Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папка, вкладиш
Очікувана вартість
141 900,00 UAH
UA-2019-02-25-001078-c 22746a7c0c924b5db303cf98e095e6c6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бугай Анна

380577252589 bugai_a@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04059243
Вебсайт: http://www.city.kharkov.ua/
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, 7
Контактна особа: Бугай Анна
380577252589
bugai_a@city.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2019 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2019 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2019 15:32
Початок аукціону: 05 березня 2019 15:10
Очікувана вартість: 141 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 709,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Код за ДК 021:2015 –22460000-2 - Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники (папка, вкладиш).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
550 штуки
Папка, вкладиш
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Конституції, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Квалификационные требования
Дата подання: 27 лютого 2019 09:24
Дата відповіді: 27 лютого 2019 11:30
Добрый день, прошу дать объяснение вашим требованиям наличия в штате 2-х!!! специалистов с высшим филологическим образованием, а также 3-х!!! специалистов с высшим полиграфическим образованием. при этом вас совсем не интересует наличие у претендентов ВЫСОККВАЛИФИЦИРОВАННЫХ
Відповідь: Доброго дня. Відповідь готується.
дополнение к вопросу по квалификационным требованиям
Дата подання: 27 лютого 2019 09:28
Дата відповіді: 27 лютого 2019 11:34
... квалифицированных дизайнеров для создания требуемого вами макета. Далее - для изготовления запрашиваемой продукции вас совсем не интересует наличия специалистов по работе с тиснильным прессом, закройщик материала, квалифицированных операторов швейных машин!!! По вашему мнению для данной работы будет достаточно двух-трех филологов и "специалистов с высшим полиграфическим образованием"?!?!? Все требования, приведенные вами очень похожи на подстройку под, определенного вами для победы, участника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми, як Замовники, заінтересовані в тому, щоб товар, на який було об’явлено електронну закупівлю UA-2019-02-25-001078-c ,був професійно та якісно виготовлений згідно вимогам вказаним у Додатку №1 до Оголошення та вимог чинного законодавства України.

Вища поліграфічна освіта працівника має на увазі наявність у нього знань як фундаментальних дисципліни (вища математика, фізика, інформатика і комп’ютерні технології, дизайн, інженерна і комп’ютерна графіка тощо), так і професійно-орієнтованих поліграфічних дисципліни(устаткування і контроль якості поліграфічної продукції, технологія друкованих процесів, програмне забезпечення систем управління та видавництва, тощо.) В результаті отримання такої освіти працівник має вміти все те, про що Ви питаєте в запитанні «дополнение к вопросу по квалификационным требованиям» від 27-02-2019, 09:28, а саме виготовлення макету, робота з тиснильним пресом, закройка матеріалу тощо.

Також повідомляємо Вам ,що ,на нашу думку, для виготовлення картонної папки та паперового вкладиша не потрібен кваліфікований операторів швейних машин.
уточнення друку вкладишу
Дата подання: 28 лютого 2019 08:38
Дата відповіді: 28 лютого 2019 09:52
добрий день, прошу дати уточнення з використання 5 кольору при друку вкладишу. формула друку 5+5. Номер по Pantone додаткого кольору який?
Відповідь: Доброго дня!
5-й колір, який використовується при друку вкладишу - Pantone 873.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-25-001078-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕН.ЕР.ДЖІ.", Код ЄДРПОУ:36960254
Дата подання: 27 лютого 2019 12:52
Термін оплати
згідно вашого оголошення від 27.02.2019 року, а саме "п.14. Умови оплати товарів: Замовник здійснює оплату за отриманий товар в
безготівковій формі, у розмірі 100% його вартості, після отримання фінансування та надходження грошових коштів на рахунок Замовника" не вказан термін опати виконанних робіт. Роботи виконуються Виконавцем за власні кошти і дуже важливо розуміння терміну оплати роботи Замовником. Прошу внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 лютого 2019 13:52
Згідно вимоги UA-2019-02-25-001078-c.a1 «Термін оплати», яка була зареєстрована 27-02-19, 12:52:49, вирішено внести зміни в «Оголошення», вилучити стару редакцію п. 14 «Оголошення» та викласти у новій редакції, а саме:

«14. Умови оплати товарів: Замовник здійснює оплату за отриманий товар в безготівковій формі, у розмірі 100% його вартості, протягом 15 банківських днів з моменту надходження фінансування на розрахунковий рахунок Замовника.»
Розгорнути Згорнути
Внесені зміни в "Оголошення"

Документи

27 лютого 2019 13:50
Відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бараненко С.О. 91 162,50
UAH з ПДВ
65 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕН.ЕР.ДЖI. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 104 940,00
UAH з ПДВ
76 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТІ СТОРІНКИ" 109 890,00
UAH з ПДВ
77 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2019 13:11
Пропозиция.pdf
01 березня 2019 13:11
Згода з договором.pdf
01 березня 2019 13:11
Документы ФОП.pdf

Публічні документи

05 березня 2019 17:14
Комерційна пропозиція_1.pdf
05 березня 2019 17:11
DSC_0727.JPG
05 березня 2019 17:11
DSC_0780.JPG
05 березня 2019 17:11
DSC_0779.JPG
05 березня 2019 17:11
DSC_0722.JPG
05 березня 2019 17:11
1.jpg
01 березня 2019 09:48
Електронний підпис
01 березня 2019 09:47
Додаток_1_Тех_умови.pdf
01 березня 2019 09:47
Комерційна пропозиція.pdf
01 березня 2019 09:47
NRG_AllDoc.pdf
01 березня 2019 09:47
Реквизиті.pdf
01 березня 2019 09:47
Довідка_досвід_персонал.pdf
01 березня 2019 09:47
Згода_Договір.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бараненко С.О.

ТОВ "ЕН.ЕР.ДЖI. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТІ СТОРІНКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бараненко С.О.
#2203808898
Відхилено 65 000,00
UAH з ПДВ
05 березня 2019 17:07
ТОВ "ЕН.ЕР.ДЖI. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#36960254
Відхилено 76 990,00
UAH з ПДВ
06 березня 2019 12:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТІ СТОРІНКИ"
#30430555
Переможець 77 000,00
UAH з ПДВ
06 березня 2019 12:57

Документи

05 березня 2019 17:07
Протокол відхилення.pdf

Документи

06 березня 2019 12:49
Протокол відхилення..pdf

Документи

06 березня 2019 12:57
Протокол..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2019 12:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТІ СТОРІНКИ"
#30430555
77 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2019 12:57
Протокол..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 50-19.pdf укладений
14 березня 2019 12:00