Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги дитячих таборів - послуги дитячих закладів з організації оздоровлення та відпочинку – дитячі путівки
services for children's camps - services for children's institutions for the organization of health and recreation - children's tours
services for children's camps - services for children's institutions for the organization of health and recreation - children's tours
Очікувана вартість
6 804 000,00 UAH
UA-2019-02-25-000532-c ● 053457208fbb46a99d3a81635b550743
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Об'єднання профспілок, організацій профспілок у м. Києві "Киівська міська рада профспілок" |
Код ЄДРПОУ: | 02670408 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київ обл., Київ, Хрещатик, 16 |
Контактна особа: |
Литвин Людмила Іванівна 380442721124 kultotdel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Trade unions, trade union organizations in the city Kyiv, "The Kiev City Council of Trade Unions" |
National ID: | 02670408 |
Contact point: |
Lytvyn L.I. 380442721124 kultotdel@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2019 12:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2019 11:33 |
Очікувана вартість: | 6 804 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 020,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 25 лютого 2019 12:01 |
Enquiries until: | 18 березня 2019 11:00 |
Complaints submission until: | до 24 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 березня 2019 11:00 |
Information
Estimated total value: | 6 804 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 34 020 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 штуки
послуги дитячих таборів - послуги дитячих закладів з організації оздоровлення та відпочинку - дитячі путівки на території Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку
services for children's camps - services for children's institutions for the organization of health and recreation - children's vouchers in the Odessa region
CPV: 55240000-4
Період постачання:
з 01 червня 2019 по 31 серпня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Умови проживання: | 10% |
розміщення в кімнаті від 2 до 4 осіб: | 10% |
розміщення в кімнаті по 5 осіб: | 1% |
розміщення в кімнаті по 6 осіб: | 0% |
Побутові умови: | 10% |
наявність туалету, душової кабіни та умивальника в кімнаті: | 10% |
наявність туалету, душової кабіни та умивальника в блоці: | 5% |
наявність туалету, душової кабіни та умивальника на поверсі: | 0% |
Проходження державної атестації дитячих оздоровчих закладів та присвоєння відповідної категорії: | 10% |
вища категорія: | 10% |
перша категорія: | 5% |
друга категорія: | 2% |
третя категорія: | 0% |
05 березня 2019 10:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2019 13:51 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (Одеської область).docx | |
26 лютого 2019 13:51 |
Тендерна документація (Одеська обл. Нова редакція).doc |
05 березня 2019 10:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 лютого 2019 13:51 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (Одеської область).docx
|
||||||
26 лютого 2019 13:51 |
Тендерна документація (Одеська обл. Нова редакція).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-25-000532-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВЕЛМЕРІ КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:40587704
Дата подання: 28 лютого 2019 15:53
Вимога щодо дискримінаційних умов
Встановленими умовами у тендерній документації Замовником було порушено принципи здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників. Встановивши дискримінаційну умову стосовно місця надання послуг та місця розташування закладу відпочинку виключно у Одеській області, Замовник обмежує конкуренцію та дискримінує інших потенційних учасників Процедури закупівлі. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону Документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що полягають у наступному.
Замовником у Додатку 2 Тендерної документації встановлено умову : Місце розташування дитячого закладу відпочинку (місце надання послуг): Одеська область. Така умова є дискримінаційною, оскільки унеможливлює участь у цій закупівлі потенційних учасників, які розташовані у інших областях.
Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени комітету з конкурсних торгів Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг позаміськими закладами оздоровлення та відпочинку, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладу спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряться під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції. Підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації.
Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку мають необхідні дозвільні документи та провадять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України.
Частиною другою статті 20 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що Під час проведення процедури відкритих торгів ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ МАЮТЬ ПРАВО ПОДАВАТИ ВСІ ЗАЦІКАВЛЕНІ ОСОБИ.
Частина четверта статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Всупереч цим вимогам Закону Замовник своїм рішенням у Документації встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають послуги в інших областях України, окрім позаміських закладів оздоровлення та відпочинку, які знаходяться в Одеській області.
Замовник своїм рішенням про затвердження Документації в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо звуження місця надання послуг) можливість участі у торгах позаміських закладів оздоровлення та відпочинку, які надають послуги на решті території України, закладів Одеської області. У разі подання пропозицій конкурсних торгів учасниками, які надають послуги на іншій території, окрім учасників Одеської області, їх пропозиції, навіть за умови повної відповідності усім вимогам законодавства у сфері оздоровлення та відпочинку дітей, підлягають відхиленню відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону як такі, що не відповідають умовам Документації в частині місця розташування та надання послуг.
Окрім того, комітет з конкурсних торгів Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у Документації порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом четвертим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону.
Відповідно до частини першої статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом, члени тендерного комітету замовника несуть відповідальність згідно із законами України.
Просимо Замовника усунути порушення вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», привести процедуру закупівлі у відповідність до норм чинного законодавства ТА ПРИБРАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ УМОВУ СТОСОВНО МІСЦЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ ТА РОЗТАШУВАННЯ ДИТЯЧОГО ЗАКЛАДУ ВІДПОЧИНКУ ЛИШЕ У ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ, яка унеможливлює взяти участь у процедурі закупівлі іншим зацікавленим учасникам.
Окрім того, наявна практика рішень Антимонопольного комітету України стосовно встановлення Замовниками умов про визначення конкретного місця надання послуг та визнання таких умов дискримінаційними, що, у свою чергу, призводило до зобов’язання Замовників усувати такі дискримінаційні умови з тендерної документації. (рішення Антимонопольного комітету додаються).
Розгорнути
Згорнути
Замовником у Додатку 2 Тендерної документації встановлено умову : Місце розташування дитячого закладу відпочинку (місце надання послуг): Одеська область. Така умова є дискримінаційною, оскільки унеможливлює участь у цій закупівлі потенційних учасників, які розташовані у інших областях.
Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени комітету з конкурсних торгів Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг позаміськими закладами оздоровлення та відпочинку, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладу спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряться під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції. Підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації.
Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку мають необхідні дозвільні документи та провадять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України.
Частиною другою статті 20 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що Під час проведення процедури відкритих торгів ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ МАЮТЬ ПРАВО ПОДАВАТИ ВСІ ЗАЦІКАВЛЕНІ ОСОБИ.
Частина четверта статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Всупереч цим вимогам Закону Замовник своїм рішенням у Документації встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають послуги в інших областях України, окрім позаміських закладів оздоровлення та відпочинку, які знаходяться в Одеській області.
Замовник своїм рішенням про затвердження Документації в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо звуження місця надання послуг) можливість участі у торгах позаміських закладів оздоровлення та відпочинку, які надають послуги на решті території України, закладів Одеської області. У разі подання пропозицій конкурсних торгів учасниками, які надають послуги на іншій території, окрім учасників Одеської області, їх пропозиції, навіть за умови повної відповідності усім вимогам законодавства у сфері оздоровлення та відпочинку дітей, підлягають відхиленню відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону як такі, що не відповідають умовам Документації в частині місця розташування та надання послуг.
Окрім того, комітет з конкурсних торгів Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у Документації порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом четвертим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону.
Відповідно до частини першої статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом, члени тендерного комітету замовника несуть відповідальність згідно із законами України.
Просимо Замовника усунути порушення вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», привести процедуру закупівлі у відповідність до норм чинного законодавства ТА ПРИБРАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ УМОВУ СТОСОВНО МІСЦЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ ТА РОЗТАШУВАННЯ ДИТЯЧОГО ЗАКЛАДУ ВІДПОЧИНКУ ЛИШЕ У ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ, яка унеможливлює взяти участь у процедурі закупівлі іншим зацікавленим учасникам.
Окрім того, наявна практика рішень Антимонопольного комітету України стосовно встановлення Замовниками умов про визначення конкретного місця надання послуг та визнання таких умов дискримінаційними, що, у свою чергу, призводило до зобов’язання Замовників усувати такі дискримінаційні умови з тендерної документації. (рішення Антимонопольного комітету додаються).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2019 09:46
Відповідно до положень ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників торгів, зокрема:
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Крім того, згідно з ч. 4 ст. 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» можна зробити висновок, що дискримінацією є обмеження прав вітчизняних або іноземних учасників, обмеження учасників в доступі до інформації з питань закупівель або встановлення Замовником вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Водночас, з боку Замовника торгів не було допущено жодного порушення принципів закупівель (в тому числі недискримінації учасників), оскільки вся необхідна інформація стосовно процедури закупівлі (оголошення, річний план, тендерна документація) є загальнодоступною для кожної особи, яка зацікавлена в участі в торгах. Також, відповідно до умов, що визначені в Тендерній документації передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
При цьому вважаємо, що вимога щодо місця оздоровлення та відпочинку дітей є обґрунтованою, оскільки місце надання послуг з оздоровлення дітей було зазначено на основі рішення керівного колегіального органу Замовника (Президія Об'єднання профспілок, організацій профспілок у м.Києві «Київська міська рада профспілок»). Так, Постановою Президії Об'єднання профспілок, організацій профспілок у м.Києві «Київська міська рада профспілок» «Про проведення тендеру на закупівлю послуг дитячих закладів оздоровлення та відпочинку» від 29.01.2019 № 47-2, було доручено тендерному комітету здійснити закупівлю путівок до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, розташованих Київській та Одеській області. Зазначена вимога не є вибірковою для певних учасників, а є загальною для всіх потенційних учасників тендеру. При цьому при визначенні місця розташування дитячих закладів оздоровлення та відпочинку були враховані пропозиції членських організацій.
Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) ч. 2 ст. 21 "В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг"; п.5 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що "Тендерна документація повинна містити: - місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;".
Крім того, статтею 22 Закону передбачено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Тендерний комітет визначаючи вимогу щодо місця оздоровлення та відпочинку дітей на території Одеської області керувався Постановою Президії Об'єднання профспілок, організацій профспілок у м.Києві «Київська міська рада профспілок» від 29.01.2019 № 47-2.
Слід також зазначити, що встановлення Замовником місця надання послуг на території Одеської області не є дискримінаційною умовою, оскільки відповідно до інформації яка наведена в Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, на території Одеської області зареєстровано 48 дитячих закладів різного типу (санаторного, дитячих центрів, позаміських закладів оздоровлення та відпочинку).
Таким чином, твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності.
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Крім того, згідно з ч. 4 ст. 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» можна зробити висновок, що дискримінацією є обмеження прав вітчизняних або іноземних учасників, обмеження учасників в доступі до інформації з питань закупівель або встановлення Замовником вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Водночас, з боку Замовника торгів не було допущено жодного порушення принципів закупівель (в тому числі недискримінації учасників), оскільки вся необхідна інформація стосовно процедури закупівлі (оголошення, річний план, тендерна документація) є загальнодоступною для кожної особи, яка зацікавлена в участі в торгах. Також, відповідно до умов, що визначені в Тендерній документації передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
При цьому вважаємо, що вимога щодо місця оздоровлення та відпочинку дітей є обґрунтованою, оскільки місце надання послуг з оздоровлення дітей було зазначено на основі рішення керівного колегіального органу Замовника (Президія Об'єднання профспілок, організацій профспілок у м.Києві «Київська міська рада профспілок»). Так, Постановою Президії Об'єднання профспілок, організацій профспілок у м.Києві «Київська міська рада профспілок» «Про проведення тендеру на закупівлю послуг дитячих закладів оздоровлення та відпочинку» від 29.01.2019 № 47-2, було доручено тендерному комітету здійснити закупівлю путівок до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, розташованих Київській та Одеській області. Зазначена вимога не є вибірковою для певних учасників, а є загальною для всіх потенційних учасників тендеру. При цьому при визначенні місця розташування дитячих закладів оздоровлення та відпочинку були враховані пропозиції членських організацій.
Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) ч. 2 ст. 21 "В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг"; п.5 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що "Тендерна документація повинна містити: - місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;".
Крім того, статтею 22 Закону передбачено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Тендерний комітет визначаючи вимогу щодо місця оздоровлення та відпочинку дітей на території Одеської області керувався Постановою Президії Об'єднання профспілок, організацій профспілок у м.Києві «Київська міська рада профспілок» від 29.01.2019 № 47-2.
Слід також зазначити, що встановлення Замовником місця надання послуг на території Одеської області не є дискримінаційною умовою, оскільки відповідно до інформації яка наведена в Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, на території Одеської області зареєстровано 48 дитячих закладів різного типу (санаторного, дитячих центрів, позаміських закладів оздоровлення та відпочинку).
Таким чином, твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 березня 2019
Найменування: | Об'єднання профспілок, організацій профспілок у м. Києві "Киівська міська рада профспілок" |
Код ЄДРПОУ: | 02670408 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київ обл., Київ, Хрещатик, 16 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Примор'я" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор'я» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ДСОК "Бригантина" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідпльністю "Примор'я" |
6 804 000,00
UAH
|
6 804 000,00
UAH
|
1.4285714286 | 4 762 800 | Документи |
ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС |
6 778 800,00
UAH
|
6 778 800,00
UAH
|
1.2857142857 | 5 272 400 | Документи |
ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор'я» |
6 804 000,00
UAH
|
6 804 000,00
UAH
|
1.0714285714 | 6 350 400 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідпльністю "Примор'я" #31129880 |
Рішення скасоване |
6 804 000,00
UAH
|
08 квітня 2019 14:52
|
Товариство з обмеженою відповідпльністю "Примор'я" #31129880 |
Відхилено |
6 804 000,00
UAH
|
08 квітня 2019 15:01
|
ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС #30652504 |
Переможець |
6 778 800,00
UAH
|
08 квітня 2019 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2019 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2019 13:38
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2019 13:37
|
Договір з додатками Патрія.pdf | укладений |
23 квітня 2019 13:35
|