Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Миколаївська центральна районна лікарня" Миколаївської районної ради Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 20764294 |
Місцезнаходження: | 81600, Україна , Львівська обл., Миколаїв, вул. Возз'єднання 9 |
Контактна особа: |
Одноріг Роман Іванович +380324151460 mukolajiv_kcrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2019 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2019 17:35 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2019 17:35 |
Початок аукціону: | 13 березня 2019 11:57 |
Очікувана вартість: | 615 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2019 17:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2019 17:30 |
Додаток 4 Проект договору.doc | |
25 лютого 2019 17:30 |
Додаток 3 Медико-технічні вимоги.doc | |
25 лютого 2019 17:30 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-24-000053 ● 4bdb34f866144e40b7b36a76b87d68bd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2019 10:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.07.2019 № 121
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2019 № 121
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-25-001601-c 25.02.2019.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-05 12:24:14
Про надання пояснення
В межах проведення моніторингу закупівлі по об’єкту: « код ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (Медичні розчини)» (ID: UA-2019-02-25-001601-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, виникла потреба в отриманні пояснення із питання.
Пунктом 3.2 Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації передбачено, що Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 6 000,00 грн. (шість тисяч грн. 00 коп.).
Поряд з цим статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII не передбачено включення таких умов до тендерної документації.
Враховуючи зазначене прошу пояснити:
1. Чому в тендерну документацію щодо закупівлі товару включено укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг?
Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 1) Замовником встановлено вимогу стосовно форми «Цінова пропозиція», а саме: назва предмета закупівлі має бути в родовому відмінку, а назва замовника – в орудному відмінку. Крім того, у примітці зазначено, що: «Форма «Цінова пропозиція» оформлюється та подається за встановленою замовником формою. Учасник не повинен відступати від даної форми».
Поряд з цим, тендерним комітетом не відхилено тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Медичний Центр "М.Т.К.", яка не відповідає формі, встановленій тендерною документацією.
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Медичний Центр "М.Т.К." у складі своєї тендерної пропозиції не подано товар «Еуфілін» у кількості 350 пачок, що передбачено у медико-технічних вимогах до тендерної документації (Додаток 3, позиція 21).
В той же час із переможцем торгів – Товариство з обмеженою відповідальністю "Медичний Центр "М.Т.К." укладено договір про закупівлю №186/19-ЛВ2 від 25.03.2019 із Специфікацією до Договору (Додаток 1) у котрому відсутній вказаний товар.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чому Вами акцептовано пропозицію ТОВ «Медичний Центр «М.Т.К.» яка не відповідала умовам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-07 16:19:49
Відповідь на моніторинг
Переглянувши документацію учасників та розглянувши ваш моніторинг було прийнято рішення розрвати договір. Звіт про виконання договору буде розміщений згідно вимог ЗУ "Про публічні закупівлі". В подальшому буде оголошений новий тендер з врахуванням усіх помилок.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2019 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." |
607 139,40
UAH з ПДВ
|
600 184,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БАДМ-Б" |
613 188,54
UAH з ПДВ
|
607 038,53
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
600 184,40
UAH з ПДВ
|
14 березня 2019 08:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 16:12
|
Звіт про виконання договору.pdf | укладений |
23 жовтня 2019 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2019 16:12
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
07 серпня 2019 16:08
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
05 липня 2019 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 16:37
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
25 березня 2019 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 16:11
|
Підписаний контракт | укладений |
25 березня 2019 16:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни зо одиницю |
Номер договору про закупівлю: | 186/19-ЛВ2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 186/19-ЛВ2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 186/19-ЛВ2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 186/19-ЛВ2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення загальної суми догоговору та розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 186/19-ЛВ2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |