Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Душова кабіна
Очікувана вартість
624 000,00 UAH
UA-2019-02-25-000005-a ● 2ab0d765a97b4171adacfaa3b7066dcf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41149437 |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61 |
Контактна особа: |
Марченко Ганна Володимирівна +380443331337 G.Marchenko@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2019 07:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2019 15:51 |
Очікувана вартість: | 624 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6240 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44410000-7: Вироби для ванної кімнати та кухні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 шт
Душова кабіна зі скла загартованого
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84400, Україна, Донецька обл., Лиман, провулок Робочий, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2019 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2019 15:49 |
22-М зміни №1 душові кабіни Лиман.docx | |
05 березня 2019 15:49 |
1_ТД душові кабіни (зміни №1 22-М).doc |
05 березня 2019 15:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 березня 2019 15:49 |
22-М зміни №1 душові кабіни Лиман.docx
|
|||
05 березня 2019 15:49 |
1_ТД душові кабіни (зміни №1 22-М).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строк поставки Товару
Дата подання: 25 лютого 2019 16:29
Дата відповіді: 27 лютого 2019 11:24
Добрий день. Шановний Замовник, чи можливе здійснення поставки товару згідно предмету закупівлі не раніше ніж через 2 місяці після підписання договору про закупівлю?
Відповідь: згідно проекту договору строк поставки товару 10 (десять) днів з моменту надання заявки, матеріал необхідний одразу після підписання договору, у зв’язку з короткими термінами виконання будівельних робіт
техничні вимоги
Дата подання: 26 лютого 2019 15:51
Дата відповіді: 01 березня 2019 14:46
Добрий день. Шановний Замовник, чи можливе здійснення поставки товару згідно предмету закупівлі комплектація піддоном розміром 900*900*190 Дякую
Відповідь: Згідно технічного завдання на закупівлю, визначеного в Додатку 3 до тендерної документації: в комплектацію душової кабіни повинен входити піддон квадратний акриловий розміром 900х900х150 мм, що є необхідними геометричними розмірами, враховуючи конструкційні особливості душової кабіни в цілому, та параметри приміщень де вони будуть встановлені. Тому збільшення висоти піддону не є можливим.
Документи
Дата подання: 27 лютого 2019 12:11
Дата відповіді: 04 березня 2019 09:28
Чи можна надати замість сертифіката відповідності висновок про несертифікацію?
Відповідь: Згідно технічних вимог до предмету закупівлі, визначених в Додатку 3 до тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованої продукції, необхідно надати один із перелічених в п.4.2 документів. Якщо на продукцію відсутній сертифікат відповідності, то можливо надати у складі тендерної пропозиції Декларацію про відповідність від постачальника складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Зразок (Додаток № 6 ТД) та довідку (висновок) про не обов’язкову сертифікацію запропонованої продукції.
Поставка
Дата подання: 27 лютого 2019 12:12
Дата відповіді: 04 березня 2019 09:29
Чи розглядаєте ви можливість 1 постачання товару,а не протягом року? або вкажіть будь-ласка скільки партій?
Відповідь: Згідно п.5.1 проекту Договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації), «ТОВАР має бути поставлений в обсягах і строки (періоди), згідно до письмової заявки замовника». Враховуючі обмежені розміри складських приміщень Замовника, кількість одиниць згідно письмової заявки замовника, буде визначатись на момент її надання постачальнику.
Копії ТУ
Дата подання: 27 лютого 2019 12:14
Дата відповіді: 04 березня 2019 09:29
Якщо товар іноземного походження не виготовляється згідно ДСТУ або ТУ, то який документ потрібно надати (лист пояснення)?
Відповідь: Запропонована продукція (іноземного походження) повинна не виготовлятися згідно ДСТУ або ТУ, а відповідати вимогам «ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ТЗ, № креслення або інше» що зазначені у Технічному завданні на закупівлю (Додаток 3). Цю відповідність необхідно підтвердити документами визначеними у п 4.2 Додатку 3.
Додаток 3 до тендерної документації
Дата подання: 27 лютого 2019 12:20
Дата відповіді: 04 березня 2019 09:30
Додаток 3 до тендерної документації просимо забрати вимогу надавати наступні документи які ми вважаєм дискримінаційними: 4.6 У випадку якщо Учасником пропонується до постачання продукція імпортного виробництва, та Учасник не є прямим імпортером запропонованої продукції, та не має прямих стосунків із виробником, то зазначені у п.4.6 документи повинні бути оформлені між виробником та безпосереднім імпортером запропонованої продукції, та надані Учасником у складі тендерної пропозиції. Також Учасник у складі своєї пропозиції, повинен аналогічними документами підтвердити стосунки із безпосереднім імпортером запропонованої продукції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пункт 4.6 Додатку 3 до тендерної документації визначає необхідність подання учасником (якщо учасник не є виробником запропонованої продукції) у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують стосунки із виробником запропонованої продукції, та підтверджують для замовника легітимність походження та якість запропонованого товару. Вимога надання цих документів не є «дискримінаційною», оскільки жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, які мають повноваження від будь-яких виробників, щодо постачання предмету закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2019 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АМІКУМ |
620 880,00
UAH з ПДВ
|
611 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПІК-ЕНЕРГО" |
623 040,00
UAH з ПДВ
|
613 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИ-А-ПЛЮС" |
624 000,00
UAH з ПДВ
|
624 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АМІКУМ #40362251 |
Відхилено |
611 520,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2019 15:13
|
ТОВ "ПІК-ЕНЕРГО" #42039669 |
Переможець |
613 680,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2019 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2019 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2019 18:30
|
20190401160720.pdf | укладений |
01 квітня 2019 17:15
|