Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Біляївський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 13757762 |
Місцезнаходження: | 27340, Україна , Кіровоградська обл., Олександрівський район, село Біляївка, вул Лісова, 1 |
Контактна особа: |
Валентина Піщіда +380986376516 pninternet@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2019 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2019 15:50 |
Очікувана вартість: | 630 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2019 12:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2019 11:26 |
Тендерна_документацiя_вугілля.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-26-000019 ● a8553add357a4d148e2d567995cba57c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2019 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.02.2019 № 16
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 26.02.2019 № 16
Витяг з переліку процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-02-25-000604- b 25.02.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-26 18:02:11
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вугілля кам’яне марки АМ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-25-000604-b) та відповідно п.п. 6 та 11 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, ч. 5 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 п. 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому в тендерній документації по процедурі закупівлі «Вугілля кам’яне марки АМ» очікуваною вартістю 630 000,00 грн відсутнє обґрунтування необхідності закупівлі вугілля кам’яного саме марки АМ, крім того, специфікація на постачання вугілля кам’яного не містить вираз «або еквівалент», чим порушено п.3 розд. 2 ст. 22 Закону, а саме – технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-01 15:13:51
Щодо надання пояснень на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області замовнику на пояснення від 2019-02-26 18:02:11
26.02.2019 року через електронну систему закупівель від Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області до Замовника в рамках здійснення моніторингу за № UA-M-2019-02-26-000019 надійшов запит про надання пояснення стосовно такого питання: «Чому в тендерній документації по процедурі закупівлі «Вугілля кам’яне марки АМ» очікуваною вартістю 630 000,00 грн відсутнє обґрунтування необхідності закупівлі вугілля кам’яного саме марки АМ, крім того, специфікація на постачання вугілля кам’яного не містить вираз «або еквівалент», чим порушено п.3 розд. 2 ст. 22 Закону, а саме – технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент»»
З приводу заданого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до норм п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» «…Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника….».
Згідно з визначенням, наведеним в частині 1 статті 492 глави 44 книги 4 розділу ІІ Цивільного кодексу України, «торговельною маркою» може бути будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для вирізнення товарів (послуг), що виробляються (надаються) однією особою, від товарів (послуг), що виробляються (надаються) іншими особами.
В свою чергу згідно з положеннями ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» цей стандарт поширюється на буре, кам’яне вугілля та антрацит України і встановлює їхню класифікацію за марками та групами на основі характерних загальних ознак, які відображають генетичні особливості та основні технологічні характеристики. Тобто, на підставі ДСТУ 3472:2015 визначають марку вугілля залежно від значень класифікаційних показників, зокрема показника відбиття вітриніту, виходу летких речовин, теплоти згорання на сухий беззольний стан, спікливості, тощо. При цьому у відповідності до підпункту 4.6 пункту 4 ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» марку вугілля вносять у нормативну документацію шахти.
Оскільки вугілля кам’яне марки АМ видобувається багатьма шахтами, то враховуючи зазначене вище, зазначення в тендерній документації виразу «марки АМ» не є порушенням норм п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тій частині, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку, оскільки зазначення виразу «марки АМ» не посиланням на конкретну торговельну марку. Отже обґрунтування необхідності закупівлі вугілля кам’яного саме марки АМ та зазначення в тендерній документації виразу «або еквівалент» не потребується.
Разом з цим, вираз «марки АМ» не є посиланням на конкретну фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а отже замовником жодним чином не порушено норми п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-03-01 08:54:43
пояснення
пояснення щодо звернення Управління Східного офісу Держаудитслужби
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-14 14:57:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вугілля кам’яне марки АМ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-25-000604-b) та відповідно п. п. 6 та 11 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, ч. 5 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 п. 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), з урахуванням отриманої відповіді на запит, постала потреба в отриманні пояснення щодо нижченаведеного.
У залежності від генетичних особливостей, вугілля ділять на класи, кожний з яких поділяється на категорії, типи і підтипи.
Буре, кам'яне вугілля і антрацити в залежності від технологічних властивостей об'єднують в технологічні марки, групи і підгрупи.
Марка вугілля, а саме (АМ) або антрацит малий, визначена Вами предметом даної закупівлі, є антрацитівською групою вугілля.
Слід зазначити, що відповідно таблиці 4 Додатку 2 до Інструкції про порядок та умови поставки, закладення, зберігання і відпуску вугілля державного резерву на пунктах відповідального зберігання, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 19.10.2012 №1157, вугілля антрацит розподіляють на 4 типи.
Крім того, згідно ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацид для побутових потреб. Технічні умови», який містить нормативне посилання на ДСТУ 3472 «Вугiлля буре, кам’яне та антрацит. Класифiкацiя», розрізняють марки вугілля, зокрема:
- Довгополум’яне (Д), Довгополум’яне газове (ДГ), Жирне (Ж) та Антрацити (А).
Також, за своїми якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля антрацитової групи, згідно ДСТУ 7146:2010, поділяють:
- АК, АКО, АО, АОМ, АМ, АС.
З вищевикладеного слідує, що з врахуванням наявного різновиду вугілля, яке поділяється на категорії, типи і підтипи, відповідно до яких поділяють його на марки, Вами, під час проведення процедури закупівлі конкретизовано предмет закупівлі, а саме - за типом, при цьому, в тендерній документації не зазначено обґрунтування застосування Вами саме цього типу вугілля антрацитової групи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-19 15:20:45
Щодо надання пояснень на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області замовнику на пояснення від 2019-03-14 14:57:04
14.03.2019 року через електронну систему закупівель від Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області до Замовника в рамках здійснення моніторингу за № UA-M-2019-02-26-000019 надійшов запит про надання пояснення стосовно такого питання: «…З вищевикладеного слідує, що з врахуванням наявного різновиду вугілля, яке поділяється на категорії, типи і підтипи, відповідно до яких поділяють його на марки, Вами, під час проведення процедури закупівлі конкретизовано предмет закупівлі, а саме - за типом, при цьому, в тендерній документації не зазначено обґрунтування застосування Вами саме цього типу вугілля антрацитової групи.»
З приводу заданого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до норм п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» «…Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника….».
Згідно з положеннями пункту 2.3. розділу ІІ Інструкції про порядок та умови поставки, закладення, зберігання і відпуску вугілля державного резерву на пунктах відповідального зберігання, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 19.10.2012 №1157, вугілля залежно від генетичних особливостей згідно з ГОСТ 25543-88 "Угли бурые, каменные и антрациты. Классификация по генетическим и технологическим параметрам" (далі - ГОСТ 25543-88) поділяється на: класи; категорії; типи; підтипи.
По перше, слід зазначити, що станом на сьогодні На території України стандарт ГОСТ 25543-88 не діє.
По друге, звертаємо Вашу увагу на положення пункту 2.4. розділу ІІ Інструкції про порядок та умови поставки, закладення, зберігання і відпуску вугілля державного резерву на пунктах відповідального зберігання, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 19.10.2012 №1157, в якому вказано, що буре, кам'яне вугілля та антрацити позначають семизначним кодовим числом. При цьому встановлено, що перші дві цифри, що становлять двозначне число, зазначають клас; третя цифра, що становить однозначне число, зазначає категорію; четверта і п'ята цифри, що становлять двозначне число, зазначають тип; шоста і сьома цифри, що становлять двозначне число, зазначають підтип. Однак, вимогами тендерної документації встановлено, що закупівлі підлягає вугілля кам’яне марки АМ з фракцією 13-25 мм. Тобто нами в тендерній документації не застосовується семизначне кодове число про яке йде мова в Інструкції про порядок та умови поставки, закладення, зберігання і відпуску вугілля державного резерву на пунктах відповідального зберігання, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 19.10.2012 №1157, а отже нами не встановлено класу; категорії; типу; підтипу вугілля і тим самим не порушено норм п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
По третє, згідно з положеннями ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» цей стандарт встановлює класифікацію бурого, кам’яного вугілля та антрациту України за марками та групами на основі характерних загальних ознак, які відображають генетичні особливості та основні технологічні характеристики. При цьому, беручи до уваги визначення, яке наведене в частині 1 статті 492 глави 44 книги 4 розділу ІІ Цивільного кодексу України, визначена положеннями ДСТУ 3472:2015 марка вугілля не є «торговельною маркою».
В четверте, літери К, КО, О, ОМ, М, С, що вказуються після марки вугілля А, згідно з положеннями ГОСТ 19242-73 «Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков» є класифікацією бурого, кам'яного вугілля та антрацитів за розміром кусків (фракцією). Тобто, зазначені літери аж ніяк не поділяють вугілля на категорії, типи і підтипи, а вказує якого розміру вугілля планує купити Замовник. Зазначене підтверджується положеннями пункту 2.5. розділу ІІ Інструкції про порядок та умови поставки, закладення, зберігання і відпуску вугілля державного резерву на пунктах відповідального зберігання, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 19.10.2012 №1157.
Додатково, слід зазначити, оскільки вугілля кам’яне марки АМ видобувається багатьма шахтами, то враховуючи зазначене вище, зазначення в тендерній документації виразу «марки АМ» не є порушенням норм п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тій частині, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку або тип предмета закупівлі, оскільки зазначення виразу «марки АМ» не посиланням на конкретну торговельну марку чи зазначення типу предмета закупівлі. Отже обґрунтування необхідності закупівлі вугілля кам’яного саме марки АМ та зазначення в тендерній документації виразу «або еквівалент» не потребується.
Разом з цим, вираз «марки АМ» не є посиланням на конкретну фірму, патент, конструкцію, джерело його походження або виробника, а отже замовником жодним чином не порушено норми п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо надання інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень, які зазначені у висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 19.03.2019 року про результати моніторингу закупівлі 19.03.2019 року через електронну систему закупівель Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області до Замовника в рамках здійснення моніторингу за №UA-M-2019-02-26-000019 було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі. За результатами перегляду зазначеного висновку повідомляємо наступне. 14.03.2019 року за процедурою відкритих торгів твердого палива (код ДК 021:2015 – 09110000-3) (Вугілля кам’яне марки АМ) [Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-02-25-000604-b] закінчився термін подачі тендерних пропозицій та, відповідно, у замовника закінчилась можливість вносити зміни до даної закупівлі. Враховуючи зазначене у висновку порушення та беручи до уваги той факт, що на момент оприлюднення висновку Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області у замовника вже була відсутня можливість внесення змін до процедури закупівлі у відповідності до положень ч.2 ст.. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», зауважимо, що законним шляхом не маємо можливості усунути встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Тому, з метою уникнення порушень, відміняємо торги на підставі абз.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2019-03-25 09:44:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Усунуто порушення шляхом відміни процедури закупівлі
2019-03-25 12:15:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2019 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Сатурн” |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
490 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" |
585 000,00
UAH з ПДВ
|
585 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Арсірій Оксана Вікторівна |
612 000,00
UAH з ПДВ
|
612 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Сатурн” #32435026 |
Очікує рішення |
490 500,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2019 16:17
|
Інформація про відміну
Коментар щодо відміни: | абзац 3 частини 1 статті 31 Закону: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
22 березня 2019 14:31
|
Рішення про відміну торгів.pdf |
22 березня 2019 14:31
|
Повідомлення про відміну торгів.pdf |
Дата відміни: | 25 березня 2019 09:19 |
Коментар щодо відміни: | абзац 3 частини 1 статті 31 Закону: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
25 березня 2019 09:18
|
Електронний підпис |
25 березня 2019 08:55
|
img564.pdf |