Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери згідно специфікації
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-02-25-002395-b ffd28877452443d687ee9d6c6b608288
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Чорнобай

+380685780437 dpparkcontrol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42403446
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Ольга Чорнобай
+380685780437
dpparkcontrol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2019 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2019 12:00
Початок аукціону: 15 березня 2019 11:02
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, площа Героїв Майдану, б. 1, офіс 356
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 квітня 2019
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2019 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 11:16
Протокол внесення доповнень до ТД.pdf
28 лютого 2019 11:16
ТД_Комп'ютер зі змінами (доповненнями).doc
28 лютого 2019 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 08:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 11:16
Протокол внесення доповнень до ТД.pdf
28 лютого 2019 11:16
ТД_Комп'ютер зі змінами (доповненнями).doc
25 лютого 2019 17:49
ТД_Комп'ютер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2019 09:09
Дата відповіді: 26 лютого 2019 09:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерній документації вказані технічні характеристики та вимоги до предмета закупівлі. Участь у торгах можуть брати всі, незалежно від форми опадаткування. Загальна ціна - є остаточною, без подальшого додання 20%. Всі вимоги вказані в документації.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 26 лютого 2019 18:08
Дата відповіді: 27 лютого 2019 11:25
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за звернення. Ваші зауваження - доповнення будуть внесені до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-25-002395-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3304108999
Дата подання: 19 березня 2019 08:52
Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
Шановний Замовник. Прохання переглянути ваше рiшення, оскільки є відповідні порушення, а саме:
Звертаємо вашу увагу на те що, Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон), непередбачено наявність будь-яких кваліфікаційних документів окрім, документів передбачених ч. 2 ст.16 Закону. В ст. 16 та ст. 17 вказано виключний перелік підстав для дискваліфікації учасника. Відповідно до рішень Антимонопольного комітету та Комісії з розгляду Звернень, утвореної при ГО “Transparency International Україна”, вимога документiв на якi ви посилаєтеся, суперечать принципам здійснення закупівель відповідно до ст. 3 Закону, і відповідно така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасника торгів, що в свою чергу може містити ознаки порушення п.1, п. 7 ч.1 ст.17 Закону України.
Статею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено головні принципи державних закупівель, а саме - максимальна економія, недискримінація учасників, запобігання зловживанням. Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, крім іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, вимоги, встановлені ст. 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
У той же час, ви обираєте переможцем аукціону, учасника який не надав довідку від авторизованого ОЕМ-дистриб'ютора Windows про те, что на запропоновані персональні комп'ютери буде встановлено Ліцензійне ПЗ Windows 10 Professional. А надав довідку у вільній формі про те що він є партнером партнера на підставі договору, якого теж немає.
Відсутність надання таких роз’яснень з посиланням на законодавчо-нормативну базу або ігнорування нашої Вимоги взагалі, залишає за нами право вважати такі дії з боку Замовника, як грубе порушення принципів здійснення прозорої процедури закупівлі та прояв упередженості в його діях під час визначення переможця за результатами електронного аукціону.
Відповідно до вище зложеного, просимо вас при розгляді нашої пропозиції користуватися принципами та нормами Закону, та приймати рішення керуючись Законом. Нагадуємо що основним критерієм оцінки тендерної пропозиції учасника є ціна. Рішення приймати на основі відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника та найнижчої ціни що запропонував учасник. Також звертаємо вашу увагу на те що, вимога документів, які непередбачені Законом, та прийняття рішень на безпідставнiй основі, часто використовується при змові представників Учасника та Замовника торгів, що заборонено Законом, та несе кримінальну відповідальність. Відповідно до ст. 164 Закону, оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від 560 000 грн. до 800 000 грн. При наявності пояснення Замовник зобов’язаний приймати пропозицію Учасника до розгляду.Прохання переглянути ваше рішення і повернути нас на кваліфікацію та ствердити в якості переможців по цій закупівлі, згідно найменшої ціни, відповідності технічних та якiсних вимог цієї закупівлі та виконання усіх пунктiв Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2019 16:35
Шановний Учасник. Законом України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (надалі -Закон) в абзаці 3 ч. 2 ст.16 передбачено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, на підставі чого в тендерній документації було встановлено кваліфікаційний критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до ч.3 ст. 16 Закону Замовником у Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації установлено наступний Спосіб документального підтвердження відповідності учасника критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: «Довідка (за формою наведеною нижче) про виконання Учасником аналогічного договору щодо предмету закупівлі, документально підтверджена копією договору, що укладався Учасником за останні три роки (тобто достатньо надати інформацію в межах двох останніх років). Учасник повинен підтвердити дану інформацію надавши у складі тендерної пропозиції скановану копію договору, завірену підписом і печаткою уповноваженої особи Учасника. Аналогічним договором є договір, предмет якого є поставка аналогічного товару до предмету закупівлі, який є виконаний в повному обсязі. На підтвердження виконання аналогічного договору Учасник надає копію документа, що підтверджує постачання товару в повному обсязі відповідного товару за договором, а також скан-копію оригіналу листа-відгуку від Замовника за аналогічним договором, у якому має бути зазначено предмет договору, реквізити договору, сума договору, а також інформація про належне виконання зобов’язань за аналогічним договором.». Однак, у наданій Вами тендерній пропозиції не дотримано спосіб документального підтвердження відповідності критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, зокрема не надано копії договору, видаткової накладної, відгуку. На підставі вищезазначеного, Тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення Вашої тендерної пропозиції.
Враховуючи вищезазначене, Нами у повній відповідності до Закону встановлено кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а також встановлено Спосіб документального підтвердження відповідності цьому критерію. Принципи закупівель, які передбачені Законом - не було порушено, а дискримінація учасника торгів та ознаки порушення ст.17 Закону – відсутні.
Щодо надання учасником, якого обрано Переможцем, довідки у довільній формі, вважаємо необхідним зазначити наступне: Переможцем було надано Договір з постачальником, згідно якого Переможцю постачається програмна продукція – результат комп’ютерного програмування у вигляді операційних систем та Довідку про авторизацію програмного забезпечення, за якою постачання Програмного забезпечення Переможцю здійснюється авторизованим ОЕМ-дистриб’ютором Microsoft в Україні.
Щодо посилання Вами на ст.164 Закону, необхідно зазначити, що вказана стаття відсутня в чинній редакції Закону.
На підставі вищевказаного, керуючись Законом України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», відсутні підстави повернення Вас, як учасника на кваліфікацію та затвердження Вас переможцем Закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-02-25-002395-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 20 березня 2019 16:22
Шановний Замовнику!
Ретельно ознайомившись з пропозицією Учасника ТОВ "КомпаКом", хочемо звернути увагу Замовника на наступні невідповідності та погіршення.

Учасником ТОВ "КомпаКом"надано материнську плату GIGABYTE GA-H110-D3A, форм-фактору ATX, і корпус LogicPower 6103, форм-фактору mATX.
Додаємо посилання на офіційний сайт виробника: http://www.gigabyte.ru/products/page/mb/ga-h110-d3arev_10#sp

https://logicfox.ua/catalog/kompyuternyie-komplektuyushhie/korpusa/serija-shestaja/korpus-lp-6103-bp-400w-8cm-matx.html

Форм-фактор комп’ютерних корпусів та материнських плат є однією з важливих характеристик, адже мова йде про відповідність розмірів, розміщення кріплень. ATX – форм-фактор повнорозмірних материнських плат, яку і пропонує Учасник, а от запропонований корпус розрахований під mATX – форм-фактор материнських плат зменшених габаритів. Таким чином дана материнська плата є завеликою для корпусу, враховуючи, що місця під кріплення жорстко стандартизовані форм-фактором і мають співпадати з корпусними отворами для встановлення материнської плати.

Стосовно дискового накопичувача Team L5 Lite Учасник зазначає інформацію, що цей SSD відноситься до типу MLC, в той час, як насправді цей диск типу TLC. https://brain.com.ua/Nakopitel_SSD_25_120GB_Team_T2535T120G0C101-p274112.html

В тендерній документації Замовником чітко зазначено «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження ВІД офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості.»

Жоден з наданих Учасником документів стосовно продукції Microsoft НЕ Є авторизаційним листом-підтвердженням ВІД офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, тож в складі пропозиції даний документ, що вимагався Замовником, відсутній.

Просимо дискваліфікувати ТОВ "КомпаКом" як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2019 15:39
Шановний Учасник. Відповідно до ч.3 ст. 30 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (надалі -Закон) встановлено наступне: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.» Отже, Законом визначено чіткий та виключний перелік учасників, які мають право звернення до замовника з вимогою, а саме – учасники, тендерна пропозиції яких відхилена. Однак, Ваш статус як учасника в даній закупівлі: «не розглядався», а тому згідно Ваша вимога подана у невідповідності до Закону, а у Замовника відсутнє зобов’язання надати відповідь.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2019 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ" 114 000,00
UAH з ПДВ
114 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 132 750,00
UAH з ПДВ
132 750,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 144 705,30
UAH з ПДВ
144 705,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 149 940,00
UAH з ПДВ
149 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 11:31
Електронний підпис
14 березня 2019 11:31
Удовин лист.jpeg
14 березня 2019 11:31
Серт. ПК 2018-2020.pdf
14 березня 2019 11:31
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
14 березня 2019 11:31
Про захист довкiлля.pdf
14 березня 2019 11:31
Про дозвол або ліцензії.pdf
14 березня 2019 11:31
Лист-згода.pdf
14 березня 2019 11:31
Лист-гарантія про нове.pdf
14 березня 2019 11:31
Лист-гарантiя.pdf
14 березня 2019 11:31
Інформаційна довідка.pdf
14 березня 2019 11:31
Довiдка про банкрутство.pdf
14 березня 2019 11:31
Відповідність вимогам.pdf
14 березня 2019 11:31
Витяг з реэстру.pdf
14 березня 2019 11:31
UA-2019-02-25-002395-b.pdf
14 березня 2019 11:31
Dovidka_MВС.pdf
14 березня 2019 11:31
dok_tender_Udovin.pdf
14 березня 2019 11:31
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

18 березня 2019 15:40
ЛИСТ-ЗГОДА на обробку.pdf
18 березня 2019 15:40
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
14 березня 2019 11:41
Сервіс_центри.pdf
14 березня 2019 11:41
Сертификаты GTL.rar
14 березня 2019 11:41
Інформація про Учасника.pdf
14 березня 2019 11:41
Пропозиція.pdf
14 березня 2019 11:41
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
14 березня 2019 11:41
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

13 березня 2019 15:40
Електронний підпис

Публічні документи

14 березня 2019 11:53
Електронний підпис
14 березня 2019 11:51
R&M Partner_1318.pdf
14 березня 2019 11:51
P2417H Decl Qisda.pdf
14 березня 2019 11:51
P2417H Cert Qisda.pdf
14 березня 2019 11:51
фин.результаты 2017г.pdf
14 березня 2019 11:51
сертификат СКС.jpg
14 березня 2019 11:51
решение по сертификатам.pdf
14 березня 2019 11:51
реєстр документів.pdf
14 березня 2019 11:51
паспорт+инн.pdf
14 березня 2019 11:51
Отзыв Гум политика 2017.pdf
14 березня 2019 11:51
окпо.pdf
14 березня 2019 11:51
МТІ 2 001.jpg
14 березня 2019 11:51
МТІ 1 монит 001.jpg
14 березня 2019 11:50
Згоди працівників.pdf
14 березня 2019 11:50
Гос рег _ ндс.pdf
14 березня 2019 11:50
відомості з ЄДРПОУ_25.02.19.pdf
14 березня 2019 11:50
Витяг від 25.02.2019.pdf
14 березня 2019 11:50
Висновок СЕС S-Pro.jpg
14 березня 2019 11:50
Висновок СЕС 2стр.pdf
14 березня 2019 11:50
Висновок СЕС 1стр.pdf
14 березня 2019 11:50
антикор уповноважений.jpg
14 березня 2019 11:50
антикор программа.jpg
14 березня 2019 11:50
антикор программа змист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "КомпаКом"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ"
#3304108999
Відхилено 114 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 15:36
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 132 750,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 17:57

Документи

18 березня 2019 15:36
Електронний підпис
15 березня 2019 11:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2019 17:57
Електронний підпис
18 березня 2019 15:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2019 17:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
132 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2019 17:57
Електронний підпис
18 березня 2019 15:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:06
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 12:03
Додаткова угода та специфікація.pdf зміни до договору
09 квітня 2019 14:06
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2019 12:40
Додаткова угода до договору.pdf зміни до договору
05 квітня 2019 12:37
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 11:51
Договір.pdf укладений
29 березня 2019 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення дати поставки товару
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін (уточнень) до специфікації
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 132 750,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 125,00 UAH)