Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автоматичний гематологічний аналізатор
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2019-02-25-000205-c ● d6b5c575e0cb4d6d90169eba711eef7f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3" Дарницького району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 30300749 |
Вебсайт: | http://cpmsd3.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Харківське шосе, 121 |
Контактна особа: |
Гевак Людмила Степанівна 380445646823 panfutel@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2019 10:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2019 14:40 |
Очікувана вартість: | 360 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,08% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Детектори та аналізатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, місто Київ, Київ, Вул. Харківське шосе, 121 (корпус 4)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2019
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2019 14:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2019 14:52 |
Додаток № 2_Технічні вимоги_змінені.docx | |
25 лютого 2019 10:17 |
Додаток № 3_Кваліфікаційні критерії.docx | |
25 лютого 2019 10:17 |
Додаток № 5_Заява_згода.docx | |
25 лютого 2019 10:17 |
Додаток № 4_Гарантійний лист.docx | |
25 лютого 2019 10:17 |
Додаток № 1_Тендерна пропозиція.docx | |
25 лютого 2019 10:17 |
Договір_КНП ЦПМСД №3 Дарн р-ну м. Києва_проект.doc | |
25 лютого 2019 10:17 |
Тендерна документація до закупівлі.docx |
01 березня 2019 14:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 березня 2019 14:52 |
Додаток № 2_Технічні вимоги_змінені.docx
|
|||
25 лютого 2019 10:17 |
Додаток № 3_Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
25 лютого 2019 10:17 |
Додаток № 5_Заява_згода.docx
|
|||
25 лютого 2019 10:17 |
Додаток № 4_Гарантійний лист.docx
|
|||
25 лютого 2019 10:17 |
Додаток № 1_Тендерна пропозиція.docx
|
|||
25 лютого 2019 10:17 |
Договір_КНП ЦПМСД №3 Дарн р-ну м. Києва_проект.doc
|
|||
25 лютого 2019 10:17 |
Тендерна документація до закупівлі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ
Дата подання: 01 березня 2019 13:52
Дата відповіді: 01 березня 2019 14:09
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Добрий день. Так, ФОП допускаються, ціна розглядається як остаточна.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-25-000205-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Драб Віталій Вікторович, Код ЄДРПОУ:3364702130
Дата подання: 28 лютого 2019 19:31
Про усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовник!
Прошу скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі.
Ваша вимога «На підтвердження надати гарантійний лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, якості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву замовника згідно оголошення.» обмежує конкуренцію та ставить у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі.
В багатьох випадках такі листи саме і є обмеженням здорової конкуренції. Адже виробники як правило видають авторизаційний (гарантійний) лист на товар лише одному постачальнику в Україні. І цей постачальник просто забезпечує штучну конкуренцію для того, щоб відбувся тендер, переможцем якого може бути тільки той учасник, хто отримав цей лис. І це не зважаючи на ціну, яку він запропонував!
Шановний Замовник, поясніть будь-ласка, чим відрізняється товар, який продає будь який постачальник в Україні, від офіційного представника або дистриб’ютора в Україні? Будь який постачальник, який має усі необхідні документи на цей товар, обов’язково надасть їх у складі тендерної пропозиції. При цьому постачальник несе усі, передбачені законом України, зобов’язання по гарантійному, сервісному та іншому обслуговуванню товару, то чому тільки ОФІЦІЙНИЙ ДИСТРИБ’ЮТОР з авторизаційним (гарантійним) листом від виробника, підтверджуючий повноваження постачальника, має перемогти у тендері, не зважаючи на ЗАВИЩЕНУ ціну та відсутність конкуренції?
Поясніть, будь ласка, свою позицію!!!
Якщо немає вагомих причин на постачання товару від певного постачальника, прошу внести зміни до тендерної документації та скасувати дискримінаційні умови про надання гарантійного листа від виробника або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником у складі тендерної пропозиції.
Давайте зробимо державні закупівлі дійсно прозорими!
Розгорнути
Згорнути
Прошу скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі.
Ваша вимога «На підтвердження надати гарантійний лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, якості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву замовника згідно оголошення.» обмежує конкуренцію та ставить у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі.
В багатьох випадках такі листи саме і є обмеженням здорової конкуренції. Адже виробники як правило видають авторизаційний (гарантійний) лист на товар лише одному постачальнику в Україні. І цей постачальник просто забезпечує штучну конкуренцію для того, щоб відбувся тендер, переможцем якого може бути тільки той учасник, хто отримав цей лис. І це не зважаючи на ціну, яку він запропонував!
Шановний Замовник, поясніть будь-ласка, чим відрізняється товар, який продає будь який постачальник в Україні, від офіційного представника або дистриб’ютора в Україні? Будь який постачальник, який має усі необхідні документи на цей товар, обов’язково надасть їх у складі тендерної пропозиції. При цьому постачальник несе усі, передбачені законом України, зобов’язання по гарантійному, сервісному та іншому обслуговуванню товару, то чому тільки ОФІЦІЙНИЙ ДИСТРИБ’ЮТОР з авторизаційним (гарантійним) листом від виробника, підтверджуючий повноваження постачальника, має перемогти у тендері, не зважаючи на ЗАВИЩЕНУ ціну та відсутність конкуренції?
Поясніть, будь ласка, свою позицію!!!
Якщо немає вагомих причин на постачання товару від певного постачальника, прошу внести зміни до тендерної документації та скасувати дискримінаційні умови про надання гарантійного листа від виробника або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником у складі тендерної пропозиції.
Давайте зробимо державні закупівлі дійсно прозорими!
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 березня 2019 14:50
Добрий день. Тендерним комітетом прийнято рішення про скасування умови щодо надання Учасником гарантійного листа від виробника або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником у складі тендерної пропозиції.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ПИВОВАР СТАНІСЛАВ ЮРІЙОВИЧ #3427811659 |
Відхилено |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2019 12:28
|
ФОП Слободенюк О.В. #2794107242 |
Переможець |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 09:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2019 10:33
|
ФОП Слободенюк 360 000,00.pdf | укладений |
01 квітня 2019 10:30
|