Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Візитні картки
Очікувана вартість
182 824,00 UAH
UA-2019-02-26-000396-b ● c23005e03672459498a5a9a0cf761622
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Ольга Скічко +380442540108 olha.skichko@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2019 10:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2019 14:13 |
Очікувана вартість: | 182 824,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,09% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Обсяг надання послуг: за потреби, залежно від письмового замовлення Покупця на відповідну партію товару. Орієнтовний обсяг: візитки 2-х сторонні – 142 комплекти, візитки 1-но сторонні – 216 комплектів (100 шт. - один комплект).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. вул. Пухівська, 7, к. 63, м. Київ, 02222.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 2 (два) робочих дні з дня надання Постачальнику письмової заявки на відповідну партію товару.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. вул. Пухівська, 7, к. 63, м. Київ, 02222.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 2 (два) робочих дні з дня надання Постачальнику письмової заявки на відповідну партію товару.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
358 комплект
Візитні картки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київ, Київ, Пухівська 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 90% |
Наявність у Постачальника програмного комплексу : | 10% |
Наявність у постачальника програмного комплексу : | 10% |
Відсутність у постачальника програмного комплексу : | 0% |
26 лютого 2019 10:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2019 10:14 |
proekt_dogovoru_na_vigotovle.docx | |
26 лютого 2019 10:14 |
Тендерна документація_Візитні картки.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 лютого 2019 10:49
Дата відповіді: 27 лютого 2019 11:22
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Товар має відповідати технічним та якісним характеристикам, зазначених в додатку 1.
2. Участь в закупівлі можуть приймати і фізичні особи-підприємці не платники ПДВ. Учасник має завантажити свідоцтво про сплату єдиного податку або витягу із Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, він повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраною системою оподаткування. Ціна розглядається як остаточна.
2. Участь в закупівлі можуть приймати і фізичні особи-підприємці не платники ПДВ. Учасник має завантажити свідоцтво про сплату єдиного податку або витягу із Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, він повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраною системою оподаткування. Ціна розглядається як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2019 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ФОП "ПЕТРЕНКО СЕРГІЙ ВЛАДЛЕНОВИЧ" |
161 660,00
UAH з ПДВ
|
161 660,00
UAH з ПДВ
|
1.1111111111 | 145 494 | Документи |
ФОП "ПОПОВ ВЛАДИСЛАВ ЮРІЙОВИЧ" |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
1.1111111111 | 162 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПЕТРЕНКО СЕРГІЙ ВЛАДЛЕНОВИЧ" #2935208450 |
Переможець |
161 660,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2019 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2019 11:22
|
Договір 101079 від 03 04 2019.pdf | укладений |
03 квітня 2019 11:19
|