Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

спеціальні харчові суміші для дієтичного харчування хворих на фенілкетонурію
Очікувана вартість
977 800,00 UAH
UA-2019-02-25-000572-c 778a3fe984984376b4f6c649f354fb5e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Докучаєва Ольга Пертівна

+380939742687 tender.dmp2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2» Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26470275
Місцезнаходження: 65086, Україна , Одеська обл., м.Одеса, вул.Бочарова,59
Контактна особа: Докучаєва Ольга Пертівна
+380939742687
tender.dmp2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2019 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2019 13:00
Очікувана вартість: 977 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 977,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


спеціальні харчові суміші для дієтичного харчування хворих на фенілкетонурію
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
спеціальні харчові суміші для дієтичного харчування хворих на фенілкетонурію (на веб-порталі кількість зазначена в штуках, оскільки відсутня одиниця виміру «найменування»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Бочарова,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2019 11:41
Зміни до ТД ФКУ 2019 КНП 3.doc
06 березня 2019 11:40
перелік змін. фам пам 3.pdf
25 лютого 2019 12:20
проект договору.docx
25 лютого 2019 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2019 11:41
Зміни до ТД ФКУ 2019 КНП 3.doc
05 березня 2019 16:04
Зміни до ТД ФКУ 2019 КНП 2.doc
25 лютого 2019 12:18
ТД ФКУ 2019 КНП 2.doc
06 березня 2019 11:40
перелік змін. фам пам 3.pdf
05 березня 2019 16:03
скан.перел.змін.pdf
25 лютого 2019 12:20
проект договору.docx
25 лютого 2019 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-25-000572-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ", Код ЄДРПОУ:39204954
Дата подання: 07 березня 2019 15:10
Скарга АМКУ
Оскарження умов ТД
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2019 18:55
Рішення від 12.03.2019 № 2688 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 12 березня 2019 18:54
Рішення від 25.03.2019 № 3428.pdf
Дата публікації: 29 березня 2019 00:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Затвердити зміни до документації та задовольнити скаргу ТОВ «ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ» (номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання UA-2019-02-25-000572-c.а1)до процедури відкритих торгів щодо закупівлі спеціальної харчової суміші для дієтичного харчування хворих на фенілкетонурію за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015 – 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (спеціальні харчові суміші для дієтичного харчування хворих на фенілкетонурію). Секретарю комітету підготувати перелік змін (додаток 1 до протоколу) та внести відповідні зміни до тендерної документації та опублікувати на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик “Українська універсальна біржа”, у відповідності з ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII.
Дата виконання рішення замовником: 08 квітня 2019 12:59

Документи подані скаржником

07 березня 2019 15:10
Скарга АМКУ.pdf
07 березня 2019 15:10
Зміни до ТД ФКУ 2019 КНП 3.doc
07 березня 2019 15:10
Підтвердження оплати.pdf
25 березня 2019 17:12
Комида C formula.pdf
25 березня 2019 17:12
Comida PKU B Formula.pdf
25 березня 2019 17:12
Comida PKU B.pdf
25 березня 2019 17:12
Comida_PKU_C.pdf
25 березня 2019 17:12
Порівняння.docx
25 березня 2019 17:12
Afenil-gel.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-27-000031 ● 2a46b18027d349dd98e99d5a63c14bf6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2019 17:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.02.2019 Одеса № 66
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 27.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 27.02.2019.

Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.02.2019 № 66
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-02-22-000115-c 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
2. UA-2019-02-20-000117-c 20.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
3. UA-2019-02-15-000288-c 15.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
4. UA-2019-02-14-000871-c 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
5. UA-2019-02-14-000882-c 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
6. UA-2019-02-13-000941-b 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
7. UA-2019-02-13-001271-b 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
8. UA-2019-02-15-002373-b 15.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
9. UA-2019-02-22-001083-b 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
10. UA-2019-02-20-002227-b 20.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
11. UA-2019-02-19-002151-b 19.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
12. UA-2019-02-25-000515-c 25.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
13. UA-2019-02-13-000778-a 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
14. UA-2019-02-13-001169-a 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
15. UA-2019-02-13-001472-a 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
16. UA-2019-02-13-001563-a 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
17. UA-2019-02-18-000785-a 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
18. UA-2019-02-25-000572-c 25.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Кутафін Р.О.
19. UA-2019-02-26-000779-b 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Залізко І.О.
20. UA-2019-02-25-002471-b 25.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Залізко І.О.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Перелік змін до тендерної документації за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015 – 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (спеціальні харчові суміші для дієтичного харчування хворих на фенілкетонурію) Документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі на підставі статті 17 Закону: До змін : № з/п Підстава для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі Документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі 1 Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Надати довідку в довільній формі про відсутність підстав, передбачених частинами першої та частини другої 17 статті. 2 Учасник не проводить господарську діяльність відповідно до його статуту 2.1. Копія свідоцтва або копія витягу про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість чи єдиного податку; 2.2 Копія статуту або іншого установчого документу; 2.3. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); 2.4. Копія паспорту (для фізичних осіб); 2.5. Копія ліцензії на право займатися відповідною діяльністю (якщо передбачено чинним законодавством). З урахуванням змін : № з/п Підстава для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі Документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі 1 Учасник не проводить господарську діяльність відповідно до його статуту 2.1. Копія свідоцтва або копія витягу про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість чи єдиного податку; 2.2 Копія статуту або іншого установчого документу; 2.3. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); 2.4. Копія паспорту (для фізичних осіб); 2.5. Копія ліцензії на право займатися відповідною діяльністю (якщо передбачено чинним законодавством). 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: До змін З урахуванням змін Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим даною тендерною документацією. Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованого ним товару, визначені у Додатку 3 до Документації. Усі посилання у Додатку 3 до Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Невідповідність запропонованого Учасником товару встановленим медико- технічним вимогам (Додаток 3 до Документації) розцінюється як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим даною тендерною документацією. Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованого ним товару, визначені у Додатку 3 до Документації. Усі посилання у Додатку 3 до Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Невідповідність запропонованого Учасником товару встановленим медико- технічним вимогам (Додаток 3 до Документації) розцінюється як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. Згідно ст.22 п.2. пп.3 Закону України « Про публічні закупівлі», технічні якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Додаток 2 Документи для підтвердження інформації про відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям: До змін : Таблиця 1 № з/п Кваліфікаційна вимога Документи, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним вимогам 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Довідка учасника, надана в довільній формі про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, у тому числі: копій документів, що підтверджують наявність у учасника відповідних складських приміщень1 (власних чи орендованих), власного2 чи орендованого3 автотранспорту. Примітки: 1 Наявність у учасника відповідних складських приміщень, що відповідають умовам зберігання предмету закупівлі підтверджується копіями документів про власність або договором оренди. 2 Наявність у учасника власного автотранспорту може бути підтверджена копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. 3 Наявність у учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена копіями діючих договорів оренди транспортних засобів або договорів про надання послуг з транспортування. 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Довідка у довільній формі, що містить інформацію про працівників Учасника (наявність відповідної кваліфікації працівників, які мають необхідні знання та досвід). 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору 3.1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про укладений та виконаний Учасником договір (договори) предметом якого (-их) є спеціальні харчові суміші для дієтичного харчування хворих на фенілкетонурію або дитяче харчування, із зазначенням: найменування Замовника з якими укладено договір, процедури закупівлі, дати Договору. 3.2. Копія договору щодо постачання товарів, який є предметом закупівлі та вказаний у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3.3. Оригінал листа-відгуку про співпрацю та виконання договору від покупця, який вказаний в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відгук повинен бути належно оформленим, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям. З урахуванням змін : Таблиця 1 № з/п Кваліфікаційна вимога Документи, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним вимогам 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Довідка учасника, надана в довільній формі про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, у тому числі: копій документів, що підтверджують наявність у учасника відповідних складських приміщень1 (власних чи орендованих), власного2 чи орендованого3 автотранспорту. Примітки: 1 Наявність у учасника відповідних складських приміщень, що відповідають умовам зберігання предмету закупівлі підтверджується копіями документів про власність або договором оренди. 2 Наявність у учасника власного автотранспорту може бути підтверджена копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. 3 Наявність у учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена копіями діючих договорів оренди транспортних засобів або договорів про надання послуг з транспортування. 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Довідка у довільній формі, що містить інформацію про працівників Учасника (наявність відповідної кваліфікації працівників, які мають необхідні знання та досвід). 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору 3.1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про укладений та виконаний Учасником договір (договори) предметом якого (-их) є спеціальні харчові суміші для дієтичного харчування хворих на фенілкетонурію або дитяче харчування, із зазначенням: найменування Замовника з якими укладено договір, процедури закупівлі, дати Договору. 3.2. Копія договору щодо постачання товарів, який є предметом закупівлі та вказаний у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3.3. Оригінал листа-відгуку про співпрацю та виконання договору від покупця, який вказаний в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відгук повинен бути належно оформленим, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 4 Застосування заходів із захисту довкілля під час виконання умов поставки Учасник надає оригінал довідки у довільній формі, в якій гарантує застосування заходів із захисту довкілля під час виконання умов поставки. Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям.

2019-03-05 16:02:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-03-06 17:04:49

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Софія" 976 800,00
UAH з ПДВ
976 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2019 12:47
Електронний підпис
13 березня 2019 12:40
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Софія"

Інформація про відміну

Дата відміни
13 березня 2019 13:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій