Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
канцелярське приладдя
Очікувана вартість
135 000,00 UAH
UA-2019-02-26-000793-a ● 623415403bf545d89459dfd57a79ee12
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 22883141 |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044 |
Контактна особа: |
Андрій Дергалюк 0442027049 kmr_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2019 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2019 17:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2019 17:11 |
Початок аукціону: | 06 березня 2019 13:02 |
Очікувана вартість: | 135 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39260000-2: Секційні лотки та канцелярське приладдя
канцелярське приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 набір
канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 березня 2019
—
18 квітня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2019 17:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2019 17:03 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 лютого 2019 09:38
Дата відповіді: 27 лютого 2019 11:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Закупівля аналогів не передбачена.
2. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі є фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, фізична особа – підприємець подає свою пропозицію на рівних умовах з усіма іншими учасника. Ціна пропозиції учасника який не є платником ПДВ розглядатиметься як остаточна.
2. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі є фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, фізична особа – підприємець подає свою пропозицію на рівних умовах з усіма іншими учасника. Ціна пропозиції учасника який не є платником ПДВ розглядатиметься як остаточна.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-26-000793-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 18 березня 2019 08:05
невідповідність пропозиції переможця
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні №UA-2019-02-26-000793-a «канцелярське приладдя», який проходив 06.03.2019р.
Проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ «Ваш Автограф» було виявлено наступне:
Вимогою Замовника було чітке дотримання оформлення форми цінової пропозиції (Додаток 4), яка містить у собі пункт «Разом з цією пропозицією ми надаємо документи на підтвердження нашої кваліфікації та заявлених вимог, а саме.. (додати перелік)». Учасник ТОВ «Ваш Автограф» порушив вимоги щодо оформлення і подання Цінової пропозиції, не вказавши які саме документи він надає, що порушує вимоги Замовника.
Також Замовник вимагав у позиції №9 «Скоби №24/6 Kangaro, Buromax» надати скоби, які виготовлені з дроту підвищеної міцності (оцинкований дріт). У ТМ Buromax, яку надав учасник закупівлі ТОВ «Ваш Автограф», Скоби №24/6 бувають звичайні та підвищеної міцності. Ціна скоб підвищеної міцності значно відрізняється від звичайних. Зважаючи на ціну товару учасника ТОВ «Ваш Автограф» по даній пропозиції було встановлено, що пропонуються до постачання скоби №24/6 Buromax звичайні, а не ті, що вимагалися (виходячи з середньоринкової ціни скоб ТМ Buromax підвищеної міцності).
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ «Ваш Автограф», як таку що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Розгорнути
Згорнути
Проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ «Ваш Автограф» було виявлено наступне:
Вимогою Замовника було чітке дотримання оформлення форми цінової пропозиції (Додаток 4), яка містить у собі пункт «Разом з цією пропозицією ми надаємо документи на підтвердження нашої кваліфікації та заявлених вимог, а саме.. (додати перелік)». Учасник ТОВ «Ваш Автограф» порушив вимоги щодо оформлення і подання Цінової пропозиції, не вказавши які саме документи він надає, що порушує вимоги Замовника.
Також Замовник вимагав у позиції №9 «Скоби №24/6 Kangaro, Buromax» надати скоби, які виготовлені з дроту підвищеної міцності (оцинкований дріт). У ТМ Buromax, яку надав учасник закупівлі ТОВ «Ваш Автограф», Скоби №24/6 бувають звичайні та підвищеної міцності. Ціна скоб підвищеної міцності значно відрізняється від звичайних. Зважаючи на ціну товару учасника ТОВ «Ваш Автограф» по даній пропозиції було встановлено, що пропонуються до постачання скоби №24/6 Buromax звичайні, а не ті, що вимагалися (виходячи з середньоринкової ціни скоб ТМ Buromax підвищеної міцності).
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ «Ваш Автограф», як таку що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 березня 2019 11:20
ТОВ "ВАШ АВТОГРАФ" виконав всі вимоги Замовника. Надані зразки товару відповідають технічним характеристикам Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2019 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" |
93 516,60
UAH з ПДВ
|
93 516,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
105 711,12
UAH з ПДВ
|
98 235,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
102 365,40
UAH з ПДВ
|
98 256,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
106 374,12
UAH з ПДВ
|
101 014,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
120 612,84
UAH з ПДВ
|
120 612,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" #38703681 |
Переможець |
93 516,60
UAH з ПДВ
|
14 березня 2019 09:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2019 16:45
|
img276.pdf | укладений |
27 березня 2019 16:45
|