Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна) - 2 найм. (72700 л)
Очікувана вартість
2 115 137,04 UAH
UA-2019-02-25-000813-a cbdff0b33d2240d0a6075aaeea49c1ed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаренко Вікторія

+380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2019 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 19:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 15:03
Очікувана вартість: 2 115 137,04 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21151 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна) - 2 найм. (72700 л)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72700 л
бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна) - 2 найм. (72700 л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2019 17:14
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-03-000009 ● 434b7d686a57477fb6a61ebb54935f01
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2020 16:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

03.03.2020 № 54

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.03.2020 №54

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

2
UA-2019-02-25-000813-a 25.02.2019 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (код ЄДРПОУ 40081237) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-04 17:04:40

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна) - 2 найм. (72700 л)» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2019-02-25-000813-a) очікуваною вартістю
2 115 137,04 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що інформація про закупівлю товару «бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна) - 2 найм. (72700 л)» очікуваною вартістю
2 115 137,04 грн у річному плані, додатку до річного плану Регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» на 2019 рік відсутня.
Просимо пояснити, чому закупівля товару «бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна) - 2 найм. (72700 л)» очікуваною вартістю
2 115 137,04 грн проведено без внесення інформації до річного плану, додатку до річного плану на сайті Уповноваженого органу?
2. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, в один і той же день, 25.02.2019 Замовником оголошено та проведено дві закупівлі за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти», а саме: «бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна) - 2 найм. (140 000 л)» ID:UA-2019-02-25-001499-c очікуваною вартістю 4 021 440,00 грн та «бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна) - 2 найм. (72 700 л)». ID:UA-2019-02-25-000813-a очікуваною вартістю 2 115 137,04 грн. Загальна очікувана вартість за двома закупівлями «бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна) - 2 найм. (140 000 л)» та «бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна) - 2 найм. (72 700 л)» складає 6 136 577,04 грн, що в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України на дату оголошення закупівлі становить 200560,70 євро (курс EUR на 25.02.2019 – 30,597106 грн за 1 євро, джерело інформації: офіційний веб-сайт Національного банку України), що перевищує вартість предмета закупівлі, визначену частиною 4 статті 10 Закону. При цьому, частиною 4 статті 10 Закону визначено, що оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисяч євро.
Просимо пояснити причини ділення предмету закупівлі «бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна) - 2 найм.» за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» на процедури відкритих торів, які проведено в один і той же день 25.02.2019 загальною очікуваною вартістю 6 136 577,04 грн, не проведення єдиної процедури відкритих торгів на зазначену суму очікуваної вартості з додатковим оприлюдненням на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою оголошення про проведення процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-10 15:59:44

ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна)

НАЧАЛЬНИКУ
СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
ВАСИЛЬЄВУ О.В.





Шановний Олександре Володимировичу!


Стосовно процедури закупівлі UA-2019-02-25-000813-a ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна) очікуваною вартістю 2 115 137,04 грн повідомляю таке.
1. Згадана вище закупівля була здійснена відповідно до річного плану , який згідно з ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Підтвердженням оприлюднення в системі Prozorro є наступна інформація :
За ID номером в системі - UA-P-2019-02-07-002858-a на закупівлю 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, газ скраплений, гас авіаційний) передбачено планову суму закупівлі у розмірі 17 737 000.00 грн.
Таким чином, процедура закупівлі UA-2019-02-25-000813-a ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна) очікуваною вартістю 2115137,04 грн була проведена в межах планових вартісних показників.
2. Стосовно процедур закупівлі №№ UA-2019-02-25-000813-a (бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна) очікуваною вартістю 2 115 137,04 грн та UA-2019-02-25-001499-c (бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна)) очікуваною вартістю 4 021 440,00 грн (в сумі загальна вартість закупівель склала 6 136 577,04 грн, що не перевищує планові вартісні показники) вважаю за необхідне пояснити таке:
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Згідно з ч.1 ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Відповідно до ч.7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Згідно з частиною першою статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі.
Разом з тим відповідно до частини першої статі 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
Таким чином, замовник може проводити декілька процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому ч.1 ст. 2 Закону в межах єдиної процедури.

З огляду на викладене, слід зазначити, що проводячи декілька процедур закупівлі по коду ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна), замовник не уникав проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону, тобто порушення , що підпадають під дії ст.31 Закону , - відсутні.



Голова тендерного комітету О.О.Левченко

Надання інформації про усунення порушення замовником

НАЧАЛЬНИКУ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ВАСИЛЬЄВУ О.В. Шановний Олександре Володимировичу! Стосовно процедури закупівлі UA-2019-02-25-000813-a ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна) очікуваною вартістю 2 115 137,04 грн( далі – ЗАКУПІВЛЯ) повідомляю таке. 1. Згадана вище закупівля була здійснена відповідно до річного плану , який згідно з ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені. Підтвердженням оприлюднення в системі Prozorro є наступна інформація : За ID номером в системі - UA-P-2019-02-07-002858-a на закупівлю 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, газ скраплений, гас авіаційний) передбачено планову суму закупівлі у розмірі 17 737 000,00 грн. Згідно з наказом Мінекономрозвитку від 19.12.2016 N 2092 "Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі", згідно з яким предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 N 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Саме з прив’язкою до оприлюдненої планової суми за ID номером в системі - UA-P-2019-02-07-002858-a на закупівлю 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, газ скраплений, гас авіаційний) була оголошена процедура закупівлі UA-2019-02-25-000813-a ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна) , позаяк назва предмету ЗАКУПІВЛІ за показником четвертої цифри основного словника та за назвою конкретного предмета закупівлі( бензин) відповідала оприлюдненій в плані. Таким чином, процедура закупівлі UA-2019-02-25-001499-c ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна) очікуваною вартістю 2 115 137,04 була проведена в межах оприлюднених планових вартісних показників. 2. Стосовно процедур закупівлі №№ UA-2019-02-25-000813-a (бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна)) очікуваною вартістю 2 115 137,04 грн та UA-2019-02-25-001499-c (бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна)) очікуваною вартістю 4 021 440,00 грн (в сумі загальна вартість закупівель склала 6 136 577,04 грн, що не перевищує планові вартісні показники) вважаю за необхідне пояснити таке: Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) зазначений Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Згідно з ч.1 ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до ч.7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Згідно з частиною першою статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. Разом з тим відповідно до частини першої статі 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Таким чином, замовник може проводити декілька процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому ч.1 ст. 2 Закону в межах єдиної процедури. З огляду на викладене, слід зазначити, що проводячи декілька процедур закупівлі по коду ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна), замовник здійснював оприлюднення оголошень на закупівлю, вартість яких по кожній процедурі закупівель не перевищувала суму, еквіваленту 133 тисячам євро. Тобто філія не ухилялася від проведення процедури відкритих торгів, а відсутність факту перевищення очікуваної вартості закупівлі, виключає необхідність додаткового опублікування оголошення англійською мовою, що в свою чергу свідчить про відсутність порушення що підпадають під дії ст.31 Закону. 2. Стосовно банківської гарантії, виданої АТ «АЙБОКС БАНК» від 04.04.2019 №1556-0319/WGKt, яка міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВОГ КАРД» ( далі – ГАРАНТІЯ), слід зазначити таке. Відповідно до положень Цивільного Кодексу України та Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 ( із змінами від 09.02.2017) гарантія є чинною з дати її видачі, якщо в ній не встановлено інше. Таким чином, представлена у складі пропозиції ГАРАНТІЯ , видана 04.04.2019 , була чинною на момент подачі її замовнику , тобто на 05.04.2019, що і класифікується як наявність застереження про те, що гарантія чинна на момент подачі , інакше кажучи - відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до термінології, визначеної Цивільним Кодексом України, строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. З точки зору замовника строк дії ГАРАНТІЇ має впливове значення як юридичний факт, тобто дія чи подія, яка набуває юридичного значення зі спливом строку, в частині настання кінцевого строку можливості отримання коштів, що мають надійти як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику). В тендерній документації( додаток1) зазначено, що строк дії тендерної пропозиції становить не менше 90 днів, тобто забезпечення тендерної пропозиції – ГАРАНТІЯ – також беззаперечно має діяти не менше 90 днів. Разом з тим слід зауважити, що в умовах тендерної документації відсутній наголос на те, що строк дії гарантії не може бути більшим 90 днів. Водночас, внесення змін до тендерної документації, що спричиняє подовження кінцевого строку подання пропозицій, зумовлює необхідність подовження строку дії банківської гарантії. З огляду на викладене, строк дії ГАРАНТІЇ протягом 92 днів було розцінено як такий, що встановлений з урахуванням можливого подовження терміну дії ГАРАНТІЇ у разі внесення змін до тендерної документації, та як такий, що є не менше 90 днів , інакше кажучи, як такий, що відповідає умовам тендерної документації. 3. Відповідно до ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ) відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону. Водночас Наказом встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Таким чином, у протоколі розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВОГ КАРД», чітко дотримуючись форми протоколу розгляду тендерних пропозицій, затвердженої Наказом, внесена уся обов’язкова інформація, а саме : « п.7.Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону) зазначено: « оцінкою наданих пропозицій на закупівлю ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна) визнати такою, що має найбільш економічно вигідну ціну; відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації; відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерну пропозицію ТОВ «ВОГ КАРД», тим самим було зазначено всі підстави, за якими кваліфікується переможець закупівлі згідно зі ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» . З огляду на викладене, протокол розгляду зазначеної вище тендерної пропозиції є протоколом про визначення переможця відкритих торгів. Згідно з вимогами Закону, після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій – протоколу визначення переможця протягом одного дня після прийняття такого рішення, електронною системою закупівель автоматично формується повідомлення про намір укласти договір з переможцем. Підтвердженням зазначеної дії є Форма повідомлення про намір укласти договір, затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”, в якій зазначено , що даний документ заповнюється електронною системою закупівель автоматично, а також інформація з офіційного сайту https://infobox.prozorro.org/faq( скріншот додається). Отже, як підсумок, слід зазначити, що результатом оприлюднення у відповідності до вимог ст.10 Закону протоколу розгляду тендерних пропозицій, що є водночас протоколом про визначення переможця закупівлі, є повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі, яке автоматично формує та розсилає учаснику тендерних торгів електронна система. Згідно зі ст.32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Таким чином, 07.05.2019 було укладено договір поставки з ТОВ «ВОГ КАРД» № ПР/НХ-19194/НЮ, при цьому порушення Закону при проведенні процедури закупівлі - відсутні. Заступник голови тендерного комітету В.В.Семковський Вик. Губаренко В.А., 793-19-85

2020-03-17 13:02:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 2 111 920,80
UAH з ПДВ
2 111 920,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК 2 112 420,00
UAH з ПДВ
2 112 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2019 17:40
Електронний підпис
22 квітня 2019 17:38
Тендерна пропозиція.pdf
22 квітня 2019 17:31
МВС Усенко.pdf
22 квітня 2019 17:30
МВС Йоржик.pdf
22 квітня 2019 17:30
Довідки корупція.pdf
22 квітня 2019 17:29
Довідка ДФС.pdf
05 квітня 2019 16:19
Електронний підпис
05 квітня 2019 16:17
Гарантія UA-2019-02-25-000813-a.zip
05 квітня 2019 16:17
Документи ВОГ КАРД 4.pdf
05 квітня 2019 16:17
Документи ВОГ КАРД 3.pdf
05 квітня 2019 16:17
Документи ВОГ КАРД2.pdf
05 квітня 2019 16:17
Документи ВОГ КАРД1.pdf
05 квітня 2019 16:17
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 12:09
Електронний підпис
03 квітня 2019 12:18
аналогічні договори 2.rar
03 квітня 2019 12:18
Аналогічні договора.rar
03 квітня 2019 12:18
аналогічні 15 шт.PDF
03 квітня 2019 12:18
сертифікат А-92 (копія).PDF
03 квітня 2019 12:18
Серт моз А-92 до 09.12.19.pdf
03 квітня 2019 12:18
Серт А-95 до 09.12.19.pdf
03 квітня 2019 12:18
А-95 сертифікат (копія).PDF
03 квітня 2019 12:18
талони.pdf
03 квітня 2019 12:18
талони Інтеркард.PDF
03 квітня 2019 12:18
талони інтер кард 92.PDF
03 квітня 2019 12:18
талони 2.pdf
03 квітня 2019 12:17
договір пк заврений.PDF
03 квітня 2019 12:17
паспорт.pdf
03 квітня 2019 12:17
паспорт наді(копія).PDF
03 квітня 2019 12:17
Договір ВОГ КАРД ШК-07103.pdf
03 квітня 2019 12:17
опис статуту.rar
03 квітня 2019 12:17
всі АЗС ВОГ.PDF
03 квітня 2019 12:17
наказ (завірений_).PDF
03 квітня 2019 12:17
МВС.PDF
03 квітня 2019 12:17
зразки талонів Вог.PDF
03 квітня 2019 12:17
Вог.rar
03 квітня 2019 12:17
штрих-картка.pdf
03 квітня 2019 12:17
проект договору.pdf
03 квітня 2019 12:17
Установчі.rar
03 квітня 2019 12:17
протокол завірений.PDF
03 квітня 2019 12:17
про відкриття рахунку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Переможець 2 111 920,80
UAH з ПДВ
18 квітня 2019 08:40

Документи

18 квітня 2019 08:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2019 08:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
2 111 920,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 квітня 2019 08:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 10:59
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2020 16:29
ДУ 4, договор 19194 (1).pdf зміни до договору
05 березня 2020 16:29
1_ДУ 4, договор 19194.pdf укладений
05 березня 2020 16:29
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 17:27
ДУ-3 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 17:27
1_ДУ-3.pdf укладений
28 грудня 2019 17:27
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2019 16:25
ДУ-2 (1).pdf зміни до договору
30 липня 2019 16:25
1_ДУ-2.pdf укладений
30 липня 2019 16:23
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2019 09:58
додаткова угода бензин 194 (1).pdf зміни до договору
10 липня 2019 09:58
1_додаткова угода бензин 194.pdf укладений
10 липня 2019 09:54
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 10:18
Договор бензин 4 скан.docx укладений
08 травня 2019 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-19194/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-19194/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно ч.5 ст.36 Закону
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-19194/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-19194/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2019 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 2 447 910,30
UAH (в тому числі ПДВ 407 985,05 UAH)