Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

гелій газоподібний (стиснений), очищений, марки “Б” (4,0)
Очікувана вартість
585 000,00 UAH
UA-2019-02-26-000779-b fc3ca635db7d4fc7a39502472f03b571
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Федоренко

+380935416089 fedorenko_gmccham@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гідрометеорологічний центр Чорного та Азовського морів
Код ЄДРПОУ: 20992067
Вебсайт: http://www.hmcbas.od.ua
Місцезнаходження: 65009, Україна , Одеська обл., м. Одеса, Французький бульвар, 89
Контактна особа: Людмила Федоренко
+380935416089
fedorenko_gmccham@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2019 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2019 10:00
Початок аукціону: 19 березня 2019 15:22
Очікувана вартість: 585 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 585,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
428 метр кубічний
гелій газоподібний (стиснений), очищений, марки “Б” (4,0)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, м.Одеса, Французький бульвар, буд.89, відділ аерологічних спостережень
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24110000-8 — Промислові гази

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2019 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2019 10:48
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД 06.03.2019.doc
06 березня 2019 10:48
ТД ЗІ ЗМІНАМИ 06.03.2019.doc
26 лютого 2019 11:36
ДОДАТКИ 1-3 ДО ТД.doc
06 березня 2019 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2019 10:48
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД 06.03.2019.doc
06 березня 2019 10:48
ТД ЗІ ЗМІНАМИ 06.03.2019.doc
26 лютого 2019 11:36
ТД.doc
26 лютого 2019 11:36
ДОДАТКИ 1-3 ДО ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість балонів у одній партії
Дата подання: 28 лютого 2019 16:00
Дата відповіді: 01 березня 2019 11:20
Добрий день! Скажіть, будь ласка, скільки балонів повинно бути в одній партії поставки.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Відповідно до ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет надає роз’яснення щодо звернення. Кількість балонів в одній партії поставки повинен становити не більше 5 одиниць.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-27-000037 ● 1bb6c1d7e6a34154a6abb3ef492a09b7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2019 17:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.02.2019 Одеса № 66
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 27.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 27.02.2019.



Начальник О. МУРАТОВ





Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.02.2019 № 66
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-02-22-000115-c 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
2. UA-2019-02-20-000117-c 20.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
3. UA-2019-02-15-000288-c 15.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
4. UA-2019-02-14-000871-c 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
5. UA-2019-02-14-000882-c 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
6. UA-2019-02-13-000941-b 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
7. UA-2019-02-13-001271-b 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
8. UA-2019-02-15-002373-b 15.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
9. UA-2019-02-22-001083-b 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
10. UA-2019-02-20-002227-b 20.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
11. UA-2019-02-19-002151-b 19.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
12. UA-2019-02-25-000515-c 25.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
13. UA-2019-02-13-000778-a 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
14. UA-2019-02-13-001169-a 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
15. UA-2019-02-13-001472-a 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
16. UA-2019-02-13-001563-a 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
17. UA-2019-02-18-000785-a 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
18. UA-2019-02-25-000572-c 25.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Кутафін Р.О.
19. UA-2019-02-26-000779-b 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Залізко І.О.
20. UA-2019-02-25-002471-b 25.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Залізко І.О.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЧНОГО ЦЕНТРУ ЧОРНОГО ТА АЗОВСЬКОГО МОРІВ (надалі-Замовник) відповідно до статті 7-1 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень під час здійснення моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2019-02-27-000037) при закупівлі: “ДК 021:2015 - 24110000-8 — промислові гази (гелій газоподібний (стиснений), очищений, марки “Б” (4,0))” (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-26-000779-b) та оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а саме: замовником внесено та оприлюднено зміни до тендерної документації.

2019-03-06 11:53:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Внесено відповідні зміни до тендерної документації.

2019-03-13 09:05:10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2019 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірне підприємство ІНГАЗ 333 840,00
UAH з ПДВ
318 432,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Кріоін Інжинірінг 584 640,00
UAH з ПДВ
322 560,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гало газ" 577 800,00
UAH з ПДВ
577 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2019 08:35
МВС.PDF
25 березня 2019 08:35
Договор.pdf
25 березня 2019 08:35
Довідка податкова.pdf
15 березня 2019 15:52
Статут.pdf
15 березня 2019 15:52
Свідоцтво ПДВ.pdf
15 березня 2019 15:52
Лист ТОВ.pdf
15 березня 2019 15:52
Додаток 3.pdf
15 березня 2019 15:52
Додаток 2.pdf
15 березня 2019 15:52
Додаток 1.pdf
15 березня 2019 15:52
Договір Ремтехгаз.pdf
15 березня 2019 15:52
Довіреність.pdf
15 березня 2019 15:52
5.1. Наявність обладнання.pdf

Публічні документи

15 березня 2019 17:01
Предложение.pdf
15 березня 2019 17:01
Квалификация.PDF
15 березня 2019 17:01
Аналогичні договора.PDF
15 березня 2019 17:01
Наявність обладнання.PDF
15 березня 2019 17:01
Лист згода.PDF
15 березня 2019 17:01
1 Сертификат RU.PDF
15 березня 2019 17:01
Витяг з ЕДРЮО.pdf
15 березня 2019 17:01
Устав КИ ред 07.06.16.pdf

Публічні документи

13 березня 2019 10:34
Аналогічний договір (1).pdf
13 березня 2019 10:34
Аналогічний договір (2).pdf
12 березня 2019 16:20
Проект договору.pdf
12 березня 2019 16:20
Лист-згода (2).pdf
12 березня 2019 16:20
Тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2019 16:20
Лист-згода (1).pdf
12 березня 2019 16:20
Лист-гарантія.pdf
12 березня 2019 16:20
Наказ про призначення.pdf
12 березня 2019 16:20
Довідка про працівників.pdf
12 березня 2019 16:20
Довіреність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірне підприємство ІНГАЗ

ТОВ Кріоін Інжинірінг

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гало газ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірне підприємство ІНГАЗ
#14361569
Переможець 318 432,00
UAH з ПДВ
21 березня 2019 10:56

Документи

21 березня 2019 10:56
Електронний підпис
21 березня 2019 10:54
Протокол переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2019 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірне підприємство ІНГАЗ
#14361569
318 432,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2019 10:56
Електронний підпис
21 березня 2019 10:54
Протокол переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:48
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 12:36
Дог. гелій 01.04.19.pdf укладений
01 квітня 2019 12:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 318 432,00
UAH (в тому числі ПДВ 53 072,00 UAH)