Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

типографські бланки
Очікувана вартість
7 389,00 UAH
UA-2019-02-26-000284-b e460c207061e4b9a836ac19954f08e94
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Синельниківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25000366
Місцезнаходження: 52500, Україна , Дніпропетровська обл., М.СИНЕЛЬНИКОВЕ , ВУЛ. РАДЯНСЬКА БУД. 36
Контактна особа: Світлана Чорна
+380970602092,+380566342159,+380732687225,+380634665759
prozoro1231@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2019 09:49
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2019 17:00
Початок аукціону: 06 березня 2019 15:52
Очікувана вартість: 7 389,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 221,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7830 штука
типографські бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, Довженка ,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зразки
Дата подання: 26 лютого 2019 12:51
Дата відповіді: 27 лютого 2019 09:52
Прикріпіть будь-ласка зразки до даної закупівлі
Відповідь: зразки протягом року змінюються , тому по потребі замовляються ,читайте уважно умови
Уточнення
Дата подання: 27 лютого 2019 10:19
Дата відповіді: 27 лютого 2019 11:26
Тоді вкажіть точні формати бланків по кожному пункту. Буває, що пишете формат А4 двохсторонній, а насправді це бланк формату А3 односторонній, і таких випадків нажаль багато. Це все впливає на подання цінової пропозиції. Дякуємо за розуміння
Відповідь: всі позиції відповідать вказаному формату , крім 8-ї позиції "меморіальний ордер" формат А3 двусторонній . Особливо ознайомтеся з особливими умовами поставки.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-26-000284-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Волошко Марина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2901023766
Дата подання: 27 лютого 2019 12:26
Дискримінаційні вимоги
3.2. Надання товару не повинен перевищувати 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання відповідного телефонного замовлення від Замовника (по потребі в бланках).
3.3.Продавець повинен знаходитися на території Замовника.
Дані вимоги є дискримінаційними та порушують рівність прав учасників! Дана закупівля організована під певного учасника, може містити ознаки змови організатора закупівлі з певним постачальником та мати корупційну складову! Вимагаємо привести умови закупівлі у відповідність до законодавства!
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 лютого 2019 08:49
Коментар щодо відміни: В зв"язку з уточненням технічних та інших вимог до предмету закупівель