Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Могилів-Подільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141578 |
Місцезнаходження: | 24000, Україна , Вінницька обл., м. Могилів-Подільський, вул. Полтавська, 25 |
Контактна особа: |
Михайло Ткач +380433767142 osvita_zakupivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2019 13:58 |
Оскарження наміру укласти договір: | 06 березня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Тендерна документація
23 лютого 2019 13:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2019 13:56 |
Технічні вимоги.pdf | |
23 лютого 2019 13:56 |
Тендерна пропозиція.pdf | |
23 лютого 2019 13:56 |
Протокол переговорів.pdf | |
23 лютого 2019 13:56 |
Проект договору.pdf | |
23 лютого 2019 13:56 |
Посвідчення про якість.pdf | |
23 лютого 2019 13:56 |
Паспорт.pdf | |
23 лютого 2019 13:56 |
Інші довідки.pdf | |
23 лютого 2019 13:56 |
Ідентифікаційний код.pdf | |
23 лютого 2019 13:56 |
Довідка про ревезити.PDF | |
23 лютого 2019 13:56 |
Довідка про наявність працівників.pdf | |
23 лютого 2019 13:56 |
Довідка про наявність матеріально-технічної бази.pdf | |
23 лютого 2019 13:56 |
Довідка МВС.pdf | |
23 лютого 2019 13:56 |
Довідка ДФС.pdf | |
23 лютого 2019 13:56 |
Витяг з реєстру платника єдиного податку.pdf | |
23 лютого 2019 13:56 |
Витяг з єдиного державного реєстру.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-05-000025 ● bf43f35b8b4047038c2a0fb0c9fe1953
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2019 10:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.11.2019 №61
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 05.11.2019 №61
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-02-23-000059-b 23.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-06 15:37:45
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі продукції борошномельно-круп'яної промисловості (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-23-000059-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Яким чином учасником ФОП Вербський Р.Ю. виконано вимоги пункту 1 статті 35 Закону щодо підтвердження документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону?
2. З яких підстав укладено додаткова угода від 01 жовтня 2019 року №1 до договору про закупівлю від 11 березня 2019 року №18, якими збільшено (зменшено) ціну за одиницю товару, та зазначте обґрунтовані підстави щодо коливання ціни такого товару на ринку?
3. Чому у форму повідомлення про внесення змін до договору не внесена інформація про суму договору та кількість товару після внесення змін?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-08 10:48:07
Пояснення
Питання: "Яким чином учасником ФОП Вербський Р.Ю. виконано вимоги пункту 1 статті 35 Закону щодо підтвердження документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону? "
Відповідь: Дана закупівля проведена на підставі до п.4, частини 2 статті 35 – "якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації".
Додатком1до тендерної документації для відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Крупи та борошно) затверджену рішенням тендерного комітету Протокол №9 від «21» січня 2019 року, вимагалось надання учасником для підтвердження кваіфікаційних критеріїв наступних документів:
1. Надати довідку в довільній формі про наявність у суб’єкта господарювання конкретного обладнання та матеріально-технічної бази а саме:
автотранспорту, призначеного для перевезення предмету закупівлі (надати копії документів, які засвідчують право власності, оренди та копію договору або акту на виконання послуг з проведення дезінфекційної обробки даного транспортного засобу).
Під час проведення переговорів із учасником ФОП Вербський Р.Ю. ним було надано довідку в довільній формі про наявність у суб’єкта господарювання конкретного обладнання та матеріально-технічної бази, копію цивільно-правового договору про надання послуг із перевезення товару, копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, копію посвідчення водія, копію договору проведення дезінфекційних робіт транспортного засобу, копію акту виконаних робіт по дезінфекції транспортного засобу, копію договору оренди нежитлового приміщення, копію свідоцтва на право приватної власності на нежитлове приміщення (копії зазначених документів додаються).
2. Надати довідку в довільній формі про наявність у суб’єкта господарювання працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть задіяні до постачання товару, що є предметом закупівлі.
Під час проведення переговорів із учасником ФОП Вербський Р.Ю. ним було надано довідку в довільній формі про наявність у суб’єкта господарювання працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть задіяні до постачання товару, що є предметом закупівлі (копії зазначених документів додаються).
3. Надати копії особових медичних книжок (із відміткою про допуск до роботи) вищезазначених працівників відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150.
Під час проведення переговорів із учасником ФОП Вербський Р.Ю. ним було надано копії особових медичних книжок (копії зазначених документів додаються).
Питання: З яких підстав укладено додаткова угода від 01 жовтня 2019 року №1 до договору про закупівлю від 11 березня 2019 року №18, якими збільшено (зменшено) ціну за одиницю товару, та зазначте обґрунтовані підстави щодо коливання ціни такого товару на ринку?
Відповідь: Додаткова угода від 01 жовтня 2019 року №1 до договору про закупівлю від 11 березня 2019 року №18 укладена на підставі листа ФОП Вербського Р.Ю. вхідний номер 23 від 25.09.2019 року (копія додається). Підтвердження коливання цін надано учасником довідку із відділу статистики у Могилів-Подільському районі №01-16/507 від 20.09.2019 року (копія додається).
Питання: Чому у форму повідомлення про внесення змін до договору не внесена інформація про суму договору та кількість товару після внесення змін?
Відповідь: У додатковій угоді від 01 жовтня 2019 року №1 до договору про закупівлю від 11 березня 2019 року №18 завантаженій у електронній системі закупівель Prozorro міститься інформація щодо зміни кількості товару та загальна сума договору яка не змінюється.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-11-20 10:42:50
Інформація
Відповідно до проведеного моніторингу № UA-M-2019-11-05-000025, щодо закупівлі № UA-2019-02-23-000059-b 23.02.2019, було розглянуто висновок даного моніторингу.
У зв'язку із виконанням договору та необхідністю певних строків для проведення нової процедури закупівлі, а також для запобігання збою харчування у закладах освіти, управління освіти Могилів-Подільскої міської ради інформує про неможливість усунення виявленого порушення. Зобов'язуємось у подальшому не допускати даного порушення.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до проведеного моніторингу № UA-M-2019-11-05-000025, щодо закупівлі № UA-2019-02-23-000059-b 23.02.2019, було розглянуто висновок даного моніторингу. У зв'язку із виконанням договору та необхідністю певних строків для проведення нової процедури закупівлі, а також для запобігання збою харчування у закладах освіти, управління освіти Могилів-Подільскої міської ради інформує про неможливість усунення виявленого порушення. Зобов'язуємось у подальшому не допускати даного порушення.
2019-11-20 15:04:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Вербський Роман Юрійович #2782316576 |
Переможець |
291 551,50
UAH
|
23 лютого 2019 13:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2019 19:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2019 10:25
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2019 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2019 15:06
|
Договір.pdf | укладений |
11 березня 2019 15:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |