Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільний автобус
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2019-02-25-001395-c ● a0382f3d5b8f4c22a1cdcf67888b72ec
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Золочівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 42264877 |
Місцезнаходження: | 62203, Україна , Харківська обл., смт. Золочів, площа Слобожанська,3 |
Контактна особа: |
Скляренко Тетяна Олексіївна 380576450981 tender.otr.zol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2019 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2019 11:10 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Шкільний автобус
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 Одиниця
Шкільний автобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62203, Україна, Харківська область, смт Золочів, площа Слобожанська, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2019 17:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2019 17:17 |
Перелік змін до ТД.doc | |
01 березня 2019 17:15 |
ТД АВТОБУС зі змінами.doc | |
25 лютого 2019 16:24 |
Проект договору.doc | |
25 лютого 2019 16:24 |
ТД АВТОБУС 25.02.doc |
01 березня 2019 17:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 березня 2019 17:17 |
Перелік змін до ТД.doc
|
||||||
01 березня 2019 17:15 |
ТД АВТОБУС зі змінами.doc
|
||||||
25 лютого 2019 16:24 |
Проект договору.doc
|
||||||
25 лютого 2019 16:24 |
ТД АВТОБУС 25.02.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-25-001395-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 26 лютого 2019 16:35
Внесення змін до тендерної документації
Просимо Вас розглянути та внести зміни в Технічне завдання, які також нададуть можливість прийняти участь у процедурі закупівлі іншим учасникам з продукцією інших виробників, а саме:
1. редакція Замовника:
Не менше 30 місць для сидіння, крім сидіння для водія, супроводжуючих осіб, членів екіпажу.
Усі існуючі спеціалізовані автобуси для перевезення школярів, які виготовляються в Україні по своїй конструкції кузовів не відповідають даній вимозі.
пропонована редакція: Не менше 28 місць для сидіння, крім сидіння для водія, супроводжуючих осіб, членів екіпажу.
2. редакція Замовника:
Кузов автобусу вагонної компоновки – несівний.
У звязку з тим, що згідно ДСТУ 2518-98 “НЕСІВНІ СИСТЕМИ АВТОМОБІЛІВ Терміни та визначення” вказане формулювання відсутнє і не може служити технічною вимогою для автобусів.
Цей стандарт встановлює наступні формулювання:
7. Рамний кузов.
Кузов, у якого статичне наванта¬ження та реакції ресор сприйма¬ються переважно рамою, еластич¬но зв’язаною з кузовом.
8. Кузов з несівною основою.
Кузов, у якого статичне наванта¬ження та реакції ресор сприйма¬ються переважно основою, жорстко зв'язаною з кузовом.
9. Несівннй кузов
Кузов, що одночасно виконує
функції несівної системи.
Щодо терміну «несівннй кузов», це кузов в якому переважна частина навантаження (більше 50%) передається з основи на боковини і каркас даху. Термін автобус з «несівним кузовом» можна застосувати тільки для низько підлогових автобусів та тролейбусів, в яких при низькій висоті підлоги і недостатній жорсткості основи статичне навантаження та реакції ресор сприймаються основою, боковинами і дахом.
Щодо терміну «кузов з несівною основою», це кузов в якому переважна частина навантаження (більше 50%) сприймається основою, жорстко зв’язаною з боковинами і каркасом даху.
Необхідно відзначити, що у випадку, коли рама жорстко (нееластично) зв’язана з основою кузова (приварена або прикручена болтами без еластичних прокладок), вона стає частиною основи кузова і всі наванта¬ження та реакції ресор сприйма¬ються основою, частиною якої є рама.
Згідно технічної вимоги в тендерній документації «Кузов автобусу вагонної компоновки – несівний», жодний з шкільних автобусів, які на даний час виготовляються в Україні, не може бити запропонований для участі в тендерах, тому що усі існуючі спеціалізовані автобуси для перевезення школярів, які виготовляються в Україні по своїй конструкції кузовів не відповідають формулюванню “несівннй кузов”.
