Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК021-2015(CPV) - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Роботи з капітального ремонту дошкільного навчального закладу № 686 м. Києва на проспекті Відрадний, будинок 30-А у Солом’янському районі (Коригування)
Очікувана вартість
6 693 308,00 UAH
UA-2019-02-22-002206-b 620e57da06a448a0b8b6bc0a26d4456f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волочай Любов Анатоліївна

+380445900265 vl@investbud.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Житлоінвестбуд-УКБ
Код ЄДРПОУ: 31958324
Вебсайт: http://investbud.kiev.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, Володимирська,42
Контактна особа: Волочай Любов Анатоліївна
+380445900265
vl@investbud.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2019 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 18 березня 2019 12:31
Очікувана вартість: 6 693 308,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,06%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код ДК021-2015(CPV) - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Роботи з капітального ремонту дошкільного навчального закладу № 686 м. Києва на проспекті Відрадний, будинок 30-А у Солом’янському районі (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, Київ, проспект Відрадний, будинок 30-А у Солом’янському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2019 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 16:04
ТД-686.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-22-002206-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 28 лютого 2019 09:06
Внесення змін до тендерної документації
Тендерною документацією передбачено, що учасник у складі пропозиції повинен надати "Позитивний відгук виконання аналогічних робіт має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів), окрім цього відгук повинен містити інформацію про достатність обладнання та матеріально-технічної бази учасника та наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації під час виконання робіт, дотримання учасником умов договорів у частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримання строків виконання робіт. Позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків виконання робіт. Дану вимогу вважаю дискримінаційоною з огляду на наступні причини. Після виконання договору замовник надає відгук про роботу протягом 1-2 місяців. Щоразу отримувати відгуки з новою датою, під кожний тендер, не є можливим. На підтвердження своєї кваліфікації учасник надає безліч документів, зокрема довідку про працівників, матеріально-технічну базу та ін. В той же час, учасник надає довідку про досвід виконання аналоічних договорів, в якому зазначає замовника, його адресу, контактну особу та засоби зв"язку, за якими, за необхідності, Ви можете зв"язатися і дізнатися та підтвердити усю інформацію, яка Вас цікавить. Кожен Замовник складає відгук про виконану роботу у довільній формі, будь-які вимоги до відгуків законодавством не передбачені. Отже, прошу Тендерний комітет внести зміни до тенедрної документації та скасувати вимогу щодо надання відгуку про виконання аналогічних робіт, датованого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних торгів. Скасувати вимогу щодо наявност у відгуку " інформації про достатність обладнання та матеріально технічної бази учасника та наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації під час виконання робіт, дотримання учасником умов договорів у частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримання строків виконання робіт. Позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків виконання робіт".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 лютого 2019 16:01
Вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції учасника позитивного відгуку щодо виконання аналогічних робіт з вимогами, описаними в тендерній документації, не є дискримінаційною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2019 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БК Будцентр 6 675 087,61
UAH з ПДВ
6 675 087,61
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інтелрембуд 6 693 000,00
UAH з ПДВ
6 693 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2019 15:58
7 установчі документи.rar
15 березня 2019 15:58
Гарантія БК Будцентр.zip
15 березня 2019 15:58
6 кошториси та графік.rar
15 березня 2019 15:58
5 інші довідки.rar
15 березня 2019 15:58
3 працівники.rar
15 березня 2019 15:58
1 аналогічний.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БК Будцентр

ТОВ Інтелрембуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БК Будцентр
#41391461
Переможець 6 675 087,61
UAH з ПДВ
21 березня 2019 12:09

Документи

21 березня 2019 12:09
Електронний підпис
21 березня 2019 12:07
Повідомлення
21 березня 2019 12:07
Протокол
18 березня 2019 12:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2019 12:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БК Будцентр
#41391461
6 675 087,61
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2019 12:09
Електронний підпис
21 березня 2019 12:07
Повідомлення
21 березня 2019 12:07
Протокол
18 березня 2019 12:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 вересня 2019 12:31
ДУ2.pdf зміни до договору
18 вересня 2019 12:28
Електронний підпис укладений
03 червня 2019 14:03
дод.угода.PDF зміни до договору
03 червня 2019 14:01
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 15:47
Договір укладений
02 квітня 2019 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): порядку здійснення оплати
Номер договору про закупівлю: 4/1297
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1297
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до розподілу асигнувань у 2019 році на фінансування капітального ремонту у складі Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 01.04.2019 №566 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту освіти і науки ВО КМР (КМДА)» порядок здійснення оплати
Номер договору про закупівлю: 4/1297
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML