ДК 021:2015 код 30230000-0 Комп»ютерне обладнання (Баготофункціональні пристрої чорно-білі)
Очікувана вартість
197 140,00 UAH
UA-2019-02-26-000418-a e7da8d643b2d42c89b77f137d85baf11
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Баштанська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04376469
Місцезнаходження замовника: 56100, Україна, Николаевская обл., Баштанка, 56100, Миколаївська область, Баштанський район, м.Баштанка, вул.Героїв Небесної сотні, 38
Контактна особа замовника: Тетяна Заворотнюк
+380515827704
bashtrada@meta.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2019 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2019 23:00
Початок аукціону: 20 березня 2019 12:13
Початок аукціону: 20 березня 2019 12:13
Очікувана вартість: 197 140,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Баготофункціональні пристрої чорно-білі

Баготофункціональні пристрої чорно-білі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
ДК 021:2015 код 30230000-0 Комп»ютерне обладнання (Баготофункціональні пристрої чорно-білі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 березня 2019 16:41
Електронний цифровий підпис
07 березня 2019 15:26
Електронний цифровий підпис
01 березня 2019 16:20
Електронний цифровий підпис
26 лютого 2019 14:14
Електронний цифровий підпис
12 березня 2019 16:40
прот.№44.pdf
12 березня 2019 16:32
ПЕРЕЛІК ЗМІН до Принтери для ПМСД-відкр.торг.( зміна в тенд. док.+оголош.) (12.03.19).docx
07 березня 2019 15:25
ПЕРЕЛІК ЗМІН до Принтери для ПМСД-відкр.торг.( зміна в тенд. док.+оголош.).docx
01 березня 2019 16:19
ПЕРЕЛІК ЗМІН до Придбання принтерів для ПМСД-відкр.торг.( зміна в тех.завд.).docx
12 березня 2019 16:32
тенд.док. по відкр.торг. -Принтери (зі змінами-12.03.2019).doc
07 березня 2019 15:26
тенд.док. по відкр.торг. -Принтери (зі змінами-07.03.2019).doc
01 березня 2019 16:18
тенд.док. по відкр.торг. -Принтери (зі змінами).doc
26 лютого 2019 14:13
тенд.док. по відкр.торг. -Принтери.doc
07 березня 2019 15:26
прот.№42.pdf
01 березня 2019 16:19
прот.№30.pdf
26 лютого 2019 14:12
прот.№26.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 26 лютого 2019 14:39
Дата відповіді: 26 лютого 2019 15:36
Просимо уточнити, скільки картриджів Вам потрібно з кожним пристроєм - 1 чи 2? І чи обидва повинні бути оригінальними від виробника Canon? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Відповідно до Додатку 8 тендерної документації -Технічне завдання , п.1 -характеристика предмета закупівлі ,вказано, що Canon MF3010 із змінним картриджем, оригінальний картридж 725 у комплекті пристрою.Мається на увазі, що один картридж-оригінал, а другий -аналог.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 лютого 2019 10:31
Дата відповіді: 27 лютого 2019 16:27
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уточнена :1) допускається;
2) усі учасники : як платники ПДВ так і неплатники ПДВ допускаються в будь-якій ситуації без обмежень.Подальша оцінка буде відповідно до чинного законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-26-000418-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ", Код ЄДРПОУ:22396671
Дата подання: 28 березня 2019 18:46
неправомірне визнання переможця
Шановний Замовнику! З метою виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» просимо Вас дотриматися його вимог, а саме статті 3 і принципу об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.

Тендерна пропозиція ФОП Галкін Олександр Олександрович, якого ви оголосили переможцем, не відповідає вимогам тендерної документації з огляду на наступне:
1) П.3. «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної документації» вимагалося надання Учасником листа або довідки в довільній формі, що підтверджує, що Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо до учасника застосовуються санкції в розумінні Закону України «Про санкції» та рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», яке введено в дію Указом Президента від 15.05.2017 № 133/2017 (зі змінами)
У складі тендерної пропозиції ФОП Галкін О.О. зазначене підтвердження відсутнє.

2) Додатком 5 до тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально технічної бази передбачалося надання довідки.
У складі тендерної документації ФОП Галкін надано довідку за формою встановленою Додатком 5, проте в ній відсутня інформація про наявність транспортних засобів за допомогою яких Учасник здійснюватиме поставку обладнання або укладені договори перевезення вантажу.

3) Додатком 8 тендерної документації вимагалось: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену та скріплену печаткою ( у разі її наявності) інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару. (обов‘язково зазначається виробник, модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника).
У складі тендерної документації ФОП Галкін О.О. подав опис предмета закупівлі у відповідності до вимог замовника згідно технічного завдання проте у ньому відсутня інформація про виробника запропонованого до постачання обладнання

Таким чином тендерна пропозиція ФОП Галкін Олександр Олександрович не відповідає вимогам Тендерної документації, та має бути відхилена відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

Просимо Вас відмінити своє рішення щодо визнання переможцем даної процедури закупівлі ФОП Галкін Олександр Олександрович та винести нове правомірне рішення про їх дискваліфікацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 квітня 2019 15:17
Зі змісту вашої вимоги очевидним є те, що ви звернулися з вимогою надати інформацію щодо невідповідності пропозиції умовам тендерної документації учасника торгів ФОП « ГАЛКІН О.О.», зокрема, технічній специфікації: 1)У складі тендерної пропозиції ФОП Галкін О.О. не надав листа або довідки в довільній формі, що підтверджує, що Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо до учасника застосовуються санкції в розумінні Закону України «Про санкції» та рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», яке введено в дію Указом Президента від 15.05.2017 № 133/2017 (зі змінами); 2) У складі тендерної документації ФОП Галкін надано довідку за формою встановленою Додатком 5, проте, в ній відсутня інформація про наявність транспортних засобів за допомогою яких Учасник здійснюватиме поставку обладнання або укладені договори перевезення вантажу; 3) У складі тендерної документації ФОП Галкін О.О. подав опис предмета закупівлі у відповідності до вимог замовника згідно технічного завдання, проте у ньому відсутня інформація про виробника запропонованого до постачання обладнання.
Це суперечить нормам ч.3 ст.30 ЗУ « Про публічні закупівлі».
Відповідно до вищевказаної статті, у разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена , вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні , такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації,зокрема,технічній специфікації та / або його невідповідності кваліфікаційним критеріям а замовник зобов»язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж п»ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, Ваша вимога є неправомірною, так як вона стосується іншого учасника аукціону - ФОП « ГАЛКІН О.О.».
Номер вимоги: UA-2019-02-26-000418-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ", Код ЄДРПОУ:22396671
Дата подання: 02 квітня 2019 17:05
неправомірне визнання переможця
Шановний Замовник! Просимо Вас дотримуватися чинного законодавства, в тому числі Закону України "Про публічні закупівлі" та основних принципів публічних закупівель.
Наша вимога від 28.03.2019р. є правомірна, оскільки подана на підставі ч.2 п.1 ст. 32 ЗУ "Про публічні закупівлі" згідно якої, Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Ваше небажання бачити невідповідність тендерної пропозиції ФОП "Галкін О.О." тендерній документації, надання незрозумілих перевах зазначеному учаснику порушує основні принципи публічних закупівель (обєктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діянням і зловживанням, недискримінація учасників)
Повторно звертаємося до Вас з вимогою відхилити тендерну пропозицію ФОП "Галкін О.О" відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на наступне:
1) П.3. «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної документації» вимагалося надання Учасником листа або довідки в довільній формі, що підтверджує, що Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо до учасника застосовуються санкції в розумінні Закону України «Про санкції» та рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», яке введено в дію Указом Президента від 15.05.2017 № 133/2017 (зі змінами) У складі тендерної пропозиції ФОП Галкін О.О. зазначене підтвердження відсутнє. 2) Додатком 5 до тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально технічної бази передбачалося надання довідки. У складі тендерної документації ФОП Галкін надано довідку за формою встановленою Додатком 5, проте в ній відсутня інформація про наявність транспортних засобів за допомогою яких Учасник здійснюватиме поставку обладнання або укладені договори перевезення вантажу. 3) Додатком 8 тендерної документації вимагалось: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену та скріплену печаткою ( у разі її наявності) інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару. (обов‘язково зазначається виробник, модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника). У складі тендерної документації ФОП Галкін О.О. подав опис предмета закупівлі у відповідності до вимог замовника згідно технічного завдання проте у ньому відсутня інформація про виробника запропонованого до постачання обладнання
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 квітня 2019 16:56
Відповідь на вимогу завантажено .

Документи

05 квітня 2019 16:56
Відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ" 186 252,00
UAH з ПДВ
184 140,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 186 611,04
UAH з ПДВ
184 609,92
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 196 240,00
UAH з ПДВ
196 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2019 17:08
sign.p7s
19 березня 2019 17:06
лист про 1200 х 1200.pdf
19 березня 2019 17:06
авторизація.pdf
19 березня 2019 17:01
sign.p7s
19 березня 2019 16:40
лист про 1200 х 1200.jpg
19 березня 2019 16:40
авторизація.jpg
19 березня 2019 16:40
Технічне завдання.pdf
19 березня 2019 16:40
Тендерна пропозиція.pdf
19 березня 2019 16:40
опис ТДБ новий.pdf
19 березня 2019 16:40
Лист-розяснення.pdf
19 березня 2019 16:40
копія витягу з ПДВ_16.01.2018.pdf
19 березня 2019 16:40
Договір поставки .pdf
19 березня 2019 16:40
Довідки з Кредобанку.pdf
19 березня 2019 16:40
Гарантійний лист.pdf
19 березня 2019 16:40
Відомості про учасника .pdf
19 березня 2019 16:40
Відгук ЛОЦЗ 01.11.2018.pdf

Публічні документи

15 березня 2019 15:30
sign.p7s
15 березня 2019 15:29
Документи.rar
15 березня 2019 15:29
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 березня 2019 15:05
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 березня 2019 21:41
sign.p7s
19 березня 2019 21:28
Відгук 001.jpg
19 березня 2019 21:28
Опис предмета закупівлі.pdf
19 березня 2019 21:28
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 березня 2019 21:28
Аналогічний договір _1.pdf
19 березня 2019 21:28
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf
19 березня 2019 21:28
Паспорт_ інд. код.pdf
19 березня 2019 21:28
Лист-гарантія.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#22396671
Відхилено 184 140,00
UAH з ПДВ
26 березня 2019 16:49
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
Відхилено 184 609,92
UAH з ПДВ
26 березня 2019 16:50
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2706919613
Переможець 196 240,00
UAH з ПДВ
26 березня 2019 16:51

Документи

26 березня 2019 16:49
sign.p7s
26 березня 2019 16:49
протокол 49.pdf
20 березня 2019 12:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2019 16:50
sign.p7s
26 березня 2019 16:50
протокол 49.pdf
26 березня 2019 16:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2019 16:51
sign.p7s
26 березня 2019 16:51
протокол 50.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2019 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2706919613
196 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2019 16:51
sign.p7s
26 березня 2019 16:51
протокол 50.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 квітня 2019 17:04
дог.84.pdf укладений
10 квітня 2019 17:04
sign.p7s укладений
23 травня 2019 13:31
Дод.угода 4.54.pdf зміни до договору
23 травня 2019 13:30
sign.p7s укладений
07 травня 2019 15:45
Key-6.dat зміни до договору
07 травня 2019 15:44
дод.угода №3-39.jpg зміни до договору
07 травня 2019 15:43
sign.p7s зміни до договору
07 травня 2019 10:28
дод.угода №3-39.pdf зміни до договору
07 травня 2019 10:28
sign.p7s зміни до договору
24 квітня 2019 10:51
додугода №2-30.pdf зміни до договору
24 квітня 2019 10:50
sign.p7s зміни до договору
16 квітня 2019 10:51
дод.угода №1-26.pdf зміни до договору
16 квітня 2019 10:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі ст. З ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» : 1. Доповнити розділ 2 «Ціна та порядок розрахунків» п. 2.3, а саме: «Фінансування Договору у розмірі 190 524 грн. 00 коп. (сто дев’яносто тисяч п'ятсот двадцять чотири грі. 00 коп.) здійснюється за рахунок залишку субвенції з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, що утворився на початок бюджетного періоду відповідно до постанови Кабінету Міністрі» України від б лютого 2012 року »№ 106 « Про затвердження Порядку та умов видання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціатьно-екоиомічного розвитку окремих територій». Кошти в розмірі 5 716 грн, 00 коп. (п'ять тисяч сімсот шістнадцять грн. 00 коп. > фінансується за рахунок місцевого бюджету.
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 84
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пп. З ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про Публічні закупівлі» : п. 2,3 Розділу 2 «Ціна та порядок розрахунків» викласти в новій редакції, а саме: «Фінансування Договору у розмірі 190 524 грн, 00 коп, (сто дев'яносто тисяч п'ятсот двадцять чотири грн. 00 коп.) здійснюєгься за рахунок залишку субвенції з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій. що утворився на початок бюджетного періоду відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від б лютого 2012 року № 106 « Про затвердження Порядку та умов видання субвенції з державного бюджету місцевим, бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій», Кошти в розмірі 5 716 грн. 00 коп, (п'ять тисяч сімсот шістнадцять грн. 00 копі.) фінансується за рахунок місцевого бюджету на умовах співфінансування".
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 84
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.п.З ч. 4 ст.. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», про наступне: 1. Доповнити розділ 3 пунктом 3.2. наступного змісту: "Строк поставки товару -до 20 травня 2019 року "
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 84
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.п.3 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі": 1) Доповнити розділ 1 "Предмет договору" п.2 наступного змісту: "Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2018 року №867-р "Деякі питання розподілу у 2018 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій" товар, вказаний в п.1 Договору, придбавається для закладів первинної медичної допомоги Баштанської об'єднаної територіальної громади Баштанського району Миколаївської області". 2) Викласти п.3.2 Розділу 3 Договору №105 від 06.05.2019 року в новій редакції: "3.2 Термін поставки: до 21.06.2019 року"
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 84
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку