Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папка, вкладиш
Очікувана вартість
141 900,00 UAH
UA-2019-02-25-001078-c ● 22746a7c0c924b5db303cf98e095e6c6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Харківська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04059243 |
Вебсайт: | http://www.city.kharkov.ua/ |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, 7 |
Контактна особа: |
Бугай Анна 380577252589 bugai_a@city.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2019 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2019 15:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2019 15:32 |
Початок аукціону: | 05 березня 2019 15:10 |
Очікувана вартість: | 141 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 709,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Код за ДК 021:2015 –22460000-2 - Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники (папка, вкладиш).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
550 штуки
Папка, вкладиш
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Конституції, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2019
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2019 13:48 |
Додаток №3_(Базовий договір).doc |
27 лютого 2019 13:48 |
Оголошення.pdf |
25 лютого 2019 15:10 |
Додаток №2 (Пропозиція).xls |
25 лютого 2019 15:10 |
Додаток№ 1 (Технічні вимоги).doc |
27 лютого 2019 13:48 |
Додаток №3_(Базовий договір).doc
|
||||
27 лютого 2019 13:48 |
Оголошення.pdf
|
||||
25 лютого 2019 15:10 |
Додаток №2 (Пропозиція).xls
|
||||
25 лютого 2019 15:10 |
Додаток№ 1 (Технічні вимоги).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Квалификационные требования
Дата подання: 27 лютого 2019 09:24
Дата відповіді: 27 лютого 2019 11:30
Добрый день, прошу дать объяснение вашим требованиям наличия в штате 2-х!!! специалистов с высшим филологическим образованием, а также 3-х!!! специалистов с высшим полиграфическим образованием.
при этом вас совсем не интересует наличие у претендентов ВЫСОККВАЛИФИЦИРОВАННЫХ
Відповідь: Доброго дня. Відповідь готується.
дополнение к вопросу по квалификационным требованиям
Дата подання: 27 лютого 2019 09:28
Дата відповіді: 27 лютого 2019 11:34
... квалифицированных дизайнеров для создания требуемого вами макета. Далее - для изготовления запрашиваемой продукции вас совсем не интересует наличия специалистов по работе с тиснильным прессом, закройщик материала, квалифицированных операторов швейных машин!!! По вашему мнению для данной работы будет достаточно двух-трех филологов и "специалистов с высшим полиграфическим образованием"?!?!? Все требования, приведенные вами очень похожи на подстройку под, определенного вами для победы, участника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ми, як Замовники, заінтересовані в тому, щоб товар, на який було об’явлено електронну закупівлю UA-2019-02-25-001078-c ,був професійно та якісно виготовлений згідно вимогам вказаним у Додатку №1 до Оголошення та вимог чинного законодавства України.
Вища поліграфічна освіта працівника має на увазі наявність у нього знань як фундаментальних дисципліни (вища математика, фізика, інформатика і комп’ютерні технології, дизайн, інженерна і комп’ютерна графіка тощо), так і професійно-орієнтованих поліграфічних дисципліни(устаткування і контроль якості поліграфічної продукції, технологія друкованих процесів, програмне забезпечення систем управління та видавництва, тощо.) В результаті отримання такої освіти працівник має вміти все те, про що Ви питаєте в запитанні «дополнение к вопросу по квалификационным требованиям» від 27-02-2019, 09:28, а саме виготовлення макету, робота з тиснильним пресом, закройка матеріалу тощо.
Також повідомляємо Вам ,що ,на нашу думку, для виготовлення картонної папки та паперового вкладиша не потрібен кваліфікований операторів швейних машин.
Вища поліграфічна освіта працівника має на увазі наявність у нього знань як фундаментальних дисципліни (вища математика, фізика, інформатика і комп’ютерні технології, дизайн, інженерна і комп’ютерна графіка тощо), так і професійно-орієнтованих поліграфічних дисципліни(устаткування і контроль якості поліграфічної продукції, технологія друкованих процесів, програмне забезпечення систем управління та видавництва, тощо.) В результаті отримання такої освіти працівник має вміти все те, про що Ви питаєте в запитанні «дополнение к вопросу по квалификационным требованиям» від 27-02-2019, 09:28, а саме виготовлення макету, робота з тиснильним пресом, закройка матеріалу тощо.
Також повідомляємо Вам ,що ,на нашу думку, для виготовлення картонної папки та паперового вкладиша не потрібен кваліфікований операторів швейних машин.
уточнення друку вкладишу
Дата подання: 28 лютого 2019 08:38
Дата відповіді: 28 лютого 2019 09:52
добрий день, прошу дати уточнення з використання 5 кольору при друку вкладишу. формула друку 5+5. Номер по Pantone додаткого кольору який?
Відповідь: Доброго дня!
5-й колір, який використовується при друку вкладишу - Pantone 873.
5-й колір, який використовується при друку вкладишу - Pantone 873.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-25-001078-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕН.ЕР.ДЖІ.", Код ЄДРПОУ:36960254
Дата подання: 27 лютого 2019 12:52
Термін оплати
згідно вашого оголошення від 27.02.2019 року, а саме "п.14. Умови оплати товарів: Замовник здійснює оплату за отриманий товар в
безготівковій формі, у розмірі 100% його вартості, після отримання фінансування та надходження грошових коштів на рахунок Замовника" не вказан термін опати виконанних робіт. Роботи виконуються Виконавцем за власні кошти і дуже важливо розуміння терміну оплати роботи Замовником. Прошу внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
безготівковій формі, у розмірі 100% його вартості, після отримання фінансування та надходження грошових коштів на рахунок Замовника" не вказан термін опати виконанних робіт. Роботи виконуються Виконавцем за власні кошти і дуже важливо розуміння терміну оплати роботи Замовником. Прошу внести зміни в тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 лютого 2019 13:52
Згідно вимоги UA-2019-02-25-001078-c.a1 «Термін оплати», яка була зареєстрована 27-02-19, 12:52:49, вирішено внести зміни в «Оголошення», вилучити стару редакцію п. 14 «Оголошення» та викласти у новій редакції, а саме:
«14. Умови оплати товарів: Замовник здійснює оплату за отриманий товар в безготівковій формі, у розмірі 100% його вартості, протягом 15 банківських днів з моменту надходження фінансування на розрахунковий рахунок Замовника.»
Розгорнути
Згорнути
«14. Умови оплати товарів: Замовник здійснює оплату за отриманий товар в безготівковій формі, у розмірі 100% його вартості, протягом 15 банківських днів з моменту надходження фінансування на розрахунковий рахунок Замовника.»
Внесені зміни в "Оголошення"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2019 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Бараненко С.О. |
91 162,50
UAH з ПДВ
|
65 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕН.ЕР.ДЖI. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
104 940,00
UAH з ПДВ
|
76 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТІ СТОРІНКИ" |
109 890,00
UAH з ПДВ
|
77 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бараненко С.О. #2203808898 |
Відхилено |
65 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 17:07
|
ТОВ "ЕН.ЕР.ДЖI. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #36960254 |
Відхилено |
76 990,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 12:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТІ СТОРІНКИ" #30430555 |
Переможець |
77 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 12:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 50-19.pdf | укладений |
14 березня 2019 12:00
|