Згідно з вказаною у ДСТУ 2518-98 “НЕСІВНІ СИСТЕМИ АВТОМОБІЛІВ Терміни та визначення”, термінологією усі існуючі спеціалізовані автобуси для перевезення школярів, які виготовляються в Україні по своїй конструкції кузовів відповідають формулюванню “ Кузов з несівною основою”.
пропонована редакція: Кузов автобусу вагонної компоновки
Просимо внести дані зміни для усунення дискримінаційних положень щодо інших виробників шкільних автобусів та забезпечення максимальної економії бюджетних коштів.
Розгорнути
Згорнути
1. редакція Замовника:
Не менше 30 місць для сидіння, крім сидіння для водія, супроводжуючих осіб, членів екіпажу.
Усі існуючі спеціалізовані автобуси для перевезення школярів, які виготовляються в Україні по своїй конструкції кузовів не відповідають даній вимозі.
пропонована редакція: Не менше 28 місць для сидіння, крім сидіння для водія, супроводжуючих осіб, членів екіпажу.
2. редакція Замовника:
Кузов автобусу вагонної компоновки – несівний.
У звязку з тим, що згідно ДСТУ 2518-98 “НЕСІВНІ СИСТЕМИ АВТОМОБІЛІВ Терміни та визначення” вказане формулювання відсутнє і не може служити технічною вимогою для автобусів.
Цей стандарт встановлює наступні формулювання:
7. Рамний кузов.
Кузов, у якого статичне наванта¬ження та реакції ресор сприйма¬ються переважно рамою, еластич¬но зв’язаною з кузовом.
8. Кузов з несівною основою.
Кузов, у якого статичне наванта¬ження та реакції ресор сприйма¬ються переважно основою, жорстко зв'язаною з кузовом.
9. Несівннй кузов
Кузов, що одночасно виконує
функції несівної системи.
Щодо терміну «несівннй кузов», це кузов в якому переважна частина навантаження (більше 50%) передається з основи на боковини і каркас даху. Термін автобус з «несівним кузовом» можна застосувати тільки для низько підлогових автобусів та тролейбусів, в яких при низькій висоті підлоги і недостатній жорсткості основи статичне навантаження та реакції ресор сприймаються основою, боковинами і дахом.
Щодо терміну «кузов з несівною основою», це кузов в якому переважна частина навантаження (більше 50%) сприймається основою, жорстко зв’язаною з боковинами і каркасом даху.
Необхідно відзначити, що у випадку, коли рама жорстко (нееластично) зв’язана з основою кузова (приварена або прикручена болтами без еластичних прокладок), вона стає частиною основи кузова і всі наванта¬ження та реакції ресор сприйма¬ються основою, частиною якої є рама.
Згідно технічної вимоги в тендерній документації «Кузов автобусу вагонної компоновки – несівний», жодний з шкільних автобусів, які на даний час виготовляються в Україні, не може бити запропонований для участі в тендерах, тому що усі існуючі спеціалізовані автобуси для перевезення школярів, які виготовляються в Україні по своїй конструкції кузовів не відповідають формулюванню “несівннй кузов”.
Згідно з вказаною у ДСТУ 2518-98 “НЕСІВНІ СИСТЕМИ АВТОМОБІЛІВ Терміни та визначення”, термінологією усі існуючі спеціалізовані автобуси для перевезення школярів, які виготовляються в Україні по своїй конструкції кузовів відповідають формулюванню “ Кузов з несівною основою”.
пропонована редакція: Кузов автобусу вагонної компоновки
Просимо внести дані зміни для усунення дискримінаційних положень щодо інших виробників шкільних автобусів та забезпечення максимальної економії бюджетних коштів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 березня 2019 17:28
Добрий день!
Стосовно першого питання, а саме щодо пасажиромісткості внесено зміни до тендерної документації.
Стосовно другого питання .
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити в т.ч.: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбаченіі снуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; Замовником у тендерній документації зазначено наступне: У кожному випадку де у тексті даної Специфікації згадуються посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз "або еквівалент". Замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні в пропозиції еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності. Якщо Учасник подає товар/технології/механізми, що є еквівалентом він зобов’язаний подати у складі своєї пропозиції порівняльну таблицю в розрізі усіх технічних характеристик, зазначених у Технічному завданні, та лист-пояснення про відповідність запропонованого Учасником товару вимогам закупівлі. Отже в Тендерній документації відсутні дискримінаційні Вимоги, а Скаржник не довів неможливість брати участь у Закупівлі чи можливість брати участь у торгах.
Розгорнути
Згорнути
Стосовно першого питання, а саме щодо пасажиромісткості внесено зміни до тендерної документації.
Стосовно другого питання .
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити в т.ч.: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбаченіі снуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; Замовником у тендерній документації зазначено наступне: У кожному випадку де у тексті даної Специфікації згадуються посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз "або еквівалент". Замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні в пропозиції еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності. Якщо Учасник подає товар/технології/механізми, що є еквівалентом він зобов’язаний подати у складі своєї пропозиції порівняльну таблицю в розрізі усіх технічних характеристик, зазначених у Технічному завданні, та лист-пояснення про відповідність запропонованого Учасником товару вимогам закупівлі. Отже в Тендерній документації відсутні дискримінаційні Вимоги, а Скаржник не довів неможливість брати участь у Закупівлі чи можливість брати участь у торгах.
задовольнити вимогу по пункту 1
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-25-001395-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ", Код ЄДРПОУ:41195771
Дата подання: 07 березня 2019 17:45
Дата подання: 07 березня 2019 17:45
СКАРГА
щодо встановлення Відділом освіти, молоді та спорту
Золочівської селищної ради дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю по предмету: код ДК 021:2015 34120000-4 мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільний автобус)
№ 198/03 від «07» березня 2019 року
ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ:
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення законодавства у
сфері публічних закупівель
вул. Митрополита Василя Липківського, 45,
м. Київ-35, 03680, тел.: (044) 594-64-12,
факс: (044) 520-10-42
ЗАМОВНИК ТОРГІВ:
Відділ освіти, молоді та спорту
Золочівської селищної ради
ЄДРПОУ: 42264877
62203, Україна, Харківська обл., смт. Золочів, площа Слобожанська,3,
тел. +380576450981
e-mail: tender.otr.zol@ukr.net
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ (УЧАСНИК)
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автомобільна компанія «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ»
ЄДРПОУ: 41195771,
юр. адреса: 03680, м. Київ, вулиця Миколи Грінченка,
будинок 4,
тел. +380672238485.
e-mail: a.shpak@iat.org.ua
СКАРГА
щодо встановлення Відділом освіти, молоді та спорту
Золочівської селищної ради дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю по предмету: код ДК 021:2015 34120000-4 мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільний автобус)
25.02.2019 року Відділ освіти, молоді та спорту Золочівської селищної ради (надалі – Замовник) через авторизований електронний майданчик оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення № UA-2019-02-25-001395-c про проведення відкритих торгів на закупівлю товару по предмету: код ДК 021:2015 34120000-4 мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільний автобус).
Згідно з оголошенням № UA-2019-02-25-001395-c дата та час подання тендерних пропозицій до 09:00 год. 13.03.2019, дата та час початку аукціону – 14.03.2019 о 15.08 год., період оскаржень до 09.03.2019 року до 00:00.
Частиною 2 статті 18 Закону передбачено: «Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.».
Ознайомившись із тендерною документацією на закупівлю на закупівлю товару по предмету: код ДК 021:2015 34120000-4 мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільний автобус), що оприлюднена Замовником 25 лютого 2019 року (далі – Документація), вважаємо, що умови Документації порушують вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та наше право на участь у процедурі закупівлі, виходячи з наступного:
Згідно додатку 4 до Документації Замовником встановлено вимоги, до учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі, зокрема наступну:
«Технічні та якісні характеристики товару:
2. Кузов автобусу вагонної компоновки – несівний».
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та такою, що створює поле для обмеження нашої участі у закупівлі, оскільки Товариство з обмеженою відповідальністю "Автомобільна компанія "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" може запропонувати шкільний автобус кузов якого вагонного типу встановлений на раму шасі, що по своєму змісту цілком та повністю відповідає положенням ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги», далі по тексту ДСТУ 7013:2009.
Слід наголосити, що пункт 3 частини 2 статті 22 Закону, передбачає: «Тендерна документація повинна містити:
…
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;». Шляхом наочного перегляду документації, ми як потенційний учасник не встановили раціонального обґрунтування, чому Замовник встановив, саме такий тип конструкції кузова шкільного автобуса.
Варто зауважити ДСТУ 7013:2009, в якості єдиного нормативного документа що передбачає технічні умови до таких транспортних засобів, як шкільні автобуси та на основі якого здійснюється сертифікація відповідності зазначає наступне: «Кузов автобуса повинен мати компоновку з відстанню від осі передніх коліс до вертикальної площини, перпендикулярної до повздовжньої осі автобуса та дотичної до зовнішньої поверхні переднього бампера, не менше ніж 80 см.» - (пункт 4.2. розділу 4 ДСТУ 7013:2009);
«Кузов автобуса повинен бути пофарбований у жовтий колір. Спереду і ззаду на кузов автобуса повинні бути нанесені розпізнавальні знаки: «Діти»; «Обмеження максимальної швидкості» з цифровою величиною обмеження максимальної швидкості – 70. Зміст, розміри та розташування розпізнавальних знаків повинні відповідати вимогам «Правил дорожнього руху України» - (пункт 5.4. розділу 5 ДСТУ 7013:2009), інших суттєвих положень по типу та/або конструкції кузова транспортного засобу не встановлено. Таким чином, Замовник самовільно прийняв рішення про встановлення оскаржуваної вимоги, котра прямо дискримінує товар, який наше товариство взмозі запропонувати. Поряд з тим, хочемо наголосити, несівний кузов - кузов, який виконує функцію несівної системи, тобто статичне навантаження сприймається корпусом кузова. Відтак, кузов такого типу по відношенню до інших є менш безпечнішим, що доволі важливо для шкільного автобусу, а також є менш довговічним, що для бюджетних коштів при подальших витратах на ремонт являється досить суттєвим фактором. Отже, за умовами документації не міститься жодних нормативно підтверджених обґрунтувань щодо надання переваг саме несівному типу кузова шкільного автобусу.
Додатковою аргументацією щодо спотворення конкуренції та порушення наших прав слугує проведений аналіз порівняння шкільних автобусів, котрі відповідають встановленим технічним та якісним характеристикам за умовами документації Замовника, окрім оскаржуваної умови:
Вимога Замовника за тендерною документацією до технічних характеристик товару Конструкційні особливості товару:
«Спеціалізований автобус для перевезення школярів марки «Богдан» А224.12 (Євро-5)» Конструкційні особливості товару:
«Автобус спеціалізований для перевезення школярів ATAMAN D093S2» Конструкційні особливості товару:
«Автобус спеціалізований для перевезення школярів АС-Р-4234 «Мрія» Конструкційні особливості товару:
«Спеціалізований автобус для перевезення школярів марки «ЕТАЛОН» модель А08116 Ш (Євро-5)»
Кузов автобусу вагонної компоновки – несівний (пункт 2 Технічних та якісні характеристики товару додатку 3 тендерної документації) Тип кузова Вагонної компоновки- несівний
Тип кузова Вагонної компоновки- несівний
Тип
Вагонного компонування, суцільнометалевий, зварний,
Несучий
Основа кузова Рамного типу, зварна
Каркас кузова Із сталевих труб прямокутного перерізу. Кузов вагонного типу встановлений на раму шасі
Таким чином, за наведеними показниками встановлено, що запитуваному типу кузова відповідають шкільні автобуси, виробники яких входять до корпорації Богдан («Богдан» А224.12; ATAMAN D093S2), що прямо дискримінує учасників прийняти участь в даній процедурі закупівлі з іншими транспортними засобами, які являються еквівалентом. Отже, Замовник встановленням подібних вимог змушує суб’єктів господарювання налагоджувати договірні відносини по суті з одним виробником а такі дії прямо суперечать чинному законодавству України. Оскільки, у відповідності за статтею 42 Конституції України «кожний має право на підприємницьку діяльність, не заборонену законом». Тому підприємства мають право без обмежень приймати рішення і здійснювати самостійно будь-яку діяльність, яка не суперечить чинному законодавству. Держава не має права втручатись у порядок ведення господарської діяльності суб’єктами господарювання, зокрема в частині обмеження вимог щодо свободи укладання договорів із контрагентами. Цивільним кодексом України за статтею 627 передбачено: «Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості».
З огляду на зазначене вище, встановлена вимога за тендерною документацією дає можливість прийняти участь у закупівлі лише обмеженому колу учасників, що мають укладені договори з вказаним виробником. Інші учасники, які здійснюють реалізацію еквівалентного товару, без врахування оскаржуваної вимоги, участь у закупівлі прийняти не зможуть, оскільки їх пропозиції будуть відхилені.
Зазначена вимога за тендерною документацією порушує такі принципи закупівель, що передбачені статтями 3 і 5 Закону як «недискримінація учасників», «добросовісна конкуренція серед учасників»; «максимальна економія та ефективність»; «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій»; «запобігання корупційним діям і зловживанням».
Відтак, вимагаємо від Замовника виключити вимогу з тендерної документації про встановлення технічної характеристики товару, а саме кузов автобуса вагонної компоновки – несівний, як вимоги, що не відповідає положенням законодавства та є дискримінаційною.
Враховуючи вищезазначене, та керуючись Законом України “Про публічні закупівлі”,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі по предмету «код ДК 021:2015 34120000-4 мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільний автобус)» згідно оголошення № UA-2019-02-25-001395-c замовником якої є відділ освіти, молоді та спорту Золочівської селищної ради на строк до винесення рішення за даною скаргою.
3. Зобов’язати Замовника усунути порушення Закону та дискримінаційні вимоги в Документації.
Додатки:
1. Оригінал платіжного доручення про внесення плати за подання скарги з печаткою банківської установи на 1 арк.
Генеральний директор
ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ» ______________ Шпак А.М.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 березня 2019 19:22
Рішення від 13.03.2019 № 2802 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 13 березня 2019 19:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.2019 № 3681.pdf
Дата публікації: 29 березня 2019 23:31
Рішення від 28.03.2019 № 3681.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2019 23:33
Номер скарги: UA-2019-02-25-001395-c.c3
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 22 квітня 2019 16:53
Дата подання: 22 квітня 2019 16:53
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 квітня 2019 22:08
Рішення від 25.04.2019 № 5093.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2019 22:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.05.2019 № 6012.pdf
Дата публікації: 16 травня 2019 17:56
Рішення від 15.05.2019 № 6012.pdf
Дата публікації: 21 травня 2019 00:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" |
3 790 000,00
UAH з ПДВ
|
3 598 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" |
3 900 000,00
UAH з ПДВ
|
3 599 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ" |
3 990 000,00
UAH з ПДВ
|
3 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" #41195771 |
Відхилено |
3 598 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2019 09:08
|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" #34248190 |
Відхилено |
3 599 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2019 09:12
|
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" #35856355 |
Переможець |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2019 09:14
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 22 травня 2019 08:12 |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
22 травня 2019 08:11
|
протокол № 89.pdf |