Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
669 561,34 UAH
UA-2019-02-26-000393-a 45c082e3bc6c4cb08e53165d078eff76
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овсянікова Юлія Сергіївна

+380574472509 krgrcrl_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАСНОГРАДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02002701
Місцезнаходження: 63304, Україна , Харківська обл., місто Красноград, вулиця Шиндлера 87
Контактна особа: Овсянікова Юлія Сергіївна
+380574472509
krgrcrl_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
cт. 35, п 4. Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, визначених у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2019 12:50
Оскарження наміру укласти договір: 10 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

26 лютого 2019 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-11-000016 ● 2c03e292dfe3445eb6b54e4c9a524485
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 липня 2019 14:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.07.2019 № 177
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е. від 10.07.2019 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 10.07.2019№ 177

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2019-02-26-000393-a 26.02.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-11 16:45:09

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі фармацевтичної продукції (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-02-26-000393-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з питання наявності підстав для проведення переговорної процедури при закупівлі фармацевтичної продукції, за результатами якої укладено договір про закупівлю за державні кошти від 19.03.2019 № 25 на поставку фармацевтичної продукції (код ДК 021:2015: 33600000-6 — «Фармацевтична продукція») загальною вартістю 633 989,83 грн, передбачених пунктом 4 частини другої статті 35 Закону.
Необхідно надати інформацію щодо номерів процедур закупівель, що були оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу та відмінені Замовником через відсутність достатньої кількості учасників.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-15 08:43:07

Відповідь на запит

Відповідь на запит щодо моніторинга


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 серпня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Фармацевтична продукція (ДК 021:2015; 33600000-6) Ліки;
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 633 989,83 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

9910 пач
Фармацевтична продукція (ДК 021:2015; 33600000-6) Ліки;
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Atropine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63304, Україна, Харківська область, м.Красноград, вул.Шиндлера 87
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 633 989,83
UAH з ПДВ
27 лютого 2019 12:50

Документи

27 лютого 2019 12:50
Електронний підпис
27 лютого 2019 12:49
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2019 12:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
633 989,83
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 лютого 2019 12:50
Електронний підпис
27 лютого 2019 12:49
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 10:48
Повідомлення укладений
19 грудня 2019 10:46
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 13:58
бадм б 12.1-об_єднано.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 13:54
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 14:38
ДУ11БАДМБ.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 14:36
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 12:17
БадмБДУ10.pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 12:02
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 15:01
Бадм Б ДУ9.pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 14:58
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 15:47
БадмБ ДУ8.pdf зміни до договору
06 вересня 2019 14:50
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 16:12
БадмбДУ7.pdf зміни до договору
20 серпня 2019 16:09
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 11:17
БадмБДУ6.pdf зміни до договору
05 липня 2019 11:15
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 15:31
бадмБ5.pdf зміни до договору
24 травня 2019 15:19
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 10:43
БАДМ Б ДУ4.pdf зміни до договору
24 травня 2019 10:33
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 09:22
БадмБ3.pdf зміни до договору
19 квітня 2019 16:14
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 11:13
Бадм Б2.pdf зміни до договору
26 березня 2019 11:11
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 09:09
Бадм Б1.pdf зміни до договору
25 березня 2019 09:08
Електронний підпис укладений
19 березня 2019 14:48
Договір укладений
19 березня 2019 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Механічна помилка
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Механічна помилка
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Договору №25 згідно Додаткової угоди №6
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Договору №25 згідно Додаткової угоди №7
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Договору №25 згідно Додаткової угоди №8
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Договору №25 згідно Додаткової угоди №9
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Договору №25 згідно Додаткової угоди №10
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Договору №25 згідно Додаткової угоди №11
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Договору №25 згідно Додаткової угоди №12
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 612 195,03
UAH (в тому числі ПДВ 40 050,12 UAH)
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін