Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання столів в їдальню з стільцями
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2019-02-26-000798-a a31ddcc7abf944349ee7cfc4bab6b325
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волошина Ольга Миколаївна

+380544631753 41834905_cb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області
Код ЄДРПОУ: 41834905
Місцезнаходження: 42744, Україна , Сумська обл., село Чернеччина, вул. М. Готеляка, будинок 14
Контактна особа: Волошина Ольга Миколаївна
+380544631753
41834905_cb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2019 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 14 березня 2019 14:00
Очікувана вартість: 270 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 485,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
61 комплекти
Придбання столів в їдальню з стільцями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська область, Охтирський район, адреси навчальних закладів відділу освіти Чернеччинської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 17:06
SCAN0012.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерная документация!
Дата подання: 26 лютого 2019 17:51
Дата відповіді: 27 лютого 2019 08:21
Добрый вечер! Подгрузите пожалуйста тендерную документацию в Word.
Відповідь: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЧЕРНЕЧЧИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОХТИРСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ



ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова тендерного комітету
__________________________ Є.П. Коритник

за рішенням тендерного комітету
від « 25 » лютого 2019 року



ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ


ВІДКРИТІ ТОРГИ

на закупівлю товару



«Придбання столів в їдальню з стільцями»

ДК 021:2015 - 39140000-5: Меблі для дому













м. Охтирка 2019






I. Загальні положення
1 2 3
1. Терміни, які вживаються в тендерній документації Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом
2. Інформація про Замовника торгів
2.1 повне найменування Відділ освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області (далі – Замовник)
2.2 місцезнаходження Юридична адреса: 42744 Сумська обл., Охтирський р-н, с. Чернеччина, вул. Готеляка, 14
Поштова адреса: 42703 Сумська обл., м. Охтирка, пров. Друкарський, 4
2.3 посадові особи Замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з Учасниками Волошина Ольга Миколаївна, секретар тендерного комітету (бухгалтер), адреса: Сумська обл., м. Охтирка, пров. Друкарський, буд. 4, 42703, телефон: 099-761-23-60,
е-mail: 41834905_cb@ukr.net
3. Процедура закупівлі Відкриті торги
4. Інформація про предмет закупівлі
4.1 назва предмета закупівлі «Придбання столів в їдальню з стільцями»
ДК 021:2015 - 39140000-5: Меблі для дому
4.2 опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому.
4.3 місце, кількість, обсяг поставки товарів Навчальні заклади відділу освіти Чернеччинської сільської ради відповідно до дислокації об’єктів Замовника (Додаток № 2 до Договору про закупівлю товарів, який наведено у Додатку № 6 до цієї тендерної документації
Кількість товару: 61 комплект
4.4 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) До 01травня 2019 року

5. Недискримінація Учасників Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. При здійсненні державних закупівель відповідно до Закону замовник враховує вимоги Закону України "Про санкції" та Указу Президента від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», застосовано, зокрема, заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом.
6. Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції Валютою тендерної пропозиції є гривня. Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно з умовами укладеного договору. Учасник визначає ціни на товари, роботи, послуги, які він пропонує поставити, надати, виконати за Договором про закупівлю, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Тендерна пропозиція має бути складена українською мовою. Уся інформація розміщується в Системі українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
II. Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації
1. Процедура надання роз'яснень щодо тендерної документації Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до Замовника.
У разі несвоєчасного надання або ненадання Замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 цього Закону.
2. Унесення змін до тендерної документації Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Зміни, що вносяться Замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 цього Закону.
III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від Учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів у форматі PDF (PortableDocumentFormat), що вимагаються Замовником у тендерній документації.
Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи:
1) інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію (Додаток 1 до тендерної документації);
2) інформацію щодо відповідності Учасника вимогам визначеним у статті 17 Закону (Додаток 2 до тендерної документації);
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацією (Додаток 4 до тендерної документації);
4) документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом);
5) тендерну пропозицію, що заповнюється за формою встановленою Додатком 5 до тендерної документації,
6) проект договору про закупівлю (Додаток 6 до тендерної документації);
7) інші документи, які передбачені вимогами цієї тендерної документації.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру. При цьому замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
До формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій, відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету.
Відсутність у складі тендерної пропозиції документів, що не передбачені законодавством для учасників, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, копією наказу про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) Учасника на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору.
Також, учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».
Вищезазначені документи повинні міститись у складі тендерної пропозиції.
Учасник бере на себе всі витрати, пов’язані з підготовкою та подачею своєї тендерної пропозиції, а Замовник не відповідає та не несе зобов’язань щодо цих витрат, незалежно від характеру проведення та результатів розгляду тендерної пропозиції, за виключенням випадків, передбачених чинним законодавством України.
Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються в складі тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та/або інформації. Замовник не заперечує щодо надання учасником, за його бажанням, будь-яких додаткових документів про досвід учасника, його технічні можливості або інше.
2. Забезпечення тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
3. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
4. Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку Замовник має право вимагати від Учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.
Учасник має право:
- відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції.
5. Кваліфікаційні критерії до Учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Замовник установлює наступний кваліфікаційний критерій:
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Кваліфікаційні критерії та документи, які відповідно до вимог статті 16 Закону подає Учасник у складі своєї пропозиції з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зазначені у Додатку 1 до тендерної документації.
Учасник-переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надає документально підтверджену інформацію щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону (згідно з Додатком 2 до тендерної документації).
6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі з відповідною технічною специфікацією (відповідно до Додатку 4 до тендерної документації).
7. Унесення змін або відкликання тендерної пропозиції Учасником Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання.
Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо їх отримано електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.

IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції
1. Кінцевий строк подання тендерної пропозиції Кінцевий строк подання тендерних пропозицій:
13.03.2019 о 18 год 00 хв.
Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення Учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються Учасникам, які їх подали.
2. Дата та час розкриття тендерної пропозиції Дата та час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій.
Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях Учасників, та формується перелік Учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена Учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.
Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій за формою, установленою Уповноваженим органом.
V. Оцінка тендерної пропозиції
1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна.
Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону.
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Оцінка здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому.
Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено Замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції Замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Замовник та Учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника.
2. Інша інформація Інші документи, що вимагаються Замовником визначені у Додатку 3 до тендерної документації.
Ціна пропозиції:
В тендерній пропозиції ціни вказуються за кожну одиницю товару, який пропонується для постачання, вартість кожного найменування із урахуванням кількості, зазначеної в технічних вимогах та остаточно виводиться підсумкова ціна тендерної пропозиції.
Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, збирання, страхування та інші витрати.
Вартість тендерної пропозиції повинна бути чітко визначена.
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання.
Витрати, пов'язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції Учасник несе самостійно. До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені Учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю, витрати, пов'язані із оформленням забезпечення пропозиції конкурсних торгів, у тому числі і ті, що пов'язані із його нотаріальним посвідченням. Зазначені витрати сплачуються Учасником за рахунок його прибутку. Понесені витрати не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).
Інша інформація:
Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, в тому числі:
- Закону України «Про санкції»;
- Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;
- Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014 №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»;
- Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»;
- Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».
Спосіб надання документів (інформації) переможцем:
Зважаючи на принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, щодо надання документів в електронній формі, відповідно до статті 14 переможець надає Замовнику документи (інформацію), зазначені в тендерній документації Замовника шляхом завантаження таких документів (інформації) через електронну систему закупівель, і, у випадку необхідності, документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі переможцю у процедурі закупівлі надається ним поштою (або особисто особі Замовника) за адресою (особі), зазначеною в цій тендерній документації.

3. Відхилення тендерних пропозицій Тендерна пропозиція відхиляється у разі, якщо:
1) учасник не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому відповідно до статті 16 Закону;
2) переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається Учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю
1. Відміна Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися Замовник відміняє торги в разі:
- відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;
- неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
- порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом;
- подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій;
- допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій;
- відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі:
- якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену Замовником на фінансування закупівлі;
- якщо здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили;
- скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель Замовником протягом одного дня з дня прийняття Замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім Учасникам електронною системою закупівель.
2. Строк укладання договору Замовник укладає договір про закупівлю з Учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції Учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень Замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
3. Проект договору про закупівлю Проект договору складається Замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі відповідно до Додатку 6 до тендерної документації.
Проект договору подається учасником у складі тендерної пропозиції.
4. Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю Істотні умови зазначені відповідно до вимог статей 36 і 37 Закону у Додатку № 6 до тендерної документації.
Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
5. Дії Замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю У разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини Учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника та визначає переможця серед тих Учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
6. Забезпечення виконання договору про закупівлю Не вимагається




































Додаток 1
до тендерної документації


ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНОМУ КРИТЕРІЮ*


1. Власна довідка, що містить відомості про підприємство:
- реквізити (місцезнаходження - юридичне та фактичне, телефон, факс, телефон для контактів);
- керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб;
- форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб);
- спеціалізація.

2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
2.1. Заповнена довідка за формою, наведеною в Додатку 7 до тендерної документації, у якій мають бути зазначені виконані Учасником аналогічні договори з аналогічним предметом закупівлі (не менше двох) за період з 2017 року по 2019 рік.
2.2. Копії договорів, зазначених у довідці, щодо виконання аналогічних поставок зі специфікаціями, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю, завірених Учасником належним чином («з оригіналом згідно» (посада, підпис, прізвище), печатка (за наявності)».
2.3. Копію листа-відгуку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) про співпрацю з Учасником від одного із Замовників, зазначених у будь-якому з наданих копіях договорів.
Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям.

Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, Учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.

Додаток 2
до тендерної документації

Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»

(Найменування Учасника) (далі – Учасник), підтверджує, що Замовник не має жодної з підстав для відмови нам в участі у процедурі закупівлі, передбачених частинами першою та другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) (найменування Учасника) не пропонує, не дає або не погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі Замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі.
2) відомості про (найменування Учасника) не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
3) службові (посадові) особи (найменування Учасника), яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме:
має право підпису тендерної документації (ПІБ, посада)
має право підпису договору (ПІБ, посада)
не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення.
4) (найменування фізичної особи - Учасника), яка є Учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. *
5) (найменування Учасника) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
6) (найменування фізичної особи - Учасника), яка є Учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. *
7) службові (посадові) особи (найменування Учасника), яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме:
має право підпису документів, що стосуються тендерної документації (ПІБ, посада)
має право підпису договору (ПІБ, посада)
не було засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
8) (найменування Учасника) не є пов’язаною особою з іншими Учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету Замовника.
9) (найменування Учасника) не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура.
10) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Кінцевим бенефіціарним власником (контролером) (найменування Учасника) є:_________________________________________ .
11) (найменування Учасника) не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

(Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою)
*) у разі якщо Учасник – фізична особа



























Додаток 3
до тендерної документації

Інші документи, що вимагаються Замовником

Вимога Документи щодо підтвердження інформації про відповідність вимогам
1. Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності 1.1. Копія Статуту або іншого установчого документу.
1.2. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку.
1.3. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
1.4. Копія паспорту (для фізичних осіб).
1.5. Копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців із зазначенням усіх видів інформації відносно учасника;
1.6. Копія довідки з податкової інспекції, про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів. Довідка має бути чинною на дату її подання Учасником.
1. Сертифікати та висновки 2.1. Копії висновків Державної санітарно – епідеміологічної експертизи МОЗ України на сировину з якої виготовлено меблі (чинні на період поставки товару).
3.2. Копії сертифікатів якості на меблі (чинні на період поставки товару).
2. Гарантійні листи 3.1. Гарантійний лист за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України "Про санкції"; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».

Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, Учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.
Додаток 4
до тендерної документації

ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА
КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ

Вимоги до матеріалу для виготовлення меблів:
- ДСП, які не мають декоративного або захисного шару не можуть бути використанні для виготовлення меблів. Використання ДСП без декоративного покриття дозволяється в місцях з’єднання поверхонь, отворів та в місцях установки фурнітури;
- фурнітура не повинна мати дефектів; ребра торців пагонажних деталей мають бути затупленими;
- меблева фурнітура, витратні матеріали, ДСП та клей повинні мати висновки державної санітарно – епідеміологічної експертизи;
- металевий каркас меблів повинен виготовлятися зі сталевих труб товщиною стінки не менше 1,5 мм, фарбуватися зносостійкою порошковою емаллю, забезпечувати міцність конструкції;
- технічні та комунікаційні отвори повинні закриватися заглушками;
- опорні «башмаки» та заглушки з поліетилену повинні ставитися на торці труб каркасу з натягом, який гарантуватиме від їх самоспадання;
- матеріали для облицювання меблів повинні бути із низькою теплопровідністю, стійкими до дії теплої води, мийних та дезинфікуючих засобів.

Загальні вимоги до предмету закупівлі:

1. Готові вироби повинні:
- бути новими (такими, що не були в експлуатації) та виготовленими не раніше 2019 року, бути без зовнішніх пошкоджень, не брудні;
- бути виготовленими з матеріалів, безпечних для здоров’я та відповідати вимогам біологічної та хімічної безпеки;
- відповідати вимогам державних стандартів або технічних умов, що діють на території України та підтверджуються сертифікатом відповідності (якості) – документом про якість із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки;
- відповідати вимогам визначеним у тендерній документації;
- конструкція меблів повинна відповідати своєму функціональному призначенню та вимогам діючих державних стандартів. Відповідальність за виконання вимог екологічної безпеки та вимог із забезпечення вимог техніки безпеки при постачанні товару несе Учасник.
2. Переможець сплачує всі витрати, пов’язані з доставкою/пересилкою документів на час дії договору (договір, сертифікати, накладні тощо).
3. Доставка товарів транспортом, завантажувально-розвантажувальні роботи та збирання здійснюються Постачальником за його рахунок.
4. У разі невідповідності поставленого товару технічним вимогам, товар повертається Постачальнику в повному обсязі. Усі витрати, пов’язані з поверненням неякісного товару (завантажувальні роботи та транспортування), здійснюються за рахунок Постачальника.
5. Учасники в своїй пропозиції обов’язково надають кольорові фото-зразки запропонованого товару.
6. У разі, якщо Учасник пропонуватиме еквівалент товару згідно технічних вимог, то у складі пропозиції обов’язково подається порівняльна характеристика у довільній формі на відповідність даним технічним вимогам (з фото). Будь-які еквіваленти будуть розглядатися у разі, якщо запропоновані параметри еквівалента будуть відповідати та/або будуть кращими ніж запропоновані Замовником.
7. Конструкція меблів повинна відповідати своєму функціональному призначенню та вимогам діючих державних стандартів. Відповідальність за виконання вимог екологічної безпеки та вимог із забезпечення вимог техніки безпеки при постачанні товару несе Учасник.

Опис та характеристики товару

№ Найменування товару Технічні характеристики Зображення
1 Стіл 6-ти містний
в їдальню
з стільцями –
61 комплект
(стіл +6 стільців) Стіл 6-ти містний
в їдальню
з лавами –
93 комплекти
(стіл +2 лави)
Стіл для їдалень 6-місний
Розмір стільниці:
1500*650*750 мм
Стіл розрахований на 6 місць.
Посилений металевий каркас під усю стільницю, ніжки круглі, хромований, низ чорні заглушки
Матеріал: вологостійке ДСП – 16 мм, ламіноване з закругленими краями, по периметру торцюється пластиковою кромкою товщиною 1,5 мм.
Колір стільниць : жовтий – 16 шт, «апельсин» - 18 шт, «лайм» - 15 шт. «лагуна» - 12 шт
Стільці
Форма сидіння - квадратна
Висота виробу, см ― 78.
Ширина, см ― 45.
глибина, см ― 44.
Висота сидіння від полу, см ― 47.
Каркас ― металевий, викрашений в колір "алюм".
Спинка и сидіння ― пластик армірований (посилений)
Колір пластика ― жовтий – 96 шт, «апельсин» - 108 шт, «лайм» - 90 шт. «лагуна» - 72 шт
На ножках ― заглушки



Додаток 5
до тендерної документації

Форма «Тендерна пропозиція» подається у вигляді, наведеному нижче.

Форма
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

Ми, (найменування Учасника), надаємо свою тендерну пропозицію щодо участі у відкритих торгах на закупівлю за кодом згідно ДК 021:2015-39140000-5: Меблі для дому (Придбання столів в їдальню з стільцями), згідно з технічними та іншими вимогами Замовника.
Вивчивши тендерну документацію та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, на виконання зазначеного вище маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору про закупівлю на загальну вартість тендерної пропозиції (з ПДВ*):

№ Найменування товару Кількість комплектів Ціна за одиницю, без ПДВ, грн. Сума без ПДВ, грн.
1 Стіл 6-ти місний в їдальню з стільцями (комплект стіл + 6 стільців) 61

Всього без ПДВ, грн.
ПДВ, грн.
Загальна сума з ПДВ, грн.
Ціна тендерної пропозиції (загальна вартість закупівлі, з ПДВ), грн.:
(цифрами):
(словами):


__________________________________________________ ____________________
Посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи Учасника (підпис) м. п.
Ознайомившись з технічними вимогами та вимогами щодо кількості та термінів поставки товару, що закуповується, ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити товарами відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені замовником строки відповідно до вимог Тендерної документації.
Ми, (назва Учасника) , надаємо Вам свою Тендерну пропозицію стосовно закупівлі _________________________________________________ (далі – Товар), та підтверджуємо, що у разі визнання нас переможцем, зобов'язані укласти договір з урахуванням всіх вимог, зазначених в Тендерній документації, протягом строку дії пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, а також здійснити поставку вказаного Товару в терміни, передбачені договором.
Керівник організації-учасника _______________ ___________________
(м.п.) (підпис) (ініціали та прізвище)


Примітка:
* без ПДВ – для Учасників, які не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України.


З метою дотримання вимог частини четвертої статті 36 Закону, уникнення порушення вимог статті 37 Закону, тендерну пропозицію за формою, наведеною в додатку №5, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону*.
* Примітка: у випадку відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної тендерної пропозиції учасник, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною,свою тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції попереднього учасника



















Додаток 6
до тендерної документації

Договір № ____ (ПРОЕКТ)
про закупівлю товарів


м. Охтирка «____» _____________ 2019 року

Відділ освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області, в особі начальника відділу освіти Коритник Євгенії Панасівни, що діє на підставі положення (надалі – Замовник), з однієї сторони, та
_______________________________________ в особі _______________________________, який(а) діє на підставі ______________________ (надалі – Постачальник), з іншої сторони, (Замовник та Постачальник разом іменуються – Сторони, а будь – яка окремо – Сторона), уклали цей договір (надалі – Договір) про наступне.

1. Предмет Договору
1.1 Постачальник зобов'язується передати у власність Замовника, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити за Столи в їдальню з стільцями код ДК 021:2015-39140000-5: Меблі для дому (далі – Товар), для навчальних закладів в кількості та за цінами зазначеними у специфікації (Додаток 1 до Договору), що є невід’ємною частиною Договору.
1.2. Кількість товарів – 61 комплект.
1.3. Обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.

2. Ціна Договору та порядок розрахунків.
2.1 Ціна Договору визначена в межах бюджетного призначення та на основі Специфікації (Додаток 1 до Договору), що є невід’ємною частиною Договору, та складає __________ грн. ______________ коп. (______________ гривень _______________ копійок), ПДВ.
2.2 Розрахунки проводяться наступним чином:
2.2.1 Розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України протягом 30 календарних днів після поставки Товару за адресою Замовника і згідно наданих Постачальником видаткових накладних за наявності бюджетного фінансування.
2.2.2. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 (семи) банківських днів з дати отримання Постачальником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
2.2.3. У Замовника бюджетні зобов’язання за цим Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.
2.2.4. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника у межах отриманого бюджетного фінансування.

3. Порядок прийняття Товару. Рекламації
3.1 Постачальник зобов’язаний:
3.1.1. Передати Замовнику Товар, що визначений в специфікації, належної якості з ____________ по _____________.
3.1.2. Передати Замовнику усі необхідні документи згідно з діючим законодавством на переданий Товар. Навантажувально-розвантажувальні роботи та транспортування Товару до місця призначення Товару здійснюються Постачальником.
3.1.3. Приймання-передача Товару здійснюється згідно дислокації навчальних закладів відділу освіти Чернеччинської сільської ради (Додаток 2), що є невід’ємною частиною Договору та оформлюється накладною, в якій зазначається найменування Товару, його кількість та вартість.
3.2. Замовник зобов’язаний:
3.2.1. Прийняти Товар та документи, які його супроводжують.
3.2.2. Здійснити перевірку при прийомі Товару за кількістю та якістю, скласти і підписати відповідні документи.
3.2.3. Повідомити Постачальника про виявлені недоліки проданого Товару протягом 3 (трьох) робочих днів.
3.3. В день одержання Товару, Замовник перевіряє Товар за якістю, комплектністю, кількістю, та:
а) у випадку відсутності претензій до якості, комплектності та кількості Товару підписує видаткову накладну, передає Постачальнику один примірник видаткової накладної;
б) у випадку наявності претензій до кількості, комплектності, якості, Товару Замовник на свій розсуд:
- приймає Товар, робить відповідну відмітку у видатковій накладній, складає відповідну претензію, яку вручає під розпис представникові Постачальника, передає Постачальнику один примірник видаткової накладної з відміткою про наявність претензій;
- відмовляється від приймання Товару і в цьому випадку робить відповідну відмітку у видатковій накладній та складає відповідну претензію.
3.4. При наявності Замовником недоліків Товару (щодо якості), що не могли бути виявлені при прийманні Товару, Замовник вправі заявити Постачальнику претензію (рекламацію), протягом 3 (трьох) днів після виявлення недоліків.
3.5. Замовник в разі виявленні недоліків Товару (щодо якості) у процесі використання має право за власним бажанням вимагати від Постачальника: пропорційного зменшення купівельної вартості Товару; відмовитись від виконання умов Договору та вимагати повернення сплачених за Товар грошових коштів; вимагати заміну Товару неналежної якості відповідним Товаром належної якості згідно з Договором.

4. Перехід права власності і ризик випадкового знищення Товару
4.1. Перехід права власності на Товар настає з моменту одержання Товару за місцезнаходженням Замовника та підписання накладної.
4.2. Ризик щодо випадкового знищення Товару несе його власник.

5. Якість Товару.
5.1. Якість Товару повинна відповідати діючим в Україні державним стандартам і підтверджуватись документами, передбаченими чинним законодавством (в тому числі сертифікатами, виданими органами Держстандарту України - на товари, що підлягають обов’язковій сертифікації), завірені копії яких подаються Постачальником Замовнику при передачі Товару (на кожен навчальний заклад відповідно до Дислокації (Додаток № 2).

6. Терміни та порядок постачання.
6.1. Строк поставки товарів до 01.05.2019 р.
6.2. Постачальник здійснює поставку товару згідно Специфікації (Додаток №1) та відповідно до Дислокації (Додаток № 2), які є невід’ємними частинами Договору.
6.3. Датою поставки товару є дата, вказана у видатковій накладній, підписаній представниками Постачальника та Замовника.
6.4. Прийом – передача товару здійснюється за адресою об’єктів Замовника по кількості відповідно до супровідних документів.
6.5. При виникненні претензій щодо нестачі чи якості товару Постачальник повинен додатково поставити або замінити неякісний товар за власні кошти протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дати отримання претензій від Замовника.

7. Гарантійні вимоги.
7.1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків Замовник, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків Товару в розумний строк;
- відшкодування витрат та усунення недоліків Товару.
7.2. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника Товару, або фальсифікації Товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, Замовник, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право за своїм вибором вимагати від Постачальника:
- розірвання Договору та повернення сплаченої за Товар грошової суми;
- вимагати заміни Товару на такий же Товар або на аналогічний, з числа наявних у Постачальника, Товарів.
7.3. Строк гарантії на Товар становить не менше 12-ти місяців з дня підписання акту прийому-передачі та видаткової накладної.

8. Істотні умови договору.
Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
8.1. зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника;
8.2. зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
8.3. покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
8.4. продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
8.5. узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
8.6. зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36 Закону: Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку

9. Відповідальність Сторін
9.1. За порушення умов Договору Сторони несуть відповідальність, передбачену діючим законодавством України.
9.2. Сторона, винна в порушенні умов Договору, внаслідок яких інша Сторона Договору зазнала збитків, зобов’язана відшкодувати їх в повному обсязі.
9.3. Продавець зобов’язаний на обґрунтовану і підтверджену документально у встановленому порядку вимогу Замовника (п.3.5, 3.6 Договору) провести в погоджені між Сторонами строки заміну неякісного Товару на Товар, якість якого буде відповідати положенням Договору.
9.4. Претензії Замовника (по нестачам, щодо якості Товару, тощо) розглядаються Постачальником в строки і в порядку, встановленому законодавством України.
9.5. У випадку невиконання Постачальником умов п.3.1.1 Договору, він сплачує на користь Замовника пеню із розрахунку подвійної облікової ставки Національного банку України, яка діяла в період, за який сплачується пеня, від вартості непоставленого Товару за кожен день прострочення.
9.6. Сплата Стороною визначених Договором та (або) чинним законодавством штрафних санкцій не звільняє її від обов’язку відшкодувати за вимогою іншої Сторони збитки, завдані порушенням умов Договору (реальні збитки та (або) упущену вигоду) у повному обсязі, а відшкодування збитків не звільняє її від обов’язку сплатити за вимогою іншої Сторони штрафні санкції у повному обсязі.
9.7. Сплата Стороною та (або) відшкодування збитків, завданих порушенням Договору, не звільняє її від обов’язку виконати цей Договір, якщо інше прямо не передбачено чинним законодавством.

10. Вирішення суперечок
10.1 Усі спори і розбіжності, які можуть виникнути між Сторонами при виконанні Договору, вирішуються шляхом переговорів.
10.2 У разі недосягнення Сторонами згоди, спори (розбіжності) вирішуються в судовому порядку.

11. Форс-мажор
11.1. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов’язань за цим Договором, якщо таке невиконання є наслідком випадку або обставин непереборної сили, які виникли після укладення цього Договору, перебувають поза межами контролю Сторін, та які Сторони не могли ані передбачити, ані попередити розумними заходами, надалі - «форс-мажор».
11.2. Під випадком Сторони розуміють надзвичайну подію, яка не носить характеру невідворотної, однак є непередбачуваною і раптовою для Сторін, а саме: акти або дії органів державного управління, рішення органів місцевого самоврядування, зміни в законодавстві України за умови, що дані обставини безпосередньо вплинули на своєчасне виконання зобов’язань Сторони. Під обставинами непереборної сили Сторони розуміють повінь, пожежу, землетрус та інші стихійні лиха, оголошену та неоголошену війну, загрозу війни, терористичний акт, блокаду, революцію, заколот, повстання, масові заворушення.
11.3. При настанні обставин, зазначених у пункті 9.1, Сторона, яка опинилася під їх впливом, повинна в розумний строк, але не пізніше ніж через 5 (п’ять) календарних днів з дня виникнення форс-мажору, без затримки повідомити про це іншу Сторону в письмовій формі. Повідомлення повинно містити інформацію про характер обставин і, якщо можливо, оцінку їх впливу на можливість виконання Стороною своїх зобов’язань за цим Договором та графік виконання зобов’язань.
11.4. Після припинення обставин, зазначених у пункті 9.1, Сторона, що опинилася під впливом обставин форс-мажору, повинна без затримки, але не пізніше ніж через 5 (п’ять) календарних днів з дня припинення форс-мажору, повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. Повідомлення повинно містити термін, в який передбачається виконати зобов’язання за цим Договором.
11.5. У разі, якщо Сторона не направить або несвоєчасно направить повідомлення, передбачені в пунктах 9.3 та 9.4, вона повинна відшкодувати іншій Стороні збитки, які виникли у зв’язку з таким неповідомленням або несвоєчасним повідомленням.
11.6. У випадках, передбачених пунктом 9.1, строк виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором збільшується пропорційно часу, протягом якого діють такі обставини та їх наслідки. В разі, коли обставини та їх наслідки, передбачені пунктом 9.1, продовжують існувати більш, ніж 1 (один) місяць, або коли при настанні таких обставин стає очевидно, що такі обставини та їх наслідки будуть діяти більше цього строку, Сторони у найкоротший термін проводять переговори з метою виявлення прийнятних для Сторін альтернативних шляхів виконання цього Договору та досягнення відповідної домовленості.
11.7. Неспроможність Сторін знайти прийнятні альтернативні шляхи та дійти до взаємної згоди щодо таких шляхів надає кожній Стороні право направити іншій Стороні повідомлення про припинення Договору. Повідомлення про припинення направляється іншій Стороні не пізніше ніж за 20 (двадцять) календарних днів до дня з якого припиняється зобов’язання.
11.8. Форс-мажор звільняє Сторони від відповідальності, але не звільняє від виконання грошових зобов’язань.
11.9. Факт настання форс-мажорних обставин повинен бути підтверджений документально компетентним органом.
У разі відсутності підтвердження Сторона, яка не виконала свої зобов’язання, несе відповідальність в повному обсязі.

12. Строк дії Договору
12.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладання і діє до 31 грудня 2019 року, а в частині розрахунків – до повного їх виконання.

13. Прикінцеві положення
13.1. Дія Договору припиняється:
- за наявності підстав, передбачених в розділі 9 цього Договору;
- повним виконанням Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором;
- за згодою Сторін;
- з інших підстав, передбачених чинним законодавством України.
13.2. Припинення Договору внаслідок односторонньої відмови однієї із Сторін від Договору (надалі – припинення Договору в односторонньому порядку) здійснюється лише у випадках та на умовах, передбачених цим Договором, а саме: не відповідність Товару якісним показникам та порушення строків передачі Товару до навчальних закладів відділу освіти Чернеччинської сільської ради.
13.3. Цей Договір може бути змінено та доповнено за згодою Сторін, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
13.4. Зміни, доповнення до Договору, так само, розірвання Договору оформлюється в письмовій формі, як додаткові угоди та підписуються уповноваженими представниками Сторін.
13.5. У випадку зміни реквізитів (юридична чи фактична адреса, назва, форма власності), Сторона, у якої відбулася така зміна, повинна повідомити про це іншу Сторону протягом 5 (п’яти) календарних днів.
13.6. Цей Договір укладено українською мовою, у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
14. Додатки до Договору.
14.1. Невід’ємною частиною цього Договору є:
14.1.1. Специфікація на постачання меблів Столи в їдальню з стільцями код ДК 021:2015-39140000-5: Меблі для дому ). (Додаток 1);
14.1.2. Дислокація навчальних закладів відділу освіти Чернеччинської сільської ради. (Додаток 2).
15. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін.
ЗАМОВНИК ПОСТАЧАЛЬНИК
Відділ освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області
42744, вул. Готеляка, 14 с. Чернеччина
Охтирського району, Сумської області
р/р ________________________
Охтирське УДКСУ Сумської області
МФО 837013, ЄДРПОУ 41834905,
Начальник відділу освіти ___________Є.П.Коритник
М.П.



Додаток № 1
до договору про закупівлю
від ___________ № ______
Специфікація на постачання меблів

№ Найменування товару Кількість комплектів Ціна за одиницю, грн. з ПДВ Сума, грн.
з ПДВ
1 Стіл 6-ти місний в їдальню з стільцями (комплект стіл + 6 стільців) 61
Всього без ПДВ, грн.
ПДВ, грн.
Загальна сума з ПДВ, грн.




Начальник відділу освіти
_______________ Є.П.Коритник
(підпис)


М.П. ПОСТАЧАЛЬНИК

________________________





Додаток № 2
до договору про закупівлю
від ___________ № ______
Дислокація навчальних закладів відділу освіти Чернеччинської сільської ради
Назва навчального закладу Найменування Адреса
Стіл 6-ти місний в їдальню з стільцями (комплект стіл + 6 стільців)
Бугруватський НВК:ЗОШ І-ІІІ ст.-днз 8
Жовтого кольору – 2
Кольору «апельсин» - 2
Кольору «лайм» - 2
Кольору «лагуна» - 2 42767, вул. Зелена, 4, с. Бугрувате Охтирського р-ну Сумської обл
Височанський НВК:ЗОШ І-ІІІ ст.-днз 9
Жовтого кольору – 2
Кольору «апельсин» - 3
Кольору «лайм» - 2
Кольору «лагуна» - 2 42763, вул. Харківська, 40, с. Високе Охтирського р-ну Сумської обл
Сонячненський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-днз 9
Жовтого кольору – 2
Кольору «апельсин» - 3
Кольору «лайм» - 2
Кольору «лагуна» - 2 42768, вул. Ластович,33, с. Сонячне Охтирського р-ну Сумської обл.
Чернеччинська ЗОШ І-ІІІ ст. 17
Жовтого кольору – 4
Кольору «апельсин» - 5
Кольору «лайм» - 4
Кольору «лагуна» - 4 42744, вул. Готеляка, 14, с.Чернеччина Охтирського р-ну Сумської обл
Журавненська філія Чернеччинської ЗОШ І-ІІІ 2
Жовтого кольору – 1
Кольору «лагуна» - 1 42753, вул. Шкільна , 1, с. Журавне Охтирського р-ну Сумської обл
Литовська філія Чернеччинської ЗОШ І-ІІІ 4
Жовтого кольору – 1
Кольору «апельсин» - 1
Кольору «лайм» - 1
Кольору «лагуна» - 1 42773, вул. Шкільна, 1, с. Литовка Охтирського р-ну Сумської обл
Лутищенський НВК:ЗОШ І-ІІ ст.-днз
6
Жовтого кольору – 2
Кольору «апельсин» - 2
Кольору «лайм» - 2 42751, вул. Шевченка, 38, с. Лутище Охтирського р-ну Сумської обл
Пологівський НВК : ЗОШ І-ІІ ст.-днз 6
Жовтого кольору – 2
Кольору «апельсин» - 2
Кольору «лайм» - 2 42743, вул. Лозового, 50, с. Високе Охтирського р-ну Сумської обл
Всього 61

Начальник відділу освіти
_______________ Є.П.Коритник
(підпис)
М.П.
Постачальник:
_______________
(підпис)
М.П.

Додаток 7
до тендерної документації

Довідка
про виконання аналогічного договору


№ з/п Замовник, адреса, телефон робочий, ПІБ керівника/особи, уповноваженої на підписання договору Предмет договору Рік виконання договору
1 2 3 4
2



Уповноважена особа
(Посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище)
























Додаток 8
до тендерної документації


Лист-згода на обробку персональних даних

(для фізичних осіб, суб‘єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб)


Я, __________________________________________________________,
(ПІБ повністю)
відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податку, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифіковані дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе, для забезпечення участі у процедурі публічних закупівель, цивільно-правових та господарських відносин.


_______________ ________________ ____________________
Дата Підпис Прізвище те ініціали

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРТ - ПРОМ" 259 863,66
UAH з ПДВ
247 965,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРПРОМАЗІЯ" 268 400,00
UAH з ПДВ
248 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2019 13:40
СЭС на клей 06.12.2022.PDF
13 березня 2019 13:40
Сан-гиг на кромку.pdf
13 березня 2019 13:40
Гигиена краска 2017 ODRI5554.PDF
13 березня 2019 13:40
паспорт .Епишева .JPG
13 березня 2019 13:40
Протокол на Епишева.pdf
13 березня 2019 13:40
приказ о назн.Епишева .JPG
13 березня 2019 13:40
Витяг 06.02.19.rtf
13 березня 2019 13:40
Устав все страницы.pdf
13 березня 2019 13:40
Прооект Договору.pdf
13 березня 2019 13:40
Відгук Украерорух.JPG
13 березня 2019 13:40
Догвор №606.pdf
13 березня 2019 13:40
Досвід роботи.pdf
13 березня 2019 13:40
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 березня 2019 15:26
Електронний підпис
13 березня 2019 15:18
прописка стр 3.PDF
13 березня 2019 15:18
паспорт стр 2.PDF
13 березня 2019 15:18
паспорт стр 1.PDF
13 березня 2019 15:18
лист відгук.PDF
13 березня 2019 15:18
корсика лайм.jpeg
13 березня 2019 15:18
корсика лагуна.jpg
13 березня 2019 15:18
Корсика желтая.jpg
13 березня 2019 15:18
корсика белый.jpg
13 березня 2019 15:18
корсика ап.jpg
13 березня 2019 15:18
додаток № 5.PDF
13 березня 2019 15:18
Додаток № 1 1.PDF
13 березня 2019 15:18
Додаток №1 2.1.pdf
13 березня 2019 15:18
File0005.PDF
13 березня 2019 15:18
File0004.PDF
13 березня 2019 15:18
File0003.PDF
13 березня 2019 15:18
File0002.PDF
13 березня 2019 15:18
File0001.PDF
13 березня 2019 15:18
File.PDF
13 березня 2019 15:18
3 тех специф.PDF
13 березня 2019 15:18
2 Додаток 2 Лист Гарант.pdf
06 березня 2019 11:35
Електронний підпис
06 березня 2019 11:23
s-4-2.jpg
06 березня 2019 11:23
s-4-1.jpg
06 березня 2019 11:23
s-3-2.jpg
06 березня 2019 11:23
s-3-1.jpg
06 березня 2019 11:23
s-2.jpg
06 березня 2019 11:23
s-1.jpg
06 березня 2019 11:23
наказ директора.PDF
06 березня 2019 11:23
додаток № 5.PDF
06 березня 2019 11:23
Договор Дослідна школа.PDF
06 березня 2019 11:23
Договор аналог Слобож..PDF
06 березня 2019 11:23
Гарант лист.doc
06 березня 2019 11:23
гарант лист.PDF
06 березня 2019 11:23
Вып-ка Промазия 2.PDF
06 березня 2019 11:23
Выписка ПРОМАЗИЯ 1.PDF
06 березня 2019 11:23
витяг з реєстру ПДВ.PDF
06 березня 2019 11:23
s-4-1.jpg
06 березня 2019 11:23
s-3-2.jpg
06 березня 2019 11:23
s-3-1.jpg
06 березня 2019 11:23
s-2.jpg
06 березня 2019 11:23
s-1.jpg
06 березня 2019 11:23
File0005.PDF
06 березня 2019 11:23
File0004.PDF
06 березня 2019 11:23
File0003.PDF
06 березня 2019 11:23
File0002.PDF
06 березня 2019 11:23
File0001.PDF
06 березня 2019 11:23
File.PDF
06 березня 2019 11:23
тех описн..PDF
06 березня 2019 11:23
статут послед.PDF
06 березня 2019 11:23
статут 12.PDF
06 березня 2019 11:23
статут 11.PDF
06 березня 2019 11:23
статут 10.PDF
06 березня 2019 11:23
статут 9.PDF
06 березня 2019 11:23
статут 8.PDF
06 березня 2019 11:23
статут 7.PDF
06 березня 2019 11:23
статут 6.PDF
06 березня 2019 11:23
статут 5.PDF
06 березня 2019 11:23
статут 4.PDF
06 березня 2019 11:23
статут 3.PDF
06 березня 2019 11:23
статут 2.PDF
06 березня 2019 11:23
статут 1.PDF
06 березня 2019 11:23
Статистика ст 1.PDF
06 березня 2019 11:23
Статистика 2.PDF
06 березня 2019 11:23
File0004.PDF
06 березня 2019 11:23
File0003.PDF
06 березня 2019 11:23
File0002.PDF
06 березня 2019 11:23
File0001.PDF
06 березня 2019 11:23
File.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРТ - ПРОМ"

ТОВ "УКРПРОМАЗІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРПРОМАЗІЯ"
#39895434
Очікує рішення 248 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 14:15
ТОВ "АРТ - ПРОМ"
#36989671
Відхилено 247 965,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 14:15

Документи

20 березня 2019 14:32
протокол
18 березня 2019 14:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2019 14:15
Електронний підпис
18 березня 2019 14:13
ПРОТОКОЛ
14 березня 2019 14:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 березня 2019 14:34
Коментар щодо відміни: відповідно п.6 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Документи:
20 березня 2019 14:34
протокол