Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів
Очікувана вартість
2 925 000,00 UAH
UA-2019-02-22-002145-b ● b28ad765e29845c4a89439b169619326
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району |
Код ЄДРПОУ: | 37573707 |
Місцезнаходження: | 69063, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26 |
Контактна особа: |
Поліна Каманова +380617644003,+380617645618 torgeko2011@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2019 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2019 14:00 |
Очікувана вартість: | 2 925 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 625,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 29250 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Обсяг надання послуг: згідно з Додатком №4 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69063, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Олександрівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2019 08:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2019 08:57 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД.DOC | |
01 березня 2019 08:57 |
Додаток №5 Проект ДОГОВОРУ.doc | |
01 березня 2019 08:57 |
Тендерна документація від 28.02. 2019.DOC |
01 березня 2019 08:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 березня 2019 08:57 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД.DOC
|
|||
01 березня 2019 08:57 |
Додаток №5 Проект ДОГОВОРУ.doc
|
|||
01 березня 2019 08:57 |
Тендерна документація від 28.02. 2019.DOC
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
приведення у відповідність до кошторисно-розрахункових нормативів Технічного завдання
Дата подання: 27 лютого 2019 12:47
Дата відповіді: 01 березня 2019 08:34
Технічним завданням передбачено вивезення будівельного сміття на відстань до 30 км. та нічого не вказано щодо його захоронення. Просимо надати роз’яснення щодо необхідності виконання захоронення будівельного сміття:
- якщо потреби у захороненні будівельного немає і воно буде заскладоване за вказівкою замовника у спеціально відведеному місці, то необхідно надати координати майданчика його складування та на підставі яких дозвільних документів можливе його функціонування;
- якщо потреба у захороненні будівельного сміття існує, то просимо надати роз’яснення у який спосіб передбачити кошти на вказані послуги при складанні тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На засіданні тендерного комітету районної адміністрації розглянуто Ваше питання та прийнято рішення внести зміни до тендерної документації, а саме: до п. 3 Додатку № 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та до "ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ" Додатку № 4 - включити послуги з захоронення відходів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-22-002145-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів", Код ЄДРПОУ:03345018
Дата подання: 27 лютого 2019 11:58
Порушення вимог діючого законодавства України
Доброго дня!
Додатком № 5 до тендерної документації Замовника, яка затверджена протоколом від «22» лютого 2019 р. № 26 міститься «Проект договору», який є обов′язковим до підписання з переможцем закупівлі.
Даний Проект договору містить пункт 5.1.16, який суперечить діючому законодавству, предмету закупівлі та обмежує права та охоронювані законом інтереси Учасника.
Пунктом 5.1.16 Проекту договору встановлюється, що на період надання Послуг по цьому Договору та протягом гарантійного періоду, Виконавець відповідно до Закону України «Про дорожній рух» та норм Глави 82 Цивільного кодексу України, в повній мірі відповідає за забезпечення умов безпеки руху і несе повну безумовну майнову та іншу юридичну відповідальність в частині відшкодування майнової (матеріальної) і нематеріальної (в т.ч. моральної) шкоди та компенсації витрат власникам транспортних засобів, іншим учасникам дорожнього руху, якщо дорожньо-транспортна пригода сталася з вини Виконавця, а також забезпечує повне майнове відшкодування Замовнику у разі заподіяння збитків користувачами, якщо такі збитки завдані з вини Виконавця. Передбачена відповідальність Виконавця настає виключно під час надання Послуг по цьому Договору та протягом гарантійного терміну.
По-перше, технічне завдання щодо даної закупівлі послуг з Поточного ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів не містить кошторисних витрат на забезпечення умов безпеки руху.
Згідно ст. 9 Закону України «Про дорожній рух» до компетенції власників автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів або уповноважених ними органів у сфері дорожнього руху належить забезпечення безпечних, економічних та комфортних умов дорожнього руху.
По-друге, щодо відшкодування майнової (матеріальної) і нематеріальної (в т.ч. моральної) шкоди та компенсації витрат власникам транспортних засобів, іншим учасникам дорожнього руху, якщо дорожньо-транспортна пригода сталася з вини Виконавця, а також забезпечення повного майнового відшкодування Замовнику у разі заподіяння збитків користувачами, якщо такі збитки завдані з вини Виконавця.
Згідно ст. 9 Закону України «Про дорожній рух» до компетенції власників автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів або уповноважених ними органів у сфері дорожнього руху належить компенсація витрат власникам транспортних засобів, якщо дорожньо-транспортні пригоди сталися з причин незадовільного експлуатаційного утримання автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів, за рішеннями судових органів.
Крім того, щодо покладення обов′язку на Виконавця забезпечення повного майнового відшкодування Замовнику у разі заподіяння збитків користувачами, якщо такі збитки завдані з вини Виконавця суперечить діючому законодавству.
Так, згідно ч.1 ст. 1166 Цивільного кодексу України, майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала.
Відповідно до ч.2 ст. 1172 Цивільного кодексу України, Замовник відшкодовує шкоду, завдану іншій особі підрядником, якщо він діяв за завданням замовника.
Таким чином, вимагаємо привести у відповідність до вимог діючого законодавства України Додаток № 5 до тендерної документації Замовника «Проект договору».
У випадку безпідставної відмови у задоволенні даної вимоги, будемо змушені звернутись із Скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Додатком № 5 до тендерної документації Замовника, яка затверджена протоколом від «22» лютого 2019 р. № 26 міститься «Проект договору», який є обов′язковим до підписання з переможцем закупівлі.
Даний Проект договору містить пункт 5.1.16, який суперечить діючому законодавству, предмету закупівлі та обмежує права та охоронювані законом інтереси Учасника.
Пунктом 5.1.16 Проекту договору встановлюється, що на період надання Послуг по цьому Договору та протягом гарантійного періоду, Виконавець відповідно до Закону України «Про дорожній рух» та норм Глави 82 Цивільного кодексу України, в повній мірі відповідає за забезпечення умов безпеки руху і несе повну безумовну майнову та іншу юридичну відповідальність в частині відшкодування майнової (матеріальної) і нематеріальної (в т.ч. моральної) шкоди та компенсації витрат власникам транспортних засобів, іншим учасникам дорожнього руху, якщо дорожньо-транспортна пригода сталася з вини Виконавця, а також забезпечує повне майнове відшкодування Замовнику у разі заподіяння збитків користувачами, якщо такі збитки завдані з вини Виконавця. Передбачена відповідальність Виконавця настає виключно під час надання Послуг по цьому Договору та протягом гарантійного терміну.
По-перше, технічне завдання щодо даної закупівлі послуг з Поточного ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів не містить кошторисних витрат на забезпечення умов безпеки руху.
Згідно ст. 9 Закону України «Про дорожній рух» до компетенції власників автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів або уповноважених ними органів у сфері дорожнього руху належить забезпечення безпечних, економічних та комфортних умов дорожнього руху.
По-друге, щодо відшкодування майнової (матеріальної) і нематеріальної (в т.ч. моральної) шкоди та компенсації витрат власникам транспортних засобів, іншим учасникам дорожнього руху, якщо дорожньо-транспортна пригода сталася з вини Виконавця, а також забезпечення повного майнового відшкодування Замовнику у разі заподіяння збитків користувачами, якщо такі збитки завдані з вини Виконавця.
Згідно ст. 9 Закону України «Про дорожній рух» до компетенції власників автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів або уповноважених ними органів у сфері дорожнього руху належить компенсація витрат власникам транспортних засобів, якщо дорожньо-транспортні пригоди сталися з причин незадовільного експлуатаційного утримання автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів, за рішеннями судових органів.
Крім того, щодо покладення обов′язку на Виконавця забезпечення повного майнового відшкодування Замовнику у разі заподіяння збитків користувачами, якщо такі збитки завдані з вини Виконавця суперечить діючому законодавству.
Так, згідно ч.1 ст. 1166 Цивільного кодексу України, майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала.
Відповідно до ч.2 ст. 1172 Цивільного кодексу України, Замовник відшкодовує шкоду, завдану іншій особі підрядником, якщо він діяв за завданням замовника.
Таким чином, вимагаємо привести у відповідність до вимог діючого законодавства України Додаток № 5 до тендерної документації Замовника «Проект договору».
У випадку безпідставної відмови у задоволенні даної вимоги, будемо змушені звернутись із Скаргою до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 березня 2019 08:55
На засіданні тендерного комітету районної адміністрації Запорізької міської ради по Олександрівському району розглянуто вимогу UA-2019-02-22-002145-b.c1 та прийнято рішення внести зміни до Додатку № 5 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» до тендерної документації та пункт 5.16. розділу 5. «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН» Додатку № 5 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» до тендерної документації виключити,
Номер вимоги: UA-2019-02-22-002145-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів", Код ЄДРПОУ:03345018
Дата подання: 27 лютого 2019 12:36
приведення у відповідність до кошторисно-розрахункових нормативів Технічного завдання
Доброго дня!
Додатком № 4 до тендерної документації Замовника, яка затверджена протоколом від «22» лютого 2019 р. № 26 міститься «Технічне завдання».
В технічному завдані на міститься пунктів/положень щодо можливості використання, при складанні тендерної пропозиції, коефіцієнта до норм витрат праці робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт, а саме - виконання ремонтно-будівельних робіт в обмежених умовах забудованої частини населених пунктів К=1,1.
Надання послуг згідно предмету закупівлі передбачає надання послуг з поточного ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів, виконання чого передбачає виконання ремонтно-будівельних робіт в обмежених умовах забудованої частини населених пунктів.
Таким чином, вимагаємо внести зміни до Технічного завдання, якими передбачити можливість використання Учасником, при складанні тендерної пропозиції, коефіцієнта до норм витрат праці робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт, а саме - виконання ремонтно-будівельних робіт в обмежених умовах забудованої частини населених пунктів К=1,1.
У випадку безпідставної відмови у задоволенні даної вимоги, будемо змушені звернутись із Скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Додатком № 4 до тендерної документації Замовника, яка затверджена протоколом від «22» лютого 2019 р. № 26 міститься «Технічне завдання».
В технічному завдані на міститься пунктів/положень щодо можливості використання, при складанні тендерної пропозиції, коефіцієнта до норм витрат праці робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт, а саме - виконання ремонтно-будівельних робіт в обмежених умовах забудованої частини населених пунктів К=1,1.
Надання послуг згідно предмету закупівлі передбачає надання послуг з поточного ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів, виконання чого передбачає виконання ремонтно-будівельних робіт в обмежених умовах забудованої частини населених пунктів.
Таким чином, вимагаємо внести зміни до Технічного завдання, якими передбачити можливість використання Учасником, при складанні тендерної пропозиції, коефіцієнта до норм витрат праці робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт, а саме - виконання ремонтно-будівельних робіт в обмежених умовах забудованої частини населених пунктів К=1,1.
У випадку безпідставної відмови у задоволенні даної вимоги, будемо змушені звернутись із Скаргою до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 березня 2019 08:49
На засіданні тендерного комітету районної адміністрації Запорізької міської ради по Олександрівському району 28.02.2019 (протокол №28) розглянуто вимогу UA-2019-02-22-002145-b.a2 та прийнято рішення внести зміни до ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ Додатку № 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації та включити абзац: «Умови виконання робіт К=1,1 (коефiцiєнт для урахування впливу умов надання послуг в обмежених умовах забудованої частини населених пунктів)».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" |
2 756 858,40
UAH з ПДВ
|
2 756 858,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
11 березня 2019 14:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій