Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва 03110000-5 (сіно, насіння соняшника, солома, трав'яне борошно)
Очікувана вартість
1 144 500,00 UAH
UA-2019-02-26-000523-a 8e00cce245d649838306835728070077
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Столковська Ірина

+380487225589 mail@zoo.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа “Одеський зоологічний парк загальнодержавного значення”
Код ЄДРПОУ: 02219955
Вебсайт: http://zoo.ua
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Новощіпний ряд, 25, Одеса
Контактна особа: Столковська Ірина
+380487225589
mail@zoo.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2019 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2019 16:00
Початок аукціону: 20 березня 2019 15:51
Очікувана вартість: 1 144 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22890 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03110000-5: Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва


Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва 03110000-5 (сіно, насіння соняшника, солома, трав'яне борошно)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120000 кг
Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва 03110000-5 - сіно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська обл., Одеса, Новощіпний ряд, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03110000-5 — Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва
3200 кг
Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва 03110000-5 - насіння соняшника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська обл., Одеса, Новощіпний ряд, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03110000-5 — Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва
20000 кг
Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва 03110000-5 - солома
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська обл., Одеса, Новощіпний ряд, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03110000-5 — Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва
2250 кг
Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва 03110000-5 - трав'яне борошно)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська обл., Одеса, Новощіпний ряд, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03110000-5 — Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва
145450 кг
Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва 03110000-5 (сіно, насіння соняшника, солома, трав'яне борошно)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська обл., Одеса, Новощіпний ряд, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03110000-5 — Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 16:20
Протокол № 3 зміни сіно, солома.rar
11 березня 2019 16:20
Тен.докум. солома 2019 - зміни (2) 11,03,.docx
11 березня 2019 16:20
Титульна №3 сіно, солома11.03.19.jpg
11 березня 2019 11:26
титульна нова рецакція сіно, солома.jpg
11 березня 2019 11:26
Протокол №2.rar
11 березня 2019 11:26
Тен.докум. солома 2019 - зміни 11,03,.docx
26 лютого 2019 15:01
Тен.докум. солома 2019.docx
26 лютого 2019 15:01
Титульна сіно, солома.jpg
26 лютого 2019 15:01
Протокл №1 оголошення сіно, солома.jpg
11 березня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 16:20
Протокол № 3 зміни сіно, солома.rar
11 березня 2019 16:20
Тен.докум. солома 2019 - зміни (2) 11,03,.docx
11 березня 2019 16:20
Титульна №3 сіно, солома11.03.19.jpg
11 березня 2019 11:26
титульна нова рецакція сіно, солома.jpg
11 березня 2019 11:26
Протокол №2.rar
11 березня 2019 11:26
Тен.докум. солома 2019 - зміни 11,03,.docx
26 лютого 2019 15:01
Тен.докум. солома 2019.docx
26 лютого 2019 15:01
Титульна сіно, солома.jpg
26 лютого 2019 15:01
Протокл №1 оголошення сіно, солома.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-04-000399 ● 45bc5d24aeb043c7a96d8c235c7dca1f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 березня 2019 18:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.03.2019 Одеса № 71
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 04.03.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.03.2019 № 71
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-02-21-000911-a 21.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
2. UA-2019-02-22-001328-a 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
3. UA-2019-02-22-001474-a 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
4. UA-2019-02-27-000955-b 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
5. UA-2019-02-27-001049-a 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
6. UA-2019-02-28-000161-a 28.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-02-28-000215-a 28.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-02-26-001828-c 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
9. UA-2019-02-27-000132-a 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
10. UA-2019-02-22-002440-b 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
11. UA-2019-02-26-002183-b 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
12. UA-2019-02-26-002026-b 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
13. UA-2019-02-26-000523-a 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
14. UA-2019-02-26-000665-a 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
15. UA-2019-02-28-000014-b 28.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет КУ «Одеський зоологічний парк загальнодержавного значення» розглянув висновок про результати проведеного моніторингу Південним офісом Держаудитслужби по закупівлі: Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва 03110000-5 (сіно, насіння соняшника, солома, трав'яне борошно) за номером ID: UA-2019-02-26-000523-a, та прийняв рішення про внесення змін в тендерну документацію. Сканований протокол на 2 (двух) аркушах додається.

2019-03-11 11:30:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-03-12 09:39:01

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2019 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЯГОТ 1 140 500,00
UAH з ПДВ
1 140 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛЕДІ - Я 1 144 350,00
UAH з ПДВ
1 144 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2019 13:31
Електронний підпис
26 березня 2019 13:28
довідки3.pdf
17 березня 2019 19:46
Електронний підпис
17 березня 2019 19:42
витяг.pdf
17 березня 2019 19:42
якісні.pdf
17 березня 2019 19:42
аналогічний договір.pdf
17 березня 2019 19:42
Відгук сено.pdf
17 березня 2019 19:42
відгуки договора.pdf
17 березня 2019 19:42
додаток.до.статут.pdf
17 березня 2019 19:42
статут.протокол.наказ.1.pdf
17 березня 2019 19:42
сан.обробка складу.pdf
17 березня 2019 19:42
склад_ авто.pdf
17 березня 2019 19:42
довідки.pdf
17 березня 2019 19:42
пропозиція тех.вимоги.pdf
17 березня 2019 19:42
3969_ЯГОТ_Гарантія_07_03_19.pdf

Публічні документи

16 березня 2019 18:37
Електронний підпис
16 березня 2019 18:34
Статут ( оригінал).PDF
16 березня 2019 18:34
лист згода.pdf
16 березня 2019 18:34
техн вимоги.pdf
16 березня 2019 18:34
дов1дка ст 17.pdf
16 березня 2019 18:34
наявн1сть прац1вник1в.pdf
16 березня 2019 18:34
наявн1сть авто.pdf
16 березня 2019 18:34
ц1нова пропозиц1я.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЯГОТ

ТОВ ЛЕДІ - Я

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЯГОТ
#34993094
Переможець 1 140 500,00
UAH з ПДВ
22 березня 2019 13:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2019 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЯГОТ
#34993094
1 140 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:32
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2019 11:00
Додаткова угода №1 сіно (1).rar зміни до договору
08 травня 2019 11:00
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 10:51
Дог.№50 (сіно, насіння соняшника..)03.04.19.rar укладений
03 квітня 2019 10:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 50
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 900 500,00
UAH