Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2019-02-25-001181-b bcc6bb20516340ae9c0cdd7f60433f55
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вікторія Арутюнова

+380673438000 dniproporog@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпровські пороги" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 30720516
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Вікторія Арутюнова
+380673438000
dniproporog@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2019 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2019 17:00
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49051, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Богдана Хмельницького, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 березня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2019 13:55
Додаток 3.docx
25 лютого 2019 13:55
Додаток 2.doc
25 лютого 2019 13:55
ОГОЛОШЕННЯ.docx
25 лютого 2019 13:55
Тех. завдання.docx
25 лютого 2019 13:55
проект договора.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2019 10:24
Дата відповіді: 26 лютого 2019 12:17
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Стосовно Вашого запитання повідомляємо наступне:
1) Вимоги до предмета закупівлі чітко викладені у Додатку 1 - Технічні (якісні) та кількісні вимоги на закупівлю на сторінці 5 вказано "Усюди в тексті де містяться найменування торгових марок, фірм, джерело походження чи виробники слід розуміти «або покращений еквівалент»".
Якщо Учасник запропоновує еквівалент товару, усі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленому товарі. У випадку, якщо Учасник закупівлі запропонує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції порівняльну таблицю очікуваного товару та еквіваленту в паперовому та сканованому вигляді за підписом та печаткою учасника в якій повинно бути вказано: опис товару, відомості про виробника, технічні характеристики запропонованого товару, які відповідають основним технічним характеристикам замовленого товару.
2) Допускаються до участі в закупівлі всі учасники незалежно від того є вони платниками ПДВ або ні. Критерієм вибору переможця є ціна (100%) та відповідність заявленим вимогам. Пропозиція ФО-П неплатника ПДВ: розглядається ціна як остаточна без додавання суми ПДВ. При цьому у разі надання пропозиції учасником який не є платником ПДВ, вартість вказується в грн. без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 79 416,00
UAH з ПДВ
79 416,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 14:42
пояснювальний лист.jpg
14 березня 2019 14:42
Пропозиція.pdf
04 березня 2019 15:57
Сервіс_центри.pdf
04 березня 2019 15:57
Пропозиція.pdf
04 березня 2019 15:57
проект договора.pdf
04 березня 2019 15:57
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
04 березня 2019 15:57
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Рішення скасоване 79 416,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 14:38
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 79 416,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 14:55

Документи

06 березня 2019 14:18
SCAN0005.PDF

Документи

14 березня 2019 14:55
протокол (рішення).PDF
14 березня 2019 14:55
протокол (рішення)1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2019 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
79 416,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 березня 2019 14:55
протокол (рішення).PDF
14 березня 2019 14:55
протокол (рішення)1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 15:45
Повідомлення про рішення.pdf укладений
28 березня 2019 15:42
Договор 1-19 Компаком.PDF укладений
20 березня 2019 13:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 79 416,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель