Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт тротуарів у м. Ізмаїлі Одеської області
Current repair of sidewalks in Izmail, Odessa region
Очікувана вартість
11 000 000,00 UAH
UA-2019-02-22-002440-b 6089546bf2454592944ed2d8e2120da0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Шевченко

+380484121063 rikel1989@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03363772
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська область обл., м. Ізмаїл, вул. Соборна, 31
Контактна особа: Марина Шевченко
+380484121063
rikel1989@bigmir.net
Додаткові контактні особи: Dolonina Yuliya
+380484175221
izm-ugha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: MANAGEMENT OF HOUSING AND COMMUNAL SERVICES OF THE IZMAIL CITY COUNCIL
National ID: 03363772
Contact point: Shevchenko Maryna
+380484121063
rikel1989@bigmir.net
Additional contacts: Dolonina Yuliya
+380484175221
izm-ugha@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 лютого 2019 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2019 12:00
Початок аукціону: 11 квітня 2019 14:59
Очікувана вартість: 11 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 22 лютого 2019 17:20
Enquiries until: 15 березня 2019 12:00
Complaints submission until: до 21 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 березня 2019 12:00

Information

Estimated total value: 11 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 55 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Scope of the procurement
ДБН А.2.2-3:2014
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт тротуарів у м. Ізмаїлі Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, територія міста Ізмаїл
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Current repair of sidewalks in Izmail, Odessa region
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 27 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-04-000392 ● 4d9a42a62d7046c1beeb8a6b0fb7b4e4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 березня 2019 17:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.03.2019 Одеса № 71
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 04.03.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.03.2019 № 71
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-02-21-000911-a 21.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
2. UA-2019-02-22-001328-a 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
3. UA-2019-02-22-001474-a 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
4. UA-2019-02-27-000955-b 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
5. UA-2019-02-27-001049-a 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
6. UA-2019-02-28-000161-a 28.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-02-28-000215-a 28.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-02-26-001828-c 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
9. UA-2019-02-27-000132-a 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
10. UA-2019-02-22-002440-b 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
11. UA-2019-02-26-002183-b 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
12. UA-2019-02-26-002026-b 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
13. UA-2019-02-26-000523-a 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
14. UA-2019-02-26-000665-a 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
15. UA-2019-02-28-000014-b 28.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме пункту 2 статті 23 Замовник має право у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель внести зміни до тендерної документації, що наразі було виконано (тендерна документація зі змінами та протокол засідання тендерного комітету №18 від 11.03.2019 р. додається).

2019-03-12 09:13:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-03-12 09:41:34

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 квітня 2019
UA-2019-02-22-002440-b6089546bf2454592944ed2d8e2120da0
Найменування: Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03363772
Місцезнаходження: 68600, Україна, Одеська область обл., м. Ізмаїл, вул. Соборна, 31
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІЗМАЇЛАГРОШЛЯХБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-БУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

25 березня 2019 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 квітня 2019 16:12
Електронний підпис

Публічні документи

16 квітня 2019 15:11
Електронний підпис
16 квітня 2019 15:11
Електронний підпис
12 квітня 2019 10:59
Електронний підпис
12 квітня 2019 10:59
Електронний підпис
12 квітня 2019 10:57
Проект договору (1).PDF
12 квітня 2019 10:57
Тендерна пропозиція (1).PDF
22 березня 2019 07:56
Електронний підпис
22 березня 2019 07:56
Електронний підпис
22 березня 2019 07:56
Електронний підпис
21 березня 2019 15:32
Істотні умови договору.PDF
21 березня 2019 15:32
Проект договору.PDF
21 березня 2019 15:32
Відомості про учасника.PDF
21 березня 2019 15:32
договірна ціна.PDF
21 березня 2019 15:32
Тендерна пропозиція.PDF
21 березня 2019 15:32
Технічне завдання.PDF
21 березня 2019 15:32
лист-відгук ДП ІЗМ МТП.PDF
21 березня 2019 15:32
КБ-2В КП ІМР ЖИТСЕРВІС.PDF
21 березня 2019 15:32
КБ-2В ДП ІЗМ МТП.PDF
21 березня 2019 15:32
КБ-3 КП ІМР ЖИТСЕРВІС.PDF
21 березня 2019 15:32
КБ-3 ДП ІЗМ МТП.PDF
21 березня 2019 15:32
договір з ДП ІЗМ МТП.PDF
21 березня 2019 15:32
титульний лист.PDF

Документи

25 березня 2019 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 квітня 2019 16:13
Електронний підпис

Публічні документи

24 березня 2019 18:31
Електронний підпис
24 березня 2019 18:30
Електронний підпис
24 березня 2019 18:30
Статут.pdf
24 березня 2019 18:30
Реєстр документів.pdf
24 березня 2019 18:29
Проект договору.pdf
24 березня 2019 18:29
Паспорт та іден. код.pdf
24 березня 2019 18:29
Опис предмету закупівлі.pdf
24 березня 2019 18:29
Ліцензія.pdf
24 березня 2019 18:29
Істотні умови договору.pdf
24 березня 2019 18:29
Договірна ціна.pdf
24 березня 2019 18:29
Договір оренди.pdf
24 березня 2019 18:29
Довідки ст. 17.pdf
24 березня 2019 18:29
Довідки додаток 1.pdf
24 березня 2019 18:29
Довідка з банку.pdf
24 березня 2019 18:29
Гарантійні листи.pdf
24 березня 2019 18:29
Відомості про учасника.pdf
24 березня 2019 18:29
Відгук.pdf
24 березня 2019 18:29
Виписка з держреєстру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІЗМАЇЛАГРОШЛЯХБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-БУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІЗМАЇЛАГРОШЛЯХБУД" 10 969 606,72
UAH з ПДВ
10 804 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-БУД" 10 989 769,02
UAH з ПДВ
10 820 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2019 15:11
Електронний підпис
16 квітня 2019 15:11
Електронний підпис
12 квітня 2019 10:59
Електронний підпис
12 квітня 2019 10:59
Електронний підпис
12 квітня 2019 10:57
Проект договору (1).PDF
12 квітня 2019 10:57
Тендерна пропозиція (1).PDF
22 березня 2019 07:56
Електронний підпис
22 березня 2019 07:56
Електронний підпис
22 березня 2019 07:56
Електронний підпис
21 березня 2019 15:32
Істотні умови договору.PDF
21 березня 2019 15:32
Проект договору.PDF
21 березня 2019 15:32
Відомості про учасника.PDF
21 березня 2019 15:32
договірна ціна.PDF
21 березня 2019 15:32
Тендерна пропозиція.PDF
21 березня 2019 15:32
Технічне завдання.PDF
21 березня 2019 15:32
лист-відгук ДП ІЗМ МТП.PDF
21 березня 2019 15:32
КБ-2В КП ІМР ЖИТСЕРВІС.PDF
21 березня 2019 15:32
КБ-2В ДП ІЗМ МТП.PDF
21 березня 2019 15:32
КБ-3 КП ІМР ЖИТСЕРВІС.PDF
21 березня 2019 15:32
КБ-3 ДП ІЗМ МТП.PDF
21 березня 2019 15:32
договір з ДП ІЗМ МТП.PDF
21 березня 2019 15:32
титульний лист.PDF

Публічні документи

24 березня 2019 18:31
Електронний підпис
24 березня 2019 18:30
Електронний підпис
24 березня 2019 18:30
Статут.pdf
24 березня 2019 18:30
Реєстр документів.pdf
24 березня 2019 18:29
Проект договору.pdf
24 березня 2019 18:29
Паспорт та іден. код.pdf
24 березня 2019 18:29
Опис предмету закупівлі.pdf
24 березня 2019 18:29
Ліцензія.pdf
24 березня 2019 18:29
Істотні умови договору.pdf
24 березня 2019 18:29
Договірна ціна.pdf
24 березня 2019 18:29
Договір оренди.pdf
24 березня 2019 18:29
Довідки ст. 17.pdf
24 березня 2019 18:29
Довідки додаток 1.pdf
24 березня 2019 18:29
Довідка з банку.pdf
24 березня 2019 18:29
Гарантійні листи.pdf
24 березня 2019 18:29
Відомості про учасника.pdf
24 березня 2019 18:29
Відгук.pdf
24 березня 2019 18:29
Виписка з держреєстру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІЗМАЇЛАГРОШЛЯХБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІЗМАЇЛАГРОШЛЯХБУД"
#03579058
Переможець 10 804 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 18:48

Документи

15 квітня 2019 18:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2019 18:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІЗМАЇЛАГРОШЛЯХБУД"
#03579058
10 804 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2019 18:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 12:44
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 16:30
Договір №300.pdf укладений
26 квітня 2019 16:30
Додатки до дог. № 300.pdf укладений
26 квітня 2019 16:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 10 804 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 800 666,67 UAH)