Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень корпусу №1 ПДЗОВ "Зміна" Київської області, Бородянського району с.Пилиповичі
Очікувана вартість
4 799 999,00 UAH
UA-2019-02-25-001721-c 3c9d68ca52dc466a85fd684d063efac6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слуцький Валерій Олегович

380633969316
380503101649
murashko.anya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Зміна"
Код ЄДРПОУ: 20578818
Місцезнаходження: 07840, Україна , Київська обл., Бородянський район с. Пилиповичі, будинок №1
Контактна особа: Слуцький Валерій Олегович
380633969316,380503101649
murashko.anya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2019 19:46
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 березня 2019 12:58
Очікувана вартість: 4 799 999,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 20 днів з дати вказаної в договорі, але в будь-якому випадку до 30 травня 2019 року (включно).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень корпусу №1 ПДЗОВ "Зміна" Київської області, Бородянського району с.Пилиповичі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07840, Україна, Київська область, Бородянський район, с. Пилиповичі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2019 19:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2019 19:47
0. ТД Кап ремонт 1го корпусу.docx
25 лютого 2019 19:47
3. Додаток 3.docx
25 лютого 2019 19:47
4. Додаток 4.docx
25 лютого 2019 19:47
2. Додаток 2.docx
25 лютого 2019 19:47
1. Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо переліку документів, що вимагаються
Дата подання: 02 березня 2019 00:06
Дата відповіді: 03 березня 2019 18:17
Вимогами Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що "....Якщо замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель оригіналів документів, виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений Учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу)". Яким чином Замовник повинен зрозуміти, а учасник підтвердити перевірку "оригінальності" документів?)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В умовах тендерної документації не встановлено окремих вимог щодо необхідності учаснику підтверджувати перевірку "оригінальності" документів.
У відповідності із ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
В умовах тендерної документації передбачено необхідність розмістити на майданчик(у за умови технічної можливості електронної системи закупівель)скановану цінову пропозицію, яка містить остаточну ціну тендерної пропозиції за результатами аукціону.
Враховуючи вищезазначене, під технічною можливості електронної системи закупівель мається на увазі "технічна можливість" майданчикачерез який було подано пропозицію. "Технічнунеможливість", за розумінням Замовника, може підтвердити майданчик через який було подано пропозицію шляхом надання документу відповідного змісту.
Щодо завантаження документів
Дата подання: 02 березня 2019 00:18
Дата відповіді: 03 березня 2019 18:08
Умовами тендерної документації визначего, що "...Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом 5-х робочих днів після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) скановану цінову пропозицію, яка містить остаточну ціну тендерної пропозиції за результатами аукціону, оформлену згідно з Додатком 1 до тендерної документації та скріплену підписом уповноваженої особи". Оскільки, електронна система закупівель забезпечує цілодобову можливість учасників завантажити документи, просимо надати пояснення щодо того, що Замовник має на увазі "технічна можливість" і хто та яким чином за розумінням Замовника може підтвердити "технічну неможливість" розмістити на майданчику документи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В умовах тендерної документації не встановлено окремих вимог щодо необхідності учаснику підтверджувати перевірку "оригінальності" документів.
У відповідності із ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-25-001721-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 28 лютого 2019 09:26
Скасування вимоги "Лист-відгук має бути адресований Замовнику із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, року(-ів) виконання договору."
Тендерною документаціэю вимагається надання учасником "Лист-відгук має бути адресований Замовнику із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, року(-ів) виконання договору." Дану вимогу вважаю незаконною з огляду на наступні причини. Після виконання договору замовники надають позитивні відгуки про виконані роботи протягом 1-2 місяців. Щоразу отримувати відгук "підписаний керівником контрагента та адресований замовнику" немає можливості. Жоден замовник не буде надавати кожного разу відгук із зазначенням замовника, у тендері якого планує приймати участь учасник. Отже, прошу скасувати вимогу Тендерної документації про надання відгуку, адресованого замовнику.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2019 18:19
З метою підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, Замовник встановлює вимогу щодо надання листа-відгуку якиймає бути адресованийЗамовнику. Вказана вимога обумовлена необхідністю Замовника переконатися в дійсності та актуальності наданої інформації.
Запитувач не підтвердив неможливість виконання вищезазначеної вимоги.
Враховуючи вищезазначене, Ваша вимога не може бути задоволена.
Розгорнути Згорнути
З метою підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, Замовник встановлює вимогу щодо надання листа-відгуку якиймає бути адресованийЗамовнику. Вказана вимога обумовлена необхідністю Замовника переконатися в дійсності та актуальності наданої інформації.
Запитувач не підтвердив неможливість виконання вищезазначеної вимоги.
Враховуючи вищезазначене, Ваша вимога не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2019-02-25-001721-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ТОМАШЕВСЬКИЙ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2429305636
Дата подання: 28 березня 2019 18:22
Вимога про відхилення пропозиції ТОВ "АЮДЕР-XXІ"
Відповідно до п. 6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у технічних вимогах (Додаток 3 тендерної документації), а саме розрахунок ціни тендерної пропозиції, у повній відповідності до обсягу робіт, що вказані Замовником в Додатку 3 тендерної документації, який складається з:
 Договірна ціна;
 Зведений кошторисний розрахунок (передбачено можливість надання у файлах з розширенням: *.xls, або *.xl, або *.doc або *.docx або *.rtf (завірення підписоми уповноваженої особи чи печаткою учасника, не вимагається));
 Локальний (-ні) кошторис (-си) (передбачено можливість надання у файлах з розширенням: *.xls, або *.xl, або *.doc або *.docx або *.rtf (завірення підписоми уповноваженої особи чи печаткою учасника, не вимагається));
 Підсумкову відомість ресурсів (передбачено можливість надання у файлах з розширенням: *.xls, або *.xl, або *.doc або *.docx або *.rtf (завірення підписоми уповноваженої особи чи печаткою учасника, не вимагається));
 Розрахунок заробітної плати (передбачено можливість надання у файлах з розширенням: *.xls, або *.xl, або *.doc або *.docx або *.rtf (завірення підписоми уповноваженої особи чи печаткою учасника, не вимагається)); ;
 Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (передбачено можливість надання у файлах з розширенням: *.xls, або *.xl, або *.doc або *.docx або *.rtf (завірення підписоми уповноваженої особи чи печаткою учасника, не вимагається)); ;
 Розрахунок загальновиробничих витрат (передбачено можливість надання у файлах з розширенням: *.xls, або *.xl, або *.doc або *.docx або *.rtf (завірення підписоми уповноваженої особи чи печаткою учасника, не вимагається)); ;
 Розрахунок адміністративних витрат (передбачено можливість надання у файлах з розширенням: *.xls, або *.xl, або *.doc або *.docx або *.rtf (завірення підписоми уповноваженої особи чи печаткою учасника, не вимагається));
 Розрахунок прибутку (передбачено можливість надання у файлах з розширенням: *.xls, або *.xl, або *.doc або *.docx або *.rtf (завірення підписоми уповноваженої особи чи печаткою учасника, не вимагається));
 Орієнтовний календарний графік виконання робіт.
Натомість, в Учасника, якого визначено переможцем закупівлі, відсутній розрахунок заробітної плати, в звязку з цим його тендерна пропозиція мала буьти відхилена Замовником як така, що відповідала вимогам тендерної документації. Визначивши Учасника ТОВ "АЮДЕР-ХХІ" переможцем закупівлі, Замовник порушив принципи здійснення закупівель, а саме ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", обєктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Тому, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "АЮДЕР-XXІ".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2019 14:25
В складі пропозиції ТОВ "АЮДЕР-XXІ" надано файл «r_66_ДЦ_ОС_2-1 ЗП» в змісті якого надано відомість трудомісткості і заробітної плати.
Враховуючи зазначене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2019 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТОМАШЕВСЬКИЙ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ" 4 250 000,00
UAH з ПДВ
4 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЮДЕР-XXІ" 4 796 802,78
UAH з ПДВ
4 772 802,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРІНВЕСТКАПІТАЛ" 4 799 856,56
UAH з ПДВ
4 799 856,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2019 19:16
Електронний підпис
14 березня 2019 17:13
Електронний підпис
14 березня 2019 17:10
КВАЛІФІКАЦІЙНА ЧАСТИНА.rar
14 березня 2019 17:10
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.rar
14 березня 2019 17:10
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.zip

Публічні документи

26 березня 2019 14:00
Електронний підпис
26 березня 2019 13:59
Електронний підпис
26 березня 2019 13:50
АЮДЕР- 1 КОРПУС-4 772 802,78.zip
22 березня 2019 15:43
Електронний підпис
14 березня 2019 15:53
Електронний підпис
13 березня 2019 16:30
Електронний підпис
13 березня 2019 16:23
АЮДЕР-Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

14 березня 2019 11:17
Електронний підпис
14 березня 2019 11:15
Цінова пропозиція.pdf
14 березня 2019 11:15
Тендер 4 799 856,56грн.zip
14 березня 2019 11:15
2.pdf
14 березня 2019 11:15
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТОМАШЕВСЬКИЙ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АЮДЕР-XXІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРІНВЕСТКАПІТАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТОМАШЕВСЬКИЙ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ"
#2429305636
Відхилено 4 250 000,00
UAH з ПДВ
21 березня 2019 20:44
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЮДЕР-XXІ"
#35000046
Переможець 4 772 802,78
UAH з ПДВ
25 березня 2019 12:21

Документи

25 березня 2019 12:02
Електронний підпис
21 березня 2019 20:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2019 12:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЮДЕР-XXІ"
#35000046
4 772 802,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 березня 2019 12:02
Електронний підпис
21 березня 2019 20:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2019 19:05
ДОДАТКОВА УГОДА 3(1КОРПУС).pdf зміни до договору
18 липня 2019 19:04
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2019 15:45
2. Дод № 2 - кошториси 17.04.2019.docx зміни до договору
17 квітня 2019 15:43
Додаткова Угода 2 1 корпус.pdf зміни до договору
17 квітня 2019 15:43
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2019 17:39
Дод № 2 - кошториси Доп угода 1.docx зміни до договору
16 квітня 2019 17:38
ДУ1.pdf зміни до договору
16 квітня 2019 17:37
Електронний підпис укладений
10 квітня 2019 17:29
Договір 1й корпус.rar укладений
10 квітня 2019 17:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В доданому файлі
Номер договору про закупівлю: КР10/04/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: КР10/04/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В доданому файлі
Номер договору про закупівлю: КР10/04/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: КР10/04/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вирішили змінити ціну в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Більш детально в доданому файлі.
Номер договору про закупівлю: КР10/04/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 494 999,95
UAH (в тому числі ПДВ 749 166,66 UAH)