Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

хліб пшеничний
Очікувана вартість
427 842,16 UAH
UA-2019-02-26-000281-b 2e97c42da2e243f382fcd679a461dab8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Зеленський

+380626141771 limangoroo2018@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41832960
Місцезнаходження: 84406, Україна , Донецька обл., м. Лиман, вул. Незалежності, буд.15
Контактна особа: Віталій Зеленський
+380626141771
limangoroo2018@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Тендерним комітетом управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради були двічі оголошені відкриті торги на закупівлю хліба пшеничного:
04.01.2019р. номер оголошення про проведення закупівлі UA-2019-01-04-000121-c та 21.01.2019р. номер оголошення про проведення закупівлі UA-2019-01-21-000190-c. Процедури були відмінені 20.01.2019р. та 06.02.2019р. відповідно до статті 31 Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIІІ від 25.12.2015, а саме подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIІІ від 25.12.2015, переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Зважаючи на вище вказане, замовником проведено переговори з ТОВ «Чайка» щодо укладення договору за переговорною процедурою закупівлі по предмету закупівлі Код 15810000-9- Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний). Представник учасника підтвердив можливість постачання хліба пшеничного у кількості 30294 кг на загальну суму 427842,16 грн.
Не укладання або несвоєчасне укладання договору на поставку хліба пшеничного призведе до припинення/обмеження постачання хлібобулочних виробів до закладів освіти Лиманської міської ради в 2019 року. Це призведе до зриву харчування дітей в дошкільних навчальних закладах та в загальноосвітніх школах Лиманської міської ради. Законом України «Про освіту» передбачено забезпечення харчування дітей. У разі не укладання договору не буде можливості забезпечити соціальний захист дітей, створити належні умови для здобуття повної загальної середньої освіти та призведе до порушення вимог чинного законодавства

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2019 09:50
Оскарження наміру укласти договір: 09 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30294 кілограм
хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84400, Україна, Донецька область, м. Лиман та район, ДНЗ, НВК, ЗОШ управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

26 лютого 2019 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧАЙКА"
#13544204
Переможець 427 842,16
UAH з ПДВ
26 лютого 2019 09:50

Документи

26 лютого 2019 09:50
Електронний підпис
26 лютого 2019 09:49
protokol_1_nam__l_dog_хліб2019-1.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2019 09:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧАЙКА"
#13544204
427 842,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2019 09:50
Електронний підпис
26 лютого 2019 09:49
protokol_1_nam__l_dog_хліб2019-1.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 13:20
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 13:18
ду2 від 26.12.19 20% дог 19-хл.PDF зміни до договору
01 квітня 2020 13:15
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 09:00
ду3 рекв дог 19-хл 11.03.19.PDF зміни до договору
14 січня 2020 08:59
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 10:20
ду2 від 26.12.19 20% дог 19-хл.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 10:19
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2019 08:40
ду1 від 04.11.19 дог 19-хл рекв.PDF зміни до договору
04 листопада 2019 08:39
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 10:59
дог 19-хл 11.03.19.PDF укладений
11 березня 2019 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів Постачальників
Номер договору про закупівлю: 19-хл
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 19-хл
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 19-хл
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна можливість звіт про виконання договору
Номер договору про закупівлю: 19-хл
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 508 786,41
UAH (в тому числі ПДВ 84 797,73 UAH)