Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-92, Бензин автомобільний А-95, Дизельне пальне, паливо авіаційне ТС-1 (Jet A1)
Очікувана вартість
1 388 165,00 UAH
UA-2019-02-23-000094-b ● b9aed75ccd314647b70d58ee0273f33d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Міжнародний аеропорт "Чернівці" |
Код ЄДРПОУ: | 21418761 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Вулиця Чкалова, будинок 30 |
Контактна особа: |
Дадукевич Денис Олександрович +380372241530 airportcv@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2019 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2019 17:49 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2019 17:49 |
Очікувана вартість: | 1 388 165,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Повторна закупівля
Тендерна документація
23 лютого 2019 18:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-23-000094-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 15 березня 2019 15:21
Про порушення умов тендерної документації
ТОВ Техно-Нафта Плюс визнана Замовником переможцем торгів по Лоту №3 Паливо дизельне . Звертаємо Вашу увагу, що на підтвердження технічних вимог, вказаний Учасник в складі своєї тендерної пропозиції подав сертифікат якості і паспорт відповідності на дизельне паливо виробництва компанії Башнєфть, Російської Федерації. Учасник таким чином порушив норми чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; рішень РНБО України, Указів Президента України, Постанов Кабінету Міністрів України щодо обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію, заборони ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації, застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), тощо. У зв’язку з зазначеним, вважаємо, що пропозиція ТОВ Техно-Нафта Плюс повинна бути відхилена. В іншому випадку ми подамо скаргу в Антимонопольний комітет .
Просимо опублікувати відповідь на наше звернення в терміни, встановлені Законом України “Про публічні закупівлі”
Розгорнути
Згорнути
Просимо опублікувати відповідь на наше звернення в терміни, встановлені Законом України “Про публічні закупівлі”
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2019 15:53
Детально ознайомившись з вимогою учасника закупівлі «Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-92, Бензин автомобільний А-95, Дизельне пальне, паливо авіаційне ТС-1 (Jet A1)» Лот 1 Бензин автомобільний А-92 ТОВ «ВОГ КАРД» щодо рішення тендерного комітету про кваліфікацію переможця по закупівлі, голова тендерного комітету звернувся до переможця закупівлі ТОВ «Техно-Нафта Плюс» за роз’ясненнями щодо обставин викладених у вимозі. 19.03.2019 року підприємство отримало відповідь від переможця, у якій було надано роз’яснення, чи до ТОВ «Техно-Нафта Плюс» чи Товару, який пропонується у складі тендерної пропозиції, не застосовано санкції, які забороняють здійснювати закупівлю.
п. 3 Тендерної документації на закупівлю «Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-92, Бензин автомобільний А-95, Дизельне пальне, паливо авіаційне ТС-1 (Jet A1)» Лот 3 Дизельне пальне №2 від 19.02.2019 року (редакція №1 від 19.02.2019) встановлено, що згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник відхиляє тендерні пропозиції учасників, до яких застосовано санкції щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, згідно із Законом України «Про санкції», відповідними Указами Президента України та Рішеннями Ради національної безпеки і оборони України про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерні пропозиції, якщо запропонований товар походить з Російської Федерації та є забороненими до ввезення на митну територію України згідно із Законом України «Про зовнішньоекономічну діяльність» та Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 (у разі, якщо на момент проведення процедури буде прийнято інший нормативно-правовий акт щодо заборони – замовник керується його положеннями). Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерні пропозиції, якщо запропонований товар (робота, послуга) є забороненими до поставки з тимчасово окупованої території згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року № 1035 (у разі, якщо на момент проведення процедури буде прийнято інший нормативно-правовий акт щодо заборони – замовник керується його положеннями).
У жодному з цих нормативних актів не встановлено заборону на здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України «Про санкції», чи заборону до ввезення на митну територію України згідно із Законом України «Про зовнішньоекономічну діяльність».
У Замовника відсутні законні підстави для відхилення пропозиції учасника закупівлі закупівлі «Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-92, Бензин автомобільний А-95, Дизельне пальне, паливо авіаційне ТС-1 (Jet A1)» Лот 3 Дизельне пальне ТОВ «Техно-Нафта Плюс".
п. 3 Тендерної документації на закупівлю «Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-92, Бензин автомобільний А-95, Дизельне пальне, паливо авіаційне ТС-1 (Jet A1)» Лот 3 Дизельне пальне №2 від 19.02.2019 року (редакція №1 від 19.02.2019) встановлено, що згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник відхиляє тендерні пропозиції учасників, до яких застосовано санкції щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, згідно із Законом України «Про санкції», відповідними Указами Президента України та Рішеннями Ради національної безпеки і оборони України про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерні пропозиції, якщо запропонований товар походить з Російської Федерації та є забороненими до ввезення на митну територію України згідно із Законом України «Про зовнішньоекономічну діяльність» та Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 (у разі, якщо на момент проведення процедури буде прийнято інший нормативно-правовий акт щодо заборони – замовник керується його положеннями). Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерні пропозиції, якщо запропонований товар (робота, послуга) є забороненими до поставки з тимчасово окупованої території згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року № 1035 (у разі, якщо на момент проведення процедури буде прийнято інший нормативно-правовий акт щодо заборони – замовник керується його положеннями).
У жодному з цих нормативних актів не встановлено заборону на здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України «Про санкції», чи заборону до ввезення на митну територію України згідно із Законом України «Про зовнішньоекономічну діяльність».
У Замовника відсутні законні підстави для відхилення пропозиції учасника закупівлі закупівлі «Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-92, Бензин автомобільний А-95, Дизельне пальне, паливо авіаційне ТС-1 (Jet A1)» Лот 3 Дизельне пальне ТОВ «Техно-Нафта Плюс".
Номер вимоги: UA-2019-02-23-000094-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 15 березня 2019 15:02
Про невиконання умов тендерної документації
ТОВ Техно-Нафта Плюс визнана Замовником переможцем торгів по Лоту №1 Бензин А-92. Звертаємо увагу Замовника, що вказаним Учасником в складі тендерної пропозиції подано Сертифікат якості на пальне від одного виробника, а Паспорт якості від іншого виробника. Таким чином, ми вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника-Переможця подана з грубим порушенням умов тендерної документації. Просимо опублікувати відповідь на наше звернення в терміни, встановлені Законом України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2019 15:40
Детально ознайомившись вимогою учасника закупівлі «Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-92, Бензин автомобільний А-95, Дизельне пальне, паливо авіаційне ТС-1 (Jet A1)» Лот 1 Бензин автомобільний А-92 ТОВ «ВОГ КАРД» щодо рішення тендерного комітету про кваліфікацію переможця по закупівлі, голова тендерного комітету звернувся до переможця закупівлі ТОВ «Техно-Нафта Плюс» за роз’ясненнями щодо обставин викладених у вимозі.
19.03.2019 року підприємство отримало відповідь від переможця, у якій було надано роз’яснення, що невідповідний паспорт якості у складі тендерної пропозиції був завантажений помилково. З метою виправлення даної помилки разом з відповіддю був наданий належний паспорт на товар, який описаний у тендерній пропозиції.
Згідно п. 2.1. Тендерної документації на закупівлю «Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-92, Бензин автомобільний А-95, Дизельне пальне, паливо авіаційне ТС-1 (Jet A1)» Лот 1 Бензин автомобільний А-92 №2 від 19.02.2019 року (редакція №1 від 19.02.2019) Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок. До формальних (несуттєвих) помилок належать у тому числі надання в складі тендерної пропозиції документів з порушенням вимог Документації у разі, якщо такі документи не вимагались умовами Документації. Оскільки паспорт якості не був включений до переліку документів, що надаються (завантажуються в Систему) учасником, згідно додатку 2 до Тендерної документації, Замовник мав право не відхиляти тендерну пропозицію учасника.
19.03.2019 року підприємство отримало відповідь від переможця, у якій було надано роз’яснення, що невідповідний паспорт якості у складі тендерної пропозиції був завантажений помилково. З метою виправлення даної помилки разом з відповіддю був наданий належний паспорт на товар, який описаний у тендерній пропозиції.
Згідно п. 2.1. Тендерної документації на закупівлю «Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-92, Бензин автомобільний А-95, Дизельне пальне, паливо авіаційне ТС-1 (Jet A1)» Лот 1 Бензин автомобільний А-92 №2 від 19.02.2019 року (редакція №1 від 19.02.2019) Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок. До формальних (несуттєвих) помилок належать у тому числі надання в складі тендерної пропозиції документів з порушенням вимог Документації у разі, якщо такі документи не вимагались умовами Документації. Оскільки паспорт якості не був включений до переліку документів, що надаються (завантажуються в Систему) учасником, згідно додатку 2 до Тендерної документації, Замовник мав право не відхиляти тендерну пропозицію учасника.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Бензин автомобільний А-92 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 469 540,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 695,40 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
17000 л
Бензин автомобільний А-92
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58018, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Чкалова Валерія, будинок 30
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2019 18:46 |
Лот 1.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Техно-Нафта Плюс |
424 320,00
UAH з ПДВ
|
394 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Протон Буковини |
433 500,00
UAH з ПДВ
|
394 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
425 952,00
UAH з ПДВ
|
403 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОБЛПОСТАЧ" |
462 300,00
UAH з ПДВ
|
396 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" |
459 000,00
UAH з ПДВ
|
403 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Техно-Нафта Плюс #40963408 |
Переможець |
394 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2019 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 23:43
|
Додаткова угода до Договору закупівлі _61.png | зміни до договору |
28 грудня 2019 23:40
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 23:37
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2019 15:35
|
Довідка.jpg | зміни до договору |
06 травня 2019 15:33
|
Додаткова угода 61.pdf | зміни до договору |
06 травня 2019 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 12:28
|
Договір | укладений |
25 березня 2019 12:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни на ринку ПММ. |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 61 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії Договору в обсязі 20% від ціни Договору для проведення відповідних процедур закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |