Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво павільйону України у м. Дубай, Об’єднані Арабські Емірати в рамках підготовки та забезпечення участі України у Всесвітній виставці “Експо – 2020”
Очікувана вартість
5 500 000,00 USD
UA-2019-02-25-001705-c ● a42dd85ab68940fb96c83e457fdd8d53
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПО-2020" |
Код ЄДРПОУ: | 42774512 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., Київ, БУЛЬВАР ДРУЖБИ НАРОДІВ, будинок 28 |
Контактна особа: |
Пегза Катерина +380963733102 UKRAINE.EXPO2020@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2019 19:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 12:30 |
Очікувана вартість: | 5 500 000,00 USD з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 USD |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,02% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 27000 USD |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Будівництво павільйону України у м. Дубай, Об’єднані Арабські Емірати в рамках підготовки та забезпечення участі України у Всесвітній виставці “Експо – 2020”
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівництво павільйону України у м. Дубай, Об’єднані Арабські Емірати в рамках підготовки та забезпечення участі України у Всесвітній виставці “Експо – 2020”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
ОБ'ЄДНАНІ АРАБСЬКІ ЕМІРАТИ, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2019 15:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2019 15:25 |
додаток_2_eng.docx | |
28 березня 2019 15:25 |
1_додаток_2.docx | |
28 березня 2019 15:25 |
Перелік змін №4 до ТД.docx | |
23 березня 2019 17:01 |
тендерна документація_eng.docx | |
23 березня 2019 17:01 |
1_тендерна документація.docx | |
23 березня 2019 17:01 |
Перелік змін №3 до ТД.docx | |
20 березня 2019 11:46 |
додаток_5_договір проект_ukr_eng.docx | |
20 березня 2019 11:46 |
додаток_3 Техзавдання_eng.docx | |
20 березня 2019 11:46 |
додаток_3 Техзавдання.docx | |
20 березня 2019 11:46 |
додаток_2.5_eng.docx | |
20 березня 2019 11:46 |
додаток_2.5.docx | |
20 березня 2019 11:46 |
додаток_2.3_eng.docx | |
20 березня 2019 11:46 |
додаток_2.3.docx | |
20 березня 2019 11:46 |
додаток 4_eng.docx | |
20 березня 2019 11:46 |
додаток_4.docx | |
20 березня 2019 11:46 |
Перелік змін №2 до ТД.docx | |
07 березня 2019 09:50 |
Перелік змін до ТД.docx | |
25 лютого 2019 19:02 |
Додаток_7 до ТД.pdf | |
25 лютого 2019 19:02 |
Appendix №8 to TD.pdf | |
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_6_eng.doc | |
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_2.6_eng.docx | |
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_2.7_eng.docx | |
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_2.4_eng.docx | |
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_2.2_eng.docx | |
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_2.1_eng.docx | |
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_1_eng.docx | |
25 лютого 2019 19:02 |
Додаток №4 до договору.pdf | |
25 лютого 2019 19:02 |
Додаток_7 до ТД.pdf | |
25 лютого 2019 19:02 |
Додаток №8 до ТД.pdf | |
25 лютого 2019 19:02 |
Appendix №4 to Contract.pdf | |
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_6 укр. мова.doc | |
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_2.4.docx | |
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_2.7.docx | |
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_2.6..docx | |
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_2.1.docx | |
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_2.2.docx | |
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_1.docx |
28 березня 2019 15:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
28 березня 2019 15:25 |
додаток_2_eng.docx
|
||||||||||||
28 березня 2019 15:25 |
1_додаток_2.docx
|
||||||||||||
28 березня 2019 15:25 |
Перелік змін №4 до ТД.docx
|
||||||||||||
23 березня 2019 17:01 |
тендерна документація_eng.docx
|
||||||||||||
23 березня 2019 17:01 |
1_тендерна документація.docx
|
||||||||||||
23 березня 2019 17:01 |
Перелік змін №3 до ТД.docx
|
||||||||||||
20 березня 2019 11:46 |
додаток_5_договір проект_ukr_eng.docx
|
||||||||||||
20 березня 2019 11:46 |
додаток_3 Техзавдання_eng.docx
|
||||||||||||
20 березня 2019 11:46 |
додаток_3 Техзавдання.docx
|
||||||||||||
20 березня 2019 11:46 |
додаток_2.5_eng.docx
|
||||||||||||
20 березня 2019 11:46 |
додаток_2.5.docx
|
||||||||||||
20 березня 2019 11:46 |
додаток_2.3_eng.docx
|
||||||||||||
20 березня 2019 11:46 |
додаток_2.3.docx
|
||||||||||||
20 березня 2019 11:46 |
додаток 4_eng.docx
|
||||||||||||
20 березня 2019 11:46 |
додаток_4.docx
|
||||||||||||
20 березня 2019 11:46 |
Перелік змін №2 до ТД.docx
|
||||||||||||
07 березня 2019 09:50 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||||||||
25 лютого 2019 19:02 |
Додаток_7 до ТД.pdf
|
||||||||||||
25 лютого 2019 19:02 |
Appendix №8 to TD.pdf
|
||||||||||||
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_6_eng.doc
|
||||||||||||
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_2.6_eng.docx
|
||||||||||||
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_2.7_eng.docx
|
||||||||||||
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_2.4_eng.docx
|
||||||||||||
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_2.2_eng.docx
|
||||||||||||
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_2.1_eng.docx
|
||||||||||||
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_1_eng.docx
|
||||||||||||
25 лютого 2019 19:02 |
Додаток №4 до договору.pdf
|
||||||||||||
25 лютого 2019 19:02 |
Додаток_7 до ТД.pdf
|
||||||||||||
25 лютого 2019 19:02 |
Додаток №8 до ТД.pdf
|
||||||||||||
25 лютого 2019 19:02 |
Appendix №4 to Contract.pdf
|
||||||||||||
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_6 укр. мова.doc
|
||||||||||||
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_2.4.docx
|
||||||||||||
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_2.7.docx
|
||||||||||||
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_2.6..docx
|
||||||||||||
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_2.1.docx
|
||||||||||||
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_2.2.docx
|
||||||||||||
25 лютого 2019 19:02 |
додаток_1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Банківська гарантія
Дата подання: 14 березня 2019 12:36
Дата відповіді: 14 березня 2019 14:50
Доброго дня.
Умовами тендерної документації передбачено надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, виданої банком, рейтинг якого за класифікацією однієї з провідних світових рейтингових компаній (Fitch IBCA, Standard & Poor’s, Moody’s) відповідає вимогам першокласних банків (не нижче інвестиційного класу).
Просимо надати перелік банків, які відповідають зазначеним вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 2 Розділу III Тендерної документації передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у формі електронної банківської гарантії, виданої банком, рейтинг якого за класифікацією однієї з провідних світових рейтингових компаній (Fitch IBCA, Standard & Poor’s, Moody’s) відповідає вимогам першокласних банків (не нижче інвестиційного класу), що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику у разі невиконання Учасником умов, передбачених у частині третій статті 24 Закону.
При цьому, Учасник має можливість самостійно обирати та визначати конкретний банк для отримання банківської гарантії та/або звертатися до нього з вимогами підтвердити його відповідність вимогам встановленим ТД Замовника.
При цьому, Учасник має можливість самостійно обирати та визначати конкретний банк для отримання банківської гарантії та/або звертатися до нього з вимогами підтвердити його відповідність вимогам встановленим ТД Замовника.
Посвідчення документів
Дата подання: 14 березня 2019 17:48
Дата відповіді: 15 березня 2019 09:51
Добрий день.
Прошу надати відповідь на таке питання. Якщо участь у тендері приймає учасник нерезидент, переклад документів повинні мати завірений переклад українською мовою з нотаріальним посвідченням підпису перекладача.
Чи повинен бути документ завірений нотаріусом на території України? Або учасник-нерезидент може завірити переклад у нотаріуса своєї країни??
Дякую за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності до ч. 7 Розділу I Тендерної документації встановлено, що під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою та мають неофіційний переклад англійською мовою.
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений уповноваженою особою учасника переклад українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Таким чином, у випадку участі у тендері учасника-нерезидента, документи, що подаються ним у складі тендерної пропозиції, можуть бути завірені як нотаріусом на території України, так і нотаріусом країни реєстрації учасника.
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений уповноваженою особою учасника переклад українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Таким чином, у випадку участі у тендері учасника-нерезидента, документи, що подаються ним у складі тендерної пропозиції, можуть бути завірені як нотаріусом на території України, так і нотаріусом країни реєстрації учасника.
Інформація щодо субпідрядника
Дата подання: 22 березня 2019 17:32
Дата відповіді: 23 березня 2019 09:32
Відповідно до пункту 17 части 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено,що Тендерна документація повинна містити: у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Дана вимога відсутня в тендерній документації. Чи потрібно уачсникам подавати інформацію щодо якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, дійсно, у разі, якщо Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю іншого суб'єкта господарювання, у відповідності до п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі"(надалі - Закон) Учасником має бути зазначена інформація щодо кожного такого суб'єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження).
Така вимога наразі відсутня у тендерній документації. Тому, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені з урахуванням п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону.
Така вимога наразі відсутня у тендерній документації. Тому, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені з урахуванням п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону.
Звернення за роз’ясненнями та щодо внесення змін до тендерної документації.
Дата подання: 22 березня 2019 22:06
Дата відповіді: 23 березня 2019 16:26
Умовами пункту 3 розділу ІІ «ІНШІ ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ» Додатку 2 до тендерної документації, учасники у складі тендерної пропозиції мають надати дозвільні документи на проведення робіт/послуг, пов’язаних із спорудженням павільйону України на Всесвітньої виставці “Експо – 2020” у м. Дубай (ОАЕ), до числа яких зокрема повинні входити наступні документи:
«- документ, що підтверджує кваліфікацію, виданий органом державної влади м. Дубай (Dubai Municipality (DM) Qualification);
- документ, що підтверджує кваліфікацію з питань енерго та водопостачання, виданий органом державної влади м. Дубай з питань енерго та водопостачання (Dubai Electricity and Water Authority (DEWA) Qualification);
- комерційна ліцензія (Commercial Licence) видана Департаментом економічного розвитку м.Дубай (Dubai’s Department of Economic Development (DED);
- професійну ліцензію (Professional Licence), видану Департаментом економічного розвитку м.Дубай (Dubai’s Department of Economic Development (DED).»
При цьому, відповідно до Указу Віце-президента, Прем'єр міністра і Правителя Дубаї, Його Високості шейха Махаммеда бін Рашид Аль Мактума №25 від 2008 року, а також згідно вимог Закону № (13) від 2011 року "Про регулювання економічної діяльності в Дубаї", Департамент Економічного Розвитку Дубаї (DED) на етапі ліцензування визначає компетенцію комерційних підприємств та встановлює кваліфікаційну відповідність таких комерційних підприємств - видам діяльності, які зазначені підприємства бажають надавати.
На підставі проведеної оцінки, DED надає дозвіл підприємству на виконання певної категорії робіт, що відображенні у Комерційній ліцензії підприємства. Таким чином, зазначеним документом, Департамент економічного розвитку Емірату Дубаї, підтверджує кваліфікацію ліцензіата за видами робіт, що зазначаються у спеціальному розділі ліцензії "Ліцензовані види діяльності".
Таким чином, зазначеним документом, Департамент економічного розвитку Емірату Дубаї,
підтверджує кваліфікацію ліцензіата в наступних пунктах у видах робіт, що зазначаються спеціальним розділом
Отже, наявність у комерційній ліцензії переліку ліцензованих видів діяльності таких пунктів як "Building Contracting" (будівельний підряд), Water pipelines and station contracting (підряди на водопроводи і насосні станції), Electrical fitting contracting (електромонтажні роботи) є достатньою для підтвердження як кваліфікації учасника так і наявності місцевого дозволу на виконання таких робіт.
Крім того, Законом № (8) від 1997 року про «Регулювання Дубайської торгово-промислової палати і промисловості» та Законом № (9) від 2012 року про «Внесення змін до деяких положень Закону No.(8) від 1997 року» визначено основні засади діяльності Дубайської торгово-промислової палати, до числа яких поміж іншим входять також і повноваження щодо ліцензування (надання професійних галузевих ліцензій (Professional Licence)) суб’єктів господарювання, що відповідають відповідним кваліфікаційним нормам м. Дубай (ОАЕ) та надання їм прав щодо здійснення діяльності в окремих видах господарювання.
Вказаний тип ліцензії також надає право суб’єктам господарювання виконувати конкретні види робіт (послуг тощо) на території м. Дубай. Перелік дозволених видів діяльності, у тому числі будівельний підряд, підряди на водопроводи і насосні станції, електромонтажні роботи та інше, зазначаються у відповідних розділах такої ліцензії.
Дійсність та чинність вказаних вище ліцензій, а також перелік видів діяльності, які суб’єкти господарювання можуть виконувати на території м.Дубаї, згідно вказаних вище дозвільних документів, можна перевірити на офіційних порталах вказаних вище організацій за посиланнями:
http://dubaided.gov.ae/English/pages/default.aspx
http://www.dubaichamber.com/eservices/document-verification
Наша компанія є активним суб’єктом, що протягом останніх років здійснює свою діяльність у сфері будівництва та розвитку інфраструктури міста Дубаї та має всі необхідні ліцензії та дозволи від уповноважених установ Об’єднаних Арабських Еміратів на таку діяльність.
Однак, умови, визначені пунктом 3 розділу ІІ «ІНШІ ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ» Додатку 2 до тендерної документації, обмежують коло учасників даної процедури закупівлі лише суб’єктами, що мають перелічені у зазначеному пункті документи (перелік яких не є вичерпним) та не враховують всі особливості законодавства м. Дубаї, а, відповідно – свідчать про дискримінаційний характер вимог, встановлених замовником цих відкритих торгів.
При чому, дозвільні документи, що має наша компанія та які перелічені вище, мають більш складний та кваліфікований статус, порівняно із тими, що вимагаються замовником у тендерній документації на цю закупівлю.
Слід підкреслити, що одним з основних принципів здійснення закупівель, визначених частиною 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) , визначено принцип недискримінації учасників. Крім того, ч.3 ст.5 Закону встановлено правову норму, згідно якої Замовників зобов’язано не встановлювати дискримінаційні вимог до учасників.
Також, у відповідності до абз.1 ч.4. ст. 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
З метою дотримання основних принципів закупівель, встановлених ст.3 Закону, просимо вас надати відповідь, чи передбачають умови п.3 р.ІІ Додатку 2 тендерної документації можливість надання учасниками дозвільних документів, які засвідчують право відповідного суб’єкта господарювання здійснювати діяльність на території міста Дубаї (ОАЕ), що вимагається предметом даної закупівлі.
Якщо така можливість не передбачена, для запобігання порушень законодавства, що мають ознаки дискримінаційного підходу, просимо Вас внести зміни до п.3 р.ІІ Додатку 2 тендерної документації, виклавши його у наступній редакції (або аналогічній за змістом):
«До документів, які зазначені у Розділі I Додатку 2 Учасник до тендерної пропозиції має надати завірені Учасником ліцензії та інші дозвільні документи на проведення робіт/послуг, пов’язаних із спорудженням павільйону України на Всесвітньої виставці “Експо – 2020” у м. Дубай (ОАЕ), зокрема:
- документ, що підтверджує кваліфікацію, виданий органом державної влади м. Дубай (Dubai Municipality (DM) Qualification);
- документ, що підтверджує кваліфікацію з питань енерго та водопостачання, виданий органом державної влади м. Дубай з питань енерго та водопостачання (Dubai Electricity and Water Authority (DEWA) Qualification);
- комерційну ліцензію (Commercial Licence) видану Департаментом економічного розвитку м.Дубай (Dubai’s Department of Economic Development (DED);
- професійну ліцензію (Professional Licence), видану Департаментом економічного розвитку м.Дубай (Dubai’s Department of Economic Development (DED).
У випадку, якщо учасник має інший дозвільний документ, який надає право на виконання робіт та надання послуг (які при цьому складають предмет даної закупівлі) на території м.Дубай (ОАЕ), або в разі якщо учасник має дозвільні документи, видані відповідними уповноваженими установами (органами) м.Дубаї, яки при цьому підтверджують права учасника на здійснення діяльності на території м.Дубаї, аналогічні тим правам, що надають перелічені вище дозвільні документи, учасник у складі тендерної пропозиції надає такі документи із відповідним листом-роз’ясненням, який поміж іншим, повинен містити правове обґрунтування щодо надання таких документів.»
В разі, якщо дискримінаційні умови, які не відповідають Законодавству України та Об’єднаних Арабських Еміратів не будуть виправлені з боку Замовника протягом строку, встановленого згідно Закону України «Про публічні закупівлі» для оскарження умов тендерної документації , наша компанія буде змушена звернутися до уповноваженого органу (постійно-діючої колегії Антимонопольного Комітету України) із скаргою щодо порушення законних прав учасників відкритих торгів та з питань внесення відповідних змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов розділу I.I. Додатку 2 до Тендерної документації, Учасник має надати завірені Учасником ліцензії та інші дозвільні документи на проведення робіт/послуг, пов’язаних із спорудженням павільйону України на Всесвітньої виставці “Експо – 2020” у м. Дубай (ОАЕ), зокрема:
- документ, що підтверджує кваліфікацію, виданий органом державної влади м. Дубай (Dubai Municipality (DM) Qualification);
- документ, що підтверджує кваліфікацію з питань енерго та водопостачання, виданий органом державної влади м. Дубай з питань енерго та водопостачання (Dubai Electricity and Water Authority (DEWA) Qualification);
- комерційна ліцензія (Commercial Licence) видана Департаментом економічного розвитку м. Дубай (Dubai’s Department of Economic Development (DED);
- професійна ліцензія (Professional Licence) видана Департаментом економічного розвитку м. Дубай (Dubai’s Department of Economic Development (DED).
Наявність вищезазначених ліцензій та дозвільних документів є обов’язковою вимогою Організаційного комітету Всесвітньої виставки “Експо-2020” для забудовників павільйонів краї-учасниць Всесвітньої виставки “Експо-2020”, зокрема:
- наявність у компанії-забудовника комерційної ліцензії (Commercial Licence) та професійної ліцензії (Professional Licence) виданих Департаментом економічного розвитку м. Дубай (Dubai’s Department of Economic Development (DED) є вимогою Організаційного комітету Всесвітньої виставки “Експо-2020”, яка зазначена у Розділі 10.1. (сторінка 76) Керівництва Організаційного комітету Всесвітньої виставки “Експо-2020” із забудови власних павільйонів (Self-Build Pavilions Delivery Guide) (доступно за посиланням https://www.dropbox.com/sh/c4ghgcxx2osffc4/AAC8ND51YD2VlN8c9pOEpNiga?dl=0, яке наведене у пункті 3 розділу I та пункті 2 розділу II Додатку 3 до тендерної документації);
- наявність документу, що підтверджує кваліфікацію, виданого органом державної влади м. Дубай (Dubai Municipality (DM) Qualification) та документу, що підтверджує кваліфікацію з питань енерго та водопостачання, виданого органом державної влади м. Дубай з питань енерго та водопостачання (Dubai Electricity and Water Authority (DEWA) Qualification) є обов’язковою вимогою Організаційного комітету Всесвітньої виставки “Експо-2020” для забудовників павільйонів краї-учасниць Всесвітньої виставки “Експо-2020” про що було зазначено офіційними представниками Організаційного комітету Всесвітньої виставки “Експо-2020” під час комунікації в рамках підготовки та забезпечення участі України у вказаній виставці.
Окрім того хочемо зазначити, що документи наведені у розділі I.I. Додатку 2 до Тендерної документації є неповним переліком відповідно вимог Організаційного комітету Всесвітньої виставки “Експо-2020” та включає лише основні ліцензії та дозвільні документи на проведення будівельних робіт згідно вимог ОАЕ.
Наявність вищезазначених ліцензій та дозвільних документів є обов’язковою вимогою Організаційного комітету Всесвітньої виставки “Експо-2020” для забудовників павільйонів краї-учасниць Всесвітньої виставки “Експо-2020”, зокрема:
- наявність у компанії-забудовника комерційної ліцензії (Commercial Licence) та професійної ліцензії (Professional Licence) виданих Департаментом економічного розвитку м. Дубай (Dubai’s Department of Economic Development (DED) є вимогою Організаційного комітету Всесвітньої виставки “Експо-2020”, яка зазначена у Розділі 10.1. (сторінка 76) Керівництва Організаційного комітету Всесвітньої виставки “Експо-2020” із забудови власних павільйонів (Self-Build Pavilions Delivery Guide) (доступно за посиланням https://www.dropbox.com/sh/c4ghgcxx2osffc4/AAC8ND51YD2VlN8c9pOEpNiga?dl=0, яке наведене у пункті 3 розділу I та пункті 2 розділу II Додатку 3 до тендерної документації);
- наявність документу, що підтверджує кваліфікацію, виданого органом державної влади м. Дубай (Dubai Municipality (DM) Qualification) та документу, що підтверджує кваліфікацію з питань енерго та водопостачання, виданого органом державної влади м. Дубай з питань енерго та водопостачання (Dubai Electricity and Water Authority (DEWA) Qualification) є обов’язковою вимогою Організаційного комітету Всесвітньої виставки “Експо-2020” для забудовників павільйонів краї-учасниць Всесвітньої виставки “Експо-2020” про що було зазначено офіційними представниками Організаційного комітету Всесвітньої виставки “Експо-2020” під час комунікації в рамках підготовки та забезпечення участі України у вказаній виставці.
Окрім того хочемо зазначити, що документи наведені у розділі I.I. Додатку 2 до Тендерної документації є неповним переліком відповідно вимог Організаційного комітету Всесвітньої виставки “Експо-2020” та включає лише основні ліцензії та дозвільні документи на проведення будівельних робіт згідно вимог ОАЕ.
Таким чином, вимоги щодо надання документів, наведених у розділі I.I. Додатку 2 до Тендерної документації, не є дискримінаційними та не можуть слугувати підставою для внесення змін до Тендерної документації.
- документ, що підтверджує кваліфікацію, виданий органом державної влади м. Дубай (Dubai Municipality (DM) Qualification);
- документ, що підтверджує кваліфікацію з питань енерго та водопостачання, виданий органом державної влади м. Дубай з питань енерго та водопостачання (Dubai Electricity and Water Authority (DEWA) Qualification);
- комерційна ліцензія (Commercial Licence) видана Департаментом економічного розвитку м. Дубай (Dubai’s Department of Economic Development (DED);
- професійна ліцензія (Professional Licence) видана Департаментом економічного розвитку м. Дубай (Dubai’s Department of Economic Development (DED).
Наявність вищезазначених ліцензій та дозвільних документів є обов’язковою вимогою Організаційного комітету Всесвітньої виставки “Експо-2020” для забудовників павільйонів краї-учасниць Всесвітньої виставки “Експо-2020”, зокрема:
- наявність у компанії-забудовника комерційної ліцензії (Commercial Licence) та професійної ліцензії (Professional Licence) виданих Департаментом економічного розвитку м. Дубай (Dubai’s Department of Economic Development (DED) є вимогою Організаційного комітету Всесвітньої виставки “Експо-2020”, яка зазначена у Розділі 10.1. (сторінка 76) Керівництва Організаційного комітету Всесвітньої виставки “Експо-2020” із забудови власних павільйонів (Self-Build Pavilions Delivery Guide) (доступно за посиланням https://www.dropbox.com/sh/c4ghgcxx2osffc4/AAC8ND51YD2VlN8c9pOEpNiga?dl=0, яке наведене у пункті 3 розділу I та пункті 2 розділу II Додатку 3 до тендерної документації);
- наявність документу, що підтверджує кваліфікацію, виданого органом державної влади м. Дубай (Dubai Municipality (DM) Qualification) та документу, що підтверджує кваліфікацію з питань енерго та водопостачання, виданого органом державної влади м. Дубай з питань енерго та водопостачання (Dubai Electricity and Water Authority (DEWA) Qualification) є обов’язковою вимогою Організаційного комітету Всесвітньої виставки “Експо-2020” для забудовників павільйонів краї-учасниць Всесвітньої виставки “Експо-2020” про що було зазначено офіційними представниками Організаційного комітету Всесвітньої виставки “Експо-2020” під час комунікації в рамках підготовки та забезпечення участі України у вказаній виставці.
Окрім того хочемо зазначити, що документи наведені у розділі I.I. Додатку 2 до Тендерної документації є неповним переліком відповідно вимог Організаційного комітету Всесвітньої виставки “Експо-2020” та включає лише основні ліцензії та дозвільні документи на проведення будівельних робіт згідно вимог ОАЕ.
Наявність вищезазначених ліцензій та дозвільних документів є обов’язковою вимогою Організаційного комітету Всесвітньої виставки “Експо-2020” для забудовників павільйонів краї-учасниць Всесвітньої виставки “Експо-2020”, зокрема:
- наявність у компанії-забудовника комерційної ліцензії (Commercial Licence) та професійної ліцензії (Professional Licence) виданих Департаментом економічного розвитку м. Дубай (Dubai’s Department of Economic Development (DED) є вимогою Організаційного комітету Всесвітньої виставки “Експо-2020”, яка зазначена у Розділі 10.1. (сторінка 76) Керівництва Організаційного комітету Всесвітньої виставки “Експо-2020” із забудови власних павільйонів (Self-Build Pavilions Delivery Guide) (доступно за посиланням https://www.dropbox.com/sh/c4ghgcxx2osffc4/AAC8ND51YD2VlN8c9pOEpNiga?dl=0, яке наведене у пункті 3 розділу I та пункті 2 розділу II Додатку 3 до тендерної документації);
- наявність документу, що підтверджує кваліфікацію, виданого органом державної влади м. Дубай (Dubai Municipality (DM) Qualification) та документу, що підтверджує кваліфікацію з питань енерго та водопостачання, виданого органом державної влади м. Дубай з питань енерго та водопостачання (Dubai Electricity and Water Authority (DEWA) Qualification) є обов’язковою вимогою Організаційного комітету Всесвітньої виставки “Експо-2020” для забудовників павільйонів краї-учасниць Всесвітньої виставки “Експо-2020” про що було зазначено офіційними представниками Організаційного комітету Всесвітньої виставки “Експо-2020” під час комунікації в рамках підготовки та забезпечення участі України у вказаній виставці.
Окрім того хочемо зазначити, що документи наведені у розділі I.I. Додатку 2 до Тендерної документації є неповним переліком відповідно вимог Організаційного комітету Всесвітньої виставки “Експо-2020” та включає лише основні ліцензії та дозвільні документи на проведення будівельних робіт згідно вимог ОАЕ.
Таким чином, вимоги щодо надання документів, наведених у розділі I.I. Додатку 2 до Тендерної документації, не є дискримінаційними та не можуть слугувати підставою для внесення змін до Тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-25-001705-c.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ АЛІАС ІНВЕСТ ГРУП, Код ЄДРПОУ:39736477
Дата подання: 24 квітня 2019 23:10
Дата подання: 24 квітня 2019 23:10
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 02 травня 2019 19:11
Скарга відкликана скаржником
Причина: Більш ретельне вивчення пропозицій учасників
Дата: 15 травня 2019 10:02
рішення від 02.05.2019 № 5206.pdf
Дата публікації: 02 травня 2019 19:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.05.2019 № 6129.pdf
Дата публікації: 20 травня 2019 17:42
Рішення від 17.05.2019 № 6129.pdf
Дата публікації: 22 травня 2019 23:46
Номер скарги: UA-2019-02-25-001705-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Неодім Захід", Код ЄДРПОУ:37612960
Дата подання: 02 травня 2019 17:07
Дата подання: 02 травня 2019 17:07
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 травня 2019 19:01
рішення від 07.05.2019 № 5559 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 травня 2019 19:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.05.2019 № 6147.pdf
Дата публікації: 20 травня 2019 17:49
Рішення від 17.05.2019 № 6147.pdf
Дата публікації: 22 травня 2019 23:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
O P 3 DESIGN (L.L.C) |
4 690 062,00
USD з ПДВ
|
4 495 000,00
USD з ПДВ
|
Документи |
NUSSLI Adunic AG |
5 250 000,00
USD з ПДВ
|
4 500 000,00
USD з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Неодім Захід" |
5 280 000,00
USD з ПДВ
|
5 089 000,00
USD з ПДВ
|
Документи |
ASGC CONSTRUCTION LLC |
5 495 508,17
USD з ПДВ
|
5 100 000,00
USD з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АЛІАС ІНВЕСТ ГРУП |
5 400 000,00
USD з ПДВ
|
5 400 000,00
USD з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
O P 3 DESIGN (L.L.C) #1028171 |
Відхилено |
4 495 000,00
USD з ПДВ
|
16 квітня 2019 17:00
|
NUSSLI Adunic AG #CHE-291.240.674 |
Відхилено |
4 500 000,00
USD з ПДВ
|
19 квітня 2019 13:26
|
ТОВ "Неодім Захід" #37612960 |
Відхилено |
5 089 000,00
USD з ПДВ
|
19 квітня 2019 13:29
|
ASGC CONSTRUCTION LLC #219595 |
Переможець |
5 100 000,00
USD з ПДВ
|
22 квітня 2019 10:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 15:15
|
ЗВІТ про виконання ASI.doc | укладений |
03 січня 2021 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2020 19:28
|
Повідомлення про внесення змін до договору (1).docx | зміни до договору |
02 листопада 2020 19:25
|
Додаткова угода 4 підписана (1).pdf | зміни до договору |
02 листопада 2020 19:25
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2019 13:50
|
Скан Договору №1 від 28052019.PDF | укладений |
29 травня 2019 10:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3,4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |