Монітори, комплекти маніпуляторів миша і клавіатура, принтери
Очікувана вартість
873 600,00 UAH
UA-2019-02-25-001418-c ddeb94207d0b41c797ebec5ca014f42d
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: комунальне некомерційне підприємство "Могилів-Подільська окружна лікарня інтенсивного лікування" Могилів-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01982591
Місцезнаходження замовника: 24000, Україна, Вінницька обл., Могилів-Подільський, вул. Полтавська 89/2
Контактна особа замовника: Собольський Іван Васильович
380973811701
knp-mogpod-olil@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 12:00
Початок аукціону: 15 квітня 2019 11:25
Очікувана вартість: 873 600,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 736,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Всі вимоги до предмету закупівлі зазначені в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
97 штуки
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24000, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський, Полтавська, 89/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
97 штуки
Комплект Маніпулятор «миша» + Клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24000, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський, Полтавська, 89/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
97 штуки
Принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24000, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський, Полтавська, 89/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 27 лютого 2019 10:36
Дата відповіді: 27 лютого 2019 12:21
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що дані вимоги вказані в тендерній документації даної закупівлі, а саме в Додатку 6 «Технічні вимоги до предмету закупівлі.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 27 лютого 2019 10:45
Дата відповіді: 27 лютого 2019 12:23
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що до розгляду будуть прийматися пропозиції, товар яких відповідає вимогам вказаним в Додатку 6 "Технічні вимоги до предмету закупівлі"

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-25-001418-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 02 березня 2019 15:28
Вимагаємо Тендерний комітет Замовника, розглянути нашу Вимогу, та внести відповідні зміни.
Ваше технічне завдання окреслює параметри однієї моделі системного блока. В свою чергу обмежує коло учасників.
Вами була проведена закупівля https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-29-001776-a (що була скасована). У вказаній вище процедурі чітко видно, технічне завдання написане таким чином, що обмежує добросовісну конкуренцію та орієнтовано на переможця вище зазначеної процедури.
Виходячи з вищенаведеного, на підставі порушення норм добросовісної конкуренції, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» (технічне завдання Замовника, обмежує коло можливих учасників, та не уможливлює ефективну економію бюджетних коштів), Вимагаємо привести Технічне Завдання до норм, які б не обмежували коло можливих учасників, та не були прописані під одну модель. Ми надіслали офіційні запити до виробників (вендерів), жоден з них (Asus, Lenovo, DELL, HP, MSI) не має моделі, яка б вам підійшла по параметрам. Просимо Тендерний комітет Замовника, розглянути нашу Вимогу та надати обґрунтовану відповідь з приводу порушення вищезазначених вимог. В іншому випадку ми будемо змушені звернутись з офіційною Вимогою та обґрунтуванням до Державної Аудиторської Служби України, АМКУ, для офіційного розгляду питання. (до Засобів масової інформації для висвітлення донного питання).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2019 15:05
Дякуємо за Ваші зауваження. Доводимо до Вашого відома, що у тендерній документації по усіх ключових та значущих параметрах наголошено, що до розгляду приймаються і будуть вважатися такими, що задовольняють вимогам, не гірші показники за вказані в даній технічній документації. Також наголошуємо, що нас цілком задовільнить техніка таких виробників як Asus, Lenovo, DELL, HP, MSI та Acer, параметри яких не гірші за ті які вимагаються. Також наголошуємо, що в усіх тих місцях в тендерній документації де містяться посилання чи прямо вказуються конкретні моделі чи торгові марки – слід читати з виразом, або «еквівалент».
Розгорнути Згорнути
Дякуємо за Ваші зауваження. Доводимо до Вашого відома, що у тендерній документації по усіх ключових та значущих параметрах наголошено, що до розгляду приймаються і будуть вважатися такими, що задовольняють вимогам, не гірші показники за вказані в даній технічній документації. Також наголошуємо, що нас цілком задовільнить техніка таких виробників як Asus, Lenovo, DELL, HP, MSI та Acer, параметри яких не гірші за ті які вимагаються. Також наголошуємо, що в усіх тих місцях в тендерній документації де містяться посилання чи прямо вказуються конкретні моделі чи торгові марки – слід читати з виразом, або «еквівалент».
Номер вимоги: UA-2019-02-25-001418-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 02 березня 2019 15:39
Наполягаємо на приведення закупівлі у відповідність до вимог п.18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»
Шановний Замовник, для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції та економії державних коштів було розроблену ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Ви, як розпорядних державних коштів (бюджетна організація), повинні дотримуватись норм та принципів вищезазначеного Закону, Вимог вашої тендерної документації. Адже ефективне функціонування системи публічних закупівель значною мірою залежить від дотримання їх принципів, оскільки вони втілюють їх основу, істинне призначення ЗУ «Про публічні закупівлі».
Здійснення закупівель Замовником повинно відповідати нище зазначеним принцам передбаченим ст. 3 Принципи здійснення закупівлі:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ми звертаємо Вашу увагу шановний Замовник, що ваша Тендерна документація не відповідає вищезазначеним принципам та порушує їх. Надаємо пояснення:
Наполягаємо на приведення закупівлі у відповідність до вимог п.18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи наступне. П.18 ч.1 ст.1 Закону встановлює, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Визначення предмету закупівлі здійснюється згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», яким встановлено, що Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Предмет Закупівлі визначений Замовником за кодом CPV 30230000-0 по ДК 021:2015 – Комп’ютерне обладнання, а саме: Фільтр мережевих перешкод (Довжина кабелю не менше як 1,8 метра, наявність 5 розеток, чорний колір) не відповідає порядку визначення предмету закупівлі. Згідно ДК 021:2015 Фільтр мережевих перешкод віднесено до коду CPV 31224810-3 Подовжувальні кабелі, що входить до класу CPV 31220000-4 Елементи електричних схем та/або згідно ДК 021:2015 Фільтр мережевих перешкод за кодом CPV 31310000-2 Мережеві кабелі.
Також було порушено порядок визначення предмету закупівлі за CPV 30230000-0 ДК 021:2015 Процесор, що входить в Системний блок згідно Додатку 6 Тендерної документації замовника. Замовником проводиться закупівля Системного блоку, в склад якого входять: процесор, материнська плата, оперативна пам'ять, накопичувач, блок живлення, клавіатура, миша, тобто це є повноцінний Персональний комп’ютер. Системний блок згідно Порядку визначення предмета закупівлі повинен відповідати ДК 021:2015 30213000-5 Персональні комп’ютери, що входить до класу CPV 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), а не ДК 021:2015 CPV 30230000-0 Комп’ютерне обладнання. Вищезазначена категорія 3023 не містить всіх елементів (складових) Персонального комп’ютеру, тому визначення Системного блоку з процесором в складі за ДК 021:2015 CPV 30230000-0 Комп’ютерне обладнання є порушенням порядку визначення предмету закупівлі згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 - Єдиний закупівельний словник.
Технічні вимоги замовника також прописані з метою звуження конкуренції та неможливістю надання еквіваленту товару, який набагато кращий за технічними характеристиками. Так дискримінаційною вимогою замовника передбачено: «Блок живлення не більше як 220W» без можливості кращої альтернативи. Доводимо до вашого відома , що блок живлення навпаки має бути якомога більш потужним , тобто мати «запас потужності» , для того щоб при пікових навантаженнях не було «просадок по напрузі» , що призведе як мінімум до нестабільної роботи ПК , як максимум до виходу з ладу як БЖ так і інших вузлів. А також може спричинити пожежу. Ця вимога є дискримінаційною, оскільки вона звужує коло учасників та позбавляє конкуренції в контексті подання Тендерної пропозиції з еквівалентом товару за кращими характеристиками та за конкурентною ціною.
Системний блок в складі прописаний таким чином, що підібрати корпус з такими характеристиками в сукупності, або набагато кращими (як еквівалент), не є можливим.
Наша організація опрацювала технічне завдання Замовника і дійшла до висновку, що технічне завдання складе дискримінаційно. Так як, підібрати корпус з такими характеристиками в сукупності, або навіть набагато кращими (як еквівалент) , не є можливим. Доводимо до відома , що АТХ блоки живлення які доступні у продажі мають мінімальний номінал 300W. АТХ формат – це стандартний формат блоку живлення для брендових ПК , а також для ОЕМ збірок. Але існують специфічні блоки в форматі SFX\TFX та серверні блоки живлення, а це викликає складності та унеможливлює безпечний монтаж блоку живлення у звичайний корпус який би відповідав вимогам ТЗ замовника. І проаналізувавши всю сукупність вимог до корпусу системного блоку, ми дійшли до висновку, що единий варіант який можна запропонувати замовнику, який відповідає Технічним вимогам Замовника це системний блок від ACER. А саме: Acer Veriton X4110G (AMD A6-7400\4GB\1TB\ODD\Radeon R5\DOS). Такі вимоги порушують ст. 3 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Надання еквіваленту згідно Ващих вимог неможливе, так як сукупність вимог унеможливлює підбір аналогів (навіть кращих по параметрах). А це дискримінація інших Учасників та Виробників товару в тендерній закупівлі які могли б запропонувати системний блок з кращими характеристиками від інших виробників, а не тільки від одного виробника.
Враховуючи викладене, звертаємося до КНП «Могилів-Подільська окружна лікарня інтенсивного лікування» Могилів-Подільської міської ради із даною вимогою про усунення порушень та приведення закупівлі і відповідність із вимогами ст. 3, ст. 22, Закону України «Про публічні закупівлі» щодо визначення предмету закупівлі з урахуванням викладеного обґрунтування.
У разі незадоволення нашої Вимоги просимо надати розгорнуте роз’яснення відповідності Тендерної пропозиції Замовника вищезазначеним причинам невідповідності. В іншому випадку ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2019 15:05
Дякуємо за Ваші зауваження відповідні зміни були внесені до закупівлі.
Дякуємо за Ваші зауваження відповідні зміни були внесені до закупівлі.

Документи подані скаржником

02 березня 2019 15:39
ВИМОГА.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-25-001418-c.a3
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 08 березня 2019 12:32
ОСКАРЖЕННЯ ПОЛОЖЕНЬ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА
ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» (21001, м. Вінниця, вул. Героїв Крут, 4а/4, ЄДРПОУ: 40098570, Банк: ПАТ «УкрСиббанк», м. Вінниця, р/р: 26002591160100, МФО: 351005) має намір виступати як учасник у Відкритих торгах (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-25-001418-c) за ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання, що проводяться Комунальним некомерційним підприємством «Могилів-Подільська окружна лікарня інтенсивного лікування» Могилів-Подільської міської ради (24000, Україна, Вінницька обл., Могилів-Подільський, вул. Полтавська 89/2) (далі - Замовник). Для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції було розроблено та прийнято ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник - Могилів-Подільська окружна лікарня інтенсивного лікування, в особі Могилів-Подільської міської ради як орган державної влади повинен дотримуватись норм та принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» та не порушувати його. Ми, як потенційний учасник вважаємо, що Тендерна документація складена з порушенням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», містить дискримінаційні вимоги, значною мірою звужує коло учасників та позбавляє їх добросовісної конкуренції. Технічні вимоги до предмета закупівлі Замовника (Додаток № 6) містять наступну дискримінаційну вимогу: « Принтер (97 шт.): Можливість ефективного друку чорнилами Epson DURABrite Ultra. » Обґрунтування дискримінаційної вимоги: ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз « або еквівалент ». Вищезазначена вимога Замовника - Можливість ефективного друку чорнилами Epson DURABrite Ultra порушує вимоги ст. 22 Закону в контексті можливості надання Еквіваленту товару. Тобто друк чорнилами Epson DURABrite Ultra, можливий лише Принтером торгівельної марки Epson, а згідно ст. 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз « або еквівалент ». Також відсутне обґрунтування щодо посилання на конкретну торгівельну марку Epson. Технічні вимоги Замовника (Додаток 6), не містять стандартних характеристик товару, а прописані таким чином, що надання еквіваленту взагалі неможливе, наприклад: Монітор - Діагональ екрану не менше як 21.5", покриття екрану – матове, підтримка сторін – 16:9, тип матриці – TN, рекомендована роздільна здатність не гірше від 1920x1080 (Full HD), час реакції не більше від 5 мс, наявність LED підсвічування, контрастність (динамічна) не гірша від 100000000:1, яскравість екрану не менше як 200 кд/м2, кут огляду по вертикалі (навіть кут огляду) не менше як 160°, кут огляду по горизонталі не менше як 170°, розмір пікселя не більше від 0.248 мм, частота розгортки (верт.) 55-75 Гц., частота розгортки (гор.) 30-80 кГц., наявність роз`єму VGA, можливість кріплення на стіну за допомогою VESA 100x100, споживана потужність не більше від 16.5 Вт, а в режимі очікування - 0.45 Вт., габарити (ШхВхТ) не більші від 508x391x207мм з підставкою, вага не більша від 3.66 кг. Принтер - Формат пристрою – А4, технологія друку – струменева, тим пристрою – принтер, кількість кольорів – один (монохромний), мінімальна щільність паперу – 64 г/м2, максимальна щільність паперу – 256 г/м2, наявність таких інтерфейсів: USB 2.0 (Тип В), Wi-Fi та Ethernet 10/100, підтримка мов опису PCL5c та PCL5e, підтримка Wi-Fi Direct, роздільна здатність друку не менше від 1200x2400dpi, підтримка автоматичного дуплексного режиму, підтримка друку на картках та конвертах, п’єзоелектрична технологія друку, швидкість друку не менше як 34 сторінки на хвилину, час виходу першої сторінки не більше ніж 7 секунд, наявність лотка подачі паперу не менше як на 330 аркушів (можливість розширення до 580 аркушів), наявність лотка видачі паперу не менше як на 150 аркушів, тип чорнила – пігментні, можливість ефективного друку чорнилами Epson DURABrite Ultra, ресурс стартового чорного картриджу не менше як 2 000 сторінок, підтримка картриджів ємністю для друку не менше як 10 000 сторінок, підтримка місячного пікового навантаження не менше як 35 000 сторінок, підтримка форматів A6, A4, B5, A5, підтримка Windows 10, Windows Vista, Mac OS X 10.7, Mac OS X v10.11, Windows 8.1, Windows XP, Mac OS X v10.9, Mac OS X v10.12, Windows 8, Mac OS X v10.10, Mac OS X 10.5.8, Windows 7, Mac OS X v10.8, Mac OS X 10.6, наявність ЖК дисплею, споживана потужність не більше ніж 25 Вт., габаритні розміри не більше ніж: 284х461х422мм., вага не більша від 11,2 кг., температурний діапазон не гірше від 10-35 С0. Сукупність вищезазначених технічних вимог прописана таким чином, що унеможливлює підбір аналогів (навіть кращих по параметрах). Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, звужує коло учасників та позбавляє їх добросовісної конкуренції. Технічні характеристики товару прописані під конкретного виробника. Вважаємо, що Замовником навмисне встановлено такі вимоги для обмеженння конкуренції та не допущення інших учасників для участі в тендері. Враховуючи вищезазначене, Технічні вимоги мають бути зміненими та приведені у відповідність до вимог ст. 22 Закону.  В порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація Замовника взагалі не містить виразу «або еквівалент», тобто право на надання еквіваленту в Учасників відсутне. Навпроти Тендерна документація містить вимогу, що невідповідність запропонованого Учасником товару встановленим Технічним вимогам, зазначених у Додатку 6 розцінюється як невідповідність пропозиції умовам Тендерної документації. Також повідомляємо, що п. 18 ч. 1 ст.1 Закону встановлено, що Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Визначення предмету закупівлі здійснюється згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», яким встановлено, що Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. В порушення вищезазначеного, предмет закупівлі Замовника визначений як: « Комп’ютерне обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015-30230000-0 (комп’ютери, принтери). Предмет закупівлі не містить Комп’ютерів. Він містить Монітор, Комплект маніпулятор «Миша» + Клавіатура та Принтер. Отже Замовником неправильно зазначений предмет закупівлі, а саме зазначення у дужках конкретної назви товару не відповідає предмету закупівлі. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, які встановлені ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», позбавив права Учасників на можливість надання еквіваленту товару з кращими характеристиками, передбачене ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до вимог ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники закупівель можуть подати Скаргу до органу оскарження. Органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Отже керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», - ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні вимоги зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства. У разі неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі. (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-25-001418-c) за ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 13 березня 2019 21:12
рішення від 13.03.2019 № 2778+листи Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 березня 2019 21:12
рішення від 28.03.2019 № 3651.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2019 19:44

Документи подані скаржником

08 березня 2019 12:32
Скарга до АМКУ.pdf
08 березня 2019 12:32
Квитанція_про_сплату.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС" 850 049,41
UAH з ПДВ
850 049,41
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ШЕПТИНСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ КОСТЯНТИНОВИЧ 873 339,50
UAH з ПДВ
873 339,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2019 16:15
sign.p7s
12 квітня 2019 09:33
sign.p7s
11 квітня 2019 14:44
sign.p7s
13 березня 2019 09:49
sign.p7s
13 березня 2019 04:36
sign.p7s

Публічні документи

13 березня 2019 09:53
КП могилів_а.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС"
#41319322
Переможець 850 049,41
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 16:23

Документи

15 квітня 2019 16:23
sign.p7s
15 квітня 2019 16:21
протокол 276.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2019 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС"
#41319322
850 049,41
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2019 16:23
sign.p7s
15 квітня 2019 16:21
протокол 276.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 травня 2019 13:43
sign.p7s укладений
03 травня 2019 13:43
додаток 126.pdf укладений
03 травня 2019 13:42
договір 126.pdf укладений
03 травня 2019 13:42

Актуальні тендери

До пошуку