Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Душова кабіна
Очікувана вартість
624 000,00 UAH
UA-2019-02-25-000005-a 2ab0d765a97b4171adacfaa3b7066dcf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марченко Ганна Володимирівна

+380443331337 G.Marchenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41149437
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61
Контактна особа: Марченко Ганна Володимирівна
+380443331337
G.Marchenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2019 07:58
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2019 16:00
Початок аукціону: 13 березня 2019 15:51
Очікувана вартість: 624 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6240 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44410000-7: Вироби для ванної кімнати та кухні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 шт
Душова кабіна зі скла загартованого
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84400, Україна, Донецька обл., Лиман, провулок Робочий, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 15:49
22-М зміни №1 душові кабіни Лиман.docx
05 березня 2019 15:49
1_ТД душові кабіни (зміни №1 22-М).doc
05 березня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2019 07:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 15:49
22-М зміни №1 душові кабіни Лиман.docx
05 березня 2019 15:49
1_ТД душові кабіни (зміни №1 22-М).doc
25 лютого 2019 07:55
1_ТД душові кабіни (6-М 22.02).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк поставки Товару
Дата подання: 25 лютого 2019 16:29
Дата відповіді: 27 лютого 2019 11:24
Добрий день. Шановний Замовник, чи можливе здійснення поставки товару згідно предмету закупівлі не раніше ніж через 2 місяці після підписання договору про закупівлю?
Відповідь: згідно проекту договору строк поставки товару 10 (десять) днів з моменту надання заявки, матеріал необхідний одразу після підписання договору, у зв’язку з короткими термінами виконання будівельних робіт
техничні вимоги
Дата подання: 26 лютого 2019 15:51
Дата відповіді: 01 березня 2019 14:46
Добрий день. Шановний Замовник, чи можливе здійснення поставки товару згідно предмету закупівлі комплектація піддоном розміром 900*900*190 Дякую
Відповідь: Згідно технічного завдання на закупівлю, визначеного в Додатку 3 до тендерної документації: в комплектацію душової кабіни повинен входити піддон квадратний акриловий розміром 900х900х150 мм, що є необхідними геометричними розмірами, враховуючи конструкційні особливості душової кабіни в цілому, та параметри приміщень де вони будуть встановлені. Тому збільшення висоти піддону не є можливим.
Документи
Дата подання: 27 лютого 2019 12:11
Дата відповіді: 04 березня 2019 09:28
Чи можна надати замість сертифіката відповідності висновок про несертифікацію?
Відповідь: Згідно технічних вимог до предмету закупівлі, визначених в Додатку 3 до тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованої продукції, необхідно надати один із перелічених в п.4.2 документів. Якщо на продукцію відсутній сертифікат відповідності, то можливо надати у складі тендерної пропозиції Декларацію про відповідність від постачальника складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Зразок (Додаток № 6 ТД) та довідку (висновок) про не обов’язкову сертифікацію запропонованої продукції.
Поставка
Дата подання: 27 лютого 2019 12:12
Дата відповіді: 04 березня 2019 09:29
Чи розглядаєте ви можливість 1 постачання товару,а не протягом року? або вкажіть будь-ласка скільки партій?
Відповідь: Згідно п.5.1 проекту Договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації), «ТОВАР має бути поставлений в обсягах і строки (періоди), згідно до письмової заявки замовника». Враховуючі обмежені розміри складських приміщень Замовника, кількість одиниць згідно письмової заявки замовника, буде визначатись на момент її надання постачальнику.
Копії ТУ
Дата подання: 27 лютого 2019 12:14
Дата відповіді: 04 березня 2019 09:29
Якщо товар іноземного походження не виготовляється згідно ДСТУ або ТУ, то який документ потрібно надати (лист пояснення)?
Відповідь: Запропонована продукція (іноземного походження) повинна не виготовлятися згідно ДСТУ або ТУ, а відповідати вимогам «ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ТЗ, № креслення або інше» що зазначені у Технічному завданні на закупівлю (Додаток 3). Цю відповідність необхідно підтвердити документами визначеними у п 4.2 Додатку 3.
Додаток 3 до тендерної документації
Дата подання: 27 лютого 2019 12:20
Дата відповіді: 04 березня 2019 09:30
Додаток 3 до тендерної документації просимо забрати вимогу надавати наступні документи які ми вважаєм дискримінаційними: 4.6 У випадку якщо Учасником пропонується до постачання продукція імпортного виробництва, та Учасник не є прямим імпортером запропонованої продукції, та не має прямих стосунків із виробником, то зазначені у п.4.6 документи повинні бути оформлені між виробником та безпосереднім імпортером запропонованої продукції, та надані Учасником у складі тендерної пропозиції. Також Учасник у складі своєї пропозиції, повинен аналогічними документами підтвердити стосунки із безпосереднім імпортером запропонованої продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункт 4.6 Додатку 3 до тендерної документації визначає необхідність подання учасником (якщо учасник не є виробником запропонованої продукції) у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують стосунки із виробником запропонованої продукції, та підтверджують для замовника легітимність походження та якість запропонованого товару. Вимога надання цих документів не є «дискримінаційною», оскільки жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, які мають повноваження від будь-яких виробників, щодо постачання предмету закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2019 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АМІКУМ 620 880,00
UAH з ПДВ
611 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІК-ЕНЕРГО" 623 040,00
UAH з ПДВ
613 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИ-А-ПЛЮС" 624 000,00
UAH з ПДВ
624 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2019 13:31
Електронний підпис
12 березня 2019 13:29
Licenziya.zip
12 березня 2019 13:29
Dovirenist.zip
12 березня 2019 13:29
BG 1354-19G PIK ENERGO.zip

Публічні документи

12 березня 2019 14:21
Електронний підпис
12 березня 2019 14:19
СТАТУТ.pdf
12 березня 2019 14:19
кабінки.rar
12 березня 2019 14:19
Витяг 15.02.2019.pdf
12 березня 2019 14:19
Наказ Директор.pdf
12 березня 2019 14:19
ПДВ.pdf
12 березня 2019 14:19
РІШЕННЯ.pdf
12 березня 2019 14:19
certificate.jpg
12 березня 2019 14:19
certificate (3).jpg
12 березня 2019 14:19
8120 satin fabric.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АМІКУМ

ТОВ "ПІК-ЕНЕРГО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИ-А-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АМІКУМ
#40362251
Відхилено 611 520,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 15:13
ТОВ "ПІК-ЕНЕРГО"
#42039669
Переможець 613 680,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 15:14

Документи

15 березня 2019 15:13
Електронний підпис
13 березня 2019 16:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 березня 2019 15:14
Електронний підпис
15 березня 2019 15:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2019 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПІК-ЕНЕРГО"
#42039669
613 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2019 15:14
Електронний підпис
15 березня 2019 15:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 09:22
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 18:30
20190401160720.pdf укладений
01 квітня 2019 17:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 613 680,00
UAH (в тому числі ПДВ 102 280,00 UAH)