Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа “Одеський зоологічний парк загальнодержавного значення” |
Код ЄДРПОУ: | 02219955 |
Вебсайт: | http://zoo.ua |
Місцезнаходження: | 65007, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Новощіпний ряд, 25, Одеса |
Контактна особа: |
Столковська Ірина +380487225589 mail@zoo.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2019 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 20 березня 2019 15:51 |
Очікувана вартість: | 1 144 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,09% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 22890 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03110000-5: Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2019 16:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2019 16:20 |
Протокол № 3 зміни сіно, солома.rar | |
11 березня 2019 16:20 |
Тен.докум. солома 2019 - зміни (2) 11,03,.docx | |
11 березня 2019 16:20 |
Титульна №3 сіно, солома11.03.19.jpg | |
11 березня 2019 11:26 |
титульна нова рецакція сіно, солома.jpg | |
11 березня 2019 11:26 |
Протокол №2.rar | |
11 березня 2019 11:26 |
Тен.докум. солома 2019 - зміни 11,03,.docx | |
26 лютого 2019 15:01 |
Тен.докум. солома 2019.docx | |
26 лютого 2019 15:01 |
Титульна сіно, солома.jpg | |
26 лютого 2019 15:01 |
Протокл №1 оголошення сіно, солома.jpg |
11 березня 2019 16:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 березня 2019 16:20 |
Протокол № 3 зміни сіно, солома.rar
|
||||||
11 березня 2019 16:20 |
Тен.докум. солома 2019 - зміни (2) 11,03,.docx
|
||||||
11 березня 2019 16:20 |
Титульна №3 сіно, солома11.03.19.jpg
|
||||||
11 березня 2019 11:26 |
титульна нова рецакція сіно, солома.jpg
|
||||||
11 березня 2019 11:26 |
Протокол №2.rar
|
||||||
11 березня 2019 11:26 |
Тен.докум. солома 2019 - зміни 11,03,.docx
|
||||||
26 лютого 2019 15:01 |
Тен.докум. солома 2019.docx
|
||||||
26 лютого 2019 15:01 |
Титульна сіно, солома.jpg
|
||||||
26 лютого 2019 15:01 |
Протокл №1 оголошення сіно, солома.jpg
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-04-000399 ● 45bc5d24aeb043c7a96d8c235c7dca1f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2019 18:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.03.2019 Одеса № 71
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 04.03.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.03.2019 № 71
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-02-21-000911-a 21.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
2. UA-2019-02-22-001328-a 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
3. UA-2019-02-22-001474-a 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
4. UA-2019-02-27-000955-b 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
5. UA-2019-02-27-001049-a 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
6. UA-2019-02-28-000161-a 28.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-02-28-000215-a 28.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-02-26-001828-c 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
9. UA-2019-02-27-000132-a 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
10. UA-2019-02-22-002440-b 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
11. UA-2019-02-26-002183-b 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
12. UA-2019-02-26-002026-b 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
13. UA-2019-02-26-000523-a 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
14. UA-2019-02-26-000665-a 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
15. UA-2019-02-28-000014-b 28.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет КУ «Одеський зоологічний парк загальнодержавного значення» розглянув висновок про результати проведеного моніторингу Південним офісом Держаудитслужби по закупівлі: Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва 03110000-5 (сіно, насіння соняшника, солома, трав'яне борошно) за номером ID: UA-2019-02-26-000523-a, та прийняв рішення про внесення змін в тендерну документацію. Сканований протокол на 2 (двух) аркушах додається.
2019-03-11 11:30:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2019-03-12 09:39:01
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЯГОТ #34993094 |
Переможець |
1 140 500,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 13:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2019 11:00
|
Додаткова угода №1 сіно (1).rar | зміни до договору |
08 травня 2019 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2019 10:51
|
Дог.№50 (сіно, насіння соняшника..)03.04.19.rar | укладений |
03 квітня 2019 10:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 50 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |