Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК021-2015(CPV) - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Роботи з капітального ремонту дошкільного навчального закладу № 686 м. Києва на проспекті Відрадний, будинок 30-А у Солом’янському районі (Коригування)
Очікувана вартість
6 693 308,00 UAH
UA-2019-02-22-002206-b ● 620e57da06a448a0b8b6bc0a26d4456f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Житлоінвестбуд-УКБ |
Код ЄДРПОУ: | 31958324 |
Вебсайт: | http://investbud.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, Володимирська,42 |
Контактна особа: |
Волочай Любов Анатоліївна +380445900265 vl@investbud.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2019 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2019 12:31 |
Очікувана вартість: | 6 693 308,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,06% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 33000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код ДК021-2015(CPV) - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Роботи з капітального ремонту дошкільного навчального закладу № 686 м. Києва на проспекті Відрадний, будинок 30-А у Солом’янському районі (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, м. Київ, Київ, проспект Відрадний, будинок 30-А у Солом’янському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2019 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2019 16:04 |
ТД-686.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-22-002206-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 28 лютого 2019 09:06
Внесення змін до тендерної документації
Тендерною документацією передбачено, що учасник у складі пропозиції повинен надати "Позитивний відгук виконання аналогічних робіт має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів), окрім цього відгук повинен містити інформацію про достатність обладнання та матеріально-технічної бази учасника та наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації під час виконання робіт, дотримання учасником умов договорів у частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримання строків виконання робіт. Позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків виконання робіт. Дану вимогу вважаю дискримінаційоною з огляду на наступні причини. Після виконання договору замовник надає відгук про роботу протягом 1-2 місяців. Щоразу отримувати відгуки з новою датою, під кожний тендер, не є можливим. На підтвердження своєї кваліфікації учасник надає безліч документів, зокрема довідку про працівників, матеріально-технічну базу та ін. В той же час, учасник надає довідку про досвід виконання аналоічних договорів, в якому зазначає замовника, його адресу, контактну особу та засоби зв"язку, за якими, за необхідності, Ви можете зв"язатися і дізнатися та підтвердити усю інформацію, яка Вас цікавить. Кожен Замовник складає відгук про виконану роботу у довільній формі, будь-які вимоги до відгуків законодавством не передбачені. Отже, прошу Тендерний комітет внести зміни до тенедрної документації та скасувати вимогу щодо надання відгуку про виконання аналогічних робіт, датованого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних торгів. Скасувати вимогу щодо наявност у відгуку " інформації про достатність обладнання та матеріально технічної бази учасника та наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації під час виконання робіт, дотримання учасником умов договорів у частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримання строків виконання робіт. Позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків виконання робіт".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 лютого 2019 16:01
Вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції учасника позитивного відгуку щодо виконання аналогічних робіт з вимогами, описаними в тендерній документації, не є дискримінаційною.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БК Будцентр #41391461 |
Переможець |
6 675 087,61
UAH з ПДВ
|
21 березня 2019 12:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2019 12:31
|
ДУ2.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2019 12:28
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2019 14:03
|
дод.угода.PDF | зміни до договору |
03 червня 2019 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2019 15:47
|
Договір | укладений |
02 квітня 2019 15:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | порядку здійснення оплати |
Номер договору про закупівлю: | 4/1297 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/1297 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до розподілу асигнувань у 2019 році на фінансування капітального ремонту у складі Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 01.04.2019 №566 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту освіти і науки ВО КМР (КМДА)» порядок здійснення оплати |
Номер договору про закупівлю: | 4/1297 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |