Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво фізкультурно-оздоровчого комплексу в смт. Новопокровка Чугуївського району Харківської області по вул. В.Вішталя, 9-А. (Коригування) (код ДК 021:2015 - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
25 618 981,00 UAH
UA-2019-02-25-002384-b dfd92f01bb8b4b079fabb8e2756d3cc2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Подколзін

+380663688716 novopokrovka.sr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новопокровська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04396874
Місцезнаходження: 63523, Україна , Харківська обл., Чугуївський р-н, смт Новопокровка, вул. Дворянська, 9А
Контактна особа: Володимир Подколзін
+380663688716
novopokrovka.sr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2019 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2019 17:00
Початок аукціону: 18 березня 2019 11:19
Очікувана вартість: 25 618 981,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 128 094,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 128090 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво фізкультурно-оздоровчого комплексу в смт. Новопокровка Чугуївського району Харківської області по вул. В.Вішталя, 9-А. (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63523, Україна, Харківська область, Чугуївський район, смт. Новопокровка, вул. В.Вішталя, 9-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 березня 2019 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2019 11:32
Перелiк_змiн_до_ТД_ФСК_.doc
07 березня 2019 11:32
ТД _ ФСК_нова ред_.doc
25 лютого 2019 17:46
Додаток 6 Проект договору_повторно_2.doc
07 березня 2019 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2019 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2019 11:32
Перелiк_змiн_до_ТД_ФСК_.doc
07 березня 2019 11:32
ТД _ ФСК_нова ред_.doc
25 лютого 2019 17:46
ТД _ ФСК_повторно_2.doc
25 лютого 2019 17:46
Додаток 6 Проект договору_повторно_2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Яка назва закупівлі?
Дата подання: 26 лютого 2019 15:11
Дата відповіді: 01 березня 2019 20:30
Вкажіть, будь ласка, вірну назву закупівлі.
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступну відповідь: назва предмету закупівлі визначена Замовником на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 року № 454 та є «Будівництво фізкультурно-оздоровчого комплексу в смт. Новопокровка Чугуївського району Харківської області по вул. В.Вішталя, 9-А. (Коригування) (код ДК 021:2015 - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Яка вартість будівельних робіт та інших витрат згідно отриманого експертного звіту.
Дата подання: 26 лютого 2019 15:14
Дата відповіді: 01 березня 2019 20:31
Вкажіть, будь ласка, вартість будівельних робіт та інших витрат згідно отриманого експертного звіту.
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступну відповідь: Замовник здійснює закупівлю будівельно-монтажних робіт. Враховуючи вищезазначене, очікувана вартість закупівлі визначена та зазначена Замовником в оголошенні про проведення торгів та складає 25 618 981,00 грн.
Термін дії повноважень посадової особи
Дата подання: 26 лютого 2019 15:28
Дата відповіді: 01 березня 2019 20:31
Підкажіть, будь ласка, що мається на увазі під терміном дії повноважень посадової особи, а саме довідкою в довільній формі щодо терміну дії повноважень? Ми можемо вказати дату, коли обрали директором та діє сьогодні, чи це інше мається на увазі?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступну відповідь: вами вірно тлумачиться вимога тендерної документації. Якщо будь-якими установчими документами не обмежений термін дії повноважень – то учасник має зазначити, що термін дії повноважень необмежений
Проект договору
Дата подання: 26 лютого 2019 15:32
Дата відповіді: 01 березня 2019 20:33
Проект договору на фірмовому бланку необхідно надавати?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступну відповідь: учасник має надати проект договору на фірмовому бланку. Між тим надання проекту договору не на бланку учасника не буде розглядатися як підстава для відхилення пропозиції учасника торгів
Відсутні реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 26 лютого 2019 16:03
Дата відповіді: 01 березня 2019 20:34
Вкажіть реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступну відповідь:
Новопокровська селищна рада Чугуївського району Харківської області
Місцезнаходження: 63523, Україна, Харківська область, Чугуївський район, смт. Новопокровка, вул. Дворянська, 9А
код ЄДРПОУ: 04396874,
р/р 37337001122031 ГУДКСУ у Харківській області, МФО 851011
вищезазначені реквізити вказані у проекті договору (Додаток 6 до тендерної документації)

Обладнання та (або) матеріально-технічна база, яка використовується на інших договірних умовах
Дата подання: 26 лютого 2019 16:58
Дата відповіді: 01 березня 2019 20:35
Що мається на увазі під "Обладнання та (або) матеріально-технічна база, яка використовується на інших договірних умовах", наприклад договор про надання послуг на обладнання відносить до цього пункту?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступну відповідь: договір про надання послуг на обладнання відноситься до цього пункту.

Інформація про офісні приміщення
Дата подання: 26 лютого 2019 17:00
Дата відповіді: 01 березня 2019 20:36
Інформацію про наявність фісних приміщень надавати в окремій довідці, або в цій, в якій ми вказуємо обладнання???Якщо в цій довідці, то як вказувати, наприклад "офісне приміщення" а в кількості "20 м2"?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступну відповідь: інформацію щодо офісного приміщення краще надати окремою довідкою з відповідними підтверджуючими документами.
Лист-згода про захист персональних даних
Дата подання: 26 лютого 2019 17:02
Дата відповіді: 01 березня 2019 20:36
Підкажіть, будь ласка, лист-згоду про захист персональних даних надавати тільки на керівника підприємства?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступну відповідь:лист-згода про захист персональних даних надається учасником на керівника та/або службову (посадову) особу учасника, яка підписує документи тендерної пропозиції.
Довідка, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які планується залучати під час виконання робіт (за формою)
Дата подання: 26 лютого 2019 17:10
Дата відповіді: 01 березня 2019 20:37
Згідно п. 2.1. Довідка, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які планується залучати під час виконання робіт (за формою) у другій колонці вказано "ім'я фізичної особи", це мається на увазі тільки ім'я чи повністю ПІБ фізичної особи?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступну відповідь: учасник має зазначити повністю прізвище, ім’я та по-батькові фізичної особи. З метою ідентичного тлумачення вказаної вимоги тендерної документації, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
овідка, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які планується залучати під час виконання робіт (за формою)
Дата подання: 26 лютого 2019 17:13
Дата відповіді: 01 березня 2019 20:40
Згідно п. 2.1. Довідка, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які планується залучати під час виконання робіт (за формою) у четвертій колонці вказано "Загальний досвід роботи (роки)", це мається на увазі досвід роботи на даній посаді, чи взагалі досвід на всіх посадах, на яких фізична особа працювала?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступну відповідь: учасник має зазначити досвід роботи працівника взагалі на вказаній посаді в межах цього та/або іншого підприємства
Який клас наслідків об'єкту
Дата подання: 26 лютого 2019 17:45
Дата відповіді: 01 березня 2019 20:46
Який клас наслідків об'єкту, підкажіть, будь ласка.
Відповідь: Клас наслідків СС2 ІІІ категорія
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Дата подання: 27 лютого 2019 08:51
Дата відповіді: 01 березня 2019 20:49
Шановний замовник, поясніть, чому у технічному завданні Вами використовується російська мова?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступну відповідь: де саме ( в яких пунктах) використовується вказана вами інформація?
тд
Дата подання: 27 лютого 2019 09:10
Дата відповіді: 01 березня 2019 20:53
Відповідно до вимог документації Учасник повинен надати довідку, складену в довільній формі, яка містить відомості про учасника, у тому числі: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон/факс, платіжні реквізити, за якими буде здійснюватися оплата у разі укладення договору). Просимо пояснити, що саме Замовник бажає побачити у виразі "телефон/факс", як приклад "телефон або факс" або "телефон та факс". Також, поясніть, що повинен зазначити учасник у разі відсутності факсу та як це впливає на оцінку пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступну відповідь: Замовник вимагає надання інформації про наявність і телефону, і факсу
Подання гарантії фінансової установи
Дата подання: 27 лютого 2019 20:14
Дата відповіді: 01 березня 2019 20:55
Підкажіть будь ласка яким чином банківська установа не є фінансовою установою якщо це суперечить ЗУ "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг".
Відповідь: Відповідно до статті 1 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» до фінансових установ належать банки.
Банк є фінансовою установою
НЕЗАКОННА ВИМОГА ,ЩОДО ВІДКРИТТЯ НЕБЮДЖЕТНОГО РАХУНКУ УЧАСНИКАМИ ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 28 лютого 2019 15:45
Дата відповіді: 05 березня 2019 18:23
Надайте обгрунтовану відповідь щодо правомірності виконання вимоги на надання довідки у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо відкритого небюджетного рахунку на ім’я учасника в органах Казначейства. Згідно пункту 2-1 постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» данний рахунок відкривається тільки ВИКОНАВЦЯМ РОБІТ. У данній постанові ніде не вказано підстави для відкриття небюджетного рахунку УЧАСАНИКУ закупівлі. Виходячи з вище викладенного вимога замовника є не правомірною , що свідчить про порушення ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув ваше звернення та повідомляє, що згідноз нормами ч.3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року тендерна документація може містити також іншу інформацію та інші вимоги відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищенаведене, Замовником встановлено відповідну вимогу з метою запобігання випадку непідписання договору учасником-переможцем торгів у строки, встановлені діючим законодавством по причині відсутності та/або несвоєчасності відкриття такого рахунку
Щодо засобів звязкуНої
Дата подання: 01 березня 2019 21:08
Дата відповіді: 05 березня 2019 17:44
Якщо у учасника закупівлі не має факсу, чи стане це підставою для визнання тендерної пропозиції такою, що не відповідає вимогам тендерної документації?
Відповідь: Тендерний комітет Замовника розглянув Ваше звернення та повідомляє, що відсутність факсу не є підставою для відхилення тендерної пропозиції, у випадку, якщо Учасник зазначить цю інформацію в тендерній пропозиції
Щодо зазначення факсу
Дата подання: 02 березня 2019 12:48
Дата відповіді: 05 березня 2019 18:15
Якщо немає факсу, можно вказати "факс відсутній",тобто вказати наступне,наприклад: "+38067....../факс відсутній",це не буде підставою відхилення тендерної пропозиції учасника?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув ваше звернення та повідомляє, що учасник може зазначити інформацію щодо факсу в запропонованому вигляді
Вкажіть, будь ласка, вартість будівельно-монтажних робіт, згідно отриманого Вами експертного звіту
Дата подання: 02 березня 2019 15:35
Дата відповіді: 05 березня 2019 18:20
Ми від Вас отримали некоректну відповідь. Ще раз Вам задаємо питання. Вкажіть, будь ласка, вартість будівельно-монтажних робіт, згідно отриманого Вами експертного звіту по даному об'єкту, щоб учасник під час розрахунку цінової пропозиції у кошторисній документації не збільшив ліміт коштів на будівельно-монтажні роботи, обладнання та інші витрати.
Відповідь: Тендерний комітет розглянув ваше звернення та повідомляє, що згідно Експертного звіту № 21-0445-18 від 16.10.2018 року будівельні роботи - 19904449,00 грн.
Розгорнути всі запитання: 18 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-25-002384-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:37188826
Дата подання: 02 квітня 2019 15:28
Неправомірна підстава відхилення учасника ТОВ "ПСБК"
Учасник ТОВ «ПСБК» повідомляє про те, що надана банківська гарантія у тендерній пропозиції повністю відповідає умовам тендерної документації та відповідає положенням статті 560 Цивільного кодексу України та статті 1 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг». В умовах тендерної документації у розділі 3. «Забезпечення тендерної пропозиції» Замовник вказав у тендерній документації наступне: «У кінці електронної банківської гарантії обов’язково зазначається…», тобто на підставі цього Замовник мав на увазі саме банківську гарантію. Учасник наполягає на тому, щоб Замовник відмінив протокол щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ПСБК», якого неправомірно було відхилено.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 квітня 2019 16:07
Тендерний комітет Замовника торгів розглянув Вашу вимогу та повідомляє про наступне: згідно з тендерною документацією "Учасник торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Учасник надає документ в електронному вигляді, в форматі PDF через електронну систему закупівель, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції торгів.
Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: гарантія фінансової компанії.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менш ніж строк дії тендерної пропозиції.
Гарантія повинна свідчити про обов’язок фінансової компанії виплатити замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, передбачених законом (тендерною документацією) та містити, зокрема, такі реквізити, як посилання на тендерну документацію та умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії.
Гарантія повинна містити такі суттєві умови:
1) Назву документа – «Гарантія»;
2) Номер, дату та місце складання;
3) Термін дії повинен бути не менше ніж термін дії тендерної пропозиції;
4) Повну назву Гаранта;
5) Підпис і печатка гаранта;
6) Повну назву Учасника (принципала) (для фізичної особи - прізвище, ім’я та по батькові та документ (паспорт), що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження);
7) Повну назву бенефіціара, його місцезнаходження (зазначається фактична адреса), р/р;
8) Назву банку бенефіціара – його повну назву та повна адреса (зазначається Харківське та Чугуївське управління Державної казначейської служби України), а також МФО та ідентифікаційні коди/номери;
9) Умови щодо зменшення\збільшення суми гарантії (у разі потреби) лише за письмовим погодженням із Бенефіціаром;
10) Посилання на предмет закупівлі (із посиланням на тендер через офіційний сайт prozorro.gov.ua, зазначається електронна адреса в мережі інтернет, а також зазначається ID закупівлі та ідентифікатор закупівлі);
11) Суму гарантії (128090,00 грн. (сто двадцять вісім тисяч дев’яносто гривень 00 коп.)) цифрами та словами і валюту платежу;
12) Літерний код валюти відповідно до Класифікатора;
13) Обов’язок гаранта сплатити повну суму забезпечення тендерної пропозиції (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав:
- відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
- непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
- ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
- ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
14) Термін сплати грошових коштів протягом 2 банківських дня з моменту отримання письмової вимоги від Замовника;
15) Гарантія набуває чинність з ” ___ ” ___________ 20 _ р. (з дати проведення електронного аукціону);
16) В гарантії обов’язково зазначається що вона є безвідкличною та безумовною;
17) В гарантії обов’язково зазначається що учасник (принципал) ознайомлений з умовами гарантії;
18) Підпис та відбиток печатки принципала
19) Інші умови.
Електронна гарантія подається Учасником у форматі .PDF.
Файл електронної гарантії не повинен містити інші файли, які подаються Учасником.
У кінці електронної банківської гарантії обов’язково зазначається, що достовірність електронно-цифрового підпису та електронно цифрової печатки перевіряються через програмний комплекс Ме.Doc (або через офіційні ресурси у мережі інтернет). У разі, якщо у програмному комплексі Ме.Doc відсутні електронно-цифрові підписи та електронно цифрові печатки, гарантія є такою, що не відповідає умовам тендерної документації (гарантія не буде відхилена у разі якщо перевірка електронно-цифрового підпису та електронно цифрової печатки здійснюватиметься через офіційні ресурси у мережі інтернет).
Текст гарантії не може містити:
- умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги) або за письмовим погодженням із Бенефіціаром;
- умов про ускладнення процедури повернення (отримання) забезпечення тендерної пропозиції (додаткового підтвердження повноважень особи, яка підписала вимоги від імені Бенефіціара, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення тендерної пропозиції тощо);
- умов, які не відповідають або суперечать вимогам тендерної документації.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником.
Учасник який здійснює свою діяльність без печатки надає скановану копію довідки щодо здійснення своєї діяльності без печатки (довідка повинна бути складену на власному фірмовому бланку за власноручним підписом уповноваженої особи, не раніше дати складання гарантії та містити вихідний номер та дату).
До супутніх документів тендерної пропозиції учасника додаються скановані копії (засвічена гарантом) свідоцтва про реєстрацію фінансової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, документу, що підтверджує наявність у гаранта ліцензії на надання гарантій, документу, що підтверджує правомочність особи гаранта, яка підписала гарантію.
Гарантія та супровідні до неї документи подаються (завантажуються) Учасником у одному архіві у форматі .RAR
Гарантія яка сформульована іншим чином, не відповідає всім вимогам тендерної документації, містить відкладні умови набуття нею чинності, або не надано всієї необхідної інформації, документів є такою, що не відповідає умовам тендерної документації.
РЕКВІЗИТИ ЗАМОВНИКА:
Новопокровська селищна рада Чугуївського району Харківської області
Місцезнаходження: 63523, Україна, Харківська область, Чугуївський район, смт. Новопокровка, вул. Дворянська, 9А
код ЄДРПОУ: 04396874,
р/р 37337001122031 ГУДКСУ у Харківській області, МФО 851011".
Таким чином, майже у всіх положеннях тендерної документації йдеться про гарантію фінансової установи. Враховуючи зазначене, абсолютно нерозумілим з яких підстав учасник торгів прийняв рішення, що забезпечення має бути подано у формі банківської гарантії. Крім того, з боку учасника не надходило ніяких звернень та/або вимог у порядку, встановленому ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо форми тендерного забезпечення, встановленого Замовником. Таким чином, в цій частині пропозиція учасника відхилена правомірно, а Вимога не підлягає задоволенню

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-11-000022 ● 404088ec28c04249a8ec31fac8919040
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2019 18:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

09.04.2019 № 99
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 09.04.2019 № 99
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

2 UA-2019-02-25-002384-b 25.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Перший заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет Новопокровської селищної ради за результатами Моніторингу ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ закупівлі робіт із Будівництва фізкультурно-оздоровчого комплексу в смт. Новопокровка Чугуївського району Харківської області по вул. В.Вішталя, 9-А. (Коригування) вважає за необхідне надати наступні пояснення: - тендерна документація щодо закупівлі складена та затверджена тендерним комітетом на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 року № 680. Інформація щодо порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), через те, що тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками та учасником переможцем торгів інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 2 частини першої статті 17 Закону, не може бути прийняте. Так, відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, вимога у тендерній документації щодо надання учасниками інформації про відсутність підстави зазначеної у пункті 2 частини першої статті 17 Закону, в довільній формі, не суперечить вимогам частини третьої статті 17 Закону. 2. Щодо встановленої у п.2 розділу 5 тендерної документації можливості звернення Замовника до учасника повідомляємо, що згідно п. 7. ст. 28 Закону "Про публічні закупівлі", замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств чи організацій, відповідно до їх компетенції. Відповідно до діючого законодавства України Товари́ство з обме́женою відповіда́льністю - це організація, суб'єкт господарювання, статутний капітал якої поділений на частки, розмір яких встановлюється статутом товариства. Таким чином, встановлюючи в Тендерній документації можливість звернення Замовника до Учасника (організації) не порушує вимоги п. 7. ст. 28 Закону "Про публічні закупівлі" В той же час, результати проведеного моніторингу прийняті до уваги та їх результати будуть враховані при проведенні наступних процедур закупівлі.

2019-04-16 18:32:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНЦ" 23 900 480,40
UAH з ПДВ
23 900 480,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 25 425 025,25
UAH з ПДВ
25 161 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Горпром" 25 618 980,00
UAH з ПДВ
25 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТАВТОМАТИКА" 25 616 400,00
UAH з ПДВ
25 616 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2019 17:43
Електронний підпис
18 березня 2019 17:43
Електронний підпис
18 березня 2019 17:42
ТЗ.pdf
18 березня 2019 17:42
Статут 1!.pdf
18 березня 2019 17:42
Протокол на директора.pdf
18 березня 2019 17:42
Наказ на директора.pdf
18 березня 2019 17:42
лицензия 2.pdf
18 березня 2019 17:42
Кошторис.pdf
18 березня 2019 17:42
Документи ново.pdf
18 березня 2019 17:42
Довідкита інше.pdf
15 березня 2019 16:59
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

15 березня 2019 13:39
Електронний підпис
15 березня 2019 13:37
4033_ПСБК_Гарантія_12_03_2019.rar
15 березня 2019 13:37
9.Субпідрядники.pdf.p7s
15 березня 2019 13:37
9.Субпідрядники.pdf
15 березня 2019 13:37
6.Технічне завдання.pdf.p7s
15 березня 2019 13:37
6.Технічне завдання.pdf
15 березня 2019 13:37
5.Проект договора.pdf.p7s
15 березня 2019 13:37
5.Проект договора.pdf
15 березня 2019 13:36
1. Документи.pdf.p7s
15 березня 2019 13:36
1. Документи.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 19:17
Електронний підпис
05 квітня 2019 19:16
Довідка НАЗК.zip
05 квітня 2019 19:07
Електронний підпис
05 квітня 2019 18:58
Електронний підпис
01 квітня 2019 20:58
Електронний підпис
01 квітня 2019 20:56
Оновлена пропозиція.pdf
14 березня 2019 12:51
Електронний підпис
14 березня 2019 12:49
Тендерна пропозиція.pdf
14 березня 2019 12:49
Договірна ПДФ.rar
14 березня 2019 12:49
Технічне завдання.pdf
14 березня 2019 12:49
довідки, гарантії.pdf
14 березня 2019 12:49
Довідки МВС, корупція.rar

Публічні документи

15 березня 2019 16:39
Гарантійний термін.pdf
15 березня 2019 16:38
Відомості про учасника.pdf
15 березня 2019 16:37
Пропозиція.pdf
15 березня 2019 16:32
Довідк про юр.pdf
15 березня 2019 16:15
Тех.завдання.pdf
15 березня 2019 15:51
Витяг ПДВ.pdf
15 березня 2019 10:40
RE_ Инвеставтоматика.zip
07 березня 2019 17:54
Гарантійні вимоги07.pdf
07 березня 2019 17:49
Проект договору.pdf
07 березня 2019 17:49
Довідка ст.pdf
07 березня 2019 17:49
Лист виписка з Статуту.pdf
07 березня 2019 17:49
Лист ст.pdf
07 березня 2019 17:49
Лист санкції.pdf
07 березня 2019 17:49
Витяг.pdf
07 березня 2019 17:49
Протокол, наказ.pdf
07 березня 2019 17:49
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНЦ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

ТОВ "Горпром"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТАВТОМАТИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНЦ"
#36624755
Відхилено 23 900 480,40
UAH з ПДВ
26 березня 2019 09:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
#37188826
Відхилено 25 161 000,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2019 17:48
ТОВ "Горпром"
#36625235
Переможець 25 220 000,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 16:50

Документи

26 березня 2019 09:52
Електронний підпис
26 березня 2019 09:39
протокол 21 2.jpg
26 березня 2019 09:39
протокол 21 1.jpg
18 березня 2019 11:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 квітня 2019 17:48
Електронний підпис
01 квітня 2019 16:30
22 2.jpg
01 квітня 2019 16:30
22 1 .jpg
26 березня 2019 09:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 квітня 2019 16:50
Електронний підпис
05 квітня 2019 16:08
протокол 23 2.jpg
05 квітня 2019 16:08
протокол 23 1.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2019 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Горпром"
#36625235
25 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2019 16:50
Електронний підпис
05 квітня 2019 16:08
протокол 23 2.jpg
05 квітня 2019 16:08
протокол 23 1.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 11:27
дод уг 7.jpg зміни до договору
12 листопада 2020 11:26
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 10:59
доб угод 6.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 21:44
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2020 14:32
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
12 червня 2020 14:11
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:53
доп. уг. 4.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:45
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:03
Додаткова угода 3 .pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:51
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 21:53
доп уг 2.jpg зміни до договору
01 жовтня 2019 20:24
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2019 10:45
Повідомлення.jpg зміни до договору
24 вересня 2019 10:31
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
24 вересня 2019 10:31
Електронний підпис укладений
18 квітня 2019 15:25
ДОГОВІР.pdf укладений
18 квітня 2019 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Більш детально у Додатковій угоді № 1 від 24.09.2019 року
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення інформації в договорі стосовно субпідрядників
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Детальна інформація у додатковій угоді № 3
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна договору
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): доповнення пунктів
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML