Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги їдалень
Очікувана вартість
6 373 640,00 UAH
UA-2019-02-25-001026-c 7a387ec17a2540b5aa17877274a231fd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мушит Орися Володимирівна

380332725214 osvita9Lutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141673
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, Шевченка,1
Контактна особа: Мушит Орися Володимирівна
380332725214
osvita9Lutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
З метою виконання та дотримання норм законів України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», «Про охорону дитинства», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» ( від 24.12.2015 № 911-VIII), постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», спільних наказів міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2005 №242/329 «Порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», від 15.08.2006 № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», Комплексної програми підтримки мобілізованих та демобілізованих військово службовців Збройних сил України, які брали участь в антитерористичній операції на Сході України, членів їх сімей, а також сімей загиблих (померлих) військовослужбовців, які проживають у м.Луцьку та на території Прилуцької сільської ради Ківерцівського району на 2017 рік, затвердженої рішенням Луцької міської ради від 30.11.2016 № 15/1, з метою забезпечення та організації безперебійного і раціонального харчування дітей у закладах загальної середньої освіти м. Луцька, для харчування дітей вкрай необхідно провести закупівлю код 55510000 - 8 — послуги їдалень.
Згідно річного плану закупівель на 2019 рік необхідно провести закупівлю код 55510000 - 8 — послуги їдалень, згідно затвердженої грошової норми вартість одного дітодня при одноразовому харчування – 25 грн., при дворазовому харчуванні з січня по травень – 30 грн., а з вересня по грудень – 35 грн.; вартість дітодня у пришкільних оздоровчих таборах – 27 грн.
Рішенням тендерного комітету 11.12.2018 р. була обрана процедура відкритих торгів щодо закупівлі код 55510000 - 8 — послуги їдалень (Харчування для учнів пільгової категорії (1 разове); Харчування вихованців комунального закладу «Луцький навчально-реабілітаційний центр Луцької міської ради» (2 разове); Харчування дітей у пришкільних таборах). Оголошення про запланований тендер оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2018-12-11-002254-a, кінцевий термін подання тендерних пропозицій було призначене на 11.01.2019 року. На участь у торгах було подано менше двох. Відповідно до абз.4, п.1, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій торги відмінені.
Рішенням тендерного комітету 11.01.2019 р. знову було обрано процедуру відкритих торгів для закупівлі код 55510000 - 8 — послуги їдалень (Харчування для учнів пільгової категорії (1 разове); Харчування вихованців комунального закладу «Луцький навчально-реабілітаційний центр Луцької міської ради» (2 разове); Харчування дітей у пришкільних таборах). Відповідно до оголошення про заплановану закупівлю розміщеного на веб-портал Уповноваженого органу UA-2019-01-11-000482-b, кінцевий термін подання тендерних пропозицій було призначене на 11.02.2019 року . На участь у торгах було подано менше двох пропозицій торги відмінені.
Відповідно до п.4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації застосовується переговорна процедура закупівлі.
Таким чином, закупівля код 55510000 - 8 — послуги їдалень (Харчування для учнів пільгової категорії (1 разове); Харчування вихованців комунального закладу «Луцький навчально-реабілітаційний центр Луцької міської ради» (2 разове); Харчування дітей у пришкільних таборах) для харчування дітей вкрай необхідна.
КП «Луцький комбінат шкільного та студентського харчування» був єдиним учасником, що подавав пропозицію на торги та пропозиція якого визначена такою, що відповідає усім технічним, кваліфікаційним вимогам та є найбільш економічно вигідною на закупівлю 55510000 - 8 — послуги їдалень (Харчування для учнів пільгової категорії (1 разове); Харчування вихованців комунального закладу «Луцький навчально-реабілітаційний центр Луцької міської ради» (2 разове); Харчування дітей у пришкільних таборах).
Згідно рішень Луцької міської ради від 15.11.2017 № 708-1 та від 20.12.2017 № 819-13 приміщення харчоблоків освітніх закладів та основні засоби, що використовуються у процесі приготування страв передані в оренду КП «Луцький комбінат шкільного і студентського харчування»
На підставі вищезазначеного управлінню освіти Луцької міської ради необхідно укласти договір з КП «Луцький комбінат шкільного та студентського харчування» на закупівлю код 55510000 - 8 — послуги їдалень (Харчування для учнів пільгової категорії (1 разове); Харчування вихованців комунального закладу «Луцький навчально-реабілітаційний центр Луцької міської ради» (2 разове); Харчування дітей у пришкільних таборах).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2019 16:00
Оскарження наміру укласти договір: 08 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

послуги їдалень (Харчування для учнів пільгової категорії (1 разове); Харчування вихованців комунального закладу «Луцький навчально-реабілітаційний центр Луцької міської ради» (2 разове); Харчування дітей у пришкільних таборах)
Одиниця виміру зазанчена як "Одиниця" вжито у занченні "дітодень"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11968 Одиниця
Діти сироти та дітей, позбавлених батьківської опіки; дітей, батьки яких загинули при виконанні службових обов’язків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
121902 Одиниця
Діти з малозабезпечених сімей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
16280 Одиниця
Діти військовослужбовців Збройних сил України та інших військових формувань, створених у відповідності до чинного законодавства України, співробітників правоохоронних органів, – на період їх відрядження для участі в здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації;
дітей загиблих (померлих) військовослужбовців та осіб з інвалідністю внаслідок війни з числа учасників АТО або учасників здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації;
дітей осіб з інвалідністю внаслідок війни з числа учасників АТО або учасників здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
7376 Одиниця
Діти з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
17574 Одиниця
Харчування вихованців комунального закладу «Луцький навчально-реабілітаційний центр Луцької міської ради» (2 разове) з 01.01.2019 по 31.05.2019
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
15642 Одиниця
Харчування вихованців комунального закладу «Луцький навчально-реабілітаційний центр Луцької міської ради» (2 разове)
з 01.09.2019 – 31.12.2019
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, залади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
50400 Одиниця
Харчування дітей у пришкільних таборах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

25 лютого 2019 15:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Луцький комбінат шкільного та студентського харчування
#03565688
Переможець 6 373 640,00
UAH
25 лютого 2019 16:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 16:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Луцький комбінат шкільного та студентського харчування
#03565688
6 373 640,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 15:17
додаткова угода 14 до договору 21 03.pdf зміни до договору
21 січня 2020 14:17
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 14:14
додаткова угода 13 до договору 21 03.pdf зміни до договору
16 січня 2020 10:50
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 09:10
додаткова угода 12 до договору 21 03.pdf зміни до договору
15 січня 2020 09:00
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 15:41
дод. угода їдальні.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 12:29
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 14:24
додаткова угода 10 до договору 21 03.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 13:53
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 09:31
додаткова угода 9 до договору 21 03.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 09:03
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 14:45
додаткова угода 8 до договору 21 03.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 14:41
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 14:26
додаткова угода 7 до договору 21 03.pdf зміни до договору
09 жовтня 2019 15:30
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2019 10:34
додаткова угода 6 до договору 21 03.pdf зміни до договору
25 липня 2019 12:41
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2019 12:33
додаткова угода 5 до договору 21 03.pdf зміни до договору
25 липня 2019 12:23
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 09:45
ДОДАТКОВА УГОДА 4 ДО ДОГОВОРУ 21 03.pdf зміни до договору
21 червня 2019 09:32
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 09:24
додаткова угода 3 до договору 21 03.pdf зміни до договору
24 травня 2019 10:22
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2019 15:02
додаткова угода 2 до договору 21 03.pdf зміни до договору
13 травня 2019 14:50
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2019 11:35
додаткова угода 1 до договору 21 03.pdf зміни до договору
22 квітня 2019 11:28
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2019 11:03
Протокол щодо виправлення технічних помилок.pdf зміни до договору
22 березня 2019 10:54
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 11:45
Договір послуги їдалень.pdf укладений
11 березня 2019 11:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол щодо виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 21/03
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення загальної суми договору та обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення загальної суми договору та обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі, зміна ціни за одиницю послуги та покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗМЕНШЕННЯ ЗАГАЛЬНОЇ СУМИ ДОГОВОРУ ТА ОБСЯГУ ЗАКУПІВЛІ
Номер договору про закупівлю: 21/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення вартості договору та обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення загальної вартості договору та обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення загальної вартості договору та обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення загальної суми договору та обсягу закупівлі, банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 21/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення загальної суми договору та обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення загальної суми договору та обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі та загальної вартості договору
Номер договору про закупівлю: 21/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 21/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та визначення вартості пролонгованої угоди
Номер договору про закупівлю: 21/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML