Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новопокровська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04396874 |
Місцезнаходження: | 63523, Україна , Харківська обл., Чугуївський р-н, смт Новопокровка, вул. Дворянська, 9А |
Контактна особа: |
Володимир Подколзін +380663688716 novopokrovka.sr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2019 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2019 11:19 |
Очікувана вартість: | 25 618 981,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 128 094,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 128090 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2019 13:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2019 11:32 |
Перелiк_змiн_до_ТД_ФСК_.doc | |
07 березня 2019 11:32 |
ТД _ ФСК_нова ред_.doc | |
25 лютого 2019 17:46 |
Додаток 6 Проект договору_повторно_2.doc |
07 березня 2019 13:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 березня 2019 11:32 |
Перелiк_змiн_до_ТД_ФСК_.doc
|
|||
07 березня 2019 11:32 |
ТД _ ФСК_нова ред_.doc
|
|||
25 лютого 2019 17:46 |
Додаток 6 Проект договору_повторно_2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Новопокровська селищна рада Чугуївського району Харківської області
Місцезнаходження: 63523, Україна, Харківська область, Чугуївський район, смт. Новопокровка, вул. Дворянська, 9А
код ЄДРПОУ: 04396874,
р/р 37337001122031 ГУДКСУ у Харківській області, МФО 851011
вищезазначені реквізити вказані у проекті договору (Додаток 6 до тендерної документації)
Банк є фінансовою установою
Вимоги про усунення порушення
Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: гарантія фінансової компанії.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менш ніж строк дії тендерної пропозиції.
Гарантія повинна свідчити про обов’язок фінансової компанії виплатити замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, передбачених законом (тендерною документацією) та містити, зокрема, такі реквізити, як посилання на тендерну документацію та умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії.
Гарантія повинна містити такі суттєві умови:
1) Назву документа – «Гарантія»;
2) Номер, дату та місце складання;
3) Термін дії повинен бути не менше ніж термін дії тендерної пропозиції;
4) Повну назву Гаранта;
5) Підпис і печатка гаранта;
6) Повну назву Учасника (принципала) (для фізичної особи - прізвище, ім’я та по батькові та документ (паспорт), що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження);
7) Повну назву бенефіціара, його місцезнаходження (зазначається фактична адреса), р/р;
8) Назву банку бенефіціара – його повну назву та повна адреса (зазначається Харківське та Чугуївське управління Державної казначейської служби України), а також МФО та ідентифікаційні коди/номери;
9) Умови щодо зменшення\збільшення суми гарантії (у разі потреби) лише за письмовим погодженням із Бенефіціаром;
10) Посилання на предмет закупівлі (із посиланням на тендер через офіційний сайт prozorro.gov.ua, зазначається електронна адреса в мережі інтернет, а також зазначається ID закупівлі та ідентифікатор закупівлі);
11) Суму гарантії (128090,00 грн. (сто двадцять вісім тисяч дев’яносто гривень 00 коп.)) цифрами та словами і валюту платежу;
12) Літерний код валюти відповідно до Класифікатора;
13) Обов’язок гаранта сплатити повну суму забезпечення тендерної пропозиції (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав:
- відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
- непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
- ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
- ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
14) Термін сплати грошових коштів протягом 2 банківських дня з моменту отримання письмової вимоги від Замовника;
15) Гарантія набуває чинність з ” ___ ” ___________ 20 _ р. (з дати проведення електронного аукціону);
16) В гарантії обов’язково зазначається що вона є безвідкличною та безумовною;
17) В гарантії обов’язково зазначається що учасник (принципал) ознайомлений з умовами гарантії;
18) Підпис та відбиток печатки принципала
19) Інші умови.
Електронна гарантія подається Учасником у форматі .PDF.
Файл електронної гарантії не повинен містити інші файли, які подаються Учасником.
У кінці електронної банківської гарантії обов’язково зазначається, що достовірність електронно-цифрового підпису та електронно цифрової печатки перевіряються через програмний комплекс Ме.Doc (або через офіційні ресурси у мережі інтернет). У разі, якщо у програмному комплексі Ме.Doc відсутні електронно-цифрові підписи та електронно цифрові печатки, гарантія є такою, що не відповідає умовам тендерної документації (гарантія не буде відхилена у разі якщо перевірка електронно-цифрового підпису та електронно цифрової печатки здійснюватиметься через офіційні ресурси у мережі інтернет).
Текст гарантії не може містити:
- умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги) або за письмовим погодженням із Бенефіціаром;
- умов про ускладнення процедури повернення (отримання) забезпечення тендерної пропозиції (додаткового підтвердження повноважень особи, яка підписала вимоги від імені Бенефіціара, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення тендерної пропозиції тощо);
- умов, які не відповідають або суперечать вимогам тендерної документації.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником.
Учасник який здійснює свою діяльність без печатки надає скановану копію довідки щодо здійснення своєї діяльності без печатки (довідка повинна бути складену на власному фірмовому бланку за власноручним підписом уповноваженої особи, не раніше дати складання гарантії та містити вихідний номер та дату).
До супутніх документів тендерної пропозиції учасника додаються скановані копії (засвічена гарантом) свідоцтва про реєстрацію фінансової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, документу, що підтверджує наявність у гаранта ліцензії на надання гарантій, документу, що підтверджує правомочність особи гаранта, яка підписала гарантію.
Гарантія та супровідні до неї документи подаються (завантажуються) Учасником у одному архіві у форматі .RAR
Гарантія яка сформульована іншим чином, не відповідає всім вимогам тендерної документації, містить відкладні умови набуття нею чинності, або не надано всієї необхідної інформації, документів є такою, що не відповідає умовам тендерної документації.
РЕКВІЗИТИ ЗАМОВНИКА:
Новопокровська селищна рада Чугуївського району Харківської області
Місцезнаходження: 63523, Україна, Харківська область, Чугуївський район, смт. Новопокровка, вул. Дворянська, 9А
код ЄДРПОУ: 04396874,
р/р 37337001122031 ГУДКСУ у Харківській області, МФО 851011".
Таким чином, майже у всіх положеннях тендерної документації йдеться про гарантію фінансової установи. Враховуючи зазначене, абсолютно нерозумілим з яких підстав учасник торгів прийняв рішення, що забезпечення має бути подано у формі банківської гарантії. Крім того, з боку учасника не надходило ніяких звернень та/або вимог у порядку, встановленому ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо форми тендерного забезпечення, встановленого Замовником. Таким чином, в цій частині пропозиція учасника відхилена правомірно, а Вимога не підлягає задоволенню
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-11-000022 ● 404088ec28c04249a8ec31fac8919040
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2019 18:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.04.2019 № 99
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник С. КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 09.04.2019 № 99
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2019-02-25-002384-b 25.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Перший заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет Новопокровської селищної ради за результатами Моніторингу ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ закупівлі робіт із Будівництва фізкультурно-оздоровчого комплексу в смт. Новопокровка Чугуївського району Харківської області по вул. В.Вішталя, 9-А. (Коригування) вважає за необхідне надати наступні пояснення: - тендерна документація щодо закупівлі складена та затверджена тендерним комітетом на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 року № 680. Інформація щодо порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), через те, що тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками та учасником переможцем торгів інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 2 частини першої статті 17 Закону, не може бути прийняте. Так, відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, вимога у тендерній документації щодо надання учасниками інформації про відсутність підстави зазначеної у пункті 2 частини першої статті 17 Закону, в довільній формі, не суперечить вимогам частини третьої статті 17 Закону. 2. Щодо встановленої у п.2 розділу 5 тендерної документації можливості звернення Замовника до учасника повідомляємо, що згідно п. 7. ст. 28 Закону "Про публічні закупівлі", замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств чи організацій, відповідно до їх компетенції. Відповідно до діючого законодавства України Товари́ство з обме́женою відповіда́льністю - це організація, суб'єкт господарювання, статутний капітал якої поділений на частки, розмір яких встановлюється статутом товариства. Таким чином, встановлюючи в Тендерній документації можливість звернення Замовника до Учасника (організації) не порушує вимоги п. 7. ст. 28 Закону "Про публічні закупівлі" В той же час, результати проведеного моніторингу прийняті до уваги та їх результати будуть враховані при проведенні наступних процедур закупівлі.
2019-04-16 18:32:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2019 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНЦ" |
23 900 480,40
UAH з ПДВ
|
23 900 480,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
25 425 025,25
UAH з ПДВ
|
25 161 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Горпром" |
25 618 980,00
UAH з ПДВ
|
25 220 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТАВТОМАТИКА" |
25 616 400,00
UAH з ПДВ
|
25 616 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНЦ" #36624755 |
Відхилено |
23 900 480,40
UAH з ПДВ
|
26 березня 2019 09:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" #37188826 |
Відхилено |
25 161 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2019 17:48
|
ТОВ "Горпром" #36625235 |
Переможець |
25 220 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2019 16:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2020 11:27
|
дод уг 7.jpg | зміни до договору |
12 листопада 2020 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 серпня 2020 10:59
|
доб угод 6.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2020 21:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2020 14:32
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
12 червня 2020 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:53
|
доп. уг. 4.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:03
|
Додаткова угода 3 .pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2019 21:53
|
доп уг 2.jpg | зміни до договору |
01 жовтня 2019 20:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2019 10:45
|
Повідомлення.jpg | зміни до договору |
24 вересня 2019 10:31
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2019 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2019 15:25
|
ДОГОВІР.pdf | укладений |
18 квітня 2019 15:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Більш детально у Додатковій угоді № 1 від 24.09.2019 року |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення інформації в договорі стосовно субпідрядників |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі. Детальна інформація у додатковій угоді № 3 |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна договору |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | доповнення пунктів |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |