 437 134,76 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 185,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 43100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
333 одиниця
Севофлуран, 250 мл, амп., фл., шпр. - 333 од.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sevoflurane

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2019 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 17:25
ТД_Севофлуран.PDF
26 лютого 2019 17:18
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
26 лютого 2019 17:18
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
26 лютого 2019 17:18
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
26 лютого 2019 17:18
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF
26 лютого 2019 17:18
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF
26 лютого 2019 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 17:25
ТД_Севофлуран.PDF
26 лютого 2019 17:18
ТД_Севофлуран.PDF
26 лютого 2019 17:18
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
26 лютого 2019 17:18
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
26 лютого 2019 17:18
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
26 лютого 2019 17:18
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF
26 лютого 2019 17:18
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-26-000814-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Зайдекс УА", Код ЄДРПОУ:41335022
Дата подання: 01 березня 2019 09:56
Вимога щодо терміну придатності
Відповідно до вимог пункту 3, Додатку №2 до тендерної документації на закупівлю: «Строк придатності лікарського засобу на момент поставки повинен становити не менше, як 75% від встановленого інструкцією терміну придатності. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист про термін придатності». Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки, враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також: враховувати строк, протягом якого лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до частини 14 статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду.
Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби протягом 2019 року, з урахуванням вищезазначених рекомендацій Антимонопольного комітету України та з метою створення конкурентного середовища, просимо вимогу: «Строк придатності лікарського засобу на момент поставки повинен становити не менше, як 75% від встановленого інструкцією терміну придатності. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист про термін придатності» замінити на «Строк придатності лікарського засобу на момент поставки повинен становити не менше 30 місяців чи не менше 60% від встановленого інструкцією терміну придатності. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист про термін придатності» чи інше.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2019 09:34
Постійною робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, прийнято рішення залишити без змін пункт 3 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю.
Вимоги тендерної документації на закупівлю залишено без змін.
Номер вимоги: UA-2019-02-26-000814-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Зайдекс УА", Код ЄДРПОУ:41335022
Дата подання: 01 березня 2019 14:01
Щодо можливості злиття лікарського засобу
Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації на закупівлю, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Амп., фл., шпр. 250 мл № 1 з ковпачком системи Quik fil або амп., фл., шпр. з анестетиком з відповідним конектором (адаптером) для системи Quik fil, з можливістю злиття лікарського засобу назад до флакону, у разі виникнення потреби технічного обслуговування апарату.» Оскільки в інструкціях до застосування лікарських засобів та в інших документах від виробників даної можливості злиття лікарського засобу не зазначено, просимо надати роз’яснення, яким документом постачальник повинен підтвердити можливість злиття лікарського засобу назад до флакону, у разі виникнення потреби технічного обслуговування апарату.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2019 09:39
Постійною робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, надано наступні роз’яснення: вимога «Амп., фл., шпр. 250 мл № 1 з ковпачком системи Quik fil або амп., фл., шпр. з анестетиком з відповідним конектором (адаптером) для системи Quik fil, з можливістю злиття лікарського засобу назад до флакону, у разі виникнення потреби технічного обслуговування апарату.» обумовлена інформацією, вказаною в Інструкції по експлуатації випаровувача.
Розгорнути Згорнути
Постійною робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, надано відповідні роз’яснення.
Номер вимоги: UA-2019-02-26-000814-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Зайдекс УА", Код ЄДРПОУ:41335022
Дата подання: 01 березня 2019 17:46
щодо необхідної кількості конекторів (адаптерів)
Просимо надати роз’яснення, щодо необхідної кількості конекторів (адаптерів) для системи Quik fil, оскільки дані конектори (адаптери) є багаторазового використання.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2019 09:44
Постійною робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, надано наступні роз’яснення: кількість конекторів (адаптерів) для системи Quik fil відповідає кількості заявленого до закупівлі лікарського засобу Севофлуран, а саме – 333 одиниці.
Постійною робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, надано відповідні роз’яснення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2019 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 1 048 950,00
UAH з ПДВ
1 048 950,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 1 435 929,30
UAH з ПДВ
1 435 929,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 13:21
Електронний підпис
14 березня 2019 12:55
Електронний підпис
14 березня 2019 12:52
Технічна частина.pdf
14 березня 2019 12:52
Кваліфікаційна частина.pdf
14 березня 2019 12:52
UA-2019-02-26-000814-a БГ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 1 048 950,00
UAH з ПДВ
21 березня 2019 10:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2019 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
1 048 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:05
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 15:11
Додаткова угода 3 до договору 4.pdf зміни до договору
05 вересня 2019 15:10
Електронний підпис укладений
06 червня 2019 09:04
Додаткова угода 2 до договору 4.PDF зміни до договору
06 червня 2019 09:03
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 10:44
Додаткова угода 1 до договору 4.pdf зміни до договору
01 квітня 2019 10:44
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 10:34
Договір 4.pdf укладений
01 квітня 2019 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.5 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 4 про закупівлю товарів за державні кошти від « 01» 04.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.5 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 4 про закупівлю товарів за державні кошти від « 01 » 04.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.5 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 4 про закупівлю товарів за державні кошти від 01.04.2019 року. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 333 од.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 934 857,93
UAH (в тому числі ПДВ 61 158,93 UAH)